Gjest svanungen Skrevet 27. januar 2010 #2921 Skrevet 27. januar 2010 Hvordan gikk ellipsen? Lever tigerpusen? Eller ble det litt "Opp som en løve (tiger ) ned som en fell?" Jeg gjennomførte 60 min, det siste kvarteret var ren stahet. Gud så lei jeg var!
Suzy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2923 Skrevet 27. januar 2010 Det er det samme med meg MarianneE - jeg blir også litt uggen, men det går fort over. Bare å gå videre uten å tenke mer over det. Overlevde ellipsen ganske fint - drev på i 60 minutt, men akk og ve - det er for det første dødskjedelig også er det ubehagelig å måtte stå så platt med føttene. Føler jeg ikke får brukt beina på en naturlig måte. Det gikk jo greit, men er nok ikke noen treningsform jeg kommer til å drive mye med gitt. Neste uke har jeg tenkt å forsøke romaskina - den trener kjernemuskulaturen bedre og gir fremdeles en fin effekt på kondisen Varmet opp i fem minutter og drev som sagt på i 60 med en puls på 80-85% mye av økta, så jeg fikk nok effekt. Sliten nå, kjenner jeg. Føler meg forresten litt sjøsjuk etter å ha gått på den ellipsen - samme som jeg får når jeg har vært på tredemølla lenge faktisk. I morra er det yoga igjen - det blir stas Sushi til middag i dag og... halleluja så godt!! Det er rett og slett en enorm nytelse å spise noe så godt! Ah...
-Englefjes- Skrevet 27. januar 2010 #2924 Skrevet 27. januar 2010 Ellipsemaskin er helt pyton. Sjeeeedeeeeliiii! Jeg synes det er grusomt de 5-10 minuttene jeg bruker på ellipsemaskinen som oppvarming før styrketrening. Løping er liksom ikke noe alternativ lenger heller. Hjelpe meg, som jeg gleder meg til å kunne løpe igjen!
Suzy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2925 Skrevet 27. januar 2010 Ellipsemaskin er helt pyton. Sjeeeedeeeeliiii! Jeg synes det er grusomt de 5-10 minuttene jeg bruker på ellipsemaskinen som oppvarming før styrketrening. Løping er liksom ikke noe alternativ lenger heller. Hjelpe meg, som jeg gleder meg til å kunne løpe igjen! Godt det ikke bare er meg!
-Englefjes- Skrevet 27. januar 2010 #2926 Skrevet 27. januar 2010 Men det er et godt alternativ om man ikke kan løpe, absolutt. Skånsomt for knær og rygg, så det er jo fint at det finnes. Men så lenge det fins naturlige måter å bevege seg på, så må jeg si at jeg foretrekker det.
Gjest svanungen Skrevet 28. januar 2010 #2927 Skrevet 28. januar 2010 Løping = naturlig? :klø: Ikke for denne jenta! Ikke det at ellipse er så skrekkelig naturlig, men det fungerer i alle fall bedre enn løpinga. Nå skal det sies at treningssenteret har to ulike ellipsemaskiner, og jeg har min absolutt klare favoritt. Den andre typen kommer jeg liksom ikke helt i synk med, blir bare stående og herje (enda det var den jeg likte best i starten). Nå er jeg kun på den andre typen, og blir verken sjøsyk eller plattfot. Virker som om den har en mye mer "naturlig" bevegelse, eller så er det nok meg som har tilpasset meg bevegelsene. Men godt at ikke alle har samme preferanser! Ellers hadde det jo aldri vært ledig ellipse til meg... Men kanskje vi er enige om at spinning fungerer genialt uansett? Forresten, god morgen!
MarianneE Skrevet 28. januar 2010 #2928 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Løping = naturlig? :klø: Ikke for denne jenta! Amen to that! Skjønner jeg har gått glipp av noe som ikke har prøvd sushi før! jepp, det er helt sant. Aldri prøvd det. Men det er en plass her i byen som lager og selger sushi men jeg får aldri gubben med på en slik plass. Tror jeg må få med noen jenter istedet... Nok om meg... Good morning to you! Endret 28. januar 2010 av MarianneE
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2929 Skrevet 28. januar 2010 God morgen! Vi kan definitivt være enige om at spinning fungerer genialt, for det gjør det virkelig - og det er gøy Også er yoga suverent da og det er time igjen i dag (hurra! ) Fortsatt på nullen i dag () og begynenr å håpe på at jeg skal stabilisere meg her nå. Da kan jeg vel se frem til en tre-fire uker opp og ned på nullen før det skjer noe mer. Virker som det er mønsteret som kroppen følger, men det er sikkert smart, for langsom nedgang gjør sjansen større for å lykkes på sikt. Satser jeg på - og forsøker å tenke mest mulig positivt. Er litt usikker på om det er realistisk å tenke fem kilo til innen 17. mai 8som er det foreløpige målet nå), men forsøker i det minste og ser an hvor langt det går. Kjenner det begynner å nærme seg slutten på uka. Jeg er sliten i kroppen og trøtt i trynet. Får vel komme i gang med jobben - har masse å gjøre i dag også.
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2930 Skrevet 28. januar 2010 Skjønner jeg har gått glipp av noe som ikke har prøvd sushi før! jepp, det er helt sant. Aldri prøvd det. Men det er en plass her i byen som lager og selger sushi men jeg får aldri gubben med på en slik plass. Tror jeg må få med noen jenter istedet... God plan - ta med noen jenter og forøk! Er du glad i fisk kommer du ikke til å angre - det er himmelsk
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2932 Skrevet 28. januar 2010 Må jo det nå som du har sagt det! Ja det MÅ du *påtatt alvorlig*
Gjest svanungen Skrevet 28. januar 2010 #2933 Skrevet 28. januar 2010 Ja det MÅ du *påtatt alvorlig* Visste det!! Visste at "Strenge-Suzy" lå på lur idag også
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2934 Skrevet 28. januar 2010 Visste det!! Visste at "Strenge-Suzy" lå på lur idag også She's baaack *med gravrøst*
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2938 Skrevet 28. januar 2010 Fnisedamer altså! Da har jeg turnert halve byen rundt på saker og bør egentlig sette meg ned og skrive så tastene knitrer. Det gjør jeg vel forsåvidt også, men ikke på det jeg burde nei... Det er så mye mer fristende med KG-surfing enn å gjøre det man skal. Why... Fikk selvsagt ikke gjort noe nyttig i huset går heller, så i dag har jeg bestemt meg for å ta fatt på husarbeidet med en gang jeg kommer hjem. Frem med støvsugeren, fylle opp vedskuffa, vaske på badet og rydde sånn generelt. Så får jeg vel plukke ned julestjerna som fortsatt har fått henge i stuevinduet (jeg har sagt den skulle få henge ut januar og nå er vel januar godt og vel ferdig). Også må jeg rekke middag så klart - og vaske olabuksene min (uten skyllemiddel så stretchen ikke blir ødelagt fordi de var så dyre...). Etter yogaen får jeg venninnebesøk. Blir koselig Dagene går så fort altså... helg igjen i morgen og kjæresten kommer Vi skal jobbe dugnad hos ei venninne i helga og pappa har bursdag - og søndag blir det litt av hvert som foregår, men han kommer og vi får noen dager sammen igjen. Hurra for det
Skravla Skrevet 28. januar 2010 #2939 Skrevet 28. januar 2010 Herlig med kjærestehelg. Når er det hun venninnen du fotograferte skal reise da? Og et tips (10 000-tipset) - Lag en sak om KG.
Suzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2940 Skrevet 28. januar 2010 Venninna mi dro dagen etter jeg tok bilde av henne - den 20. Så nå har hun vært borte ei drøy uke. Nja.. jeg tror jeg holder KG for meg selv jeg gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå