Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen, Suzy :goodbye:

Lørdagshandel er ren tortur :haar:

Ha en fin en! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmme igjen med magen full av syndig korma. Var så sulten da jeg endelig kom meg hjem at jeg glefset i meg altfor mye, men det var jo så godt og det er nå bare i dag, tross alt.

Kjedelig å reise fra kjæresten, men på et vis greit. Det går bedre det og, fordi jeg vet at det bare er sånn det er og fordi vi har det fint når vi er sammen - og jeg tror på oss. Jeg kan vente på ham. Sånn er det bare med den saken :yvonne:

Hatt ei god helg også med masse :kline: Det hjelper jammen det og - og nå er det bare fem travle dager så ses vi igjen

:sjenert:

Nå skal jeg installere IKEA-kjøkkenplanlegger og forsøke å møblere et hjørne av kjøkket, så jeg får økt kapasiteten av skap og får løst søpleproblemet.

Digger kjøkkenplanlegger :nigo:

Gjest svanungen
Skrevet

Kjøkkenplanlegger er moro!

Men det aller beste er når man er ferdig og ser det geniale resultatet :fnise:

Nyt kvelden, Suzy!

:hug:

Skrevet

Vinket til deg på E6 igjen. :ler:

Jeg kom også inn døren omtrent kl 1945. Vi var 20 minutter forsinket innover.

Ha en super uke.

Skrevet

Godt å høre at du har det så bra, også med han. Liker å se deg sånn kjæresteglad! :jepp::strix:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Signerer Supra, er så koselig å se deg kjæresteglad! :strix:

Håper mandagen blir bra, og at tigerpusen ikke er helt vrak. Ny uke, nye treningsmuligheter! :trene:

:kaffekopp:

Skrevet

Litt tigervrak, men i allefall oppe igjen :overrasket:

Trøtt i dag og det på et litt pussig vis. Har ikke sovet veldig godt den siste timen eller så før klokka ringte og vurderte faktisk å stå opp, men så slo den seg på og når jeg først kom meg ut av senga var jeg skikkelig tung i kroppen og hodet og trøtt :Gjesp:

Kaffen er snart klar og når jeg har fått ned et par :kaffekopp: så hjelper det vel.

Kjæresteglad ja.. :sjenert: Det er vel det jeg er :rødme: Forsøker å nyte det vi har, bare - og ikke deppe fordi jeg vet vi har en lang vei før vi kan være sammen hele tiden. Men det er jo ikke sikkert det er dumt heller? Kanskje nettopp vi vil lykkes fordi vi har måtte bruke mye tid hver for oss? Jeg forsøker i allefall å tenke positivt.

Har en handleliste så lang som et vondt år i dag :roll: Det er tomt for alt mulig og i tillegg burde jeg ha bestilt klipp og jeg må ha fler linser - og jeg har lyst på en hudpleietime.

Er det rart pengene bare flyr?

Har ambisjoner om å handle rett etter jobb, suse hjme for å spise og deretter rekke en liten soltime før sykkel i dag. Gleder meg til å tråkke timen nå. Tror jeg har den under kontroll - og dessuten trenger kroppen litt hurtig omløp nå. Har vært forskrekkelig støl i helga - særlig i den ene leggen.. ? :vetikke:

Ukas treningsambisjon: Sykkel i dag, yoga i morgen, ellipse og kanskje en sykkeltime på onsdag (ja nå skal jeg prøve) og yoga torsdag. Så da så.

Vekta står dørgende stille om dagen forøvrig. På tide at den sniker seg ned på null og blir der en stund nå, syns jeg. Dette er litt vanskelig å motivere seg for :forvirret:

Gjest svanungen
Skrevet

Solide treningsambisjoner her også ser jeg :ler: Men som du skrev hos meg, det er jo så godt også!

Jeg har også en legg som er helt på tur om dagen... Den verste stølheten ga seg i slutten av forrige uke, og jeg regnet med at alt var greit. Men nå har den begynt å krampe seg skikkelig innimellom. Ikke hele leggen, men et punkt som krøller seg helt (på størrelse med en golfball føles det som). Utrolig irriterende og frustrerende! Lørdagen var det nærmere 10-15 ganger det skjedde i løpet av dagen, og det er jo nok til at denne jenta blir småsprø. Litt færre ganger i går, så håper det hele er på retur.

Når det gjelder vekta og stillstand så har du min totale medfølelse og sympati. Det er bare så inderlig kjipt! Jeg ser litt bevegelse nå, og jubler for hver dag. Samtidig som jeg bare venter på at det skal stoppe opp igjen. Gjør jo alltid det allikevel... :sukk: Men krysser fingrene og håper virkelig at det løsner litt for deg igjen også! Du har nok funnet en skikkelig trivselsvekt for kroppen der du er nå. Og med så få kilo igjen, så blir det gjerne ekstra vanskelig...

Håper den verste trøttheten forsvinner med mer :kaffekopp:

Skrevet

For leggen: Har du forsøkt magnesiumtilskudd? Jeg har gått på det siden i høst en gang og nå er leggkrampene jeg hadde en periode helt vekk. Verdt et forsøk ;)

Jeg har nok funent en skikkelig trivselsvekt ja, for jeg går ikke så lett opp igjen heller (holdt jo nesten hele jula med altfor mye mat og null trim) også er nok litt av problemet at jeg er ganske fornøyd selv også og har det godt med kroppen min som den er nå - så jeg presser meg kanskje mindre enn jeg gjorde og dermed slipper jeg nok til stillstanden også.

Jeg skal skjerpe meg, for det er så godt å lykkes og for en gangs skyld skal jeg klare det :sur:

Jeg skal forresten se om jeg finner sushi-ris i dag - har så lyst på sushi en av de nærmeste dagene (har egentlig hatt lyst på det lenge) og fant ut at jeg like godt kan lage det sjøl :spise:

Også skal jeg prøve lavkarboknekkebrødene fra middagstråden - de så bra ut og jeg har lyst på noe brødaktig å "spe på med".

Skrevet

Jeg anbefaler også magnesiumtilskudd, det tok knekken på mine leggkramper. Helt pyton å våkne midt på natten med det, altså!

Jeg tror dere fint klarer avstanden så lenge dere må Suzy, dere drar jo begge i samme retning - mot det samme målet, liksom. Er man forelsket så er man forelsket.. :rødme:

Jeg skal også lage meg et treningsmål, må bare finne ut av nevnte ting og tang i boka mi.. :ler:

Skrevet
Jeg tror dere fint klarer avstanden så lenge dere må Suzy, dere drar jo begge i samme retning - mot det samme målet, liksom. Er man forelsket så er man forelsket.. :rødme:

Ja, det er noe med det - og vi har andre ting vi også må ta hensyn til - unger som trenger oss, familie og venner - jobber osv osv - så vi må bare lempe til og finne ut av det om vi vil ha hverandre. Og jeg er i allefall sikekr i min sak; Jeg vil ha ham.

Skrevet

Mornings tigervraket! :kaffekopp:

Så fint å lese at du ser positvt på kjærestetilværelsen, og at det er han du vil ha. :hjerte: Jeg synes dere er tøffe, og mange hadde nok gitt opp på veien. Dette bekrefter bare at dere har noe ekstra fint sammen, noe som kommer til å vare, tror jeg.

Hudpleie høres fantastisk ut. Jeg har bare gått til hudpleie to ganger (tror jeg), men vurderer å ta en tur når jeg går ut i permisjon, men før fødsel. Jeg vil tro at det er et supert tidspunkt å skjemme seg selv litt bort på. :nigo:

Skrevet

Hudpleie er herlig! Det er ikke mer å si om det og ok - det koster 650 for en gang, men en trenger jo ikke ta det hver måned og det gjør faktisk huden mye, mye finere pluss at det gir velvære de lux!

Skrevet
Hudpleie er herlig! Det er ikke mer å si om det og ok - det koster 650 for en gang, men en trenger jo ikke ta det hver måned og det gjør faktisk huden mye, mye finere pluss at det gir velvære de lux!

Helt enig i dette.

Fotpleie er også deilig og det skal jeg ha på fredag. :hoppe:

Skrevet
Fotpleie er også deilig og det skal jeg ha på fredag. :hoppe:

Det har jeg aldri prøvd, men det høres så godt ut.

Nå er i allefall frisørtime bestilt.

Skrevet

Nå traff jeg den berømte veggen gitt... Har igrunnen gått ganske i ett en stund her og nå gidder jeg ikke mer igrunne, men må holde ut littegranne til før jeg kan gå :Gjesp:

Ok - en telefon til så kan jeg pakke sammen...

Gjest svanungen
Skrevet

Kos deg, og slapp av litt etter en hektisk dag!

Vært hektisk her også, men en halvtime igjen så er det hjem til middag. Lade opp til muskeltortur :ler:

Nyt ettermiddagen/kvelden!

Skrevet

Mmmmmm...

Fyr i ovnen, ren og nyskrubbet og skikkelig sliten i kroppen - og mett etter å ha spist ketolyseknekebrød med gulost på. NAM!!! De var knallgode faktisk. Wow altså. Dessuten ga de en veldig deilig følelse av knekkebrød. Vellykket eksperiment og det anbefales.

I kjøleskapet står sushirisen klar i en tett beholder og godgjør seg til i morgen og laksen ligger også i kjøleskapet. I morgen skal jeg lage meg sushi - og jeg gleder meg!!

Har fått satt på ei vaskemaskin i kveld, men egentlig ikke rukket så mye mer enn det i kveld. Har tenkt å se på siste delen av den derre Ullared-serien på tv nå også blir det nrk-krim.

Gleder meg til senga i kveld :sove::fnise:

Skrevet

knekkebrød? Link til oppskrift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...