Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hæppi fraidei, Suzy!

Morsom OL-dag for Norge i går!! :flagg:

Og jeg har fått øynene opp for en skøyteløper..... :rødme:

Har du sett noe så nydelig som den gullhårede 23-åringen Håvard Bøkko.....? Gimme Gimme Gimme!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du sett noe så nydelig som den gullhårede 23-åringen Håvard Bøkko.....? Gimme Gimme Gimme!!!!!

Er du seriøst??? Og så sutrete og umoden og hjelpeløs! Finnes ikek attraktiv :nei:

Skrevet
Er du seriøst??? Og så sutrete og umoden og hjelpeløs! Finnes ikek attraktiv :nei:

Jeg har ikke ofret en TANKE til hvordan han ER......Men han er jo så deilig å hvile øynene på! ;)

Skrevet
Jeg har ikke ofret en TANKE til hvordan han ER......Men han er jo så deilig å hvile øynene på! ;)

Ikke min type gitt :ler:

Og jeg klarer ikke annet enn å ta med i bildet hvordan en fyr ER altså.

Nå er det ett kvarter til jeg skal ta helga :hurra:

Skrevet
Ikke min type gitt :ler:

Og jeg klarer ikke annet enn å ta med i bildet hvordan en fyr ER altså.

Nå er det ett kvarter til jeg skal ta helga :hurra:

:fnise:

Der er vi forskjellige ;) Har i min ungdom hatt flere gutter som jeg ikke har kjent i det hele tatt...bare fordi de var deilige... :rødme: Seffern noe annet med den man er SAMMEN med, da....hehe..der bør det være noe mer enn at han er deilig, ja! :gjeiper:

GOD HELG TIL SUZY!!!

Skrevet (endret)

Full storm her. Kle deg varmt, det er 9 blå og skikkelig sur vind. :fryser:

Endret av Skravla
Skrevet

God morgen Suzy!

Hatt en fin helg? Håper du har kosa deg skikkelig, og hatt en super helg med kjæresten! Jeg har slappet godt av og startet litt pakking :danser:

:kaffekopp: er servert!

Skrevet (endret)

God mandagsmorgen!

Forsøkte å skrive litt i gårkveld også, men kom ikke inn på KG i det hele tatt, så da ble det stille hele helga gitt...

Har hatt en veldig god og avslappende helg. Skravla har helt rett det var sinnsykt surt der inne :fryser: Skikkelig blåsbortvær og snø. Fint vær å være inne i rett og slett.

Fredag var jeg kjempesliten og fikk en dundrende hodepine utover kvelden. Sånn som gjør at det er vondt å løfte hodet, men fikk god mat og pleie - og satt egentlig bare i sofakroken hele kvelden. Sov til og med litt på sofaen etter middag, men vondten ble ikke borte før dagen etter.

Gjorde igrunnen ikke noe på hele helga, så det er ikke så mye å fortelle. Heløt greit det og. Vi sov - ja sov - helt til klokka tolv lørdag og da hadde vi lagt oss halv ett kvelden før. Tror vi var like slitne begge to!

Merkelig nok så var jeg veldig trøtt i gårkveld også og sovnet greit, men har drømt og sovet urolig i natt.

Skeiet litt ut karbomessig i helga (men lite) henholdsvis 41 og 56 karber og det er rett og slett to skiver brød og et rundstykke til frokostene. Lagde meg Oopsie-pizza da jeg kom hjem i går og nam altså! Den var supergod og skal definitivt lages igjen :nigo:

Ikke noen gode nyheter på vekta heller. Jeg ligger så stødig godt oppe på ett-tallet og nå er jeg sur og lei altså! Men jeg håper at ei uke med annerledes trening kanskje vil gjøre sitt. Denne uka er det nemlig yoga-vinterferie, så kanskje kroppen reagerer når den får helt andre utfordringer.

Vi får se.

Nå skal jeg gi kollegaen et fotokurs :)

Endret av Suzy
Skrevet

Høres ut som en avslappende og bra helg! :jepp:

Og håper virkelig vekta di snart viser resultater, du er jo knallflink! Jeg har ikke vært så flink, men vekta har stabilisert seg på nullen... Bedre enn ingenting, selv om jeg gjerne skulle vært lengre ned. Får kjøre full skjerpings igjen etter turen!

Ha en finfin mandag, og en bra og variert treningsuke! :jepp:

Skrevet

Ja jeg håper også at jeg snart kommer ut av denne sumpen av en vektstopp, men jeg har jo ikke vært kjempeflink i januar, så jeg må antagelig vente litt før jeg får skikkelige resultater igjen. Men jeg nekter å la meg stoppe og skal stå på videre for det er en helt annen følelse å være ganske fornøyd med kroppen enn å ikke være det.

Det er for godt til å slutte nå, for å si det sånn :ler:

Litt i villrede på hva jeg skal finne på utover uka (tenk å bli så utafor av å få endret timeplanen sin litt :ler:). Kanskje jeg prioriterer å komme meg opp og trene på morgenen i morra, så er det liksom unnagjort for dagen. Det hadde jo vært deilig det.

Har lyst til å be pappa på middag i morgen, for jeg har så lyst til å få hans mening på et prosjekt jeg har kommet på i huset.

Om noen kan si om det er mulig og kan hjelpe meg med det så er det han :)

Sulten alt - og det er en stund til lunsj. Hjelpes...

Skrevet

Tjobing!

Dagen forsvant i møter og kaos, og plutselig skulle jeg gått for en halvtime siden. Vas og kjas! Men men, godt for alt som er gjort! Regner med at det blir litt jobbing hjemmefra i morra, i tillegg til klesvask og pakking. Hektisk uke!

Ikke bare bare når timeplanen blir endret nei :fnise: Kjenner problemet! Blir jo helt i villrede når treningssenteret endrer timeplan eller mine faste timer er fullbooket/avlyst. Hva gjør man da? :klø:

Håper du har en fin ettermiddag!

:klemmer:

Skrevet (endret)

Har tent opp i ovnen igjen og landet i sofaen med resten av oopsie-pizzaen fra i går. Denne gangen toppet med litt brie. Deilig!

Jeg har til og med unnet meg cola zero vedsiden av. Snakker om luksus altså!

Har vært litt smått uvel i dag, men jeg satser knallhardt på at det er noe forbigående. Vært full av luft og rapet masse - og til tider kjempekvalm (midt i sykkeltimen så klart), men det er greit nå, så det er sikkert ikke noe alvorlig og forhåpentligvis er det vekk i morgen.

Jeg har lagt en plan for morgendagen og det involverer å være på jobb klokka sju i morra. Puh.. :Gjesp: Da kan jeg gå hjem klokka 14 og rett på trening. Tenker å løpe 45 min eller noe sånt - også drar jeg hjem og lager middag til pappa som kommer klokka 16.

Jeg har nemlig tenkt å få ham med på et nytt hjemmeprosjekt. Jeg har funnet ut at jeg har plass til et kott - et kott der jeg kan ha fryseskapet, tomflaskene, moppen, papirsorteringen og lyspærene, stearinlysene osv osv. Det ville gjøre mye for logistikken og for orden i resten av leiligheten, men for å få det til så trenger jeg å få satt opp en lettvegg og tette toppen av en annen vegg - og sette inn ei dør. Det kan jo pappa - så da gjelder det å få ham på lag :ler:

Tror det kan bli kjempebra og det vil gjøre det ryddigere, det vil gjøre stua mer logisk i utforming (den delen jeg vil lage kott av er veldig smal og vanskelig å møblere) og det vil bli et bedre hus alt i alt - tror jeg.

Suzy skulle vært byggmester hun :sjenert::ler:

Skal få med meg laghopp på tv nå, så tror jeg det blir litt Twin Peaks igjen.

Endret av Suzy
Skrevet

Høres jo genialt ut med et kott! Som du skriver, få gjemt unna ting og tang som bare tar plass andre steder. Håper Suzy-papsen kan trå til med sine snekker-egenskaper og lage et finfint kott!

:veslejenta:

Skrevet
Høres jo genialt ut med et kott! Som du skriver, få gjemt unna ting og tang som bare tar plass andre steder. Håper Suzy-papsen kan trå til med sine snekker-egenskaper og lage et finfint kott!

:veslejenta:

Jeg vet han kan - spørsmålet er om han vil :fnise:

Jeg tror det er genialt. Kom på det i går etter å ha grublet på hvordan jeg skal møblere stua mi i en evighet - plutselig datt det ned i hodet mitt :nigo:

Skrevet

Hei! :vinke:

Ser ut som at du har hatt en fin helg med kjæresten, til tross for hodepine.. Alltid noe dritt det altså! Jeg har det så sjelden at jeg tåler det veldig dårlig, blir helt ødelagt og dritsur. :ler:

Skrevet

God morgen!

Nyter frokosten på jobben i dag for å rekke å være her tidsnok til å kunne gå litt før i dag. Det er noe hersens stress å skulle rekke all denne treninga hele tiden altså. Ikke rart jeg alltid hadde mye mer tid til overs før da jeg ikke trente i det hele tatt :ler:

Ja, ja... To dager til lønn og nå begynner jeg å lengte voldsomt. Har vært på sportsbutikk og kikket på dunjakke på tilbud, for jeg er så lei av å fryse meg gjennom disse j**la kuldeperiodene. Greit nok at jeg pakker på meg ull og superundertøy under, men jeg blir nå liksom ikke varm nok uansett. Har ikke eid ei skikkelig dunjakke siden ungdomsskolen, så det er ikke sikket det er så dumt.

Får prøve om den passer også får jeg bare se når pengene kommer.

Har fått meg ny pulsklokke forresten. Kjempefornøyd. En kollega på treningssenteret som hadde en til overs som han ville selge og han hadde den med i går så jeg fikk prøve. kjempesaker - den leser faktisk pulsen min hele tiden. Ikke dårlig :gjeiper:

Fortsatt komplett stillstand i vektavdelingen. I går spiste jeg byggrynsalat så det ble litt karber (50 alt i alt), men uansett... Litt lei av at det ikke rører seg i det hele tatt liksom. Før jul tikket det jo så smått nedover hele veien, selv om det ikek gikk fort hele tiden, men nå er det bom stopp. Lurer på hva jeg gjør galt :klø: Lurer på om jeg bør belaste meg annerledes (altså legge om treninga litt)?

Ja, ja - det er ikke et platå før det har stått stille i tre uker visst nok, så da får jeg bare vente da :vetikke:

Men i mellomtiden sper jeg på med :kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Jeg lurer på om du kan være litt sånn som meg, som bygger muskler når man trener? Jeg kan se det på midjemål og slikt, men ikke på vekta?

Merker at topper sitter litt løsere (eller er det ønsketenkning? :fnise: ), men det vises ikke på vekten :snurt:

Skrevet
God morgen!

Jeg lurer på om du kan være litt sånn som meg, som bygger muskler når man trener? Jeg kan se det på midjemål og slikt, men ikke på vekta?

Merker at topper sitter litt løsere (eller er det ønsketenkning? :fnise: ), men det vises ikke på vekten :snurt:

Det kan hende det er noe slikt på gang også, for nå etter jul syns jeg at jeg har sett forskjell på kroppen.

Midjemålet har ikke endret seg (og noe annet har jeg ikke målt), men jeg syns fettputa på magen har blitt litt mindre og at jeg har fått mer muskeldefinisjon her og der (overarmer og mage, blant annet). Jeg tror det er yogaen som gjør det, men som du sier - det er ikke godt å si om det er ønsketenkning eller om det er reeelt.

Og om yoga kan gjøre en sånn forskjell... :vetikke:

Får jo bare knoge på og håpe det skjer noe :roll:

Men takk for en oppmuntrende tanke *a*

Skrevet

God morgen!

Grattis med ny pulsklokke! Så moro! Kan jeg spørre hva slags type/merke det er? Hjelper veldig med en pulsklokke som fungerer :)

Rare greier at vekta di står så inderlig stille... Håper det løsner litt etterhvert, du fortjener det virkelig! Stanhaftig og flink som du er! Men kanskje kroppen har funnet matchvekten sin? Har hørt at lavkarbo kan fungere ganske fasinerende slik. At undervektige vil kunne gå opp med kostholdet, og overvektige gå ned. Og at kroppen vil stabilisere seg på "normalvekt". Og så er kanskje ikke du og kroppen helt enige om hva som er normalvekt? Eller? Bare tenker litt høyt her...

:kaffekopp: trengs, det er tirsdag!

Skrevet (endret)

Yoga er jo faktisk ren styrketrening. Alle muskelene i kroppen er med når man trener yoga, og jo mer man gjør ut av det selv, jo bedre trening blir det.

Det er garantert forskjell på kroppen din eller så hadde du faktisk ikke sett det (tenk såpass kritisk er vi til kroppene våre, at man ikke ser muskeldefinisjoner som kommer her og der)

Kanskje du skal ta bilde av deg selv nå, for å sammenligne om en/to mnd?

Endret av *appifany*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...