Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Da var jeg ferdig hos tannlegen og som vanlig veldig fornøyd med ham - for han er verdens koseligste fyr, rett og slett. Han vet hvor guffent jeg syns den tannsteinfjerninga er og han behandler meg som glass, så jeg skal jo ikke klare. Akkurat nå, som jeg vet neste tørn er ett år unna, kan jeg si at han er verdt hver eneste en av de 675 kronene jeg har brukt på ham.

Dobbel yoga gikk fint i går, men du verden så sliten jeg var etterpå. I dag er jeg bemerkelsesverdig lite støl foreløpig og rett og slett litt overrumplet av det :klø: Vurderer sterkt å gå tilbake på ideen om treningsfri dag i dag og heller dra på langkjøring på sykkel klokka fem... Får se på formen utover dagen, rett og slett.

Det blir travelt på jobb i dag, kan det tyde på. Sjukdom og div annet gjør at vi må gjøre minst trippel innsats her. Det går vel bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til hos tannlegen! Dette går så bra! :duskedame:

(og gjør det ikke det, så biter du jævelen!)

Skrevet

...du slapp visst å bite ;)

Skrevet

...du slapp visst å bite ;)

Ville ikek finne på å bite - han er så hyggelig at han ikke fortjener det.

Skrevet
:skratte: Bare å bite for harde livet ja. :ler: Jeg hater tannlegen så utrolig mye.. :kjefte:
Skrevet

:skratte: Bare å bite for harde livet ja. :ler: Jeg hater tannlegen så utrolig mye.. :kjefte:

:nei:

Tannlegen min er snill han - ville ikke finne på å bite.

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:skratte:

broren min gjorde nesten det når han var mindre :ler: tannlegen rakk akkuratt å få ut fingeren før broren min smalt igjen tennene og nekta å åpne igjen :ler:

Skrevet

Vel, med lystgass så er jeg ganske glad i min tannlege også. :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

såpass :ler:

Skrevet

:ler:

Med lystgass kunne jeg sikkert bli ganske glad i ganske mange!! :skratte:

Har grei tannlege jeg også, men det er kanskje mest takket være greie tenner :nigo: Sluppet ganske greit fra det så langt i alle fall!

Skrevet

Da er gulvet i hus og jeg har lagt ei pakke bare for å prøve og for å se - fint - skikkelig fint! Fytterakkern så stilig det rommet kommer til å bli altså :5:

Må skaffe meg ei skikkelig tang, eller noe annet så jeg får av aluminiumslista når jeg må dele planker. Slet litt i dag, kan du si.

Har altså latt være å dra på trening i dag. Har egentlig ikke vært så veldig stiv og støl før i dag, men nå på ettermiddagen har det virkelig begynt å komme.

Tenker det kan bli gøy i morra :ler:

Nå skal jeg snart kose meg med Luksusfelle og Lost - onsdag er tv-slavedag :nigo:

Skrevet

Legger du gulv sjøl???

Dødsimponert.... :dåne:

Skrevet

HandySuzy imponerer virkelig!! Du er god :jepp:

Tviler ikke på at rommet blir superflott! Wish I could see :)

Skrevet

Legger du gulv sjøl???

Dødsimponert.... :dåne:

+1!

Skrevet

Klart jeg legger gulv sjøl. Det er da ingen sak og hva tror dere jeg har ment da når jeg har skrevet at jeg kan ta resten sjøl når kjæresten har hjulpet meg med tapet...?

Jeg har lagt mange kvadratmeter gulv gjennom tiden - stue og kjøkken og alle soverommene i gamlehuset, kjøkkenet i nyhuset og andre etasje hos mamma... osv...

Sånne klikkgulv er kjempegreie å legge. Det er igrunn deling av bordene som er kjett.

Tenker det blir gulvlegging i helga også :nigo: Nå vil jeg bare ha det på plass og få på igjen lister - og true kjæresten til å tapetsere selvsagt :ler:

Jeg skal ta bilde når jeg er ferdig og legge inn her så dere kan se hvordan det blir - antydningsvis i allefall.

I dag var jeg umåtelig tung å vekke og få ut av senga. Jeg er rett og slett sliten, kjenner jeg og jeg gleder meg noe helt vannvittig til helga. Også fordi det har vært fjorten dager siden kjæreten igjen og jeg savner ham så veldig nå!

Men i morgen er han her :strix:

Dagens plan: Middag, støvsuging, badevask, skifte på seng og yoga - og en hel del :veslejenta: tilslutt.

Kjenner alt nå at konsentrasjon kommer til å bli en skikkelig vanskelig oppgave i dag altså... Må ha mye :kaffekopp:

Skrevet

Godt å være selvhjulpen og klare litt sånne ting selv! :) Og høres ut som om det blir et kjempestilig rom altså! :jepp:

God morgen forresten!

Trøtt i dag jeg også, men foreløpig en litt bedre dag enn i går tror jeg. Kanskje fordi det er torsdag, ergo nesten fredag? :ler:

Serverer mer :kaffekopp: !

Skrevet

Jeg er også imponert over alt du gjør selv, jeg er ikke i nærheten av å kunne sånne ting.. Ikke bare sparer man penger på å gjøre jobben selv, men det er jo litt stas også da.. å ha virkelig gjort en innsats. :jepp:

Skrevet

Det er gøy å gjøre ting selv og det er mye enklere å gjøre dem selv også, for da bryr man ingen andre og man bestemmer også helt selv hvordan ting skal være.

Jeg tenker alltid at ettersom mange menn greier det så er det vel ingen grunn til at ikke jeg skal :nigo:

Skrevet

Det er gøy å gjøre ting selv og det er mye enklere å gjøre dem selv også, for da bryr man ingen andre og man bestemmer også helt selv hvordan ting skal være.

Jeg tenker alltid at ettersom mange menn greier det så er det vel ingen grunn til at ikke jeg skal :nigo:

Nettopp!! :pls:

Skrevet

Så jeg har flislagt mesteparten av badet mitt selv også - og malt det meste av huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...