Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3442 Skrevet 29. mars 2010 Vi får se hvor sprek jeg er i morra Og jeg er forundret over hvor sulten man faktisk kan bli. Momser i meg mat her!!
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2010 #3443 Skrevet 29. mars 2010 Har ikke trent i det hele tatt i dag jeg, men momser mat gjør jeg visst likevel...
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3444 Skrevet 30. mars 2010 God morgen, god morgen! Bare en morgen igjen så er det jammen meg fri, fri, fri Skikkelig godt brukt kropp i dag. Baksiden av lårene er ikke i nærheten av seg selv og jeg dumper ned på alle stoler, for jeg er for støl til å klare å holde igjen de siste fem centimentrene ned til stolen Vel, vel - en deilig økt med yoga i dag, så blir det nok mjukt igjen. Vurderer sterkt å gå dobbelt yogatime i dag. Kommer ikke til å få trent noe mer denne uka, så det hadde vært greit å trøkke til mens mulighten er tilstede, selv om jeg tror det kommer til å bli steintøft. Det verste med det er egentlig at det tar så sabla mye tid. Tre timer av en kveld er nesten hele kvelden faktisk. Får se hva det blir til. Nå
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 #3445 Skrevet 30. mars 2010 Du er ikke sann!!! Henger de ulike kroppsdelene sammen i det hele tatt egentlig? Dobbel yogatime i dag etter det kjøret som var i går? :dåne: Hæppi-Suzy har blitt Skrulle-Suzy Tirsdag-torsdag i dag! Snart langhelg! Måtte dagen bli finfin!
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2010 #3446 Skrevet 30. mars 2010 Trening i kveld også - og dobbel time i tillegg... :dåne:
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3447 Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet ikke om det blir dobbel i kveld da, damer - det må jeg nok kjenne på der og da, men jeg vurderer det sterkt. Skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt her, for kroppen er ganske redusert i dag , merker jeg
Skravla Skrevet 30. mars 2010 #3448 Skrevet 30. mars 2010 Men så er det noe med kombinasjonen yoga, avslapning og kjærestehelg da...
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3449 Skrevet 30. mars 2010 Men så er det noe med kombinasjonen yoga, avslapning og kjærestehelg da... Hjeeelp! Plutselig ligger jeg der i shavasana og fantaserer igjen
Roadrunner Skrevet 30. mars 2010 #3450 Skrevet 30. mars 2010 Hjeeelp! Plutselig ligger jeg der i shavasana og fantaserer igjen Da får du bare rette blikket oppover, heve armene og rope: "Namaste!" (i beste Hallelujah-ånd).
-Englefjes- Skrevet 30. mars 2010 #3452 Skrevet 30. mars 2010 Ellers er restitusjon en fin bil, min favorittdel av hardtrening.
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3453 Skrevet 30. mars 2010 Den bilen har jeg aaaldri hørt om Åsså blir det jo restitusjon hele bloody påsken jo
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2010 #3454 Skrevet 30. mars 2010 Hjeeelp! Plutselig ligger jeg der i shavasana og fantaserer igjen Da får du bare rette blikket oppover, heve armene og rope: "Namaste!" (i beste Hallelujah-ånd). Etter å ha lest dette kommer yoga aldri til å bli det samme igjen.
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3456 Skrevet 30. mars 2010 I dag sovnet jeg jammen meg på yogaen. Bare ett øyeblikk, men lenge nok til å våkne av at jeg lagde en høy lyd Jeg tok det som ett hint for at jeg bare skulle være med på den ene timen og trengte litt fred og ro jeg... Jeg feiga med andre ord ut og nøyde meg med en og en halv time yoga i dag. Og i kveld har jeg skeid ut med en bit marsipan og alt Jeg er glad det er halv dag i morra jeg. Må pakke bagen min også, eller i det minste begynne. Hm, det er ganske mange dager jeg skal være borte. Hva skal man ta med seg mon tro Ja, ja.. får vel rasket sammen no.
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3458 Skrevet 30. mars 2010 Vi møtes nok ikke på E6 i morgen. Åj åj! På IKEA da?
Skravla Skrevet 30. mars 2010 #3459 Skrevet 30. mars 2010 Neppe. Jeg er nok der oppe innen du er ferdig på jobb. Kjører i morgen tidlig. Men en lørdagsformiddag på IKEA over påske?
Suzy Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3460 Skrevet 30. mars 2010 Neppe. Jeg er nok der oppe innen du er ferdig på jobb. Kjører i morgen tidlig. Men en lørdagsformiddag på IKEA over påske? La oss bli enige om et roligere møtested vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå