Supramundane Skrevet 23. mars 2010 #3341 Skrevet 23. mars 2010 Ugh. Her regner det fortsatt, men det betyr at snøen forsvinner - så jeg er happy. Vasker vekk vinterdritten!
MarianneE Skrevet 23. mars 2010 #3342 Skrevet 23. mars 2010 Her er plena tom for snø. Ihvertfall den delen jeg velger og se på....
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3343 Skrevet 23. mars 2010 Her er det bare noen skitne, ekle hauger igjen av det som engang var hvitt Ok... LITT mer enn bare noen små hauger da, men ikke mye! Ser mer av plenen for hver dag! Vååååår!!!
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3344 Skrevet 23. mars 2010 Fyttef... nå har jeg vært ute og vasset! VASSET ja. Jeg måtte hjem for å bytte klær etter å ha klatret over for å komme tilbake til bilen Action på jobben i dag gitt...
Pingting Skrevet 23. mars 2010 #3345 Skrevet 23. mars 2010 *hiver over en redningsvest* Og en gummibåt.
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3346 Skrevet 23. mars 2010 Også har jeg bestilt meg enda fler Kivi lyslykter... De første jeg bestilte kom så fort og var akkurat så bra som forventet, så nå har jeg fulgt drømmen og bestilt en i bringebær, en i granat, en mosegrønn og to grå, så jeg tenker jeg skal ha i vinduskarmen. Gleder meg til de kommer og føler meg litt som en snobb
-Englefjes- Skrevet 23. mars 2010 #3347 Skrevet 23. mars 2010 Du skal se du lå 18 000 kcal i underskudd i går. Jeg svinger forøvrig kjapt et par kilo på vekten fra dag til dag; det skal ikke mer til enn en hard styrkeøkt, så går jeg opp et par kg. Vanligvis veier jeg minst når jeg ikke har trent på flere dager, men likevel spist foruftig. Kivilykter! Jeg har bare blanke, men tror jeg ønsker meg i andre farger også. Jeg vet bare ikke hvilke farger.
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3348 Skrevet 23. mars 2010 Det er så mye fine farger! Jeg liker granat og rose/olive aller best (og de grå og blanke da) men jeg syns de er så dyre (Ittalaglass er jo priset etter hvor mye rødt som er i det fordi rødt er dyrt). Så da ble det bare ett i granat nå, så får jeg heller kjøpe en ny nå og da. 18 000 i underskudd i går ja - jøss da - null problem Rart det der med vekt opp og ned. For de fleste er det ganske vanlig å svinge endel opp og ned ettersom hvor mye vann som er i musklaturen og kroppen forøvrig, men jeg har stort sett en makssving på en kilo - samme hvor støl jeg måtte være. Det var igrunnen litt mystisk å brått være to kilo tyngre enn dagen før (for ikke å snakke om fire kilo tyngre enn uka før ) , men det er nok helt normalt Takk for livbøye Ping - det var en våt jobb det der!!
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3349 Skrevet 23. mars 2010 Kivi granat Kivi grå Kivi mosegrønn og Kivi bringebær
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3351 Skrevet 23. mars 2010 18.000 kcal variasjon fra dag til dag er jo heeeelt normalt Kivilykter? :klø: Noe jeg ikke helt har fått meg meg? Hmmm.. Halvtime igjen her, og jeg skal være inderlig glad når jeg kan gå ut herfra! Sliten i dag gitt! Tror rett og slett det blir etter yoga i dag...
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3352 Skrevet 23. mars 2010 Kivi granat Kivi grå Kivi mosegrønn og Kivi bringebær Ahhh! *vurdere sterkt sånne mosegrønne...*
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3354 Skrevet 23. mars 2010 De er fine RR - har bestilt her Fiiine! Store du har bestilt? Synes de gjorde litt mer ut av seg enn de små (men vanskelig å se på bildet). Virket som en interessant nettbutikk (myse etter sofaputer/putetrekk)
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3355 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har bestilt de små - de er store nok for meg. Det er mange veldig kule putetrekk der inne. Og andre ting også jeg er litt i den butikken nå...
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3356 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har bestilt de små - de er store nok for meg. Det er mange veldig kule putetrekk der inne. Og andre ting også jeg er litt i den butikken nå... Der var MYE fint... Spesielt lysestaker og slikt... Fine putetrekk også, men er redd ca 300 kroner per trekk er litt i overkant av mitt budsjett Kunne kanskje strukket meg dit hvis det var ei duganes dunpute inni... Hmm. Samtidig har jeg jo faktisk dunputer til sofaen, har bare lånt de bort. :klø:
Supramundane Skrevet 23. mars 2010 #3357 Skrevet 23. mars 2010 Jeg lar den linken ligge tror jeg... har ikke råd til å shoppe for mye sånt når man er på vei inn i studentlivet igjen.
Roadrunner Skrevet 23. mars 2010 #3358 Skrevet 23. mars 2010 Jeg lar den linken ligge tror jeg... har ikke råd til å shoppe for mye sånt når man er på vei inn i studentlivet igjen. Og mer skulle det ikke til før jeg ble forvirra igjen? Blir det studier allikevel? Hva med jobbsøkingen? Studier hvor?
Suzy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3359 Skrevet 23. mars 2010 Der var MYE fint... Spesielt lysestaker og slikt... Fine putetrekk også, men er redd ca 300 kroner per trekk er litt i overkant av mitt budsjett Kunne kanskje strukket meg dit hvis det var ei duganes dunpute inni... Hmm. Samtidig har jeg jo faktisk dunputer til sofaen, har bare lånt de bort. :klø: Marimekkoputer til bare 171 kroner da.... *friste-friste* Puh. Jeg har prøvd dobbelttime yoga i dag - krevende. Veldig krevende, rett og slett! Jeg er spent på hvordan kroppen kommer til å ha det i morgen... Var helt utsultet da jeg kom hjem og har hivd i meg en haug med ostekjeks (Fader så godt det er!! Har fått helt dilla på sånne kavli med bacon som jeg kjører i mikroen og spiser med kremost på.. ) I morra tidlig skal jeg til tannlegen. Har holdt på å utsette timen flre ganger, men tatt meg sammen. Det beste er jo å få det unna. Sukk.. det er bare så ekkelt.
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2010 #3360 Skrevet 24. mars 2010 God morgen! Håper det har gått bra hos tannlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå