Suzy Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3061 Skrevet 10. februar 2010 Hm.. nå har jeg vært og kjøpt lavendelolje på helsekosten og skal forsøke å dryppe det i garasjen min for å jage den jævla katta som bruker området rundt huset mitt som do Veldig spent på om dette virker. En time til jeg ligger med nesa trøkt ned i en massasjebenk og lider/koser meg. Akk så godt det blir! Også har jeg ikke lyst til å trene.. Men det går over sikkert. Ja?
Roadrunner Skrevet 10. februar 2010 #3062 Skrevet 10. februar 2010 Massasje høres helt fantastisk ut... *drømme* Få knadd opp stive skuldre og få myket opp en sliten skrott. Det hadde gjort seg! Blir nok en liten treningsøkt på meg, har bare ikke helt bestemt meg for hva ennå... Gleder meg til restaurantmiddag senere da! Selv om restauranten ikke er mitt førstevalg så blir det sosialt og koselig! Og en liten "check" på samvittighetslista Nyt massasjen! Og det er lov å "skulke" treninga en dag man ikke har lyst....
Suzy Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3063 Skrevet 10. februar 2010 Nyt massasjen! Og det er lov å "skulke" treninga en dag man ikke har lyst.... Massasje var skrekkelig vondt på den stakkars støle ryggen, men godt også - og særlig etterpå. Nå er jeg mørnet og blid og i morgen er det sikkert enda stivere alle steder Og det er ikke lov å skulke en tren en dag - så det ble 45 minutter med intervall-løp på mølla gitt. Jeg er kjempestolt av meg selv faktisk, for i dag hadde jeg skrekkelig lite driv i meg, men nå føles det riktig så bra. Har spist ei dynge med sushi og nå drikker jeg saft i litervis. Viktig å drikke mye så slaggstoffer kommer ut etter massasjen og løpingen, så massøren min Nå skla jeg se på mer Twin Peaks
Roadrunner Skrevet 11. februar 2010 #3064 Skrevet 11. februar 2010 God morgen! Flinke Suzy! Knallbra jobba med intervalltrening igår! Håper torsdagen blir en finfin dag, er jo fredag i morgen! i bøttevis står klar
Suzy Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3065 Skrevet 11. februar 2010 Sååå tungt å komme seg ut fra under dyna i dag altså! Hadde ikke lyst til å kravle ut fra varmen i senga i det hele tatt. Men i morgen er det fredag og jeg skal gå tidlig fra jobb - og kjæresten min kommer til meg... :rødme: Støl i kroppen i dag. Ble knadd ganske så seriøst i går, og det kjenner jeg. Kan bli interessant å gå på yoga i dag, for å si det sånn... Men det blir sikkert deilig. Varmes jo opp når man trener på nytt og da blir det litt bedre. Planen for dagen er å få gjort litt husarbeid etter jobben og før yogaen i dag. Fikk malt ferdig kjøkkenet i går, så nå kan jeg skyve alt på plass igjen og få vasket over gulvet, så det er i orden der. Badet trenger en liten overhaling og jeg skulle ha vasket noe klær og skiftet på senga også - og ikke minst båret inn mer ved og støvsugd grundig. Da er alt pent og rent til helga og jeg trenger ikke tenke mer på det - får se hva jeg rekker. Får antagelig besøk av ei venninne etter yogaen,så da rekker jeg ingenting. Koselig det En stund siden jeg har sett henne og hun hadde det ikke særlig bra sist, så jeg håper hun har det bedre og er litt spent på å høre. Herre.. har fått i meg to digre kopper i dag og er klar for nummer tre nå
Skravla Skrevet 11. februar 2010 #3066 Skrevet 11. februar 2010 Håper du har hatt en fin dag, og at helgen med elskebassen blir super. Jeg skal til dine trakter selv i morgen.
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 #3067 Skrevet 11. februar 2010 Hei Suzy Ryggknekk, yoga og kaffe, det er den rette kombinasjonen
Suzy Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3068 Skrevet 11. februar 2010 Hei Suzy Ryggknekk, yoga og kaffe, det er den rette kombinasjonen You bet! Nå er jeg helt ødelagt! Støl og stiv fra gårsdagen - og en knallhard økt på yoga i dag og nå har jeg vondt langt innover i kroppen Dette kan bli ei hard helg Satser knallhardt på at kjæresten gidder gjøre en innsats for å varme meg skikkelig opp igjen i morra. Det er lurt å holde seg i bevegelse har jeg hørt
Roadrunner Skrevet 11. februar 2010 #3069 Skrevet 11. februar 2010 Tviler ikke på at kjæresten stiller opp til litt trim Nyt kvelden, slapp av og så er det plutselig fredag i morgen!
vidvandre Skrevet 11. februar 2010 #3070 Skrevet 11. februar 2010 You bet! Nå er jeg helt ødelagt! Støl og stiv fra gårsdagen - og en knallhard økt på yoga i dag og nå har jeg vondt langt innover i kroppen Dette kan bli ei hard helg Satser knallhardt på at kjæresten gidder gjøre en innsats for å varme meg skikkelig opp igjen i morra. Det er lurt å holde seg i bevegelse har jeg hørt RR!
Suzy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3071 Skrevet 12. februar 2010 Fredag! Takk og lov - hadde ikke fikset en dag til denne uka.. Så trøtt og sliten og tung i toppen at jeg nesten ikke fatter at det er mulig. Lurer på hvordan jeg skal få gjort noe fornuftig i dag MÅ nesten det, for jeg har lyst til å gå hjem tidlig i dag og det får jeg ikke gjort skal jeg sitter her og ruge, men skal jeg være helt ærlig ser jeg nesten ikke helt frem til skjermen akkurat nå... Venter egentlig bare på at dagen skal gå nå. Gleder meg sånn til å se kjæresten igjen Nå har jeg savnet ham veldig. To uker er akkurat ei for mye altså! Sjukt øm og støl i kroppen i dag. Har vært ei tøff treningsuke dette her - og med en skikkelig massasje som fikk fart på systemet midtvegs, så har virkelig kroppen fått kjørt seg. Tror seriøst jeg må belage meg på mye kjæresteoppvarming i dag - og morgen - og søndag - for jeg trenger rolige restitusjonsøkter akkurat nå Den gode nyheten er at jeg er på nullen igjen. Spørsmålet er hvor lenge med helg og slikt....
Roadrunner Skrevet 12. februar 2010 #3072 Skrevet 12. februar 2010 Fredag! Og kjærestehelg for Suzy! Du har all grunn til å være fornøyd med en super treningsuke og et titt på 0'en igjen! Fullt fortjent!
Skravla Skrevet 12. februar 2010 #3074 Skrevet 12. februar 2010 Hvordan gikk avslapningen på Yogaen i går da. Ble det fantasier om helgens utskeielser.
Suzy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3075 Skrevet 12. februar 2010 Hvordan gikk avslapningen på Yogaen i går da. Ble det fantasier om helgens utskeielser. Ikke denne gangen faktisk - jeg hadde for vondt i kroppen, tror jeg
Suzy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3076 Skrevet 12. februar 2010 Nå er det jaggu vaffel - og hjem!
Roadrunner Skrevet 12. februar 2010 #3077 Skrevet 12. februar 2010 Ahhh! Det hørtes digg ut! Jeg vil åååå!!!! Spist vaffel jeg også, og håper jeg kan klare å løpe litt før tida i dag. DET hadde gjort seg Fræddan! God helg, Suzy! Kose dere skikkelig i helga!
Supramundane Skrevet 12. februar 2010 #3078 Skrevet 12. februar 2010 Vi har skvettet litt eddikk rundt hushjørnene fordi det var en katt som brukte gårsplassen som toalett. Det fungerte faktisk, hun har ikke vært der etter at vi gjorde det. Tenker jeg skal skvette litt igjen bare for å holde henne unna. Håper du koser deg i helgen, men det er vel gitt.....
TittTitt Skrevet 12. februar 2010 #3079 Skrevet 12. februar 2010 Snek meg innpå her jeg, og lærte meg dette eddik trikset. Det funker altdå? Bare helle litt eddik her og der og kattene holder seg unna?
Supramundane Skrevet 14. februar 2010 #3080 Skrevet 14. februar 2010 Ja, det virker sånn. Det kan jo være helt tilfeldig, men vi har ikke måttet måke vekk noe dritt i alle fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå