Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

*puster dypt inn*

Overtidsjobbing, treninga utgår og jenta er lettere stresset...

Og snøstorm ute....

:murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei... så kjedelig RR! Også akkurat i dag da, som magen sikkert egntlig trengte å få litt spinning... :kose:

Skrevet
Å nei... så kjedelig RR! Også akkurat i dag da, som magen sikkert egntlig trengte å få litt spinning... :kose:

I know!

Skrotten hadde definitivt trengt en solid intervallspinning i dag... Både stressmessig, magemessig, kostholdsmessig og ikke minst treningsmessig... Har jo bare hatt en liten treningsøkt på mandagen, that's it! Kriseuke... :sukk:

Skrevet

Du verden så godt yoga er.

Når jeg kommer hjem derfra føler jeg meg som et annet menneske. Kroppen er så varm så varm, ikke alltid svett, men varm tvers gjennom. Musklene er møre og vibrerer nesten under huden og jeg er sliten på en helt egen og deilig måte... :nigo:

Dessverre er det vinterferie til uka og ikke noe yoga så da må jeg finne på noe annet - lurer virkelig på hva!

Nå koser jeg meg med en liten matbit til kvelds. 15 karber også i dag. Jeg syns jeg har gjort det veldig bra denne uka. Føles som jeg er fokusert igjen nå.

Koselig med gull til Berger. Helt rørt her jeg sitter :flagg:

Nå er det bare å holde seg våken helt til skiskytinga er over. Sukk... kommer til å være helt nedsnødd i morra.

Men det er ikke OL så ofte heller.

Gutta på jobben er forøvrig helt overveldet av meg og at jeg har sett alt som er av sport på tv om dagen og har en mening om det meste og full oversikt. Vanligvis er jeg ikke veldig interessert i sport og ser med et halvt øye og nå har jeg brått full oversikt :ler:

Kjærestetid igjen i morgen :rødme:

Skrevet

VinterOL er kjempe gøy!

Jeg har oppdaget curling jeg, da.

Det er kjeme gøy, og han norske skipen... :kyss2:

:fnise:

Snart tid for skiskyting for mannfolka.

:tommel:

Skrevet
Det er kjempe gøy, og han norske skipen... :kyss2:

:fnise:

Han er fin altså :nigo:

Jepp - snart skiskyting. Jeg er spent!!!

Skrevet

Veldig glad for at hjemmekontor kan kombineres med OL på tv :)

Og Skip'en fungerer han altså :sjenert:

Skrevet

Jeg blir så rørt når en nordmann står på pallen, jeg...særlig på 1.plass! Tårene strømmer hver gang den norske nasjonalsangen blir spilt.... :rødme:

Hadde jeg vært Marit Bjørgen hadde trynet mitt vært gjennomvått da jeg endelig hadde fått plasseringa jeg hadde drømt om så lenge!!

( Mitt var iallefall det.......) :fnise:

Noen som så Shaun White på brettet i finalen, eller ???? My god, han er FANTASTISK.......... :hjerter_rundt:

Ellers måtte jeg humre litt av skøyte-klunderet i går kveld....hehe

Skrevet

Tora Berger gråt som bare det hun - det var virkelig koselig å se :)

Så Shaun ja - he, he - men fikk ikke med meg skøytetull i går :klø:

Hva skjedde?

Forresten sjekket jeg med en ketostix nå etter fire dager på veldig lite karber. Som vanlig - NULL utslag. Jeg blir noe midt mellom irritert og imponert over denne kroppen altså :vetikke:

Skrevet
Tora Berger gråt som bare det hun - det var virkelig koselig å se :)

Så Shaun ja - he, he - men fikk ikke med meg skøytetull i går :klø:

Hva skjedde?

Forresten sjekket jeg med en ketostix nå etter fire dager på veldig lite karber. Som vanlig - NULL utslag. Jeg blir noe midt mellom irritert og imponert over denne kroppen altså :vetikke:

Det var noe greier med startpistolen som bare smalt en gang...det utløste et skred av forsinkelser og forvirring..... :gjeiper:

Skrevet
Det var noe greier med startpistolen som bare smalt en gang...det utløste et skred av forsinkelser og forvirring..... :gjeiper:

Dette har vært århundrets rote-OL altså!

Skrevet
Dette har vært århundrets rote-OL altså!

Ja! Men litt underholdende, også, da....hihi!!

Skrevet

Rett og slett litt fasinerende å se hva de har klart å rote til! Må være frustrerende for utøverne, men håper de klarer å holde rett fokus tross alt. Krysser fingrene for Emil og Ole Einar!

*er rene natterangleren her synes jeg...*

Skrevet
Rett og slett litt fasinerende å se hva de har klart å rote til! Må være frustrerende for utøverne, men håper de klarer å holde rett fokus tross alt. Krysser fingrene for Emil og Ole Einar!

*er rene natterangleren her synes jeg...*

Svendsen gjør det iallefall bra så langt!!! :) Ole Einar tar igjen bommen i løypa! :tommelsmil: :snø:

Skrevet (endret)

:Gjesp: Natterangler er ordet ja! SÅ TRØTT!!!

Ble ikke sittende lenger enn til tjue over elleve i går, men det er jo en time lenger enn jeg pleier - igjen - og jeg kjenner det godt i dag...

Dessuten er jeg venvittig stiv og støl i kroppen. Fikk til litt forskjellige ting i går på yogaen og jeg jobbet så bein og armer ristet og det kjenner jeg også godt i dag ja.

Litt frusterert over vekta om dagen. Det er akkurat som den har hoppet opp et lite hakk og bare lagt seg til der og jeg lurer virkelig på om det kan ha noe med dette, selv om det virkelig litt merkelig. jeg har ikke ligget ekstremt lavt i kalorier, bare i karber, men jeg har trent mye... Føler meg rett og slett litt "blubbete" og det stemmer liksom ikke med innsatsen forøvrig... :vetikke:

Blir nå bare å forsøke å holde seg sånn ca til lavkarbo i helga. Det er alltid vanskelig når jeg er hos kjæresten, men har bunkret opp sukkerfri sjokolade og skal være så standhaftig som mulig i det minste.

Pff.. får vel begynne å virke. Må jobbe fort i dag.

Og hurra for gull og sølv forresten :flagg::nigo:

Endret av Suzy
Skrevet
Kos deg hos kjæresten i helgen. :hoppe:

Ja... :strix:

Møtes vi på E6 igjen?

Skrevet
Møtes vi på E6 igjen?

Nei i helgen holder jeg meg her i Oslo.

Skrevet

:klem:

God morgen og god helg, og god formiddag og grattis med gull, gull og sølv (osv...). :danser:

Helg!

Kaosdag i dag, rett og slett. To konsulenter her, jeg har ennå ikke fått oversikt fra morgenen av (kom kl 10), og det er bare to timer til jeg skal takke for meg. :ler:

Fredag!!!

Skrevet

Skikkelig hurra-meg-rundt fredag for deg skjønner jeg, RR :ler:

Jeg har akkurat vært ute på det kaldeste fotooppdraget på lenge :fryser: Fyttefaen så surt det er når det blåser litt, sjøl om det bare er 8 minuser.

Under to timer igjen til jeg tar helg - og nå er jeg desperat sulten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...