SuperNova Skrevet 15. februar 2010 #3101 Skrevet 15. februar 2010 Sykkel om en drøy time også blir det vel hjem til mer OL. Aner ikke hva som er på i dag, men jeg blir nå liksom bare sittende å glo på det - teit - men ganske spennende også. Det er liksom noe eget med OL. OL er suverent. Når det er OL kan jeg faktisk finne på å se på idretter som bob og speed-skøyter. Og jeg er IKKE sportsinteressert, det er bare fordi det er OL.
vidvandre Skrevet 16. februar 2010 #3102 Skrevet 16. februar 2010 Blir jeg nødt å dra over der for at vi i det hele tatt skal få noen gull, eller? Det er bare å innse at det ikke funker uten Jørn Gæhlie. I dag har jeg lært på OL'en at snowboardkjørerne slipper å lese portene slik som slalåmkjørerne, men i stedet har løypa tegnet i snøen. Et rutenett, liksom
Suzy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3103 Skrevet 16. februar 2010 Tirsdag og nå har jeg begynt å vente på helg igjen (håpløs ). Skvatt da radioklokka slo seg på i dag og brukte ti minutter med indre overtalelse for å komme meg opp av senga. At det går an... Overmett sykkeltime i går - magen kjentes ut som den vokste omtrent midtvegs, men det gikk bra og jeg fikk kjørt meg skikkelig (og de som var der). Ni stykker til tross for OL dagnet rundt. Det er ikke så galt det, syns jeg. Yogadag i dag. Pønsker stadig på om jeg skal forsøke å gå en dobbelttime, men jeg vet ikke om jeg har lyst. Det tar så innmari mye tid, rett og slett. Matrapport: Nå er jeg på hugget igjen og i går ble det bare 16 karber på hele dagen. Flink pike *klapper seg selv på hodet* Skal ikke bli noe mer i dag heller. Måtte trøste barn på telefon i går. Hun bestemte seg for å ikke dra på en planlagt tur med utvekslingsselskapet fordi det er forberedelser til foreksamen denne uka og hun trenger tid på skolen (voksent, syns jeg), men så hadde de ringt henne i går og lurt på hvor hun var. Hun trodde hun hadde meldt seg av pr mail, men den har ikke kommet frem, så følgelig har det blitt bestilt hotellrom til henne osv - og dermed må vi antagelig betale noe av turen uansett. Hun var kjempefortvilt for hun hadde grublet sånn på om hun skulle dra eller ikke og syntes hun hadde tatt en voksen avgjørelse også kom til det å koste penger likevel. Sånt skjer, sier jeg bare og det ordner seg. Jeg hadde faktisk tenkt på muligheten for at det kom til å bli sånn og pengene har jeg overført til henne for lengst. Hun hadde rukket å roe seg veldig før jeg fikk ringt (hun forsøkte å ringe meg midt i sykkeltimen), så det var bare å glatte på et par beroligende ord igrunnen, så var det greit. Åh...
Suzy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3104 Skrevet 16. februar 2010 Da blir det sashimi til kvelds i dag, for nå meldte pappa og inviterte meg på fersk suppe til middag Yum! Også så deilig å bare kunne gå rett fra jobb og til middagsbordet da gitt. Koselig funnet på av ham, syns jeg.
-Englefjes- Skrevet 16. februar 2010 #3105 Skrevet 16. februar 2010 Koselig med middag hos paps! Og så sashimi til kvelds, da. Ha en strålende dag, tiger!
Suzy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3106 Skrevet 16. februar 2010 Takk Engle! Jeg har spist hele to ganger etter at jeg var her inne sist Dro rett opp til pappa etter jobb og fikk fersk suppe og kjøtt og spiste til det ikke var mulig å trøkke inn mer. Mmm! Rakk akkurat hjem for å skifte etter å ha sittet og søkket mat og prata med pappa et par timer. Veldig koselig. Jeg føler endelig at vi begynner å ha et skikkelig forhold til hverandre. Det er en lettelse. Så dro jeg på yoga og hadde en grei økt og nå har jeg lagt i meg en ladning med sashimi... herregud så godt... Nå er jeg så mett at det er helt flaut Sitter og velter meg i sofaen med et lykkelig flir i fjeset og curling på tv.
Roadrunner Skrevet 16. februar 2010 #3107 Skrevet 16. februar 2010 Hjelper det at jeg sitter på hotellrom med sukkerfri sjokolade og en flaske appelsinjuice, og har stappet allverdens i skrotten idag? Kosa meg! Nå blir det litt OL på tv, og tidlig senga tenker jeg. Savner en treningsøkt da... Men torsdag...
Suzy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3108 Skrevet 16. februar 2010 Hjelper det at jeg sitter på hotellrom med sukkerfri sjokolade og en flaske appelsinjuice, og har stappet allverdens i skrotten idag? Kosa meg! Nå blir det litt OL på tv, og tidlig senga tenker jeg. Savner en treningsøkt da... Men torsdag... Heyyy! Ja, det hjelper litt det gitt. Jeg vurderer jammen meg en panna cotta til kvelds også, men tror jeg egentlig kan spare den til i morgen altså. Ikke sikkert jeg kommer så langt som senga om jeg spiser mer nå
Roadrunner Skrevet 16. februar 2010 #3109 Skrevet 16. februar 2010 Heyyy! Ja, det hjelper litt det gitt. Jeg vurderer jammen meg en panna cotta til kvelds også, men tror jeg egentlig kan spare den til i morgen altså. Ikke sikkert jeg kommer så langt som senga om jeg spiser mer nå Der har du fordelen med hotellrom: man sitter i senga og knasker kveldskos, og bare kollapser på stedet Eller, det er kanskje ikke noen fordel i det lange løp? Godt det ikke er så ofte!
Suzy Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3110 Skrevet 16. februar 2010 Der har du fordelen med hotellrom: man sitter i senga og knasker kveldskos, og bare kollapser på stedet Eller, det er kanskje ikke noen fordel i det lange løp? Godt det ikke er så ofte! Når jeg tenker meg om er det kanskje greit det ikke er slik hele tiden ja... *bilder i hodet av tjukkebolla-Suzy i senga med tv*
Suzy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3111 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Onsdag og midtuke, men blah... litt uffen i humøret i dag, rett og slett. Var så flink og holdt meg på 14 karber i går og i dag er jeg plutselig oppe på TO-tallet igjen!? Hva er det for noe da? Møkkakroppen som ikke motiverer meg ved å respondere som jeg syns den skal altså. Men greit, jeg skal holde meg på superlavkarb resten av uka og se hva som skjer. Skal trene et skift etter jobben i dag. Har ikke bestemt meg for om det blir intervalløping på tredemølla eller om jeg ror. Kanskje det siste hadde vært bra, for det har jeg ikke gjort på et par uker. Så har jeg planer om å stikke opp til venninna vi har hjulpet med oppussing for å se hvordan det blir. Hun har fått gulv og de har begynt å legge det, så det blir spennende å se hvordan det blir. Stønn.. tydeligvis var humøret et forvarsel... Kolelgaene min er hjemme med sjukt abrn og dan andre er opptatt i møte hele dagen - så her blir det stress Mer Endret 17. februar 2010 av Suzy
Suzy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3112 Skrevet 17. februar 2010 Egentlig har jeg ikke blitt mye blidere i løpet av dagen... Prøver å fokusere på at bare jeg går og trener etter jobbs, å får jeg sashimi og kan kose meg masse når jeg først komemr hjem, men det hjelper nesten ikke....
Roadrunner Skrevet 17. februar 2010 #3113 Skrevet 17. februar 2010 Huff, høres ut som en superkjip onsdag! Hvis det er noen trøst, så er det en angrende synder her, med mageknip som har vært mer eller mindre konstant i et døgn... Dustedager! Og jeg som ikke har tatt helt av i kostholdet heller (føler jeg...). Vi får bare åpne en ny blokk med blanke ark i morra, Suzy, det er en ny dag! Jeg vet vi kan, og kroppen skal respondere til slutt!
Suzy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3114 Skrevet 17. februar 2010 Det har faktisk blitt en finere dag utpå kvelden. Først ei supertung treningsøkt da kroppen responderte heller dårlig, men jeg tvang meg gjennom en halvtime roing og en halvtime løping. Deretter antagelig den beste middagen noen kan få: Sashimi av salmalaks og panna cotta til dessert Klarte å spare panna cottaen til i dag med andre ord og det var herlig. Så dro jeg til venninna mi og kikket på gulvet (det blir knallfint!) og hjalp henne å henge opp ei liftgardin, drakk en haug med kaffe og skravlet en stund. Veldig humørløftende. Kom hjem her for tre kvarter siden og har tilbrakt omtrent 35 minutter i telefonen med ei annen venninne som er på slanke"leir" og ville ha noe info om timeplanen på treningssenteret osv. Koselig det og. Nå vurderer jeg å sette på en episode med Twin peaks. Rekker antagelig en episode før det er på tide å kvelde... Nja...tja.. I morgen er det yoga igjen og forhåpentligvis en kropp som virker bedre. Bare 12 karber i dag alt i alt. Den må jo reagere snart..?
Supramundane Skrevet 18. februar 2010 #3115 Skrevet 18. februar 2010 Twin Peaks.. Jaja. Hvis du holder ut over tid så går det jo nedover, jevnt og trutt. Og så noen spretthopp opp igjen, og så ned igjen osv. Sånn vil det vel alltid være? :klø:
Roadrunner Skrevet 18. februar 2010 #3116 Skrevet 18. februar 2010 God morgen! Spretthopp skjer dessverre fra tid til annen, selv om vi absolutt ikke vil ha det sånn... Kun spretthopp dersom det medfører vektnedgang, ikke oppgang... Håper torsdagen blir en superbra dag, og at vekta har tatt et spretthopp ned igjen. 12 karber er jo knallbra!
Suzy Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3117 Skrevet 18. februar 2010 (endret) God torsdgsmorgen damer. Vekta har igrunnen ikke til vane å ta spretthopp hverken den ene eller den andre veien for meg, derfor var det skikkelig demotiverende å plutselig være på 2-tallet. I dag var det 1,3 igjen Midlertidig set back tydeligvis 12 karber i går, som sagt, og satser på en veldig lavkarbdag i dag også. Da har jeg brått bare helga igjen som en megautfordring. Skal til kjæresten denne helga og det er alltid vanskeligere å spise rett der. Han stapper jo i seg alt som fins uten noen tankle på annet enn hva han føler for der og da, i tillegg skjønner han ikke hvorfor jeg skal slanke meg - OG han tror han kommer til å falle død om hvis han får i seg et lettprodukt eller noe med redusert sukkerinnhold ( dust ) - eller at de smaker forferdelig Og butikken ved ham har ikke noe utvalg i sukkerfritt godteri, så jeg får sørge for å ta med noe herfra og holde meg strengt unna brødmaten gjennom helga, så blir det vel relativt akseptabelt. Merker at jeg har kuttet radikalt på karbene igjen. Jeg er tyngre i kroppen og sliter med å yte like mye som ellers. Merket det godt på treningsøkta i går. har ikke forsøkt meg med stix igjen - kanskje i kveld om jeg husker det - men jeg får sikkert ikke utlag nå heller når jeg ikke fikk det sist gang. Ble sittende og se på begge sprintfinalene i går og dermed kom jeg meg ikke i seng før ti over elleve i går kveld, så i dag er jeg trang i trynet - igjen - Kanskje gjøre et forsøk på å nå den senga litt før i kveld? Om det ikke skjer noe spes på OL-fronten igjen i kveld da... Yoga i kveld Digg! Endret 18. februar 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 18. februar 2010 #3118 Skrevet 18. februar 2010 Tro meg, du blir nok trøtt i morgen igjen... Er skiskyting i kveld, og herrenes 20km starter kl 22... Midt i CM! :klø:
Suzy Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3119 Skrevet 18. februar 2010 Tro meg, du blir nok trøtt i morgen igjen... Er skiskyting i kveld, og herrenes 20km starter kl 22... Midt i CM! :klø: Shit *bekymret* Ja, ja.. hart planlagt å sove hele dagen og se OL hele natta i helga, så det går vel bra
Suzy Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3120 Skrevet 18. februar 2010 *puster inn* MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå