Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må ut i hagen etter ved jeg - og ulemtpen med det er at det er kaldt og i det rette lyset er stiens å godt som usynlig gjennom

snøen :ler:

Men hittil har det gått fint!

Uff.. hørs ut som et jævlig vær RR - er det veldig langt å kjøre til treninga da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må ut i hagen etter ved jeg - og ulemtpen med det er at det er kaldt og i det rette lyset er stiens å godt som usynlig gjennom

snøen :ler:

Men hittil har det gått fint!

Uff.. hørs ut som et jævlig vær RR - er det veldig langt å kjøre til treninga da?

Det vel ca en mil å kjøre tenker jeg. Men ser ikke ut til at jeg rekker timen allikevel, sitter fremdeles på jobb. Timen starter kl 16, og vet ikke helt når jeg kommer herfra i dag. Dusteuke! Men i stedet for å bli sur og lei, så skal jeg prøve å gjøre det beste ut av det. Hjem til sofaen, pledd, strikketøy og joggebuksa. Får bare bli sånn disse to dagene. Jeg vet jo at jeg kommer sterkere tilbake uansett...

:sukk:

Skrevet

Ååhhh.. djeeezz så mett jeg er :nigo:

Sushi er det man serverer i himmelen (om det i det hele tatt er en himmel og om jeg hadde trodd det i allefall) - garantert. Jeg har spist uanstedige mengder og er lykkelig i magen min akkurat nå :strix:

Romaskin i en time - nesten. Ti kilometer roing får jaggu holde. Deilig igrunnen, men jeg er ikke veldig pigg i dag heller altså. Skjønner ikke hva som er i veien med meg om dagen altså. Henger ikke helt med lissom... :klø:

Ja, ja.. får vel bare regne med at det går over :vetikke:

Gruer meg til å måtte ut igjen på møte. Har virkelig ikke lyst, men det går vel greit en time eller noe sånt. Det er bare så deilig på sofaen...

Skrevet

Åssen er det egentlig mulig å bli så uopplagt og sliten som jeg er...?

Jeg er trøtt, men det dekker liksom ikke formen helt. Jeg er sløv og slapp inni på et vis. Ikke husker jeg alt jeg skal gjøre, ikke føler jeg at jeg har oversikten og ikke husker jeg alt jeg skal ta meg til. I tillegg er trening et ork og jeg har bare lyst til å sitte stille i sofakroken uten å gjøre en døyt - helst et døgns tid eller noe :vetikke:

Heldigvis (for det må man jo si) så er det ikke mulig, så i dag sitter jeg nå her på jobben og gjør så godt jeg kan med det sløve huet mitt og tenker med gru at jeg har tatt på meg å male hele kvelden....

Jeg er støl og lemster etter roing i går (først og fremst i rumpa faktisk), så det var et vellykket eksperiment. Ble varm og fin og fikk pulsen opp etterhvert (men fikk også tilløp til gnagsår på den ene hælen :forvirret: ).

Drikker :kaffekopp: av alle krefter. Må jo snart få noe energi her!

Skrevet

God morgen!

Full fart her i dag, og plutselig bare en time til lunsj!

Kan nok være lurt å ta en ettermiddag eller to fri hvis du kan, Suzy. Jeg har litt ufrivillig hatt et par treningsfri dager, med lite husarbeid og andre sysler, bare slappet av. Det har virkelig hjulpet! Kanskje kroppen din bare er skikkelig gjennomsliten?

Håper det går seg til, og at du får en fin onsdag tross alt!

:klem:

Skrevet

I dag blir det jo treningsfri da - ikke helt bevegelsesfri, men treningsfri. Det er sikkert bare gunstig for meg å bevege meg litt, for jeg begynner nemlig å bli skrekkelig støl etter den roinga i går :overrasket:

Den virker i allefall.

Jeg satser på å pleie meg selv på fredag. Kanskje ta en rolig tur i svømmehallen og sitte i badstua til jeg ikke gidder mer f.eks og gå hjem og drikke litt vin foran tv'n. Det høres egentlig veldig deilig og koselig ut. Og lørdag kan jeg jo ligge så lenge jeg vil.

I morra MÅ jeg på yoga, for det blir den eneste sjansen denne uka nemlig. Helt krise om jeg ikke kommer meg avgårde føles det som!

Skrevet

OK... sofaen igjen, men litt mer pigg til kvelden, pussig nok :klø:

Har vært hos venninna mi i den nye leiligheten hennes og malt i noen timer, så nå er det meste klart til å få revet vekk det gamle gulvet og få lagt nytt i hele leiligheten. Godt å være til hjelp og artig å se at det blir fint :nigo:

Tatt meg noen ketolyseknekkebrød til kvelds og nå har jeg tenkt å henge opp klesvask :husarbeid: , sette på ei ny maskin og komme meg ut etter mer ved. Har fått fyrt godt opp og det knitrer fint i ovnen, men det er smart å hente inn mer ved mens ovnen er god og varm, så tørker den fint opp vedsiden av ovnen.

Faktisk halvvegs i uka - glad det nærmer seg helg, for maken til tung uke er det lenge siden jeg har hatt altså. Får satse på å sove ut til helga og kanskje få tilbake energi og "vett" :ler:

Skrevet

:Gjesp:

Torsdag og heldigvis snart helg...

Ikke mer sjefing nå, takk og lov, men må få unna meg en skikkelig maratonøkt av skriving i dag. Det jeg har hentet inn skulle vært ferdig og på plass i dag, men ettersom jeg har administrert i tre dager har jeg rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe og da må jeg gjøre det ferdig i dag - og helst med en gang... :roll:

Får bare være så effektiv jeg makter, rett og slett.

Nokså nedsnødd i dag og, kjenner jeg. Det må være forventet mens som gjør det... Jeg skal ta ut ring i morgen og dermed kommer den til uka - og jeg har ikke noen annen forklaring på slappheten enn det.

Yoga i kveld og deretter tror jeg det må bli stabilt tv-leie. Kanskje prøve å komme meg i seng litt tidligere enn jeg pleier, sjøl om jeg ikke er sikker på om det hjelper heller. Jeg sover jo normalt og godt nå og enda er jeg helt vekk hver dag... :vetikke:

Litt mer :kaffekopp: nå, så kanskje...?

Skrevet

God morgen!

Huff, er tungt å være så nedsnødd! Får håpe kroppen får slappet godt av etter yoga'en i dag, og at du kan få litt energioverskudd igjen! Er jo ikke noe tess å gå rundt slik...

Høres ut som en hektisk skrivedag på deg! Får tusle ut igjen så jeg ikke forstyrrer, men setter fra meg en stor :kaffekopp: ved siden av tastaturet ditt :)

Det er fredag i morgen, Suzy!!!

:kose:

Skrevet

Åh takk... *slurper*

Skrevet

Goddagen, tiger'n :ler:

Hvor lenge har du hatt den avataren der? ;)

NB. Pass på kaffekopper ved tastaturet, jeg har dårlig erfaring :fnise:

Skrevet

God dag vidvandre - hm... den avataren har jeg hatt nesten helt siden jeg begynte her. Har hatt en annen versjon av Tiger'n, men stort sett hele tiden Tiger'n. Jeg kler så godt striper :nigo:

Kan ikke huske deg fra før i tiden. Når vanket du her inne sist?

Skrevet

Suzy, tenkte først på å lage en egen tråd men så tenkte jeg, "nei, jeg spammer Suzys dagbok - hun vet svaret" :fnise: Så altså, du som er en dreven spinner: Hva er poenget med spinningsko? 1000 kroner for et par sko jeg kun skal bruke når jeg tråkker? Hva er fordelen og er det verdt pengene?

Ønsker deg også en god dag, med eller uten kaffe i tastaturet(?!) :)

Skrevet (endret)
Suzy, tenkte først på å lage en egen tråd men så tenkte jeg, "nei, jeg spammer Suzys dagbok - hun vet svaret" :fnise: Så altså, du som er en dreven spinner: Hva er poenget med spinningsko? 1000 kroner for et par sko jeg kun skal bruke når jeg tråkker? Hva er fordelen og er det verdt pengene?

Ønsker deg også en god dag, med eller uten kaffe i tastaturet(?!) :)

Spæmm i veg!

Tusen kroner trenger det ikke være - mine kostet 650 og de har jeg hatt i fem år (og kommer ikke til å måtte bytte dem på en stund heller). Men det var nå slett ikke svar på det du spurte om.

Spinningsko har et klart poeng.

Først og fremst er de harde i såla og dermed mindre ubehagelige å tråkke på enn joggesko på spinningpedaler.

Dernest får du mye bedre treningseffekt av å ha sko som sitter fast i pedalene. Selv om du kan stroppe fast joggeskoa så får du ikke festet dem på samme måte og får ikke plassert foten så riktig som med sykkelsko - og når foten sitter fast får du brukt beinet i hele tråkket: Det er nemlig viktig å trekke opp med foten og å skyve ned, ha bevegelse i ankelen og skyve hæl mot gulvet. Alt dette får du gjort med sko.

Også har du dem leeenge så lenge du bruker dem inne. Hvor mange andre sko til en tusing har du i fem år..?

Endret av Suzy
Skrevet

Takk, det var det jeg trengte! :legger i vei for å kjøpe spinningsko: :blomst:

Skrevet
Takk, det var det jeg trengte! :legger i vei for å kjøpe spinningsko: :blomst:

Værs'go!

Forøvrig: Jeg investerte i en gelesåle til å ha oppi dem da de var nye og det var veldig smart. Da ble de veldig behagelige å tråkke på og bruke på timer der jeg står mye - husk dessuten på å kjøpe sko som er luftige nok og kjøp dem så det er plass nok til beina når de er varme (da utvider de seg nemlig). Mine har borrelåslukning og kan dermed løsnes litt på om de blir for trenge utover i timen :jepp:

Skrevet

Støtter Suzy her!

Spinningsko gjør virkelig susen! Var på en liten spinningtime med joggesko her en dag, og det var absolutt IKKE det samme nei. Stivere såle, mer jobbing i tråkket og generelt veldig bra følelse med pedalene. Anbefales! Mine er nesten 1 str større en vanlige sko, og synes det fungerer bra. Må kunne bevege litt på et par tær når man har herjet rundt en stund.

Lykke til!

Skrevet
God dag vidvandre - hm... den avataren har jeg hatt nesten helt siden jeg begynte her. Har hatt en annen versjon av Tiger'n, men stort sett hele tiden Tiger'n. Jeg kler så godt striper :nigo:

Kan ikke huske deg fra før i tiden. Når vanket du her inne sist?

Jeg har vidvanket her siden 2000, men som regel som gjest da. Var dorian den gang, og var også regga som _S_ en kort periode i 2007, for å debattere den voldtektstrapporten som kom da.

_S_ sto forøvrig for Snake (in the grass), ikke noe pisking :ler:

Men de aller fleste innlegg skrev jeg vel som uinnlogget bruker mellom 2000 og 2003, som dr. ian eller en annen vri på dorian ;)

Skrevet

Å er det DEG ja!

Takk - det oppklarte en hel del :ler: Jeg har vært her siden 2003 sjøl - med et langt avbrudd på et par år.

Skrevet (endret)

Hmmmmmmmmmmmm... EN dag til så er det helg. Herregud for ei lang uke altså... jeg skal være skikkelig glad når den er over!

Deilig yoga i dag, men noen nye utfordringer, så nå regner jeg med at jeg kommer til å ha vondt på helt nye plasser i morgen. Trengte å strekke skikkelig på nakken tydeligvis, for svimmelheten jeg har slitt med hele dagen er helt vekk nå.

Har laget en diger porsjon med vaffelrøre som jeg tenkte å ta med på jobb i morgen, og nå har jeg satt meg i sofaen med et glass vin faktisk :vin:

Blir ikke sent i kveld nei :Gjesp:

Endret av Suzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...