Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Suzy er nok opptatt med "trening" :sengekos:

:fnise:

Nyt kjærestehelga, Suzy! :strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Hun er neppe å se her inne nå. Nå skal yogadrømmer oppfylles. :nigo:

Skrevet

Det er vel derfor folk går på yoga, for å lære seg masse rare stillinger... :roll:

Kan ikke fatte annet! :ler:

Skrevet

:klø:

Er det det jeg skal lære? *skeptisk*

Skrevet

Javisst! Så nå kan du bare glede deg! :ler:

Skrevet

tenkte jeg skulle ønske deg en god helg, men ser ut til at ikke er nødvendig....

:fnise:

Skrevet

Suzy er for tiden sengeliggende stakkar. Sikkert yogaen sin feil. :fnise::humpe:

Skrevet

Blir mer og mer skeptisk til yogaen kjenner jeg... Først rare tanker, og så blir man sengeliggende :humpe::sengekos: i helgen. :klø:

Skrevet
Blir mer og mer skeptisk til yogaen kjenner jeg... Først rare tanker, og så blir man sengeliggende :humpe::sengekos: i helgen. :klø:

Yoga er som du skjønner slett ikke trygt. :ler:

Skrevet
:ler: Lurer på om det er smittsomt!
Skrevet

Her har det virkelig gått for seg mens jeg har vært vekk, ser jeg :fnise:

Jeg har hatt en god helg, men det har ikke bare vært sengegymnastikk altså. Langt ifra faktisk - det har vært mye aktivitet.

Vi har malt nesten hele helga hos venninna mi, og vært i bursdag hos pappa - også dro kjæresten hjem litt tidlig i dag for sønnen hans skulle komme på middag og etter det har jeg vært i bursdag, på teater og er altså endelig hjemme. Puh... så sliten altså.

Nå er jeg helt :veslejenta:

Tidlig i seng i dag, tror jeg.

Skrevet

Her kan man ikke vært borte, da spekuleres det :ler:

Sov godt, Suzy :goodbye:

Skrevet
:fnise: Godt å ha deg tilbake, vi tar jo helt av når du er borte... Musene som danser på bordet!
Skrevet (endret)

God morgen - vel... med modifikasjoner egentlig, for i dag viste gradestokken jammen meg 25 minus igjen og jeg må bare innrømme at jeg ble litt muggen... Det er slitsomt å fryse hele tiden altså :fryser:

Ikke noen veldig god mandag. Skal fungere som sjef i dag og er trøtt, kald og stressa foreløpig, men drikker kaffe på harde livet og håper på et mirakel...

Sykkel igjen i dag. Det blir sikkert godt, men jeg er litt tung i kroppen og har egentlig lite lyst til trening i dag. Ville heller gått på yoga om jeg kunne, men det rekker jeg jo ikke på mandager på grunn av sykkel... :roll:

Foreløpig treningsplan blir sykkel i dag, romaskin i morgen (må på et møte klokka sju og rekker ikke yoga da heller :sukk:), yoga på torsdag og et eller annet på fredag.

Onsdag skal jeg hjelpe venninna mi å male leilighet (der jeg har vært i helga) også skal jeg på fest på lørdag, så da får jeg ikke sett kjæresten denne helga - dermed kan jeg like godt bruke fredagen til ei skikkelig økt også har jeg tenkt.

Må ha mer koffein, kjenner jeg. Og kanskje spa på med litt tiltakslyst også...

Endret av Suzy
Skrevet

Mager trøst kanskje, men det er litt blåmandag her også...

Og for øyeblikket 21 kalde... :fryser:

Serverer med god og varm :kaffekopp: og håper mandagen går greit!

:klem:

Skrevet

Skrekk og gru så sulten!!

Nå må jeg bare få satt meg ned med mat her.. Tror jeg begynner å få overblikket over ting her også - men litt stressa er jeg fortsatt. Og kald... :forvirret:

Skrevet (endret)

Huff...

Høres ut som en skikkelig tung mandag, Suzy!

Kaldt inne hos dere også?

Her var det småkjølig i morges, men nå står sola rett på vinduene her og merker det hjelper godt. I alle fall for oss med vindusplass... Hehe! Men ikke veldig klar for tosifrede antall minusgrader igjen kjenner jeg. Og i tillegg har de sannelig meldt rundt 15 cm snø igjen til natta. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg vil ikke ha mer snø!!! :kjefte:

:kose:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...