Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ingen blogger her i dag. Så da får jeg ta en hilserunde til kjente som har dagbøker. Det er mange jeg møter i ulike blogger mer eller mindre hver dag. Koselig å se hvor du holder til også. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ingen blogger her i dag. Så da får jeg ta en hilserunde til kjente som har dagbøker. Det er mange jeg møter i ulike blogger mer eller mindre hver dag. Koselig å se hvor du holder til også. :jepp:

Veldig hyggelig - jeg er helt rastløs fordi jeg ikke kommer inn i bloggene jeg og!

Skrevet

Ja, man blir jo hjemløs. Jeg vet jo ikke engang hva jeg skal ha til middag i dag. Ukemenyen min står i bloggen, og den sjekket ikke jeg før bloggene forsvant i går kveld... :fnise:

Skrevet

Å hjelpes! Det høres helt horribelt ut :overrasket:

Neida, ikke ille i det hele tatt. Vi er så flinke så..... :sjarmor:

Skrevet

Ja, man blir jo hjemløs. Jeg vet jo ikke engang hva jeg skal ha til middag i dag. Ukemenyen min står i bloggen, og den sjekket ikke jeg før bloggene forsvant i går kveld... :fnise:

:skratte:

Noen som snakket om en digital hverdag??

:fnise:

Skrevet

:skratte:

Noen som snakket om en digital hverdag??

:fnise:

Nei, det kan jeg ikke tenke meg... :skratte:

Skrevet

:ler:

Det er jo på gransa til veldig vittig dette her - jeg blir helt vill om jeg ikke kommer meg på KG jevnt og trutt :sjenert:

Men middagen har jeg klar altså *stolt*

Nå har jeg snakket med verdens kuleste dame på 85 som har fått turforeninga til å kjøre opp skiløype like ved huset slik at hun får gått på ski, for hun har så dårlig balanse at hun ikke lenger vil gå i skogen :nigo:

Herlig!

Skrevet

:ler:

Det er jo på gransa til veldig vittig dette her - jeg blir helt vill om jeg ikke kommer meg på KG jevnt og trutt :sjenert:

Men middagen har jeg klar altså *stolt*

Nå har jeg snakket med verdens kuleste dame på 85 som har fått turforeninga til å kjøre opp skiløype like ved huset slik at hun får gått på ski, for hun har så dårlig balanse at hun ikke lenger vil gå i skogen :nigo:

Herlig!

Så kult!

Sånne mennesker imponerer og inspirerer skikkelig! Hatten av for dama! :jepp:

Skrevet

Så kult!

Sånne mennesker imponerer og inspirerer skikkelig! Hatten av for dama! :jepp:

Ja1 Det er sånt som gjør jobben min moro!

Skrevet

Næææh, så herlig!

Godt å høre at det er flere som får noia av KG-mangel altså. *joiner klubben*

Skrevet (endret)

Godt å høre at det er flere som får noia av KG-mangel altså. *joiner klubben*

Det er helt patetisk... men jeg har jo så mye gode KG-venner som jeg savner når jeg ikke er her.. :flau:

Endret av Suzy
Skrevet

Tøff dame på 85, sånn vil jeg også bli. Ja bortsett fra dette med ski da, jeg går ikke på ski. :ler:

Skrevet

Hååååh...

Det var første gang på mange uker på yoga to og det kjentes! Skrekk og gru så vondt jeg kommer til å ha det i morra *klynk*

Men - det ble jaggu fire treningsøkter denne uka også, så jeg er skikkelig fornøyd med meg selv :nigo:

Vel, vel... nå driver jeg og lager meg pavlova (lavkarbo selvsagt!). Er rimelig godtesjuk, så det kommer til å bli deilig altså :spise:

Ikke noe gøy på tv heller så jeg sitter her og ser på VH1 og koser meg med gamle hits. Festlig!

Skrevet

Jeg hørte

på TV i går kveld jeg. Og har ikke fått den ut av hodet siden. :digge:
Skrevet

Jeg hørte

på TV i går kveld jeg. Og har ikke fått den ut av hodet siden. :digge:

ÅÅÅ!!!

Herlig!!!

Skrevet

ÅÅÅ!!!

Herlig!!!

Ja, jeg ble i grunnen litt rørt da jeg så og hørte det i går kveld. Det var et gammelt innslag med Marius Müller og Lava fra halvsju. Grunnen til at de mimret om det var at det i disse dager er 11 år siden han døde... :(

Skrevet

Er det virkelig så lenge siden.. Wow..

Skrevet

Det var en fæl dag..... :grine:

Jeg jobbet sammen med en kompis av MM da, og han bare gikk rundt og "bablet"

Skrevet

Ja, det var en gigant som forsvant den dagen. Og tomrommet etter ham vil alltid være der. Jeg elsker musikken hans, men blir alltid litt melankolsk når jeg hører den. :trist:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

hvem er Marius Müller og Lava ? :sjenert:

jeg er vist ikke gammel nok jeg :sukk::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...