Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dagens første KG-innlegg - faktisk.

Jeg har ikke kommet inn på forumet i det hele tatt før nå. Svarte altså :kjefte:

Sulten, stressa og sur i dag. Ikke noen god kombo akkurat, men det kan vel rette seg utover dagen håper jeg. Planen for ettermiddagen er i allefall spinn klokka 17 og deretter venninnebesøk til meg.

Må vaske en haug med treningsklær og ordne litt hjemme også. Og bære inn mer ved, tenker jeg :roll:

Må jobbe på her. Drittdag.

Sender over litt :troest: og en :blomst:

Håper på gull, satser på at det gjør dagen litt bedre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bære ved :ler:

Håper du får en bedre morgendag, Suzy :klemmer::goodbye:

Skrevet

:hug: Takk!

I dag er det i det minste fredag, sjøl om jeg er utrolig sliten og trøtt og ikke på noe vis blidere enn i går.

Våknet i dag til levelige utetemperaturer, men hva da? Jo da har det jaggu snødd 10 cm i løpet av natta. AAAAAAAhhhhhh!!!! Jeg hater vinteren i dette landet :kjefte:

På jobb til sju i dag for å få unna meg alt jeg skal. Jeg er ikke noe glad i å stresse og jeg blir i skikkelig dårlig humør av å føle jeg har noen over meg som maser og maser og maser hele tiden. jeg gjør det jeg skal så fort jeg kan - jeg sitter jo ikke her og somler når jeg vet det er helt krise på jobb. Blir muggen av mindre...

Men når klokka slår to drar jeg herfra - og jeg skal på bussen og inn til kjæresten og da skal jeg ikek gjøre noe fornuftig resten av dagen.

Gleeder meg :rødme:

Det blir :kaffekopp: x 15 i dag, kjennes det ut som.

Skrevet

To timer nå så er jeg vekk herfra. Lenge siden jeg har lengtet slik til helg og vært i så dårlig humør på en gang... :tristbla:

Skrevet
:klem:

Snart er du hos kjæresten! :hjerte:

:jepp: Holder på tanken! Veldig.

Skrevet

Takk - veldig klar for sløving og kos og mann nå.

Pulsen har lagt seg en smule og utsiktene mot helg begynner å hjelpe litt på nå. For en dag altså :roll:

Nå er planen: Litt mer :bond: - så :buss: - :kline: - :spise::kristin: og tilslutt :veslejenta:

Skrevet

O herlige lørdag. Sitter og ser på kjæresten kokkelere og sløver sjøl o sofakroken og ser på styggværet ute. Fytte...

Ble ikke noe buksehandling på meg i dag, for vi sov altfor lenge, som vanlig, og da vi kom oss ut, hadde styret rundt på Smart club en evighet og skulle stikke innom en jeansbutikk kjæresten visste om på veien hjem, så var ikke den butikken noe mer og jeg fikk ikke sett på ei eneste bukse... :sukk: Litt irritert, for jeg hadde syntes det var greit å få sett på her som det kanskje kunne vært en butikk med noe mer utvalg, men neida :roll: Da får det bl solo handletur til uka. Jobber kveld og håper jeg skal finne noe da.

Middagsgjester i dag - som også skal overnatte. Koselig. Det dumme er at både kjæresten og jeg har lyst til å se tre-mila OG curlingfinalen i kveld og natt og de som kommer er ikke sportsinteresserte i det hele tatt. Uff... Litt uhøflig å sette seg til å glane når de ikke har lyst til å se, men det må da gå an å finne en løsning.

Nå gleder jeg meg til sorbet til dessert :spise:

Skrevet

Ja, ja... da var man hjemme igjen og skal gå løs på kveldsvaktuke, helgevakt og ikke se kjæresten sin på fjorten dager... Bajs... :snurt:

Ikke det beste humøret i verden akkurat nå, men forsøker å tenke postivt og få mest mulig ut av uka. Foreløpig er plussidene at jeg får gått på yoga tre ganger denne uka og at jeg kan ta treningsfri på tirsdag og dra til nabobyen for å shoppe nye bukser - små gleder :fnise:

Spist en diger posjon Oopsiepizza til kvelds og er mett og glad. Satser på å holde meg godt innenfor lavkarboen denne uka også. Har gjort en god jobb med trening denne måneden og regner med å få en god start på mars.

Nå er det Dead like me på tv. Hurra!

Skrevet

Klar for yoga - første gang på godt over ei uke etter at yogasenteret hadde vinterferie forrige uke(slikt skulle jo vært helt forbudt). Blir deilig, men jeg er spent på om jeg har spist frokost litt for nært... Nå er jeg nemlig stappmett, men jeg gad ikke stå opp kjempetidlig for å få gått på yoga klokka ti.

Nåja - det går som det går.

Skrevet

Håper du hadde en fin yogaøkt!

Er humøret bedre? :klem:

Skrevet

Hei i boka! Hvordan går det med deg?

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

først må jeg bare si at du er utrolig flink til å trene! :nigo: jeg burde trene, men jeg er bare lat istedenfor :sjenert:

håper humøret ditt er bedre da, er ikke gøy å være i dårlig humør :sukk:

Skrevet

Aller først: I :hjerte: yoga!

Jeg er varm, glad, mjuk og rett og slett godt brukt i hele kroppen - rolig inne i hodet også. Og i godt humør ;)

Så: Hei Supra og Engle og hei Twinkle! Så trivelig med et nytt fjes :goodbye: Og takk for ros - jeg syns jeg har vært veldig flink sjøl i det siste altså.

Nå sitter jeg med lunsjen og har igrunnen bare tid til den og deretter å henge opp klesvask, rydde ut av oppvaskmaskina - kanskje måke litt snø jeg ikke tok i går og dusje - så er det jobben.

Har slengt på handlesenteret etter yogaen og kjøpt meg en nydelig genser (hvit med røde striper - delvis i angora.. mmm)og bodylotion og ny cellulitt-krem. Bare tøys selvsagt, men litt deilig luksus også hadde jeg et gavekort på 300 kroner liggende som jeg hadde lyst til å bruke opp - så da så.

Har visst ikke tid til mer KG nå.

Skrevet

Jeg er varm, glad, mjuk og rett og slett godt brukt i hele kroppen - rolig inne i hodet også. Og i godt humør ;)

Man kan føle seg bra etter en god kardio- eller styrkeøkt. Men ingenting slår den følelsen der!

Jeg leste i Aftenposten i helga at "den dokumenterte helseeffekten av yoga og pilates ikke er dokumentert" og bla-bla, men det gir jeg beng i så lenge det gir meg den følelsen du beskriver. Yoga funker for meg!

Nå skal jeg google oopsie-pizza ;)

Gjest *Twinklestar*
Skrevet (endret)

kanskje jeg skal begynne med yoga selv? hmm fristet veldig når dere snakker så fint om det :jepp: og jeg trenger å myke opp den stive kroppen min litt :fnise:

Endret av *Twinklestar*
Skrevet

God ettermiddag! :goodbye:

På jobb og har alt vært ute på første oppdrag i dag. Har slengt meg ned foran pc'n nå og skal begynne å sette ting i system - forhåpentligvis.

Særdeles vellykket handletur med venninne i dag. Kjøpt meg et par nye Nudies - deilige bukser altså (har dem så klart på meg nå) i (og dette melder jeg med stolthet) str 29/32! :sjenert:

Og fått meg ny lang strikkegenser, to HM-solbriller, putetrekk til datter-rommet, ei t-skjorte og et par pulsvanter. Herrlig! :nigo:

Rakk akkurat hjem for å lenge i meg litt mat og dro på jobb. Har kjøpt meg et Fjordlandforsøk til i dag og (prøvde torsken i går) for jeg rakk ikke ta med meg noe på jobb. Prøvde forresten lavkarbovafler stjålet fra Store My sin dagbok i dag - de var knallgode faktisk!

Oppskrift:

Nannahs vafler

6egg

1pk 200g kremost naturell

2ts bakepulver

3ss splenda

4ts ketolyse bakemix

4ts fiberhusk

vaniljesukker

Visp eggedosis så stiv som mulig..bland inn kremost og det tørre på lav hastighet i mixer'n.

La røra hvile kaldt en stund.

Stekes i vaffeljern.

Røra gir ca 10 plater.

Jeg brukte en boks med 125 g kremost og reduserte resten av ingrediensene deretter. Digg!

Og yoga ja..

i dag er jeg så støl i kroppen at det er direkte fasinerende. Fytterakkern så vondt jeg har :ler: Men på en sånn deilig måte igrunnen. I morra skal jeg på yoga igjen, så da regner jeg med at jeg blir først varmet opp igjen og deretter får det enda verre. Jeg er gær'n som syns dette er godt :fnise:

Men seriøst. Yoga har som formål å balansere kroppen og den formen jeg driver er kjent som den mest fysiske typen av dem alle (iyengar yoga) og jeg vil hevde at kroppen min har endret seg siden jeg begynte med det. Ja har fått mer definert kropp og jeg har blitt sterkere og smidigere. Det er den absolutt beste formen for trening jeg vet - og i tillegg til å være effektiv fysisk så gir det en ro mentalt også.

Nå må jeg jobbe litt her, tror jeg.

Skrevet

Den Yoga treningen du holder på med høres helt fantastisk ut :jepp: !

Skrevet

God morgen.

Fått i meg omeletten og fått på yogaklærne. Klar for ny økt, sjøl om jeg mistenker at det kan bli knallhardt i dag for jeg har så vondt enkelte plasser i kroppen at jeg burde vært stilt ut på sirkus: :rope: Se den støle dame - pirk på henne og få henne til å hyle!

:fnise:

Ikke veldig lysten på å ta meg ut av huset heller. Minus tjue på morran igjen i dag. Brr... Men sola stråler så det tar nok ikke så mange timer før det er levelig igjen. Litt slitsomt med så vekslende temperaturer. Jeg blir i allefall fort forkjølt i slike tider. Men det går sikkert bra.

Laksemiddagen til Fjordland (i lett valg-serien) var knallgod. Kjempefornøyd. Veldig gode alternativ når man sitter på kveldsjobb og vil ha noe skikkelig mat i magen. Selvfølgelig godt over karbogrensa innholdsmessig, men ikke ille relativt sett.

Har tøyd strikken litt om dagen og ligget litt høyt men ikke over 50 karber noen dag og hele forrige uke var jeg skikkelig flink, men det skjer altså ikke noe på vekta. Ingen verdens ting.

Jeg vipper opp og ned mellom en komma et eller annet og null komma et eller annet og kommer ikke under dette. Irriterende og frustrerende. Skjønner ikke hvorfor det ikke fortsetter å tusle seg ned som det gjorde før jul. Jeg lever strengt tatt ikke veldig annerledes er påpasselig både med kalorinivå og med karboinnhold og jeg trener mye - nesten utrolig at kroppen står i mot :sukk:

Syns dessuten jeg ser forskjell på kroppen - den ser annerledes ut - men likevel er det ikke noe å merke på vekta.

Jeg blir så irritert :sur:

Må vel bare belage meg på at det er en langdryg prosess og at det kommer til å ta enda mer tid enn jeg var innstilt på i utgangspunktet. Målet 17. mai tror jeg bare jeg kan glemme, for å si det sånn.

Nok sutring. Skal få i meg koffein nok til å føle jeg lever før jeg drar avgårde her.

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...