Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyt en sløv kveld, god yogasamvittighet og et velfortjent glass :vin:

Fredag i morgen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla! Sniker litt her også, jeg.

Lager du sushi selv? Imponert!

Skrevet

:goodbye: Nova! Så hyggelig :)

Jada jeg lager sushi selv - det er ikke så veldig imponrende da, for jeg er ikke så nøye på at den ser veldig pen ut, men smaken er det ikke noe å si på :arwen:

God morgen!

Yoga gjorde susen - endelig føler jeg at jeg har øynene åpne før jeg har begynt å drikke massive mengder :kaffekopp: og det er første dagen denne uka. Godt, men jeg gleder meg veldig til å sove ut i morgen.

Støl i dag. Kjenner det kommer til å bli rimelig ille utover dagen, men foreløpig er det nesten mulig å håndtere. Satser på å rekke intervallspinn klokka 17 i dag også kan jeg ta helga med helt ren samvittighet :)

Får kjenne på formen etter spinninga i dag, men har så smått tenkt å ta en liten husmorrunde hjemme også. Få dratt over støvsugeren, luftet, ryddet litt og vasket litt her og der som det trengs. Har jo formiddagen til rådighet på lørdag også, så det er ingen grunn til å stresse med det, men det blir liksom enda mer avslappende når man kan synke ned i sofaen og det lukter rent rundt en...

Stakkars kjæresten må jobbe ekstra i helga :sukk: Han må jobbe overtid i dag og hele lørdagen - og antagelig ekstra på kveldene til uka også. De har en jobbs om må være ferdig innen neste uke - og det fikk de bekjed om på tirsdag. På sett og vis like greit at jeg ikke skulle til ham i helga da. Vi er igrunnen enige om at det var hell i uhellet, slik sett.

Første dag på jobb denne uka som jeg ikke har hyperstressprogram også gitt - kanskje det er det som gir utslag på våkenhetsskalaen :klø:

Nå er det på tide å hente seg :kaffekopp:

Og det er FREDAG! :hoppe:

Skrevet

Suzy! :hallo:

Så deilig å være uthvilt og ha en kropp som fungerer! Jeg er litt tung i kroppen om dagen, men kjenner det hjalp med en time ekstra på øyet i morges. Deilig! Og ekstra deilig at det faktisk er fredag, og at halve dagen allerede er unnagjort! :danser:

Blir litt jobbing her også i helga, sånn er det bare av og til... Men blir litt penger av det heldigvis!

Da er "en neve dollar" også anskaffet, så da er det vel bare å finne et fly? :fnise:

Skrevet

Åh himmel og hav gi meg styrke til å fokusere i femogtjue minutter til her... Jeg er så lei og så overmett (etter en uanstendig mengde av egene vafler :roll:) at jeg slett ikke greier å holde fokus lenger og nå MÅ jeg bare holde motivasjonen oppe.

Planen er som følger:

Forlate jobben 14.30 og dra hjem.

Lage kjøttboller ferdig slik at de bare skal surres i panna når jeg kommer fra trening, er nydusjet og sulten.

Støvsuge og kanskje rekke litt rydd og vask FØR trening klokka 17.

Trening klokka 17.

Hjem og dusje klokka 18, deretter surre kjøttbollene - og sette meg i sofaen med mat og vin.

Ikke dumt? :nigo:

Og da var det bare ti minutter igjen.

Jobbe de ti minuttene kanskje? :fnise:

Skrevet

:skya::bond::romeo:

Her må det lages litt liv, er så stille om dagen!

Men kan lage baluba jeg :ler:

Skrevet

Planen fungerte :nigo:

Alt gikk som på skinner og jeg stinker nå hvitløk og dill (henholdsvis kjøttboller og dip :fnise: ), er herlig mett og sitter her og nipper til rødvinen og ser på "Kvitt eller Dobbelt" og koser meg.

Har skikkelig god samvittighet etter å ha fått med meg fire treninger denne uka. Deilig. Det skal jeg greie de neste tre ukene også - det er treningsmålet for februar altså.

Nå tror jeg at jeg skal logge av snart og bare glane på boksen ...

Skrevet
:skya::bond::romeo:

Her må det lages litt liv, er så stille om dagen!

Men kan lage baluba jeg :ler:

:skratte:

Skrevet

Usj! Ikke snakk om antall treningsøkter og slikt da..

Årets dårligste treningsuke her, uten tvil. To økter er da ingenting! Men nå satser jeg på en skikkelig økt med snøskuffing i morra, så hjelper det kanskje litt. 3 snaue uker igjen før vi reiser, og de ukene skal jeg trene godt! Rett og slett! :jepp:

Trengs mer baluba? :skratte:

Skrevet (endret)
Trengs mer baluba? :skratte:

Tror det går fint jeg :overrasket:

Jeg har jo hatt verdens dårligste treningsmåned i januar - så for en gangs skyld skryter jeg litt her altså :trene:

Endret av Suzy
Skrevet
Tror det går fint jeg :overrasket:

Jeg har jo hatt verdens dårligste treningsmåned i januar - så for en gangs skyld skryter jeg litt her altså :trene:

Synes du er superflink med treningen jeg! Og kan da ikke huske at januar var spesielt dårlig? Uansett, nå synes jeg du skal NYTE supergod samvittighet og en gjennomtrent kropp! :trene:

Er en utrolig god følelse! *lader opp til god treningsuke neste uke*

Skrevet

Jeg syns ikke noen av dere to er dårlige med treningen. Og det er alt jeg har å si om den saken!!!

Ser du er litt slapp og trøtt for tiden, kanskje det er et eller annet kroppen mangler? Vitaminer? Noen hormoner som er i ubalanse kanskje? :klø:

Ha en fin helg i alle fall!

Skrevet

God lørdagsmorgen!

Nå sitter jeg svært så utsovet og mett og koser meg med litt kaffe, mens jeg hører avsluttningen av Popquiz. Herlige Finn Bjelke :nigo:

Må bare få i meg den kaffen, sette på litt klesvask og så skal jeg samle meg sammen og komme meg ut i verden for å sende noen saker til datteren, besøke mamma på kunstutstillingsvakt og kanskje handle litt.

Det spørs om det er hormonubalanse, rett og slett. Skal ha mens over helga, så det er sikkert en subtil form for pms, dette her :ler:

Jeg la meg kvart over tolv i går og har sovet (bare avbrutt av en bathroombreak) i 10 strake timer i natt! Tyder på at jeg hadde et eller annet å sove ut :overrasket:

Nei... får kanskje begynne å virke snart?

Skrevet

Snart på tide å pynte seg til kvelden... Merkelige greier, men alltid når jeg skal på noe så utvikler jeg en slags variant av sosial angst like før jeg skal på noe.

Jeg tenker alltid: "Å ja, så koselig - det blir jeg med på" og melder meg på ting, men dagen før eller helst samme dag blir jeg rammet av tvil. Jeg vurderer å melde meg av i siste liten, jeg har ikke lyst til å pynte meg, tenker "åh det er nå så mye styr og er det verdt å bli lurvete i morgen for dette egentlig.." osv osv osv... jeg syns det er så rart at jeg alltid blir sånn.

Når jeg skal på noe med kjæresten er jeg ikke slik - i allefall i veldig liten grad, men når jeg skal på noe alene vil jeg nesten alltid innerst inne snike meg unna i siste liten.

Pussig :vetikke:

Men jeg gjør det jo ikke.

Så nå skal jeg pynte meg - og jeg skal dra.

Skrevet

:kose:

Håper du får en superfin kveld, og koser deg skikkelig!

Kjenner meg veldig igjen i tankemønsteret ditt før sosiale hendelser... Jeg går gjennom samme prosessen selv, men er nok litt "flinkere" til å melde avbud... Eller unngå å melde meg på :sjenert:

Godt jeg slipper sånne valg denne helga! :fnise: Snøskuffing, jobbing og hårfarging utgjør essensen av lørdagen her. Nå er det sofasløving!

:veslejenta:

Skrevet

Guuud, jeg er avbudsmonsteret! Jeg avlyser ting i siste liten hele tiden, og det er superirriterende! Ikke bare for meg selv, men alle andre også! :sukk: Gjør det ikke for å være kjip, men jeg blir litt stressa..

Skrevet

Jøss - det er jammen godt det ikke bare er jeg som er sånn. Stressa er akkurat det jeg også blir Supra - godt beskrevet - men jeg koser meg jo bestandig når jeg først drar. Jeg bare tviler sånn like før... Men jeg øver stadig på å komme meg ut av komfortsona - det er jo det det handler om...

Vel, jeg koste meg veldig i går i allefall. Hjemme kvart på to og det var definitivt akkurat passe det. Smått full og helt trøtt ;)

Våknet faktisk tidlig i dag og tenkte det var like greit å komme seg opp og i gang, men nå begynner jeg å kjenne at det var endel alkohyler i omløp i går... :sprettoy:

Trøtt og tung i toppen og litt uggete, men men...

Har en litt ambisiøs tanke om å male lister på kjøkkenet i dag, men jeg vet ikke helt om kommer så langt.... :sjenert: Haster jo ikke.... men hadde vært stas å få det gjort. Men jeg er ikke helt i form foreløpig, så jeg tar det i etanpper har jeg tenkt: Tappe ei bøtte med salmiakkvann og vaske dem nå snart - så får vi se :roll:

Skrevet
:fnise: Som jeg skrev i boken til RR så kan jeg bare se deg for meg altså.. Slow motion. :ler: Gøy å ha vært ute en tur da! Jeg sitter og ser på dokumentar om det svenske kongehuset - ååå, så sspennende.. :roll: Litt sløv, kan man si!
Skrevet

Slow motion ja - skikkelig! :fnise:

Men det stopper ikke meg - haha!

Nå er nemlig halve kjøkkenet malt ett strøk i fargen Bomull (finner den på dette fargekartet). Tidligere hadde jeg fargen Ida (finnes på dette fargekartet) på både stue og kjøkken, men den ble litt for rosa etterhvert (kanskje fordi jeg har ganske mye lilla detaljer...?), så jeg malte gangen og den ene stueveggen bomull i høst - og nå fikk jeg veldig lyst til å gjøre det samme på kjøkkenet.

Det blir fint!

Og himmel og hav som jeg svetter :overrasket: Har drikkepause nå, før jeg må gå på igjen.. Det verste er at nå som jeg har begynt må jeg bare gjøre det ferdig også!

Også har jeg lovet meg å få lov til å spise så mye Ben & Jerrys som jeg bare ginner når jeg er ferdig... :sjenert: Hvis ikke hadde ikke noe blitt gjort, så sløv som jeg er i dag.

Skrevet

Hvilken arbeidslyst på en småtung søndag! :pls:

Bøyer meg i støvet! Knallbra!

Har gått tur i finværet jeg, ellers bare sløvet. Og nå er det snart tid for biffmiddag... Gleder meg!

Is... :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...