Supramundane Skrevet 16. mars 2010 #3261 Skrevet 16. mars 2010 Innom og heier litt på deg og oppussingsprosjekt! Hvis du er veldig mye sulten men spiser nok kan det kanskje være lurt å drikke mye vann? Det gir jo fyll i magen! :klø:
Suzy Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3262 Skrevet 16. mars 2010 Innom og heier litt på deg og oppussingsprosjekt! Hvis du er veldig mye sulten men spiser nok kan det kanskje være lurt å drikke mye vann? Det gir jo fyll i magen! :klø: Takk! Jeg drikker igrunnen ganske mye allerede, tror jeg. Vet ikke om jeg har tid til mer doflyging i løpet av dagen Får se - har forøkt å øke proteintettheten i dag og kanskje komme meg ajour på den måten. Litt usikker på hva det er kroppen forsøker å fortelle meg nå
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #3263 Skrevet 16. mars 2010 Takk! Jeg drikker igrunnen ganske mye allerede, tror jeg. Vet ikke om jeg har tid til mer doflyging i løpet av dagen Får se - har forøkt å øke proteintettheten i dag og kanskje komme meg ajour på den måten. Litt usikker på hva det er kroppen forsøker å fortelle meg nå Haha, bra det er flere enn meg som flyr mye frem og tilbake Siden jeg ikke har rukket å lese hele dagboka di (høhø) så spør jeg heller: er du på sånn ketolysekur?
Skravla Skrevet 16. mars 2010 #3264 Skrevet 16. mars 2010 Håper du rekker alt du har planlagt i dag. <-- doping.
Suzy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3265 Skrevet 17. mars 2010 Jeg rakk alt Skravla - med et nødskrik, vil jeg vel si I dag er jeg trøtt og våkee på en gang. Nok en gang var jeg ufattelig tidlig på jobb. Lagde frokost i går som krevde veldig lite i dag og dermed fikk jeg brått tjue minutter til overs gitt! Ja, ja... Var hjemme kvart på ti i gårkveld og har hatt så lyst på grønnsakssuppe i flere dager at jeg begynte å koke meg det (den som har vært frokost i dag og som står klar på diiiger termos til lunsjen - den var skikkelig god, så jeg gleder meg allerede!). Det ble dermed litt senere enn jeg hadde tenkt og derfor er jeg trøtt i dag. Siden jeg ikke har rukket å lese hele dagboka di (høhø) så spør jeg heller: er du på sånn ketolysekur? Nei ikke ketolyse akkurat, men lavkarbo. Jeg forsøker å passe på karbene og på kaloriene litt på en gang på en måte Og har du virkelig ikke lest hele boka *sjokkert* () Nåhvel... jeg jobbet hardt på yoga i går og det kjenner jeg allerede i dag. Fy flate altså. Hvordan skal dette bli utover dagen? Har planlagt intervallspinn klokka 16 i dag (og kanskje langkjøringstimen etterpå om jeg finenr ut at jeg gidder... litt i tvil om det). Satser på at litt skikkelig kondiskjør kommer til å gjøre stive msukler myke igjen. Så er planen å fuge litt i et par sprekker i kjellerrommet og male andre strøk der nede (kanskje jeg rekker å ta en list også?, også skal jeg se på Luksusfellen og Lost til kvelden. Onsdager er jeg TV-slave! Nå skal jeg visst jobbe... :klø:
Roadrunner Skrevet 17. mars 2010 #3266 Skrevet 17. mars 2010 God morgen! Innom med en til Duracell-Suzy Luksusfellen i dag sier du? :klø: Har ikke satt meg inn i tv-programmet etter hjemkomsten, men ser ut til at jeg kan snappe opp litt her og der Får hive meg rundt igjen!
Suzy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3267 Skrevet 17. mars 2010 Åh nå har jeg spist meg så lykkelig mett Av og til er det beste i livet, rett og slett mat. Som sagt har jeg hatt grønnsakssuppelyster et par dager og i dag har jeg spist en megaprosjon til lunsj (ikke lavkarbo, men bare rett og slett fordi grønnsaker er sunt og godt og jeg muligens har behov for et tilskudd ettersom jeg har hatt så lyst på det).
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #3268 Skrevet 17. mars 2010 Nei ikke ketolyse akkurat, men lavkarbo. Jeg forsøker å passe på karbene og på kaloriene litt på en gang på en måte Og har du virkelig ikke lest hele boka *sjokkert* () Aha! Synes jeg kjente igjen oppsiene fra dagboka til My, skjønner du Grønnsakssuppe er fantastisk! :happy:
Suzy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3269 Skrevet 17. mars 2010 Aha! Synes jeg kjente igjen oppsiene fra dagboka til My, skjønner du Grønnsakssuppe er fantastisk! :happy: Jepp - jeg er glad i Oopsiene - bare ikke for ofte lissom Og grønnsakssuppe er utrolig godt - denne har nesten blitt lapskaus da for det er så mye forskjellig i den Og egentlig er det sånn slankesuppe (sånn derre dustete suppekursuppe altså), men jeg syns den er så god at jeg spiser den av og til bare fordi den er digg.
Supramundane Skrevet 17. mars 2010 #3270 Skrevet 17. mars 2010 De oopsiene er litt rare syns jeg. Det er på en måte bare luft. Rare greier. Jeg elsker grønsakssuppe, og vi spiste det ofte vi selv om vi var i ketose. Hadde bare uten potet og bare bittelitt gulrot!
Suzy Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3271 Skrevet 17. mars 2010 Men NÅ er jeg lei av grønnsakssuppe! Er fullstendig forsynt og gleder meg til å spise noe annet til neste måltid. Det ble ikke noe fuging i dag. Rakk ikke hjem før det var mørkt og da er det vanskelig å se og jobbe der nede, men har tid i morgen også så det er ikke noe stress Spinn intervall etter jobb og deretter innom mamma der jeg ble sittende og skravle i over en time, så da var det med ett mørkt. Fryktelig tung i beina i dag. Spinninga var en lidelse, men jeg kom meg da gjennom. Var støl etter yogaen i går og hadde lite energi i beina i dag gitt, men i morgen skal jeg på yoga igjen og da blir det sikkert bra. FBI på tv nå - gleder meg til luksusfellen og Lost
Roadrunner Skrevet 18. mars 2010 #3274 Skrevet 18. mars 2010 God morgen! Snart helg Og torsdag er jo yogadag!
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3275 Skrevet 18. mars 2010 Herregud - her var alt helt annerledes igjen. Jeg hater ommøbleringer... Parradis da Supra - jeg skyr det som pesten må jeg bare innrømme Torsdag ja. Trøtt i dag for i natt har jeg våknet ørten ganger av at jeg har drømt at det har vært på tide og stå opp. Jeg dro til og med opp gardina en gang før jeg plutselig innså at radioen sto slett ikke på og kanskje jeg burde se på klokka .. da var den to... Skrekkelig støl i kroppen i dag, men det er yoga og da blir sikkert alt så meget bedre etterpå. Håper det. Ikke helt på topp om dagen altså uten at jeg greier å sette fingeren helt på hva det er. litt mageuggete og litt smått sliten liksom. Hm... :vetikke. Nytt forsøk på kjellerrommet i dag. Regner med å få fuget og kanskje malt siste strøket og ryddet litt der inne. Må skifte noen lyspærer hist og pist også. En på badet og to i kjelleren har gått i rask rekkefølge og halvmørkt kan man jo ikke ha det. Skal ha medarbeidersamtale i dag også gitt. Nå må vel være klar?
Roadrunner Skrevet 18. mars 2010 #3276 Skrevet 18. mars 2010 Hater ommøbleringer jeg også.. Jeg blir så forvirra! Er et skikkelig vanedyr, og blir jo småstressa bare de flytter litt på apparatene på treningssenteret... Rene torturen dette! Litt vrak i dag jeg også... Selv om jeg har sovet godt (tror jeg). Trenger helg!!
Skravla Skrevet 18. mars 2010 #3277 Skrevet 18. mars 2010 Lykke til med medarbeidersamtale. Her er det møte med revisjonen ang. årsoppgjøret. Har heldigvis fått i meg kaffe allerede. Ha en fin dag Suzy, så får vi håpe at ommøbleringen ikke ødelegger alt.
Suzy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3278 Skrevet 18. mars 2010 Lykke til med medarbeidersamtale. Her er det møte med revisjonen ang. årsoppgjøret. Har heldigvis fått i meg kaffe allerede. Å hjelpes! Det høres helt horribelt ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå