Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

LOST begynner igjen i dag!!! :bolledeig:

Selv om jeg er mest sånn: :veslejenta: skal jeg finne meg et glass :vin: og sette meg til :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Nå er jeg så blid som en sol - jeg har fridag og er snart på vei på SPA :nigo: med venninna mi. Dette blir deilig altså. Vi har bestilt hver vår ansiktsbehandling og skal bruke SPA-avdelingen først der det er dampbadstu osv osv

Og i morgen kommer kjæresten :rødme: Nå savner jeg ham fælt altså!

Skrevet

Heldiggrisen med SPA.

Når jeg tenker meg om har jeg et gavekort liggende, kanskje på tide og bruke det snart....?

Kos deg med kjæresten i helga! :yvonne:

:klem1:

Skrevet

Håper du sitter og storkoser deg med kjæresten nå! :jepp:

Skrevet

God lørdagsformiddag.

Her stråler sola men det er Holmenkollrenn på tv, så vi har litt vondt for å slite oss ut av sofaen foreløpig :fnise: Må vel satse på å komme seg ut og gå en tur etterpå, om ikke noe annet.

SPA var helt utrolig bra! Behandlingen var førsteklasses og spa-avdelingen med varmt boblebasseng, tre ulike badstuer og hele bassengavdelingen var så deilig. Vi koste oss så fælt at vi slett ikke hadde lyst til at det skulle være over og bestemte oss der og da at dette skulle vi gjenta så snart som mulig!.

Deilig :nigo:

Og i går rakk jeg yoga på formiddagen før kjæresten kom. Det er så godt å se ham igjen... :hjerte: Bare synd det blir to uker mellom nå igjen, for neste helg kan jeg ikke reise inn til ham :sukk:

Utnytter tiden maks nå. Tar og kjenner og lukter og klemmer og kysser og... ja.. ehm.. øhm.. så mye jeg kan for å ha følelsen av ham i meg så lenge jeg kan.

Av og til er det litt slitsomt å ikke kunne være nærmere hverandre...

Ingen planer i helga faktisk. Jammen er det godt :nigo:

Skrevet

God lørdags formiddag! :sol:

Det høres ut som en herlig helg! :hjerte:

Skrevet

Og vips var det søndag kveld og jeg sitter her og trøstespiser iskrem fordi det er to uker til jeg får klemme på kjæresten min igjen :sukk:

Av og til syns jeg der er noe dritt med avstandsforhold... :trist:

Skrevet

God morgen!

I'm back! Ser jeg har litt catching up to do, men det får komme etterhvert. Nå er jeg bare innom for å gi en kjæreste-trøste- :klem: , servere en :kaffekopp: og ønske en finfin mandag!

Fuggeln er tilbake :fnise:

:klemmer:

Skrevet (endret)

God morgen! :kaffekopp:

Håper at kjærestesavnet ikke er for stort, og at uken din starter på best mulig måte. :klem:

Endret av -Englefjes-
Skrevet (endret)

God morgen - og hei RR! :hug: Så fint å se deg!

Og takk Engle - det er bedre i dag.

Ja, ja - har skeiet ut som et helvete i helga og betaler selvsagt for det i dag med uggete mage og kilo på. Blah... trøstespising hjelper lissom ikke for noe det.

Men det er bedre i dag selv om jeg våknet midt på natten av at jeg var kvalm og dermed ble liggende og bekymre meg en stund for om jeg skulle bli dårlig og dermed måtte ringe og melde meg syk både her og der i dag :roll:

Snakker om å krisemaksimere.

Men i dag er det tilbake på "vannvogna" eller matvogna og full rulle på trening igjen. Har planer om å få malt det nye jenterommet i dag også, for kjæresten har sparklet veggene for meg i helga og dermed er det bare å pusse litt over og male hele sulamitten :)

Det skal jeg få til selv - så får jeg forhåpenligvis kjøpt gulv i løpet av uka og kanskje til og med rukket å begynne å legge det. Det hadde jo vært utrolig morsomt :nigo:

Ukas treningsplan: Sykkel i dag, yoga toirasg , sykkel onsdag og yoga torsdag :jepp:

Nå - mer :kaffekopp:

Endret av Suzy
Skrevet

Og denne uka skal fuggeln på yogakurs for første gang! :ler: Kan bli interessant.... To ganger denne uken og to ganger neste uke. Og vips myk som seigdame? Eller? :fnise:

Utskeielser snakker vi ikke helt om... *kremt* Ikke helt i vater i dag heller, lite mat i skapene og litt snop igjen i reiseveska. Men lavkarboen skal innføres igjen! Må bare handle litt og få spist opp litt.. :sjenert:

Godt å være tilbake også, sånn egentlig! :klemmer:

Skrevet

Åj! Yogakurs!? Veldig spent på hva du kommer til å syns om det - jeg er jo så frelst at jeg knapt kan kalles tilregnelig :ler:

Forresten så kan det hende jeg får meg en slik paradistur som du har hatt til høsten. Kjæresten hadde nemlig snakket med et vennepar og de lurer på om vi og to andre par vil være med til Thailand til høsten en gang. Det er klart jeg vil det, selv om jeg ser for meg at det kommer til å måtte betyr mye sparing fra min side om jeg skal få råd. Har aldri vært i Thailand og har hatt lyst lenge, så der hadde helt sikkert blitt veldig gøy :)

Det blir deilig å komme inn i kostholdet igjen vet du.

Skrevet

Nå sitter jeg og klapper meg selv på hodet.

Har vært veldig effektiv i ettermiddag og slengt innpå middag, pusset veggene i kjelleren og malt første strøk på hele rommet. Ha! Det var helt etter planen det gitt, men fremdeles bra :nigo:

Det blir veldig veldig fint, tror jeg. Alt blir så mye lysere med maling (og særlig i motsetning til gammel og grå tapet).

Ett strøk i morra nå (kanskje) også er det klart for tapet og gulv :)

Huh... *puster ut* nå skal jeg på sykkel. Håper det er litt folk i dag for det er så mye artigere når det er mange på time enn når vi bare er seks stykker (som det har vært mye av i det siste). Jeg hyler og heier og kjører dem samme om de bare er tre, men jeg syns jo det er betraktelig mer inspirerende om det er fler.

Skulle ønske jeg kom på hvor jeg har gjort av fordelskortet mitt fra boligbyggelaget jeg... :flau: Jeg trenger de prosentene når jeg skal kjøpe gulv.

Skrevet

Flink du er!!

:jepp:

Jeg bruker all energi på å holde meg våken her, og få gjort litt rydding og pusling i heimen. Tar tid å tømme kofferten! Men nå begynner det å komme seg, og satser på et lite venninnebesøk snart. Må finne på noe for å holde meg våken, og trening får nok drøye.

Tviler ikke på at jenterommet blir finfint! Bøyer meg i støvet for effektive Suzy! :pls:

:husarbeid:

Skrevet

Ni syklister i dag og god stemning - moro! :trene:

Nå har jeg spist oopsie-aktig pizza til kvelds. Litt bekymret for kaloriene - har vært på over 2000 de siste dagene og det er strengt tatt altfor mye, men har vært så sulten i dag. Hm... Ja, ja - får bare fortsette i tralten i morgen og. Det er liksom ikke annet å gjøre, selv om jeg er litt smått motløs på vektkontrollfronten om dagen. Blah...

Men nok om det. Snakket med snuppa på telefonen i dag og fått en lang innføring i skolearbeidet hennes og har kjøpt meg nye kjøkkengardiner.

Nå skal jeg se svensk krim og komme meg i seng.

Skrevet (endret)

:vinke:

Sniker meg innom dagboka di!

Endret av Pingting
Skrevet
:vinke:

Sniker meg innom dagboka di!

Så koselig! Du er veldig velkommen - trenger ikke snike engang ;)

Skrevet

God morgen!

har hatt ufattelig god tid om morgenen de to siste dagene og skjønner ikke hvorfor eller hvordan, men det er selvsagt veldig deilig. Har vært før tiden og helt presis på jobb til tross for somling og "dragging my feet" hele morgenen hjemme :klø: Men jeg liker å ha god tid, så jeg skal i allefall ikke stille om klokka, for dette er topp :)

Dagens plan: Yoga og styremøte i fotoklubben. Egentlig begynner møtet sju, men om jeg skal være der til sju så rekker jeg ikke yoga, så da er valget enkelt - jeg har meldt fra at jeg kommer for sent.

Får jeg gått hjem når jeg faktisk skal, så tenker jeg at jeg rekker andre strøk på veggene i kjelleren også. Det er bra - da er det vindu og vinduskarm, dørkarm og lister til gulvet igjen å male. Syns jeg er i rute med rommet igjen nå.

:kaffekopp: viser seg å smake fin-fint selv nå man har hatt god tid om morgenen.

Skrevet

Her har klokka passert 13, og jeg er ennå ikke kledd... Snakk om surrete tirsdag! Men med migrene til frokost, og ny tur i senga, så blir det sånn gitt.. Skal bli godt med en skrott i gjenge igjen!

Høres ut som om dine ettermiddager er fyllt opp, du er jo supereffektiv! :dåne:

Skrevet

Ettermiddagene er fyllt ja - men jeg har ikke lyst til å fylle dagen med noe som helst. Jeg er sulten igjen (er det MULIG?! :kjefte: ) og jeg er ukonsentrert og surrete i dag.

Jeg vil bare hjem for å male andrestrøket på kjellerveggen, spise middag, vaske treningsklær og kose med på yoga. Ikke noe annet. Blah.

Tydelig på tide å ta seg sammen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...