Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Puh... pumpa!

Nå er to av tre vegger på kjøkkenet bomullsfargede og listene er tatt første strøk. Irriterende med den listmalinga, for jeg får ikke tatt andre strøk før om et døgn og jeg må få tatt listene ferdig så jeg får ryddet på plass igjen kjøleskapet osv før jeg kan ta dne siste veggen. Men det er til gjengjled vindusveggen så det bør gå fort og lett igrunnen.

Men det blir altså ikke i dag.

Har renset akvariet også og fylt på ekstra vann, så nå ser det plutselig litt bedre ut også. Hatt litt dårlig samvittighet fordi det har vært skittent - får ta det igjen om ikke så lenge så har de det bedre.

Nå står middagen i ovnen og godgjør seg og jeg har tenkt å sneie dusjen - også skal jeg jaggu spise middag og iskrem og ha det deilig :nigo: Og det med knallgod samvittighet!

Deretter: :veslejenta:

Endret av Suzy
Skrevet

:dåne:

Du er jo råflink! Effektiv som tusan! Blir sikkert utrolig fint på kjøkkenet, og håper du nyter isen med verdens beste samvittighet!

:veslejenta:

Skrevet

Mandag... sukk....

Verdens feiteste Suzy (ja jeg skal ha mens i morgen) på plass på jobb igjen. Ikke så håpløst trøtt i dag egentlig - bare litt normaltungt å komme seg på jobb og det er greit.

Klar for ny treningsuke og vurderer hvordan jeg skal legge det opp... I dag er det sykkel og den er liksom grei, i morgen yoga, men jeg lurer på om jeg skal forsøke å gå på dobbelttime da. Det blir lenge, men det skal visst være veldig deilig, sier de som har gjort det. Hadde vært gøy å utfordre seg sjøl litt også.

Onsdag skal jeg til massasje rett etter jobb - hadde igrunnen tenkt å gå opp og ro meg ei mil etter det, men får se. Må nesten spørre massøren min om det er ok trening - hvis ikke blir det intervalløp på mølla. Torsdag er det yoga igjen - enkeltime holder den dagen, syns jeg.

I dag må jeg rekke andre strøk på kjøkkenlistene etter jobb og før jeg drar på sykkel - kanskje jeg kunne rekke å vaske av de siste og dra frem så jeg kunne begynne der og?

Det hadde jo vært litt stas. Det blir merkbart lysere selv om den fargen jeg hadde før var lys og fin den og altså.

Litt :kaffekopp: nå.

Jeg teller ned til helga igjen allerede jeg.. savner kjæresten min :sjenert:

Skrevet

God morgen (sent men godt)!

Hvis det er noen trøst så teller jeg ned til helg jeg også... Selv om det ikke er noen kjæreste i det fjerne. Denne helga ble liksom så oppstykket og gikk altfor fort! Samtidig trengs jo ukedagene til trening og ymse sosialt, så klager ikke så veldig over at det er mandag :fnise:

:kaffekopp: trengs uansett...

Skrevet

OK.. da gikk det hull på Suzybolla - blæh... Nå har jeg knotret og skrevet som en gal hele dagen og i morgen blir det minst like ille gitt. Det går vel...

Hjem til middag og listemaling nå - så sykkel også sløøøving :jepp:

Skrevet

Der var jeg tilbake gitt!

Full energi på treninga i dag og full fart - kjempeherlig. Skikkelig godsliten nå, men det er bare godt det. Gleder meg allerede til trening i morra :nigo:

Tydelig at det var pms i en litt uvant form denne energidumpa i forrige uke, men nå er det åpenbart vekk.

Fått malt listene også - og det betyr at jeg kan male resten i morgen :nigo:

Koser meg med Twin Peaks på dvd nå.

Skrevet
OK.. da gikk det hull på Suzybolla - blæh...

Knis! Du, altså! Du får liksom alltid sagt det akkurat som det er :ler:

Skrevet

:lete:

Kor e alle helter hen??

:fnise:

God morgen, Suzy!

:kaffekopp:

Skrevet

Åh fytte helvete for en dag - så langt :overrasket:

Melding fra sjefen fem på sju - kunne jeg reise for å ta bilder av en brann så fort jeg kom på jobb? Joda... tilbake på jobb med bilder halv ni - ut på ny avtale kvart på ni. Tilbake halv ti - rett i møte som varte til halv tolv.

Så lunsj.

Og nå skal jeg ut igjen. Jeg er helt rar i hodet...

Herregud som jeg gleder meg til yoga i kveld!

Skrevet

:kose:

Huff, høres ut som en skikkelig hektisk og kavete dag! Håper du kommer deg gjennom resten av arbeidsdagen på brukbart vis og at du får en fin ettermiddag! Og ikke minst en knallbra yoga-økt. Trengs gjerne på sånne dager...

Her har det faktisk vært ganske stille i dag (sånn på telefon-mase-fronten), og det har vært veldig deilig. Fått gjort endel annet som har hopet seg litt opp, og det trengtes! :jepp:

Halvannen time igjen nå, så blir det spinning på skrotten.

:kaffekopp:

Skrevet

Bare tre kvarter igjen nå, så er det sedvanlig tirsdagsrituale med sushimiddag og yogatren. Har egentlig tenkt jeg skal forsøke meg på en dobbelttime med yoga i dag, men nå er jeg så surrete i hodet at jeg ikke vet om jeg orker. Har lyst - får se og kjenne.

Først og fremst bør jeg få begynt å male siste del av kjøkkenet, så jeg blir ferdig med det denne uka - og vaske litt klær... Nåja - det går nok i hop på ett vis.

Også har jeg lyst til å se enda en episode med Twin Peaks - fader så moro det er å se det igjen :ler:

Skrevet

Stille fra min kant om dagen, men jeg vil bare legge igjen en diger :hug:.

Gikk hull på Suzybobla! :hoho:

Skrevet

Har ikke fått lest så mye om brannen, men det hørtes skummelt ut. :redd:

Skrevet
Har ikke fått lest så mye om brannen, men det hørtes skummelt ut. :redd:

Det så mye skumlere ut i media enn det virkelig var på nært hold - og jeg var skikkelig på nært hold. Men det var en diiger bygning som gikk med og du verden som det brant.. Det hadde ramlet aske nesten en kilometer unna, faktisk :overrasket:

Det ble bare en yogatime i dag.

Rakk å male første strøk på den siste kjøkkenveggen før jeg dro - og gikk rett på med kost og rull da jeg kom hjem og dermed er det bare ett støk igjen på ei list. Den skal jeg få gjort i morgen og dermed har jeg "nytt" kjøkken :nigo:

Og nå har jeg fått i meg litt ketolyseknekkebrød og vurderer å ta meg liten dusj, men tror jeg må se på tv-slanking først :fnise: Jeg elsker søppel-tv altså.

Skrevet

God morgen!

:ler:

Søppel-tv kan være helt genialt! Og skrekkelig "avhengighetsskapende"...

Gratulerer med "nytt" kjøkken! Så moro! Og hvilket driv det er over deg! Imponert jeg.... Hvordan går det forresten med rommet til jenta? Lenge siden vi har hørt noe derfra nå :) Og hun trives fortsatt i det store utland?

Ha en strålende onsdag, Suzy!

Skrevet

God og god... våknet med dundrende hodepine i dag og slet med å komme meg ut fra under dyna. Har ikke tatt noe mot hodepinene enda i håp om at det letter litt etterhvert av seg selv. Tror det har noe mes malingsos å gjøre - og at jeg var helt utslitt i gårkveld og har sovet som en død.

Kjøkkenet blir fint :nigo: Rakk å henge opp igjen gardiner og litt annet i dag før jeg dro hjemmefra, så nå er det bare ett strøk igjen på gulvlista, så er alt i boks.

Jenterommet har stått mer eller mindre stille i det siste igrunnen. Må ha pappa til å fikse vinduskarmen, så kan jeg engasjere kjæresten til å sparkle veggene og henge opp tapet på den ene - resten skal jeg alltids klare sjøl. Det er jo bare maling og gulv.

Har vært jul og slikt og det haster jo ikke voldsomt å gjøre noe, så jeg har igrunnen bare latt det være så lenge, men jeg begynner å kjenne behovet for å komme igang igjen nå. Det er endel andre endringer i huset som bare henger på vent til rommet er klart. Får ikke ryddet opp noe sted før det er klart der, rett og slett.

Har ikke villet mase på kjæresten heller - for sist helg han var her så hjalp vi venninna mi med oppussing av leilighet og denne uka har han måtte jobbe masse ekstra (og i helga som var så vi jo ikke hverandre), så det blir nok mars før jeg kan få noe gjort, tenker jeg.

I dag skal jeg på massasje rett etter jobb. Gleder meg voldsomt og må innrømme at jeg har skrekkelig lyst på treningsfri etterpå, men skal jeg klare målet om fire ganger i uka i hele februar så går jo ikke det! Så jeg tenker jeg slenger meg hjem og får på meg treningsklær og tar en tur på tredemølla jeg. En økt med intervall går fort og greit og etterpå blir det så godt :jepp: (overbeviser seg selv)

Nå forsøker jeg å drepe hodepine med koffein. Det kan lykkes.

Foreløpuig usikkert.

Skrevet (endret)

Jeg har fullstendig dilla på

Nesten litt plagsomt.. :fnise:

Endret av Suzy
Skrevet
Jeg har fullstendig dilla på

Nesten litt plagsomt.. :fnise:

:ler:

Hvorfor ikke??

Men er det bare meg, eller minner den om kjenningsmelodien til noe barne-tv greier som gikk engang for mange år siden (sent 80-tall eller tidlig 90-tall kanskje?). Er liksom noe kjent fra bardommen her... :fnise:

Skrevet

Om den minner om noe så er det vel Puppet on a string med Sandie Shaw, syns jeg, men det er ikke barne-tv... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...