Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Venninna mi dro dagen etter jeg tok bilde av henne - den 20. Så nå har hun vært borte ei drøy uke.

Hvordan går det med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Ser innom her jeg.. Lister meg rundt i slettet-dagbok-skam. :ler:

Skrevet
:vinke:

Ser innom her jeg.. Lister meg rundt i slettet-dagbok-skam. :ler:

:ler:

Du skulle bare visst hvor bekymret en stakkar blir

Skrevet

Du skulle bare visst hvor bekymret en stakkar blir

:ler: Vi fikk'a tilbake, Suzy :5:

Skrevet
:ler: Vi fikk'a tilbake, Suzy :5:

You bet :lur:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen, tigerpus!

Innom med en stor :kaffekopp: og et ønske om suveren fredag! Kjærestedag!!! :strix:

:klem:

Skrevet

Åh takk Svanungen - akkurat det jeg trengte nå: :kaffekopp:

Det er definitivt fredag i kropp og sjel. Jeg har MASSE jeg må gjøre ferdig før deadline i dag og enda mer etterpå, men forsøker å holde fokuset på kjæreste og hårklipp (som er omtrent like påkrevd akkurat nå :ler:) sjøl om jeg er trøtt som en sokk og øm i hele kroppen etter treninga i går.

Jeg rakk nesten alt jeg hadde tenkt i går, faktisk. Fikk spist middag, støvsugd, vasket badet og ryddet litt før jeg dro på yoga og hentet inn ved mens venninna var innom. Skravlet en stund før hun dro hjem, pratet i fem minutter med kjæresten og krasjet i senga - og i natt har jeg sovet hele natta gjennom. Deilig!

Hårklipp kvart over to i dag og da har antagelig kjæresten alt kommet oppover og er på leilighetsbefaring og malingshandel med venninna mi. Hun har kjøpt ny leilighet og trenger hjelp med oppussing, så vi stiller som mannskap - men ting må handles inn i dag og hun har problemer med nakke og rygg og får ikke bære tungt, så da hjelper han - pluss at hun må vite hva hun trenger.

Tenker det blir en kjapp middag også skal vi til pappa på kaffe klokka seks i kveld, for han har bursdag i dag. Og deretter håper jeg på fred og ro og privatliv så jeg får rundkyssa kjæresten min litt, for det har jeg behov for nå. Virker det som i allefall :ler:

Lå de siste ti minuttene på gulvet og hadde avspenning på yoga i går og mens jeg lå der og skulle slappe av i leggene kom det noen saftige bilder på netthinna og jeg ramlet helt ut av det :sjenert: Tydelig at kroppen er innstilt på sølibat fra mandag til fredag og begynner å våkne igjen torsdag kveld :hoho:

Ellers - på ett-tallet igjen i dag. Fanken. Nå vil jeg være på null!

Nå må jeg jobbe. Travelt!

Skrevet

Nå har jeg skrevet som jeg aldri har skrevd.. Øhm.. :fnise:

Litt småblaut humor på en fredag formiddag, men det skyldes i stor grad at nå hr jeg skrevet ferdig det jeg skulel skrive til deadline (for et kvarter siden faktisk) - betalt to regninger og begynt å glede meg både til mann og frisør.

Dessuten kjøpte jeg meg en Noa Noa kjole på salg i går (min første :hoppe:), men den var revet i sømmen over glidelåsen så butikkdamen skulle fikse den for meg til i dag og jeg skal hente den etter lunsj - juhu! :nigo:

Fant ikke bilde av den på nett så beskriver herved: Svart, litt grovt stoff - ingen ermer, brede jakkeslag og v-ringing (ser ut som en dressjakkefront), smalt og innsvingt liv og fine lagte folder i skjørtet - skjørt til kneet og god vidde i det. Lekker :) Førpris var en tusenlapp lissom... og jeg ga 299,-

Føler jeg har gjort et varp enda det selvsagt er billiger å ikke kjøpe noe :ler:

To timer igjen på jobb!

Skrevet
Lå de siste ti minuttene på gulvet og hadde avspenning på yoga i går og mens jeg lå der og skulle slappe av i leggene kom det noen saftige bilder på netthinna og jeg ramlet helt ut av det :sjenert: Tydelig at kroppen er innstilt på sølibat fra mandag til fredag og begynner å våkne igjen torsdag kveld :hoho:

Ellers - på ett-tallet igjen i dag. Fanken. Nå vil jeg være på null!

Nå må jeg jobbe. Travelt!

:hoho:

Kos deg masse med kjæresten i helgen.

Skrevet
:ler: Artige bilder i hodet under trening? :ler: Du er artig, jeg har nok med å puste og komme meg ut på andre siden i live!!
Skrevet

Det er vel en viss mulighet for at jeg er littebittegranne sex-gal.. :sjenert: Også er han jo så deilig :hjerte:

Skrevet

:fnise:

Artig! Dessuten, dere er vel på nett når det gjelder det der så da er det jo bare å kjøre på! :ler:

Skrevet
:fnise:

Artig! Dessuten, dere er vel på nett når det gjelder det der så da er det jo bare å kjøre på! :ler:

Vi er veldig på nett - mer på nett enn jeg har vært med noen før faktisk. Selv om han stadig minner meg på at det er helt normalt å ikke ha sex hver dag hele tiden :ler:

Og jeg sier "jada" også ordner det seg stort sett likevel :lur:

Gjest svanungen
Skrevet

:skratte:

Litt usikker på mine tanker omkring yoga-kurset nå gitt... :fnise:

Nyt helgen, og lykke til hos frisøren!!!

Skrevet
:skratte:

Litt usikker på mine tanker omkring yoga-kurset nå gitt... :fnise:

Nyt helgen, og lykke til hos frisøren!!!

Å di fjåse :hoho:

Takk - snakket akkurat med kjærsten og han har satt fra seg bagen hjemme hos meg og er oppe hos venninna mi og ser på leilighet nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...