Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #3301 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er heller ikke "så gammel" tydeligvis. Aner ikke hvem de er. Men du, pavlova? Hva er det for noe?
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #3302 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er heller ikke "så gammel" tydeligvis. Aner ikke hvem de er. Men du, pavlova? Hva er det for noe? Pavlova
Supramundane Skrevet 18. mars 2010 #3303 Skrevet 18. mars 2010 Oooo, farlig, farlig. Jeg lukker den linken kjapt og later som ingenting.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #3304 Skrevet 18. mars 2010 Pavlova ååå den er best :rødme:
Pingting Skrevet 18. mars 2010 #3305 Skrevet 18. mars 2010 Oooo, farlig, farlig. Jeg lukker den linken kjapt og later som ingenting. Eeeep! Jeg og.
Suzy Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3306 Skrevet 19. mars 2010 Småjenter altså - ikke hørt om Marius Muller *smatter* Han var veldig bra og en skikkelig rockehelt på det glade 80-tallet da vi gæmlisa vokste opp. Fredag endelig, men ikke så endelig likevel. Skal ha jobbseminar fra i dag til i morgen. Ganske viktige saker som angår fremtidig struktur, organisering og økonomi - men det er tunge ting å begynne med etter jobb på fredag. Det blir nå hyggelig å være i selskap med kolleger i det minste og vi er lovet veldig godt mat Travelt før vi drar i dag. Har bare en halvtime på meg til å skrive ut en sak nå, så jeg må få ut fingeren.
Roadrunner Skrevet 19. mars 2010 #3307 Skrevet 19. mars 2010 Tjobing! Genialt å komme på jobb kl 10, lunsj klokka 11 og så rusle ut døra igjen rett før 1330 Burde ikke alle fredager være slik?? Ulempen er at det blir småhektisk de timene man er på jobb... Men det fredag! Her har forresten joggeskoene blitt fast følgesvenn (vinterskoene er pakket bort), og i dag ble det sannelig softshelljakke også. På tide å få bort vinterjakka nå tror jeg! Det er vår!!! Ha en strålende helg, Suzy! Tross litt seminar og sånt, så blir det helt sikkert bra!
Sauen Shaun Skrevet 19. mars 2010 #3308 Skrevet 19. mars 2010 Stakkars småjentene har gått glipp av noe stort de... Marius Müller :rødme:
Suzy Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3309 Skrevet 19. mars 2010 Puhh... dette har vært en innmari travel fredag, rett og slett. jeg er sliten og har begynnende hodepine, men kollegaen min har lovet meg en akevitt ved innsjekking på seminar, så da ordner det seg vel Nå skaljeg snart ut på dagens siste avtale og deretter må det vel være mulig å ta det litt med ro vel. Sukk... Gleder meg til i morra kveld må jeg innrømme, da jeg kan ta det helt piano og bare sitte foran tv'n og ruge en stund. Det kjennes som det kan bli veldig godt Får vel samle meg her... Ha en god helg alle som måtet stikke innom!
Skravla Skrevet 19. mars 2010 #3311 Skrevet 19. mars 2010 God helg og godt seminar Suzy. Jeg skal snart pakke sammen her og ta en tur til gamlejobben. En tidligere kollega fyller rundt tall i morgen og jobben feirer i dag.
Supramundane Skrevet 19. mars 2010 #3312 Skrevet 19. mars 2010 Ønsker deg en riktig god helg ja, både på semninar og når du endelig får tatt ordentlig helg!
Roadrunner Skrevet 19. mars 2010 #3313 Skrevet 19. mars 2010 God helg, Suzy! Slapp av og kos deg masse når du får anledning!
Suzy Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3315 Skrevet 21. mars 2010 Fytterakkern for ei helg... Fredag var jeg ute på jobb til aller siste sekund og sørget for at vi kom litt for sent igang på vei til seminar, men vi rakk da frem og fikk tatt klubbmøte først. Det ble drama for nåværende leder ble kastet og han reagerte rimelig sterkt. Ganske leit, men han tar det jo altfor personlig - det er ikke noe personlig kritikk av ham - vi var bare ikke fornøyde med jobben han har gjort. Vel, vel... Så var det gruppejobbing og det var forsåvidt bra det, men så begynte vinen og flomme og derfra var det vel ikke bare oppturer. Det er gøy å ta en skål og det er veldig gøy å være sammen med de aller fleste, men enkelte klarer bare ikke å begrense seg og jeg syns det er direkte pinlig jeg. Mulig jeg er sær, men når voksne damer griner over hvor gamle og håpløse de er og følger opp med å kritisere sjefen etter det.. Nei da syns jeg de bør vurdere om de faktisk kan drikke Jeg la meg kvart over tolv, for vi skulle jo opp dagen etter for å jobbe videre, men festen foregikk i hytta vår og jeg lå på rommet vedsiden av badet, så jeg kan vel ikke si at jeg sov mer enn en time sammenhengende på noe tidspunkt. Enten var noen på do, eller det var hyling og styr ute i stua, eller det var smelling i dører, ramling ut av seng ... Så i går var jeg sliten. Var hjemme klokka tre og skulle på 60 årsdag til tanta mi klokka fem, så da var det bare å slenge i bagen, dusje og fikse seg og finne noe å ha på seg. Veldig koselig lag og veldig rolig stemining der, men jeg ga meg klokka ni for da var jeg så sliten at jeg ikke orket være mer selskapelig, rett og slett. Skulle gjerne vært der lenger, men jeg trengte litt fred og ro. Så da ble det et par timer i denne posituren: - nesten før jeg la meg. Sovet godt og lenge i dag og nå har jeg akkurat spist frokost etter å ha bakt meg lavkarbobrød med solsikkefrø. Det var godt. litt spesielt i smaken alene, men med philadelphiaost og røkelaks på var det helt suverent Koser meg med kaffe nå og har ambisjoner om å få has på klesvasken og få malt siste strøket nede på rommet i løpet av dagen. Det er i allefall ikke noe vær å gå ut i, for ute er det rett og slett snøstorm! Tror denne dagen skal få lov til å gå sakte. Det kjennes som jeg trenger det... Savner kjærestenmin gjør jeg også ... men nå er det snart påske og da får jeg sett ham mye
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2010 #3316 Skrevet 21. mars 2010 Huttetu for en gjeng du jobber sammen med. Jeg er glad jeg slipper sånne fylle-jobbe-turer... Håper du klarer å slappe godt av i dag.
Skravla Skrevet 21. mars 2010 #3317 Skrevet 21. mars 2010 Høres hektisk ut. Har du fri fra palmelørdag eller skal du jobb litt før du tar påskeferie? Blir deilig med kjærestetid. Hvor skal du tilbringe påsken.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #3318 Skrevet 21. mars 2010 uff er helt enig. de burde jo vite at de ikke tåler for mye drikke og begrense seg håper du får en bra dag i dag da
Suzy Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3319 Skrevet 21. mars 2010 Høres hektisk ut. Har du fri fra palmelørdag eller skal du jobb litt før du tar påskeferie? Blir deilig med kjærestetid. Hvor skal du tilbringe påsken. Jeg skal jobbe de tre første dagene i påsken - mellom palmesøndag og skjærtorsdag. Kommer nok til å dele oss litt mellom her og by'n, tenker jeg. Kjæresten har datteren i påsken, så det blir nok litt kjedelig for henne å være her oppe hele påsken. Nå må jeg komme meg ned i kjelleren for å male før jeg ender med å henge på sofaen hele dagen
Skravla Skrevet 21. mars 2010 #3320 Skrevet 21. mars 2010 Jeg skal ta meg en tur ut jeg. Kos deg med malingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå