Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den ligger i lavkabo-middags tråden :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den ligger i lavkabo-middags tråden :jepp:

Takk.. nå har jeg fått den med på mine innlegg. De knekkebrødene høres gode ut.

Skrevet
Takk.. nå har jeg fått den med på mine innlegg. De knekkebrødene høres gode ut.

Det var de virkelig - men de ser ikke så gode ut, så du er advart ;)

Skrevet
Det var de virkelig - men de ser ikke så gode ut, så du er advart ;)

De ligner veldig på noen knekkebrød som kantinebestyreren laget. Hun ville ikke gi fra seg oppskrift, men solgte for 2 kr skiven.:roll: De så fruktelige ut, men smakte himmelsk også uten pålegg.

Skrevet
De ligner veldig på noen knekkebrød som kantinebestyreren laget. Hun ville ikke gi fra seg oppskrift, men solgte for 2 kr skiven.:roll: De så fruktelige ut, men smakte himmelsk også uten pålegg.

:ler:

Er spent på hvordan de smaker i morgen, for å si det sånn. De virker perfekte som kveldmat og små mellommål, rett og slett :nigo:

I morra skal jeg jammen handle meg nøkkelost :spise:

Skrevet

:Gjesp:

Ikke akkurat trøtt, men litt matt i dag. Sover urolig utpå natta, eller tidlig morgensiden om dagen og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Sovner fort og sover godt, men så blir jeg mer urolig og er våken stadig vekk utpå morgenen. Hm.. :vetikke:

Yoga og et møte i dag, som egentlig kolliderer. Yogaen er ikek ferdig før halv åtte og møtet begynenr sju, men jeg skal høre om jeg kan få gå kvart over sju og dermed rekke det meste av begge deler.

Glemte å skaffe meg linser i går og hadde på meg det siste paret. Litt desperat da jeg kom på ved leggetid at jeg ikke hadde igjen noen for i dag :overrasket:

Så viste det seg at jeg hadde en til overs i baderomsskapet og etter en vill leting huset rundt for å finne et linseetui så jeg kunne oppbevare de jeg hadde på over natta, så fant jeg en linse til - med rett styrke! Den hadde gått ut på dato i juni 2008, så den har ligget lenge - men jeg tok sjansen og her sitter jeg - rimelig godt seende - med en for gammel linse på det ene og en reserve på det andre :ler:

I dag må jeg rett bort etter jobb og etterlyse de jeg har bestilt og tigge til meg noen ekstra.

Sushi-dag i dag *spent*

Risen står i kjøleskapet og jeg skal hjem og eksperimentere villt i dag :fnise: Gleder meg!

Åh nei.. :kaffekopp: - den MÅ være klar nå vel?

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Godt du fant et par brukanes linser (brukbarheten kan sikkert diskuteres, men de fungerer jo!). Får håpe de du har bestilt har kommet.

Tirsdag er rett og slett bare mos-dag for denne jenta. Fader altså! Jeg vil herved innføre fri på alle ukedager med T... Noe annet er rett og slett uaktuelt. :natti:

Lykke til med yoga, møte og sushi i ettermiddag! Høres hektisk ut på en tirsdag... Tar ikke sushi skrekkelig lang tid? Eller er det risen som trenger tida? Mener bare jeg hørte ei venninne nevne det, at det tok tid... Spiser ikke Sushi selv, så aner ikke :ler:

:kaffekopp: trengs

Skrevet

Risen tar tid og den er ferdig - nå skal jeg bare skjære fisk og forme sushien. Det bør ikke ta overvettes lange tiden :)

Jeg liker best nigiri-sushi, som strengt tatt er en spiseskje ris med en fiskebit og litt wasabi oppå. Ganske greit gjort, skulle en tro :klø:

Gjest svanungen
Skrevet
Risen tar tid og den er ferdig - nå skal jeg bare skjære fisk og forme sushien. Det bør ikke ta overvettes lange tiden :)

Jeg liker best nigiri-sushi, som strengt tatt er en spiseskje ris med en fiskebit og litt wasabi oppå. Ganske greit gjort, skulle en tro :klø:

Var sikkert risen de snakket om da de nevnte at det tok tid :jepp: Har smakt Sushi en gang (på en restaurant som skulle være veldig bra), men det holdt med den ene gangen gitt :ler:

Lunsj unnagjort, og snaue 3 timer igjen. Skal bli godt med spinning tror jeg, selv om skrotten er trøtt og småsliten. Hjem til klesvask og rydding etterpå. Herlig... :fnise:

Skrevet

Åh.. jeg vet ikke om det er urolige morgentimer de siste par nettene eller hva, men nå er jeg helt fjern her jeg sitter. Så sliten i hodet og ser nesten ikke skjermen. Hva er dette for noe da??? :overrasket:

Heldigvis bare en halvtime så kan jeg gå. Holder ikke et sekund over i dag!

Skrevet

Sushien ble nydelig! :wow:

Salmalaks er virkelig noe av det mest delikate som finnes.. Har spist meg deilig mett og snart er jeg skikkelig gjennomvarm også.

Dagens opptur: lilla kjole fra peppercorn med mønster nederst, på salg til 250 kroner - og small var størrelsen som passet best :nigo:

:sukk: Lader opp til yoga og møte rygg mot rygg. Litt slitsomt, men av og til er det slik. Skal nok komme i mål.

Nå må jeg ut og fylle opp vedskuffa så jeg har noe å fyre med når jeg kommer hjem i kveld.

Gjest svanungen
Skrevet
:sukk: Lader opp til yoga og møte rygg mot rygg. Litt slitsomt, men av og til er det slik. Skal nok komme i mål.

:ler:

Tenkte fælt på denne før det gikk opp for meg at "yoga og møte rygg mot rygg" ikke var en avansert yoga-øvelse :skratte: Men så gikk det opp et lys... Tar bare litt tid med en trøtt og sliten skrott! :ler:

Håper du kommer gjennom kvelden på en grei måte!

Her er andre maskin klesvask igang, oppvaskmaskinen jobber, og jeg sitter i grunn og ser på :sjenert:

:veslejenta:

Skrevet

Akk.. travel kveld men jeg kom i mål og nå har jeg kost meg med ketolyseknekkebrød med nøkkelost og sukkerfri sjokolade.

Fant sukkerfri sjokkis på Meny (men ikke den typen som Supra anbefalte) - og noe som heter Sjokopistasjer - pistasjenøtter trukket med sukkerfri sjokolade - fy flate så gode!

Der har du jammen lørdagsdigget mitt fremover altså!

De har dem med cashewnøtter også, men ettersom det er maltitol i dem, så bør jeg vel være forsiktig med å spise for mye for da blir jeg vel dårlig i magen :fnise:

Har fått på ei vaskemaskin og ryddet opp på kjøkkenet og mer gidder jeg jammen ikke gjøre i dag. I morgen skal jeg altså til pers på ellipsemaskina. Må da kunne få tatt ei skikkelig sliteøkt der uten å dø.. :klø: Kanskje..? Jeg har som ambisjon å kjøre til jeg blir skikkelig sliten og svett - så får vi se hvor lang tid det tar - noe mindre enn 30 minutter bør det jo ikke være da... Får være måte på feigistrening :ler:

Nei.. skal jeg glane litt til på boksen eller...?

Jadda.

Skrevet

Sovet de dødes søvn i natt, tror jeg.

Bråvåknet av klokkeradioen i dag tidlig og hadde dovnet helt bort i den ene armen. Ble liggende og riste i den for at den skulle komme til bevissthet igjen. Ubehagelig, men ikke ukjent. Jeg har en tendens til å sove tungt og ligge stille og dovner i kroppsdeler stadig vekk :forvirret:

I tillegg er jeg ubehagelig småsvimmel. Litt bedre nå enn da jeg sto opp, men ikke helt på nett i dag. Faderrullan altså. Jeg gidder ikke være dårlig. Satser på at :kaffekopp: kurerer alt sånt.

*går for å hente*

Men dagens trivelige: I dag var jeg på nullen gitt. Måtte det vare og stabilisere seg der nå, for nå er jeg lei av det ett-tallet gitt :roll:

Er igjen plenty med ris i bollen, så i kveld blir det sushi igjen gitt - deilig! Det var knallgodt altså. Gleder meg alt til middag i kveld :ler:

Men før vi kommer dit er det div skriblerier som skal gjøres unna. Har litt mye å gjøre i dag og er litt usikker om jeg kommer i mål på noe vis. Men jeg skal nå ta ei skikkelig kondisøkt rett etter jobben, er planen, også dusj, sushi og sløving.

Kjennes ut som jeg trenger det i dag...

Men først MYE :kaffekopp:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Ellipseøkten kommer til å gå knallbra :jepp: Skal mentalt heie deg fremover minutt for minutt :fnise:

Smakte forresten de sjokoladene med cashewnøtter, er gruelig gode de også! Men av merket Sukkerfritt så likte jeg best den mørke plata... Yummi! Den med hasselnøttbiter var også god, litt som Firkløver :) *må en tur på butikken ganske snart ja...* Her hadde de også Cavalier på Meny, men kun som barer ( med og uten hasselnøttkrem). Den mørke uten hasselnøttkrem var MØE god...

Usj, bort med sjokoladetanker! Er onsdag morgen, får vel heller finne litt :kaffekopp:

Skrevet

Vi får pushe hverandre på ellipsen i dag - jeg tror egentlig det er ganske bra trening - det er bare snakk om å gjøre det :roll:

:fnise:

Skrevet

Spent på å høre hvordan det går på ellipsen! :ler:

Jeg er ikke noen sushi-person jeg heller. Har prøvd det en gang på det som liksom skulle være en fancy sushirestaurant i Berlin - sånn at det nesten av umulig å ikke like maten.. men nei. Det gikk IKKE ned. :roll: Jeg svelget og svelget og var sikker på at det skulle komme i retur når som helst... :ler:

Skrevet

Et spørsmål ang lav-karbo og sånt...

Hvis du plutselig skulle fått veldig lyst på -og gitt etter- mat med masse karbohydater, hva hadde skjedd da?

Ville det skjedd noe fysisk med deg?

Skrevet

Hos meg blir magen veeeeldig løs. :roll:

Rent bortsett fra det skjer det ikke noe hos meg, jeg kommer rett inn i ketose igjen etter en sprekk.

Svarer jeg da, selv om det er Suzy sin bok! :jepp:

Gjest svanungen
Skrevet

Siden vi først er i "svare-i-Suzys-bok"-modus så svarer jeg også :fnise: Jeg blir gjerne litt småuggen i magen, føler meg opplåst og tung. Ellers går det ganske greit, og kommer greit i ketose igjen (tror jeg, ikke så mye sjekking av ketose om dagen). Vekta kan gå opp litt igjen, siden karbo holder på vann. Men det går fort av igjen når lavkarboen kommer i rett spor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...