Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drittmandag, tydeligvis. Tenk på at snart er det tirsdag, og da er det bare en dag igjen før man er halvveis til helg! Yeah! :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drittmandag, tydeligvis. Tenk på at snart er det tirsdag, og da er det bare en dag igjen før man er halvveis til helg! Yeah! :tommelsmil:

Forsøker å holde fokus på det...

Skrevet

Jeg har lyst på sushi denne uka også jeg.... :sjenert:

Har tatt opp en ytrefilet av svin i dag, som jeg har tenkt å ta til mat i dag, men vurderer veldig sterkt å koke opp en klump med sushiris i dag og - og sette den kald til i morra. Det er jo så innmari godt da. Lurer på om jeg har litt dilla.

Dagen har nå begynt å komme sammen til noe vettugt noe... snart i boks her og ganske fornøyd med det. Egentlig ferdig på jobb nå, men må sitte til alt er klart, så jeg regner med jeg får minst en time i "timebanken" min som jeg kan bruke for eksempel neste fredag og dermed få mer tid men kjæresten da :lur:

Ikke lyst til å trene i dag. Det er jammen ikke ofte gitt... :klø:

Skrevet
Ikke lyst til å trene i dag. Det er jammen ikke ofte gitt... :klø:

Vet du noe?? Ikke jeg heller :sjenert:

Og magen er virkelig ikke helt i vater, så jeg har faktisk fjernet bookingen og innstilt meg på en hjemmekveld. :sukk:

Hang in there!!

Skrevet

Jøss!

Dette må være verdenshistorisk! Ingen av oss - OSS :sjokkert:

Jeg har dessverre ikke noe valg da (eller heldigvis muligens), så jeg drar uansett. Men jeg skal stappe ovnen full av digre vedkabber før jeg drar i allefall.

Gidder ikke ta sol engang :sjenert:

Skrevet

I know!!!

Hva er oddsen for at oss to ikke er i treningsmodus i det hele tatt? Faktisk mer i anti-treningsmodus! :sjokkert:

Tror jeg skal unne meg litt sukkerfri :sjokolade::sjenert:

Skrevet

Jeg har også funnet meg litt sukkerfri godis - har god samvittighet etter syklings, men er sliten i kroppen altså. Satser knallhardt på at en god natts søvn vil gjøre underverker og få meg i modus igjen.

Kan jo ikke være treningslei i flere dager på rad vel :overrasket:

Stapper i ovnen som en annen fyrbøter her. Deilig!

Skrevet

Dere er så flinke altså *klaske på ryggen*

Jeg har lyst på ovn :sukk:

Skrevet
Dere er så flinke altså *klaske på ryggen*

Jeg har lyst på ovn :sukk:

Takk :sjenert:

Og ovn er digg - en kan ikke leve uten ovn etter min mening.

Skrevet
Takk :sjenert:

Og ovn er digg - en kan ikke leve uten ovn etter min mening.

Må man, så må man. Fjerde etasje i blokk, vettu. Var vel godt å legge seg tenker jeg. Natta ;)

Skrevet

Gudd moaning! :kaffekopp:

Radiator er kjekkere enn ovn. Radiatoren blir ikke kald til morgenen. :mrgreen:

Skrevet

God morgen!

Savner ovn jeg også, spesielt når disse kalde gradene blir tosifret. Men bor man i blokk så bor man i blokk, da får man bare gjøre det beste ut av det. Og går jo greit :) Blitt en racer på tøfler, pledd og stearinlys! :fnise:

Litt mer klar for trening idag tror jeg. Dessuten er treninga rett etter jobb i dag, og da er det litt enklere å komme seg avsted. I går var jeg rett og slett bare helt gåen. Og selv om det normalt da er godt med en treningsøkt, så orket jeg bare ikke tanken på det i går. Sofaen ble redningen! Fæle greier...

Håper tirsdagen blir MYE bedre enn mandagen din!!!

:klem:

Skrevet

God morgen folkens!

Det hjalp med en natts søvn gitt - enda det slettes ikke kjentes som den natta var lang nok da jeg måtte ut fra dyna i dag :Gjesp:

Jeg var jammen også helt gåen i går kveld :klø: Vat alldeles vissen i beina etter sykkeltimen og ja den er slitsom, men så slitsom som den var i går er det igrunnen lang imellom at den er. Ja, ja - får bare ignorere det og kjøre på.

I dag har jeg tenkt å prøve meg på romaskina på treningssenteret. Skal på møte i fotoklubben klokka sju (altså rekker jeg ikke yoga :tristbla: ) og da må jeg finne på noe annet gitt. Jeg har brukt den før og liker den godt, men jeg må prioritere å få handlet meg noen lette hansker i løpet av dagen, for ellers blir jeg vanvittig trælete inne i hendene. Har tenkt å kjøre minst 45 minutter og da blir jeg jo helt ødelagt om jeg ikke har hansker.

Vi har en butikk for treningsklær vegg i vegg her, så det skal nok ordne seg.

Også har jeg forbredt til sushi igjen i dag. Fikk helt fot forrige uke og har virkelig planer om å kose meg denne uka også. Det er jo så godt! :sikle:

Nede på nullen igjen etter lite hopp opp på ett-tallet i helga. Tror jeg skal stabilisere meg på null nå. Ett hakk videre med andre ord. Det motiverer.

Når jeg tenker meg om er det ikke så veldig lenge siden jeg var overlykkelig over å se tre-tallet... Så jeg er glad det fortsetter den rette veien og jeg skal klare å nå målet mitt samme hvor lang tid det måtte ta. Basta!

Sjefer i dag også, men satser på en roligere dag. Må bare forsøke å få litt oversikten her. Og litt mer kaffe :kaffekopp:

Skrevet

Grattis med 0'en igjen! Tviler ikke på at du klarer å stabilisere deg der nå! Imponerende flink synes jeg! Og at det tar tid er vel bare fornuftig, da er sjansen større for å lykkes på sikt (er i alle fall min trøst når jeg synes det går skrekkelig trått...).

Romaskinen har jeg ikke blitt helt venn med gitt. Skrekkelig tungt, og ikke favoritten til ryggen. Men prøver å ta en liten økt innimellom for å gi ryggen litt utfordring :jepp:

Lader opp til utholdenhetsspinning selv, og satser på mer treningsgiv i dag enn i går (skal vel forsåvdt ikke stort til, i går ble det jo aldri noe trening...). :ler:

:kaffekopp:

Skrevet

Det fine med romaskinen er jo at den styrker stabiliseringsmusklaturen - altså rygg og mage - massevis i tillegg til å ta både på armer og bein og fungere godt på kondisjonen. Ideelt, spør du meg og skikkelig godt gammelt slit å drive på.

Deilig :nigo:

Har hoppet litt mellom en og null den siste uka, men det betyr at jeg er på vei til nullen fast - og jeg trøster meg også med at jo lenger tid det tar jo større sjanse for at det holder. Dessuten er det ikke så mange kilo igjen og da går det jo tyngre...

Skrevet

Hurra for null! :strix:

Du får meg til å savne vedovn kjenner jeg.. Det er lite som er så romantisk som noen stearinlys og fyr på peisen altså! Håper vi kan få tak i en bolig med det neste gang vi flytter, det hadde vært deilig!

Skrevet

Jeg elsker vedovnen min :hjerte:

Jeg har jo varmepumpe i tillegg som holder passe overlevelsesvarme gjennom dagen og natta, men det er ikke noe som er deiligere enn å fyre så det knaker på kvelden. Sitte i sofaen og høre det knitre og dure.. Koselig.

Det er søplete og endel jobb å bære inn ved hele tiden, men det er nå vel verdt det. Jeg fyrer for øyeblikket med ved hugget i egen hage, så da er det jo gratis. Ellers er dessverre ikke ved så billig lenger.

Drømmer om å skaffe meg en litt penere ovn etterhvert som kan fungerer mer som et møbel - nå har jeg nemlig en sånn en. Fordelen med den er at den varmer veldig bra - og du får inn hva som helst i den. Trenger ikke kløve veden mye når du har en slik en :ler:

Skrevet

Hoho!

Nesten sånn ovn hadde mine foreldre også :jepp:

Knallvarme! Selv om ovnen sånn sett sikkert hadde passet bedre i et bedehus enn i en enebolig.. :ler:

Her er det bare ultraguffent vær nå. Er nesten så jeg revurderer både trening og alt, siden politiet nærmest advarer folk mot å ferdes mer enn høyst nødvendig. Har lyst til å trene i dag, spesielt siden jeg ikke fikk trent i går. Samtidig føles det som det rene vannvidd å kjøre mer enn høyst nødvendig, når man vet det er kaos... Argh! :kjefte:

Skrevet

Eneste ulempen med vedovn er at jeg må ned i kjelleren og hente ved, og det er så guffent om vinteren og i mørket.

Pyse jeg, nemlig.

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...