Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3161 Skrevet 23. februar 2010 Kanskje du skal ta bilde av deg selv nå, for å sammenligne om en/to mnd? Hm... :klø: Kanskje det var en ide? Jeg er jo så sjukt støl etter hver eneste økt, så det er helt klart at yogaen gjør noe med musklene. Og når jeg blir sterkere og behersker det bedre, så tar jeg jo i mer også. Slik sett blir det bare mer og mer effektivt.
Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3162 Skrevet 23. februar 2010 Grattis med ny pulsklokke! Så moro! Kan jeg spørre hva slags type/merke det er? Hjelper veldig med en pulsklokke som fungerer Det er en Polar F11. Har ikke fått blitt så kjent med den enda, men den virker ganske grei foreløpig. Logisk og grei meny i allefall, så finner jeg vel ut av resten etterhvert, tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 23. februar 2010 #3163 Skrevet 23. februar 2010 Det er en Polar F11. Har ikke fått blitt så kjent med den enda, men den virker ganske grei foreløpig. Logisk og grei meny i allefall, så finner jeg vel ut av resten etterhvert, tenker jeg. Veldig fornøyd med min F11 i alle fall! Den krøller litt med displayet nå, men det satser jeg på å få fikset når jeg kommer hjem. Moro!
Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3164 Skrevet 23. februar 2010 Har du en sånn også? Hvordan får du den til å vise hjerteslag istedet for prosent forresten?
Roadrunner Skrevet 23. februar 2010 #3165 Skrevet 23. februar 2010 Har du en sånn også? Hvordan får du den til å vise hjerteslag istedet for prosent forresten? Exercise - Settings - HR View - HR velges istedet for HR% Jeg viser alltid prosent, men kjekt å kunne velge! Hatt den 2 eller 3 år nå faktisk Sender den inn til www.pulsklokke.no når batteriet begynner å bli slitent. Bestiller gjerne full service da, så bytter de reim, kassefront og batterier til en grei pris. Og ganske raskt ekspedert.
Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3166 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Takk RR - fikk endret den og brukt klokka i dag også. Ble bare ei kort økt, for jeg skulle jo hjem og lage middag til pappa også. Løp 30 minutter intervall, kastet meg hjem og lagde mat. Kokkelerte helt til pappa kom, så slengte jeg meg i dusjen mens han kikket litt på OL-repriser på tv også spiste vi. Han er helt med på kottet mitt, så nå skal det nok bli fart i sakene Det er egentlig det samme om han gjør ferdig i datter-rommet først (må snekre skikkelig vindusomramming) eller om han tar kottet først. Begge deler vil utløse en hel del annet og vil bli så praktisk. Dette blir så fint altså. Hurra for pappa'n min Skulle egentlig til ei venninne en tur i kveld, men ble rammet av akutt "gidder ikke" og nå har jeg støvsuget, fyrt opp i ovnen og rigger meg til i sofakroken - og gitt beskjed om at jeg ikke gidder komme meg ut Snakker om latsabb Endret 23. februar 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 23. februar 2010 #3167 Skrevet 23. februar 2010 Hurra for snill Suzy-paps, kott og datter-rom! Og en rask intervalløkt er jo knall! Her ble det spinning i dag, men kroppen var visst ikke helt enig. Skrekkelig tungt! Nyt kvelden, og ha god samvittighet for en "gidder ikke"-kveld
Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3168 Skrevet 23. februar 2010 Det er deilig med gidder ikke kveld. Deilig! Skiskytterstafett også er det 10.000 meter og Stor slalom.. herregud, er det rart en er OL trøtt om morran
MarianneE Skrevet 23. februar 2010 #3169 Skrevet 23. februar 2010 Kokkelerte helt til pappa kom og slenget meg i dusjen mens han kikket litt på OL-repriser på tv også spiste vi. Pleier faren din ofte og komme over og dusje deg?
Suzy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3170 Skrevet 23. februar 2010 Pleier faren din ofte og komme over og dusje deg? Komme og slenge meg i dusjen mener du - nei, takk og lov
Roadrunner Skrevet 23. februar 2010 #3172 Skrevet 23. februar 2010 Komme og slenge meg i dusjen mener du - nei, takk og lov Godt å høre!
SuperNova Skrevet 23. februar 2010 #3174 Skrevet 23. februar 2010 Jeg må bare kommentere på yoga - det er helt suveren trening. Også for byggmestere
Suzy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3175 Skrevet 24. februar 2010 Jeg må bare kommentere på yoga - det er helt suveren trening. Også for byggmestere Så sant! Jeg elsker yoga, rett og slett. Det er den mest effektive treninga jeg noen gang har drevet med. Så innmari trøtt i dag :Gjesp: Bare såvidt jeg klarte å stå opp og det ble ikke noe mer forlokkende av at jeg så minus 26 grader på gradestokken utenfor vinduet. Fy f... jeg orker ikke en sånn lang kuldeperiode til, tror jeg. Planen for dagen er å bli litt lenger på jobb. Har med meg treningstøy og et mellommål og har tenkt å gå på spin intervall klokka 16. Så smetter jeg hjem og varmer meg middag og opp til venninna på kaffe og kikk. Og innimellom skal jeg fyre som en gal! Godt det er torsdag i morra - og lønningsdag.
Roadrunner Skrevet 24. februar 2010 #3176 Skrevet 24. februar 2010 God morgen! :klø: Sent men godt... Hektiske dager her, løper litt i ring og flyr lavt resten av dagen. Skal være SÅ glad når vi sitter i bilen i morra! :dåne: Slurper og styrter videre!
Suzy Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3177 Skrevet 24. februar 2010 Spennende med stafett altså!! Har vært på venninnebesøk i kveld og det var så koselig at jeg satt til akkurat i sted Det er jo bra, men nå må jeg bare råfyre for å få opp varmen her inne slik at det er en god lunk til kvelden. Det er meldt mildere i morgen, men det kan likevel bli kaldt i natt. Kjøpt meg nye sko i dag!! Sorelsko og gurimalla så varme de er - og ganske så kule. Kjøpte disse: Sorel Torino (Svarte og røde). Veldig fornøyd og nå er det slutt på å fryse på beina hver eneste vinterdag altså! Fin spinn intervall i dag. Lurer på om jeg skal legge inn den som fast økt på onsdager. Det er en flott tid å trene på (kl. 16) og det er en veldig grei time. Ble god og sliten Stafett og deretter skal det bli kveld for meg. Ikke flere sene kvelder nå altså. Det går jo ikke å drive sånn hver kveld.
Supramundane Skrevet 24. februar 2010 #3178 Skrevet 24. februar 2010 Dææven så stilige sko du har kjøpt deg da!! Jeg har ikke ordentlige vintersko, så jeg driver og tråler rundt i snøen og prøver å ikke bli våt. Funker meget, meget dårlig. Er dritlei av snø nå, det kommer til å bli kaos når det smelter etterhvert. Vi har bare -2-3 grader da, så det er jo helt greit..
SuperNova Skrevet 24. februar 2010 #3179 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Å, det var stilige Soreller! Sånne fine rives alltid ut fra butikkene før jeg rekker å kjøpe. Misunnelig. Selv labber jeg rundt i kjipe, halvvarme vintersko som knirker oppsiktsvekkende når de er våte under sålen. Endret 24. februar 2010 av SuperNova
Suzy Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #3180 Skrevet 25. februar 2010 Dagens første KG-innlegg - faktisk. Jeg har ikke kommet inn på forumet i det hele tatt før nå. Svarte altså Sulten, stressa og sur i dag. Ikke noen god kombo akkurat, men det kan vel rette seg utover dagen håper jeg. Planen for ettermiddagen er i allefall spinn klokka 17 og deretter venninnebesøk til meg. Må vaske en haug med treningsklær og ordne litt hjemme også. Og bære inn mer ved, tenker jeg Må jobbe på her. Drittdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå