Suzy Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3422 Skrevet 28. mars 2010 Veldig - jeg er bittelitt euforisk akkurat nå over å ha fått gjort masse hjemme og ha hatt det så fint samtidig Kjæresten min er så fin
vidvandre Skrevet 28. mars 2010 #3424 Skrevet 28. mars 2010 God påske, Suzy Håper det blir en bra en!
Roadrunner Skrevet 29. mars 2010 #3425 Skrevet 29. mars 2010 Hæppi-Suzy! Høres ut som en knallbra helg, med masse romantikk og kos. Herlig! Og bare to dager til nå, så er det kjærestetid igjen!
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3427 Skrevet 29. mars 2010 God morgen! Litt trøttere og forholdsvis hæppi fortsatt her i gården. Forsøkte å legge inn bilde av det fabelaktige gulvt mitt og klarte å slette hele forrige innlegg, så nå blir det et kort et Bare to dager til helg Og nå må jeg jobbe.
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3430 Skrevet 29. mars 2010 Juhu! Ny tapetsert vegg og et skimt av det nye gulvet nede på jenterommet.
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3432 Skrevet 29. mars 2010 Tror det blir bra - også innrede resten av rommet stort sett i hvitt, med turkise og sjokkrosa detaljer nå. Må jo bli fint? :klø:
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3435 Skrevet 29. mars 2010 Stilig! Skikkelig jenterom. Og med noen barnslige og litt kule detaljer - hun er jo tross alt litt punkete av seg, så det må ikke bli for mainstream heller - men siden det er i en kjeller er det liksom greit at det er lyst og trivelig, syns jeg.
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3436 Skrevet 29. mars 2010 Innom hjemme som snarest - har sykkeltime klokka 17 i dag og er veldig spent. Har satt sammen en helt ny time og lurer veldig på om brenneprogrammet på pc'n har virket for den ville ikke spille av på dvd-spilleren min - virker den ikke så får jeg bare ta med en annen time i backup... Blah. Jævlig irriterende med den brenneren som ikke fungerer skikkelig. Jeg har faktisk brukt litt tid på å sette sammen den timen også, og hadde likt at den kunne brukes. Skal være ferdig klokka 18 med timen og deretter svinger jeg meg hjem, skifter og satser på å dra på yoga klokka 19. Det kan bli en lang kveld, men det er greit å dra på litt ekstra før påskeferien, syns jeg. Kommer nok til å være veldig lat hele påsken.
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2010 #3437 Skrevet 29. mars 2010 Det rommet blir stilig. Og både sykkeltime og yoga på samme kveld. :dåne:
Roadrunner Skrevet 29. mars 2010 #3438 Skrevet 29. mars 2010 Sykkel og yoga på samme kveld? Gale menneske... Jeg måtte kaste inn håndkledet etter halvgått løp, holdt med ellipse og styrke gitt. :dåne: Spinninga får vi komme tilbake til etter påske... Sliten gitt! Kanskje kroppen som sier ifra at den har jobbet og slitt i helga også? Hmm... Og jeg som har lyst til å se påskekrim i dag...
Suzy Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3439 Skrevet 29. mars 2010 Oh yeah! Verdens tøffeste Suzy har nå dobbelt så lange knehaser som før etter å ha varmet dem grundig opp med spinning i 55 minutter og deretter strukket dem til maks med 90 minutter yoga. Phu.... Jeg er spent på åssen kroppen komme til å ha det i morra altså Men, men - jeg kan restituere i hele påsken og det var veldig deilig. Nå driver jeg og forsøker å bli mett igjen før kvelden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå