Roadrunner Skrevet 29. januar 2010 #2963 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Suzy er nok opptatt med "trening" Nyt kjærestehelga, Suzy! Endret 29. januar 2010 av Roadrunner
Skravla Skrevet 29. januar 2010 #2964 Skrevet 29. januar 2010 Hun er neppe å se her inne nå. Nå skal yogadrømmer oppfylles.
Supramundane Skrevet 29. januar 2010 #2965 Skrevet 29. januar 2010 Det er vel derfor folk går på yoga, for å lære seg masse rare stillinger... Kan ikke fatte annet!
Roadrunner Skrevet 29. januar 2010 #2966 Skrevet 29. januar 2010 :klø: Er det det jeg skal lære? *skeptisk*
Supramundane Skrevet 30. januar 2010 #2967 Skrevet 30. januar 2010 Javisst! Så nå kan du bare glede deg!
MarianneE Skrevet 30. januar 2010 #2968 Skrevet 30. januar 2010 tenkte jeg skulle ønske deg en god helg, men ser ut til at ikke er nødvendig....
Skravla Skrevet 30. januar 2010 #2970 Skrevet 30. januar 2010 Suzy er for tiden sengeliggende stakkar. Sikkert yogaen sin feil.
Roadrunner Skrevet 31. januar 2010 #2971 Skrevet 31. januar 2010 Blir mer og mer skeptisk til yogaen kjenner jeg... Først rare tanker, og så blir man sengeliggende i helgen. :klø:
Skravla Skrevet 31. januar 2010 #2972 Skrevet 31. januar 2010 Blir mer og mer skeptisk til yogaen kjenner jeg... Først rare tanker, og så blir man sengeliggende i helgen. :klø: Yoga er som du skjønner slett ikke trygt.
Suzy Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #2974 Skrevet 31. januar 2010 Her har det virkelig gått for seg mens jeg har vært vekk, ser jeg Jeg har hatt en god helg, men det har ikke bare vært sengegymnastikk altså. Langt ifra faktisk - det har vært mye aktivitet. Vi har malt nesten hele helga hos venninna mi, og vært i bursdag hos pappa - også dro kjæresten hjem litt tidlig i dag for sønnen hans skulle komme på middag og etter det har jeg vært i bursdag, på teater og er altså endelig hjemme. Puh... så sliten altså. Nå er jeg helt Tidlig i seng i dag, tror jeg.
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 #2975 Skrevet 31. januar 2010 Her kan man ikke vært borte, da spekuleres det Sov godt, Suzy
Supramundane Skrevet 31. januar 2010 #2976 Skrevet 31. januar 2010 Godt å ha deg tilbake, vi tar jo helt av når du er borte... Musene som danser på bordet!
Suzy Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2977 Skrevet 1. februar 2010 (endret) God morgen - vel... med modifikasjoner egentlig, for i dag viste gradestokken jammen meg 25 minus igjen og jeg må bare innrømme at jeg ble litt muggen... Det er slitsomt å fryse hele tiden altså Ikke noen veldig god mandag. Skal fungere som sjef i dag og er trøtt, kald og stressa foreløpig, men drikker kaffe på harde livet og håper på et mirakel... Sykkel igjen i dag. Det blir sikkert godt, men jeg er litt tung i kroppen og har egentlig lite lyst til trening i dag. Ville heller gått på yoga om jeg kunne, men det rekker jeg jo ikke på mandager på grunn av sykkel... Foreløpig treningsplan blir sykkel i dag, romaskin i morgen (må på et møte klokka sju og rekker ikke yoga da heller ), yoga på torsdag og et eller annet på fredag. Onsdag skal jeg hjelpe venninna mi å male leilighet (der jeg har vært i helga) også skal jeg på fest på lørdag, så da får jeg ikke sett kjæresten denne helga - dermed kan jeg like godt bruke fredagen til ei skikkelig økt også har jeg tenkt. Må ha mer koffein, kjenner jeg. Og kanskje spa på med litt tiltakslyst også... Endret 1. februar 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 1. februar 2010 #2978 Skrevet 1. februar 2010 Mager trøst kanskje, men det er litt blåmandag her også... Og for øyeblikket 21 kalde... Serverer med god og varm og håper mandagen går greit!
Suzy Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2979 Skrevet 1. februar 2010 Skrekk og gru så sulten!! Nå må jeg bare få satt meg ned med mat her.. Tror jeg begynner å få overblikket over ting her også - men litt stressa er jeg fortsatt. Og kald...
Roadrunner Skrevet 1. februar 2010 #2980 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Huff... Høres ut som en skikkelig tung mandag, Suzy! Kaldt inne hos dere også? Her var det småkjølig i morges, men nå står sola rett på vinduene her og merker det hjelper godt. I alle fall for oss med vindusplass... Hehe! Men ikke veldig klar for tosifrede antall minusgrader igjen kjenner jeg. Og i tillegg har de sannelig meldt rundt 15 cm snø igjen til natta. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg vil ikke ha mer snø!!! Endret 1. februar 2010 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå