Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som en litt slitsom fest gitt! Usj... Enkelte burde nok holde seg langt unna flaska ja!

Sløv søndag her også, bare nyter livet. Sola skinner fra blå himmel og jeg har funnet frem et par utestoler fra boden og nyter livet i solveggen. Herlig! Det er VÅÅÅR! :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det høres deilig ut RR. Savner til tider veranda, men i dag er det for kaldt til å sitte ute.

Skrevet

Sola kom her tilslutt også, men himmel så mye det har snødd! Måtte ut og måke i dag også :ler:

Er veldig fornøyd med egen innsats i dag - har slappet av, men har gjort litt også. Malte siste strøk på veggen på jenterommet i dag, malte første strøk på den ene lista og andre strøk på fire andre - fikk skiftet lysrør og tennere i kjellerstua, støvsuget i hele kjelleren og har vasket to maskiner med klær og ryddet litt. Deilig!

Nå har jeg sauset sammen ostekake som står i ovnen og steker og jeg lurer på hva jeg skal glane på på tv i kveld - latskapen lenge leve altså!

Syns ikke denne helga har vært på langt nær lang nok :sukk: men det gode med at det er ny uke er at det er nedtelling til kjærestetid :sjenert:

Savner ham fælt nå...

Skrevet

Hoppsann, det hørtes jo ut som en ...festlig jobbtur. Utrolig med sånne som ikke skjønner hvordan de blir når de drikker, ja. Skulel tro at folk var interessert i å være ca. oppegående en hel kveld. Neida.

Har du hatt en fin søndag da? Fikk du malt? :)

Skrevet

Denne helgen er jeg enig i at har vært alt for kort. 9 timers jobbing i går har sikkert noe med det å gjøre. :ler:

Men det er bare 5 dager igjen til neste helg. :hoppe:

Skrevet

Herregud altså, jeg hater sånne fyllekalas. Det blir verre og verre utover kvelden, og til slutt er det så pinlig at det ikke er til å holde ut. :ler: Nei, takke seg til..

Håper du ellers har hatt en super helg og søndag, det ser jo sånn ut, med ostekake og alt!

:klem:

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Helgen er unnagjort, og vi ser opp og frem mot ny helg (og etter den er det plutselig påskeferie!). Håper ostekaka ble god, og at du fikk en fin avslutning på helga!

:klemmer:

Skrevet

Mornings Suzy! :kaffekopp:

Herlig fest! :rulle: Nå er jeg forsåvidt rimelig vant til fyllekalas her jeg jobber også, men jeg har stort sett sluppet unna sippegurier. Tafsemannfolk er det derimot nok av innimellom. :roll:

Håper du får en strålende dag!

Skrevet

Mandag :sukk:

Og for en blåmandag. Skjønner ikke hva det er med kroppen min om dagen, men i dag tidlig veide jeg plutselig to kilo mer enn i går - og vi snakker da et tall jeg ikke har sett siden oktober. Jeg ble ikke blid...

Skjønner jo at jeg ikke har lagt på meg to kilo over natta, men jeg holder åpenbart på vann - og hvorfor er spørsmålet. Fader altså... Får vel ta en ny samling i bånn og forsøke å komme meg fremover på et bra vis. Har vært mye utskeielser i det siste og det er sikkert derfor det er så ugreit.

Tanker jeg skal handle gulv etter jobben i dag og deretter purre på pappa om å komme og fikse vinduskarmen nede på jenterommet. Får han tatt det denne uka så kan jeg ha det klart til påske faktisk - maling og tapet altså - og da kan jeg bruke noen dager på å legge gulvet blant fridagene.

Det er så gøy å drive på - og nå gleder jeg meg virkelig til å få fart på det hele. Jeg tror det kommer til å bli kvallfint :nigo:

Jobbe, jobbe nå - to og en halv dag til lønn - fire til kjæreste.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at du har hatt et kalorioverskudd på 18 000 kcal det siste døgent (som er det som må til for å legge på seg to kg rent fett), så jeg tror nok at det vann, mage- og tarminnhold etc. :)

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at du har hatt et kalorioverskudd på 18 000 kcal det siste døgent (som er det som må til for å legge på seg to kg rent fett), så jeg tror nok at det vann, mage- og tarminnhold etc. :)

Jeg har spist godt, men nei - ikke såpass nei :hoho:

Det var derfor jeg lurte litt på hva det er som gjør at jeg samler vann/annet rask så jeg blir ei bluppe.

18 000 faktisk.. Jeeez... Begynte plutselig å tenke på hvor mye mat det ER :overrasket:

Skrevet

:lete:

Ingen innom på hele dagen..?

Vel - nå må jeg uansett skifte og komme meg på sykkel.

Skrevet

Jeg er så autistisk anlagt at jeg sliter litt med engasjementet nå som det er så store endringer i design og funksjonalitet på KG. :fnise:

Skrevet

Innom sent men godt!

Nå skal jeg hive meg rundt og bake litt, kan bli spennende!

Sykkeltimen gått bra? Formen fin?

Ha en strålende kveld i heimen!

*drar frem sine godt skjulte husmorgener*

Skrevet

Ooo.... 18 000 kcal skulle jeg jammen funnet på mye gøy med! :ler:

Skrevet

Jeg er så autistisk anlagt at jeg sliter litt med engasjementet nå som det er så store endringer i design og funksjonalitet på KG. :fnise:

Ditto.

Jeg har funnet min egen bok og det er nesten det eneste jeg mestrer her for tiden. Jeg skulle virkelig ønske at ting ble prøvd ut før det ble satt ut i livet her på KG... så langt i min KG-karriere har det vel ikke skjedd EN gang at ting har vært funksjonelle og fungerende i det de blir sluppet over brukerne... :forvirret:

God morgen forresten!

I dag har kiloene forsvunnet igjen gitt. litt pussig, men sånne opp og ned dager har jeg veldig sjelden, så det var på grensen av interessant å se at det gikk an.

Fin sykkeltime i går. Det er for få på timen dessverre, men de som er der er gjengangere og stemningen er løs og ledig og vi tuller og skravler vanvittig mye. Stas.

Svingte mer fort rundt i dusjen og dro til venninna mi der jeg var invitert på middag - torsk i tomat :spise::nigo: og fikk spist meg overmett og blid, og drukket te etterpå. Mm!

Satt og skravlet til over ti og var bare hjemme en liten sving før det var leggetid. rakk å se opprullingen av krimen på Nrk og skravle litt med kjæresten før jeg bikket i seng.

Våknet i dag til :snø: - massevis av den. Blah... Av og til hater jeg å få rett. Jeg har vært fryktelig pragmatisk overfor alle som har ytret at nå er våren rett rundt hjørnet osv. Jeg svarer alltid at det er fortsatt mars og vi er i norge - forvent mer snø og en kuldeperiode til. Jadda... :roll:

Yoga i kveld. I dag har jeg tenkt å ta en dobbelttime faktisk, så dropper jeg treninga i morra, tenker jeg. Får kjenne på det da, men det hadde vært greit å få gjort litt annet også. Hente gulv for eksempel :nigo:

Har ikke noe på blokka i dag og trenger stoff... :sjenert:

Skrevet

Skriv om teite omlegginger på nettet. :)

God morgen. Bra at kiloene er borte og dritt med :snø:

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Mer snø?? :fryser: Vil ikke ha!!! Her holder jeg steinhardt fast på troen om at våren har kommet. Erfaringen tilsier at vi kan få litt kulde og et snøfall til om moder jord vil, men jeg vil ikke :snurt:

Godt å høre at vekta har snudd igjen! Snålt med hele 2 kg variasjon sånn over natta, men godt når det går rette veien igjen! Jeg hadde ca 1 kg i minus i morges, og klager ikke hvis den trenden kunne fortsette litt :sjenert:

Du kan jo ta turen hitover og skrive om våren på Sørlandet? :fnise:

Ok, det der var kanskje under beltestedet. Sorry! :skratte:

Skrevet

AIEEEE! Nå når jeg leste det kikka jeg ut av vinduet, og der var det masse av snøfaenskapen gitt. Jeg skulle jo ta frem våjakka i dag! :sur:

Fint kiloene forsvant igjen - de hadde vel vett til å skjønne sitt eget beste :fnise:

Skrevet
Fint kiloene forsvant igjen - de hadde vel vett til å skjønne sitt eget beste :fnise:

:ler: Du skal se de ble redde ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...