Suzy Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3401 Skrevet 25. mars 2010 Hmmm... På slutten av arbeidsdagen ble jeg rett og slett litt kvalm. Tenkte det kanskje kunne hjelpe med mat, men det roet seg bare såvidt og jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Har vasket bad, ryddet og støvsugd - og har vært på yoga - og pussig nok kjente jeg ikke noe mens jeg var der men nå som jeg er hjemme igjen så kom det tilbake igjen. Liker ikke dette Har kjøpt påskeegg til kjæresten i dag. har fylt det opp med marsipan og godsaker, og skal stille det klart her i morgen, for han kommer nok hjem hit før meg i morra Får håpe han blir glad Nå tror jeg at jeg skal krølle meg sammen i sofaen litt og håp på bedring...
-Englefjes- Skrevet 25. mars 2010 #3405 Skrevet 25. mars 2010 Sikkert. Enn å være på Suzys alder og ikke lært seg dette med prevensjon ennå, da. Ynnsjyll.
Skravla Skrevet 25. mars 2010 #3407 Skrevet 25. mars 2010 Enn å være på Suzys alder og ikke lært seg dette med prevensjon ennå, da. Ja, ærlig talt.
Suzy Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3408 Skrevet 26. mars 2010 Her har det lissom foregått mens jeg var vekk ja Det er nok ikke noe beibis på gang nei, damer - og hvem har vel hørt om ettermiddagskvalme? Skjønt i dag er det mer morgenkvalme da. Merkelige greier... Våknet alldeles fin også kom det snikende litt på igjen, men det går fint å spise og drikke - og yogaen i går var den eneste tiden på ettermiddagen jeg ikke var kvalm i det hele tatt :klø: Det er sikkert bare noe som må gjennom systemet og ut igjen. Får handle ingefær etterpå. Trøtt i dag. Stuptrøtt, men ganske blid likevel. Det er jo fredag og om bare noen timer så ser jeg kjæresten min igjen Det står påskeegg klart til ham på kjøkkenbenken (med lapp, så han skjønner det er til seg) og huset er støvsuget, badet skinnende rent og jeg rakk å skifte på senga før jobb - så nå kan jeg bare kose med ham resten av helga (stakkars mann - han kommer til å bli klemt flat ). Har kommet på at vi kan låne saga til pappa i helga og legge resten av gulvet på jenterommet (det er jo morsommere når man er to og da kan han gjøre det jeg syns er kjedelig - nemlig å kappe bordene ). Så har vi noe å gjøre annet enn å klenge på hverandre, selv om det er en bra syssel det og. Nå får jeg få unna meg litt arbeid her så jeg rekker å gå hjem tidlig i dag.
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2010 #3409 Skrevet 26. mars 2010 Jeg burde i grunnen lære meg å snekre litt, for det er noe man stadig har brukt for og det har jeg ikke forsøkt meg så mye på. Det er sikkert ikke så vanskelig det heller. Hmm... Når Sauen klarte å snekre hundebur og luftegård til hunden helt alene, så klarer du å bygge et helt hus uten hjelp.
Suzy Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3410 Skrevet 26. mars 2010 Når Sauen klarte å snekre hundebur og luftegård til hunden helt alene, så klarer du å bygge et helt hus uten hjelp. Søta! Men det var inspirerende å lese! Kunne nemlig godt tenkt meg å kunne nok til å snekre en bod i hagen f.eks
Roadrunner Skrevet 26. mars 2010 #3411 Skrevet 26. mars 2010 Kanskje ettermiddagskvalme gjelder mest når man venter en attpåklatt? :klø: Fin fredag, Suzy? Kjæresteklar og alt bra?
Supramundane Skrevet 26. mars 2010 #3412 Skrevet 26. mars 2010 Jeg tror også på ettermiddagskvalme og attpåklatt!! :ler: Åhhh, haha!
Suzy Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3413 Skrevet 26. mars 2010 Ikke noen attpåklatt takk!! Og SÅ kjærsteklar som jeg er! Fikk akkurat melding om at han var hjemme hos meg nå go at jeg fikk se til å komme meg fort hjem for nå trengte han meg Og han ble glad for påskeegget
Roadrunner Skrevet 26. mars 2010 #3415 Skrevet 26. mars 2010 (endret) God helg! Endret 26. mars 2010 av Roadrunner
Suzy Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3418 Skrevet 28. mars 2010 *sukke* At det går an å ha en så fin helg Jeg er så heldig... Vi har hatt det så koselig. Vi var nok begge veldig glade for å ha tid sammen igjen, så vi har skravla og ledd, klemt og kost, vært på handletur og spist god mat og drukket vin - og i dag har vi lagt gulv og tapetsert nede på jenterommet, og det å jobbe sammen er det aller, aller koseligste jeg vet. Jeg syns det er det aller beste med å være kjærester å kunne hjelpe hverandre slik og gjøre praktiske ting sammen. Jeg koser meg så veldig.. :rødme: Og det rommet blir så utrolig fint! Jeg ble helt rørt da jeg satt og kikket på at han la på tapet og tilpasset.. det blir helt nydelig og jeg gleder meg mer og mer til hun kommer hjem og får se det. Hun kommer til å bli så overrasket og glad - det er jeg sikker på! Jeg kjøpte meg stikksag i går, så da var det litt greiere å få kappet gulvet, men det var jammen hardt nok likevel. Laminatgulv er utrolig hardt og det vibrerer helt intenst, så det å holde mens kjæresten skar var kjempehard, men vi fikk det til alt sammen. Nå er jeg igrunnen litt oppesen og glad, for jeg vet at det er bare tre dager før jeg har hele påsken sammen med kjæresten min. Hæppi Suzy i dag
Skravla Skrevet 28. mars 2010 #3419 Skrevet 28. mars 2010 Høres ut som en helt herlig helg. Og så bare 3 dager til neste gang.... dette blir full pakke.
Suzy Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3420 Skrevet 28. mars 2010 Ja nå blir det godt med hele påsken sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå