*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #3221 Skrevet 7. mars 2010 Skrevet ferdig en sak og sliter med motivasjonen.... Det er strålende solskinn ute og jeg har lyst på ferske smultringer og føler meg sutrete og lei Fikk mens tidligere enn jeg skulle denne uka og kjenner det på kroppen. Søtsugen og tung i skrotten, liksom. Luerer på om det er stresset på jobb de siste fjorten dagene som har sparket det i vei litt tidlig. Sikker sånt som skjer av og til, emn likevel. Jeg er ikke glad i ting som er utenom plan. Må ut igjen og jobbe i kveld og gruer allerede. Må finne på noe som er lavkarbo og veldig godt i dag, for nå er jeg virkelig sugenpå forbudte gleder Har du testet ut Kesam med litt bringebærsyltetøy i noen gang? Lavkarbo, mye proteiner. Smaker nydelig!
Suzy Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #3222 Skrevet 7. mars 2010 Har du testet ut Kesam med litt bringebærsyltetøy i noen gang? Lavkarbo, mye proteiner. Smaker nydelig! Ja det er helt ok, syns jeg - er litt kesamlei etter å ha hatt i meg mye av det i perioder - men ostekaka jeg lagde meg i går er å anbefale altså - kjeeempegod og nesten ingen karber og masse protein
Suzy Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3223 Skrevet 8. mars 2010 Så sliten.... nå teller jeg virkelig ned av alle krefter. Jeg blir ufattelig sliten av å jobbe helg. Det er noe med å ikke ha pause på noe tidspunkt liksom. Og jeg er virkelig avhegig av de to dagene med fri for å få hentet meg inn igjen. Forsøker å tenke etappevis nå. Når jeg har jobbet ferdig i dag, så er det bare å komme seg gjennom sykkeltimen i kveld også er det bare to dager igjen.... Phu...
Suzy Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3225 Skrevet 8. mars 2010 Dagen er halvgått og jeg har fått i meg lunsj og uanstendige mengder med kaffe, så nå er jeg i det minste relativt våken og bare jeg har knotret ned den saken jeg har hentet inn så er arbeidsdagen over. Vurderer sterkt å ty til latmannsløsninger i dag og kjøpe meg Fjordland-laks til middag. Den var faktisk veldig god og det er liksom så greit - feridg en porsjon med et minimum av anstrengelse. Det er lov når man er sliten og utafor vel...? Savner forresten kjærsten min. Det er ikke så kult å være kvinne på kvinendagen uten mannen sin..
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #3226 Skrevet 8. mars 2010 Har du testet ut Kesam med litt bringebærsyltetøy i noen gang? Lavkarbo, mye proteiner. Smaker nydelig! Tar med meg det tipset! Tiltross for at det ikke var til meg... Vurderer sterkt å ty til latmannsløsninger i dag og kjøpe meg Fjordland-laks til middag. Den var faktisk veldig god og det er liksom så greit - feridg en porsjon med et minimum av anstrengelse. Det er lov når man er sliten og utafor vel...? Skal ikke svare, for jeg kommer ikke til og svare det du vil høre. Hva med enkel wok? Kyllingfilèt, paprika, sukkererter, rødløk og cherrytomat? Også tenkte jeg at jeg skulle foreslå pasta med bacon, cherrytomat og ost, men det er vel litt fy-fy hos deg? :klø: Hva med omelett?
Suzy Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3227 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Skal ikke svare, for jeg kommer ikke til og svare det du vil høre. Hva med enkel wok? Kyllingfilèt, paprika, sukkererter, rødløk og cherrytomat? Også tenkte jeg at jeg skulle foreslå pasta med bacon, cherrytomat og ost, men det er vel litt fy-fy hos deg? :klø: Hva med omelett? Vel.. nå har jeg spist omelett til både frokost og lunsj i dag, så jeg har lyst på noe annet til middag Pasta er fy-fy i lavkarboverden ja, så det utgår med høye kneløft, og kylling tåler jeg ikke, så det var ikke så enkelt. Vurderer italienske kjøttboller, men det spiste jeg to dager forrige uke. Endret 8. mars 2010 av Suzy
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #3228 Skrevet 8. mars 2010 Hmm... Den var ikke enkel! Form i ovnen med potetbåter, paprika og cherrytomater, olje og krydder og stekt svinekjøtt ved siden av? Suppe av noe slag? Stek svinekjøttdeig og valgfrie grønnsaker, hell over litt kokosmelk og chilisaus? Pølse?
Suzy Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3229 Skrevet 8. mars 2010 Ikke poteter heller Gode forslag MariannE Jeg klarer å lage meg middag, men jeg har bare ikke så lyst. Som sagt har jeg en mulighet for italienske kjøttboller med brokkoli og rømme m sweet chili i, jeg kan lage hakk med grønnsaker til, jeg kan lage laksefilet med fløtesaus og brokkoli eller wok med svinekjøtt og kokosmelk ja, men jeg er sliten i hodet og overalt og har bare lyst på noe helt enkelt - helt, helt enkelt som er godt og sunt. Jeg får bare se hva det blir når jeg kommer på butikken, tror jeg. Jeg lager meg middag hver eneste dag og stort sett fra bunnen til tross for at jeg alltid er alene og i dag er jeg skikkelig slapp og jeg skal ut og handle og fikse litt ting, deretter spise og tilslutt opp og lede en spin 3 time på 75 minutter. Uff.. nå var jeg skikkelig utakknemmelig og muggen her. Unnskyld MariannE
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #3230 Skrevet 8. mars 2010 Hvis det er og være muggen og utakknemlig... Tenkte bare og foreslånoe som er enkelt og kjapt, beregnet på dager man egentlig ikke gidder og lage middag. Du finner ut av det!
Suzy Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3231 Skrevet 8. mars 2010 Og det gjorde jeg jaggu Italienske kjøttboller, stekte helt champignon, kokt brokkoli og "saus" av en mager kesamrest og litt seet chilisaus Og en lavkarbovaffel til dessert. Resten skal jeg steke opp til kvelds når jeg kommer hjem og gnafse i meg med vaniljekesam og bringebærsyltetøy. Yum Neii.. får vel finne sykkelklærne. Kanskje man skulle tatt et kvarter med sol i dag?
SuperNova Skrevet 9. mars 2010 #3232 Skrevet 9. mars 2010 lede en spin 3 time på 75 minutter. Du, altså! Hvor tar du all energien fra? Jeg synes du GJØR så mye forskjellig hele tiden. Utrolig stilig.
Suzy Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3233 Skrevet 9. mars 2010 Herrefred... at det går an å bli så trøtt altså Nå er jeg virkelig på slutten av strikken. Niende dagen på jobb - ja på rad - og jeg begynner virkelig å merke trøkket her. Bare to dager igjen nå... Jeg er mamma til en 18 åring i dag Det er helt uvirkelig at den lille snuppa mi har blitt 18 år og nesten voksen. Det er da virkelig ikke så lenge siden jeg hadde henne på armen, matet henne med grøt og så videre... Jeg blir helt sentimental her. Den indre autisten min har hatt et lite sammenbrudd på morgenen her. Skal på styremøte i fotoklubben i kveld og fikk møtet lagt til halv åtte forrige gang, for da rekker jeg yoga først, men nå har de flyttet tiden til sju og dermed rekker jeg egentlig ikke yoga, men dette er den eneste sjansen jeg har til å få gått denne uka og jeg kan ikke hoppe over det! Panikk! Får bare gi beskjed om at jeg kommer når jeg kommer. Punktum. Takk Nova - jeg gjør vel endel, men oppfatter meg ikke som så aktiv... Trening er jo stort sett gøy. Fikk forresten endelig nye instruktørklær i går. Veldig fine saker, fra mxdc; to trøer og en tights med glidelås bakpå beina. Har ikke fått prøvd den enda og er spent på om den passer, men den ene trøya fikk jeg syklet inn i går Jobbe litt nå kanskje?
-Englefjes- Skrevet 9. mars 2010 #3234 Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer med voksen jente! Og indre autist... Men jeg skjønner deg godt, jeg er sånn jeg også. Normalt sett blir jeg mektig irritert om jeg må kutte trenig på grunn av uforutsette ting. Nå har jeg av naturlige grunner litt mer avslappet forhold til det, men min indre autist dukker nok frem ganske snart igjen.
Suzy Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3235 Skrevet 9. mars 2010 Merkelig hvordan denne treninga har begynt å styre livet mitt (til en viss grad da...) istedet for at jeg styrer den. Jeg ser på treninga først og legger opp resten av timeplanen deretter og får litt dilla når ting går i ball - som nå. Det er faktisk forskjell på yogaen og den andre treninga, for jeg kan alltids løpe istedet for å spinne, men yogaen er så bra for meg at den gjør jeg mye for å få inn i timeplanen. Snakket med min lille myndige dame nå Hun har pakket opp gave fra mormor og fått hilsen fra både den ene og den andre og var blid og glad. Hun er nå mamma sin jente samme hva
-Englefjes- Skrevet 9. mars 2010 #3236 Skrevet 9. mars 2010 Så klart hun er mamma sin jente! Det at treningen styrer livet et for meg et godt tegn. Det betyr at den er blitt en naturlig del av livet, og er ikke noe man føler man ofrer noe annet for å drive med. Og det er jo ikke slik at en økt tar en hel kveld, jeg synes stort sett jeg har god tid til å finne på andre ting selv med 5-6 økter i uken. Det handler så mye om prioriteringer, og legge opp ting slik at logistikken fungerer.
Suzy Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3237 Skrevet 9. mars 2010 Det at treningen styrer livet et for meg et godt tegn. Det betyr at den er blitt en naturlig del av livet, og er ikke noe man føler man ofrer noe annet for å drive med. Og det er jo ikke slik at en økt tar en hel kveld, jeg synes stort sett jeg har god tid til å finne på andre ting selv med 5-6 økter i uken. Det handler så mye om prioriteringer, og legge opp ting slik at logistikken fungerer. Helt enig! Det er jo ikke slik at jeg ikke kan flytte på noe om jeg må, men jeg forsøker alltid å få inn de treningene fordi de gir meg så mye og de avler så mye glede og overskudd. Og nei - det tar jo ikke hele kvelden - kanskje bortsett fra yoga som er 90 minutter hver økt og med reise til og fra og dusj etterpå så har det jo fort gått to og en halv time....
vidvandre Skrevet 9. mars 2010 #3238 Skrevet 9. mars 2010 Pass deg for treningsnarkomanien Neida, det er vel sunnere enn annen avhengighet
Supramundane Skrevet 9. mars 2010 #3239 Skrevet 9. mars 2010 Pass deg for treningsnarkomanien Neida, det er vel sunnere enn annen avhengighet Enig. Nei - jeg har masse respekt og beundring for naziregimet du har på treningen altså.. Det er et eksempel til etterfølgelse! Og så artig med voksen baby da, nå er du fri!
Suzy Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3240 Skrevet 10. mars 2010 Nei - jeg har masse respekt og beundring for naziregimet du har på treningen altså.. Det er et eksempel til etterfølgelse! Takk! I dag er det siste dagen på jobben på fire lange og deilige dager. Takk og lov! Våknet i dag og kjente at hodet verket så fort jeg forsøkte å røre på det - et ganske klart tegn på at det er nok nå. jeg gleder meg til å sove litt lenger i morgen. Etter jobb skal jeg til massasje og har planlagt å rekke langkjøring på sykkel etter det - det burde gå ganske akkurat. Så skal jeg hjem og skifte på senga, rydde litt og sørge for at det ser anstendig ut til i morgen (venninnebesøk) også skal jeg ligge foran tv'n og se sesongåpeningen av Lost Bare noen timer nå så er denne uka over. Og fredag kommer kjæresten :rødme: NÅ gleder jeg meg fælt til å se ham igjen... To uker er for lenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå