Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og hilser på! :hallo:

I kveld skal jeg bort noen dager og det blir nok litt mer god mat og godis enn det jeg vanligvis tillater meg ved ukestart.... :rødme:

Så om få strakser skal jeg trene hardt for å gi meg en kickstart på uka....

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles :sengekos: ??? :fnise:

Fått myket opp skrotten igjen?

Håper du har hatt en finfin helg, Suzy!!

Skrevet

God kveld.

Nå er jeg mett av boller, har sett sport i søtten varianter og kysset og klengt på kjæresten min hele helga. Alt i alt en rimelig bra helg med andre ord :ler: Han dro for en stund siden - måtte rekke hjem til 10 km skiskyting klokka 20 :fnise:

Så nå har jeg satt meg ned med litt Twin Peaks før det blir mer sport. Må ha litt avbrekk her - det blir litt mye med sport døgnet rundt igrunnen....

Har spist masser av søplemat i helga, så nå må jeg vel stå på igjen til uka. Det er jo ikke rart det står stille med meg når jeg bare skeier helt ut i helgene - selv om jeg er aldri så asketisk i ukedagene. Sukk... må vel bare finne meg i å være litt mer streng med meg selv om det skal bli noe av dette her :forvirret:

Blir i allefall ikke noe middag før til kvelds i dag for jeg har spist så innmari mye boller :sjenert:

Skrevet
Fått myket opp skrotten igjen?

Håper du har hatt en finfin helg, Suzy!!

Og skrotten er myk :sjenert::lur:

Skrevet
God kveld.

Nå er jeg mett av boller, har sett sport i søtten varianter og kysset og klengt på kjæresten min hele helga. Alt i alt en rimelig bra helg med andre ord :ler: Han dro for en stund siden - måtte rekke hjem til 10 km skiskyting klokka 20 :fnise:

Så nå har jeg satt meg ned med litt Twin Peaks før det blir mer sport. Må ha litt avbrekk her - det blir litt mye med sport døgnet rundt igrunnen....

Har spist masser av søplemat i helga, så nå må jeg vel stå på igjen til uka. Det er jo ikke rart det står stille med meg når jeg bare skeier helt ut i helgene - selv om jeg er aldri så asketisk i ukedagene. Sukk... må vel bare finne meg i å være litt mer streng med meg selv om det skal bli noe av dette her :forvirret:

Blir i allefall ikke noe middag før til kvelds i dag for jeg har spist så innmari mye boller :sjenert:

TWIN PEAKS!!!!!!!!!!!!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSK!!!!

Skrevet
TWIN PEAKS!!!!!!!!!!!!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSK!!!!

:jepp:

Kjøpte meg bokssett til jul og begynte på det for ei uke siden. Hadde helt glemt hvor fantastisk denne serien var. Genial :nigo:

Skrevet
:jepp:

Kjøpte meg bokssett til jul og begynte på det for ei uke siden. Hadde helt glemt hvor fantastisk denne serien var. Genial :nigo:

Den er en av mine absolutte favorittserier!! Elsker Dale Cooper :rødme:

Min kvinnelige favoritt er den überkule Audrey Horne.....snakker om kul dame!!

Skrevet

:vinke:

Høres deilig ut med helgen. Var jo fantastisk vær også, selv om det blåste skikkelig surt på lørdag.

Kjørte kjæresten bil hjem eller tok an samme buss som meg? :fnise:

Skrevet
:vinke:

Høres deilig ut med helgen. Var jo fantastisk vær også, selv om det blåste skikkelig surt på lørdag.

Kjørte kjæresten bil hjem eller tok an samme buss som meg? :fnise:

Han kjører alltid ;)

Skrevet

Og jeg som håpte at jeg hadde fått et glimt av ham. :ler:

Skrevet
Og jeg som håpte at jeg hadde fått et glimt av ham. :ler:

:ler:

God morgen!

Merkelig at det er mulig å bli like trøtt igjen til hver eneste mandag når man har sovet så mye som jeg vanligvis gjør i helgene... :klø: Helt pussig altså.

Det kan muligens forklares med at jeg ikke har vært noe særlig ute i frisk luft eller gjort noe mer aktivt enn å ligge på sofaen (nesten). Sånt blir man jo slapp av.

Tjukkabollafeita igjen i dag, men det visst jeg jo når jeg stappet i meg boller i går. Skikkelig ferske boller-mage i dag, men dt retter seg nok av seg selv. Bare leit for alle rundt meg som må takle luktutslippene :ler:

Sykkel igjen i dag også. Føler meg energisk og veldig klar for ei ny og god treningsuke. Denne skal bli effektiv og bra, det føler jeg på meg. Ser på prosentfordeleingen av mat etter jul at jeg har vært altfor slapp med karbene. Jeg må ta meg sammen og kjøre noen uker på veldig lavt antall karber igjen, selv om det er tungt, hvis ikke kommer jeg meg aldri videre herfra. Så mye er sikkert.

Må bare motivere meg maks nå og kjøre på.

Men først skal jeg hente meg litt :kaffekopp:

Skrevet

Synes du er suverent flink til å hente deg inn igjen og stå på med kostholdet! Her er det litt skranting på motivasjonen om dagen... Denne uka går i ball på grunn av jobbreise, og jeg har litt mye ferie i bakhodet tror jeg :fnise: Men prøver å være LITT flink i det minste! Du inspirerer! :pls:

Håper du får en fin mandag, og en knall sykkeltime!!

:trene:

Skrevet

Jeg er ikke så flink som jeg burde vært, men jeg skal jo klare dette her (har jeg bestemt meg for) og da må jeg bare ofre meg og fokusere igjen. Jeg var superflink og spiste veldig rett hele høsten, så det er bare tull at jeg har slurvet så mye nå.

Skal skjerpe meg resten av februar, så skal du se det går rette veien igjen med meg. Det er bare ikke aktuelt å stabilisere seg på over 70 kilo altså.

Hyggelig at man inspirerer da... :sjenert:

Skrevet

Hmm... litt mandagsfjern i hodet mitt i dag - og kanskje litt sentimental...?

Savner kjæresten min allerede og helga var slutt i går :sukk:

Fredag gikk vi ut og tok en øl og da vi kom hjem var det Cohen-program på tv og min blide litt småbriesne mann insisterte på å danse med meg på kjøkkengulvet. Så vi sto nå der og danset og vugget, småkysset og smilte til hverandre :yvonne:

Merkelig nok så blir jeg nesten mer redd for å miste "oss" når vi har det så fint som vi har det nå om dagen. Jeg ser på jobber i nærheten av ham, men jeg må innrømme at det ikke ser veldig lyst ut. Det er ikke mye i mitt segment og det er hard konkurranse om jobbene - og jeg blir ikke yngre. Jeg lurer veldig på om det blir mulig for meg å skaffe meg noe å gjøre der inne om et par år...

Grubler litt i dag, rett og slett.

Skrevet

Innom med en :klem: Håper det dukker opp noe som løser seg for deg og din kjære.

(Har lest store deler av dagboken din i går og i dag. Aner egentlig ikke hvorfor (den er jo tross alt på 155 sider og jeg hadde ikke et liv i går :ler: ), men du skriver ganske så fengende ;) )

Skrevet
Innom med en :klem: Håper det dukker opp noe som løser seg for deg og din kjære.

(Har lest store deler av dagboken din i går og i dag. Aner egentlig ikke hvorfor (den er jo tross alt på 155 sider og jeg hadde ikke et liv i går :ler: ), men du skriver ganske så fengende ;) )

Du store :overrasket:

Det er litt av en jobb å komme gjennom alt dette, vil jeg tro. Nå ble jeg litt imponert (og litt sjarmert fordi du liker måten jeg skriver på :fnise: ).

Ja, vi finner sikker på noe etterhvert. Stort sett fungerer det jo ganske så fint som det er nå, men jeg vil gjerne begynne å tenke litt fremover også. For meg er det viktig å ha et mål.

Og jeg tror det vi har er verdt å jobbe for - så da må man bare finne en løsning da. Først og fremst er det jo ungene våre vi må ta hensyn til, for de er viktigst.

Tror jeg spiste litt mye til middag, men det var så innmari godt :sjenert: Kan fort bli litt middag på repetisjon om jeg tar i for mye etterpå - men det er nå min egen feil, så da får jeg bare finne meg i det.

Har kjøpt salmlaks denne uka også og satser på sashimi til middag i morgen... :wow: Det kommer til å bli sykt godt, men budsjettet mitt tåler ikke at jeg spiser å lukseriøst over lengre tid er jeg redd. Det er dyrt med suverene råvarer.

Sykkel om en drøy time også blir det vel hjem til mer OL. Aner ikke hva som er på i dag, men jeg blir nå liksom bare sittende å glo på det - teit - men ganske spennende også. Det er liksom noe eget med OL.

Skrevet

I dag skal iallefall jeg heie på Marit Bjørgen! :duskedame: Er det noen av de norske utøverene jeg virkelig unner suksess i OL, er det henne. I motsetning til... tja, hvem kan det være... Bøkko, kanksje? :roll:

Ellers: :klem:

Skrevet

Jeg skal også heie på Marit Bjørgen i dag! Hadde vært fantastisk om hun fikk gull!

Jeg skjønner hva du mener om å ønske seg et mål. Jeg er helt avhengig av å ha en "plan" på hva som skal skje. Helt greit at ting dukker opp underveis, da justerer man bare på planen. Men en eller annen form for tanke om hva som skal skje det må jeg bare ha!

Skrevet

Du sier det veldig sånn jeg føler det Supra - det er ikke noe problem å endre kurs undervegs, jeg liker bare å ha en plan her og nå og et mål der ute.

Men jeg kan vel kanskje ha som mål å fortsette å være sammen med kjæresten min? :yvonne:

Det ble visst bronse på Bjørgen gitt. Jeg er superspent på 15 kilometeren jeg nå :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...