Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjenner igjen sorteringsproblemet, og vi har faktisk bare papp/restavfall/glass&hermetikk.. de skiller ikke ut matavfallet her i byen! :dåne:

Ja da kan du tenke deg hvordan det blir med to ting til å sortere ut... :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet

Her har jeg fire dunker i skapet. Men må kjøre avsted for å få levert plast og glass/metall, så der synder jeg litt (prøver å være flink med plast, for der blir det endel). Bruker tre av dunkene, mat, rest og plast. Samt en stor Ikea-pose på gulvet til papp... Hos mine foreldre blir også glass/metall og plast hentet hos hver enkelt, og det har gitt veldig bra sorteringsresultater. Synes godt flere kommuner kan skjerpe seg på det!

Skrevet

God morgen!

I dag er det jeg som er støl - djeeez! :overrasket:

Våknet i natt klokka fire og måtte på do og husker jeg tenkte i det jeg sto opp at det kjentes som kroppen kom til å være rimelig støl i morgen... Det stemte gitt :ler:

Klar for bussing til kjæresten i dag :hjerte: Blir koselig og gleder meg til det er helg og jeg kan sove leeeenge. Regner med at vi kommer til å ha ei rolig helg. Har ingen planer. Helt ok det og. Dessuten er jeg fullstendig økonomisk bånnskraps, så jeg har ikke råd til å ha planer :fnise:

Også var det søpla ja. Jeg har ikke noe problem med å sortere eller syns det er kinkig å få kjørt vekk. Problemet er hvor jeg skal ha det. Jeg har ikke skapplass til fire beholdere med søppel, rett og slett... Lurer på om jeg er nødt til å ta en IKEA tur og se om det finnes søplestativer til å ha inni benk der nå. Jeg har forsøkt

å få kjøpt mange ganger og de er alltid tomme :sur:

Jeg vil bare ikke ha en haug med plastposer utover gulvet, for det er virkelig ikke mye lekkert!

Hadde besøk av ei venninne i går... vet ikke hva jeg skal si. Hun har det ikke bra om dagen og jeg blir så bekymret og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for at hun skal få det bedre. Jeg forsøker i allefall å være der for henne. Men det føles ikke som om det er nok.

Ikke på langt nær... :tristbla:

Stønn.. litt tregstartet i dag kjenner jeg...

Har med vaffelrøre på jobben i dag. Har lovet å stille med røre så vi kan innvie det nye jernet som vi fikk til jul av sjefen :ler: Blir vel ikke så mye vaffelspising på meg, men da er jeg i det minste kvitt litt røre jeg hadde stående i fryseren..

:Gjesp: nå må jeg ha :kaffekopp:

Gjest svanungen
Skrevet

Velkommen i De Støles Forening :fnise:

Her begynner jeg heldigvis å merke at det verste har gitt seg, og at det går rette veien videre. Har fått igjen steglengden min! :fnise:

Leit å høre om venninna di... Er tøft å se folk man bryr seg om og som man er glad i ha det tøft. Man vil jo så gjerne hjelpe og gjøre ALT for at ting skal ordne seg. Dessverre er det ofte at man ikke kan gjøre annet enn å bare være der... :klem:

Håper du får en fin fredag, og en bra busstur! :fnise:

Skrevet

Så kjekt med busstur til kjæresten i dag, det blir helt sikkert bra! :jepp:

Når det gjelder venninnen din så er det ikke alltid noe man kan gjøre for andre, annet enn å stille opp når de trenger å prate. Jeg tror nok bare det betyr veldig mye for henne også!

Skrevet

God helg, Suzy.

Kjedelig med venninnen din, men noen ganger er det nok at hun vet du er der når hun trenger.

Kos deg hos kjæresten, og dere finner sikkert en måte å løse opp støle muskler. :sjarmor:

Skrevet

Takk jenter ;)

Jeg satser knallhardt på en skikkelig muskeloppvarmingsplan for helga :sjarmor::kline:

Og venninnen.. ja jeg vet hun setter pris på at jeg er der og at hun kan tømme seg når hun trenger det, men det er liksom behov for enda mer enn det. Jeg skulle ønske jeg kunne lage middag for dem og avlaste henne mer. Troppe opp om morgenen, dra henne ut av senga og ta henne med meg på trening, eller i svømmehallen, eller bare ut på en cafe for å se på folk... Jeg ser jo hva hun trenger, men får ikke gjort så mye fra eller til som jeg skulle ønske. jeg jobber og har fulle dager jeg og..

Det er hjerteskjærende å se henne slite og se at hun har det fysisk og psykisk vondt uten å kunne ta henne og bære henne fremover som jeg skulle ønske. Jeg har masse styrke og glede i meg - skulle ønske det var mulig å putte det i et glass og gi det til henne!

:sukk:

Åh nå MÅ jeg få unna meg litt her....

Gjest svanungen
Skrevet

:klem:

Synes du virker som ei veldig god venninne som stiller opp og virkelig ønsker dine venner det beste! Man har bare to armer og 24 timer i døgnet, og kan dessverre ikke rekke alt. Dessuten må man være litt egoistisk og tenke på seg selv innimellom, rett og slett for å ha overskudd til å gi andre.

Tror det kan være lurt å varme godt opp før helga ja :lur:

:fnise:

Skrevet

God morgen, Suzy! :kaffekopp: Tror nok du er ei god venninne ja ;)

Ha god samvittighet for det du gjør heller enn å bekymre deg for det du ikke rekker, så får du overskudd av det og orker mer :)

Skrevet

Takk! Jeg forsøker da så godt jeg kan i allefall...

Skrevet

Og det vet hun sikkert også, og setter pris på det!!

Skrevet

Huuuuh... jeg er såå mett.

Hatt med vaffelrøre på jobb i dag og spist to plater til lunsj - syndig, syndig, men akk så deilig :nigo:

Skal lure meg ut for å kjøpe noe å lese på bussen, også skal jeg lure meg ut så fort som råd er.

Skrevet

Vafler. :sikle:

Håper du får en super helg, Suzy! :strix:

Skrevet

Åh nå ble jeg nesten litt smertefullt mett her, viser det seg *ynk* En maksidose med karbomat var liksom ikke helt tingen nå gitt... :forvirret:

Cosmo og A-magasinet i boks til bussen :nigo:

Bagen står klar innenfor døra hjemme, så alt jeg trenger er å smette hjem, slenge tingene mine inn døra og dra videre til bussen :jepp:

Ingen trening, ikke noe stress, bare fred og ro og fri hele helga! Deilig!

Skrevet

Mannen og jeg har funnt ut at vi ikke kan ha vaffeljern, fordi ingen av oss har bunn når det kommer til vafler. :fnise:

Skrevet
Mannen og jeg har funnt ut at vi ikke kan ha vaffeljern, fordi ingen av oss har bunn når det kommer til vafler. :fnise:

Mitt problem er at jeg er direkte god til å lage røre - og jeg liker bare min egen og mamma sin (:roll:) - så jeg klarer å unngå fristelsen ved å ikke lage noe, men nå hadde jeg i fryseren og så sjansen til å bli kvitt den :ler:

Og klarte ikke motstå dem!

Skrevet

Ha en fin helg da! Vaffelfri sådan. ;)

Skrevet (endret)

Sur! :sur:

Har så lyst på sjokolade at jeg har vondt og har lett rundt hele kjøpesenteret her nede etter - uten hell - også har selvsagt kjæresten kjøpt seg en 200 grams melkesjokolade som han sitter her og stapper i seg... :snurt:

Skulle nesten tro jeg var premenstruell så sur som jeg føler meg nå. Helt på griner'n :roll:

Litt gretten utover det også kjenner jeg... Vært på XXL og kikket på vintersko og provd det de hadde på salg (og ellers), men enten passet det ikke eller så så de helt ville ut på foten - så det ble ikkenoe og nå har jeg så godt som gitt opp egentlig. Jeg kommer ikke til å finne noe, tror jeg. Blir svett og sint av lørdagshandling og kø og å ikke finne noe som er ok.

(Og kanskje aller mest av å se på at alle andre stapper alt mulig i trynet og jeg ikke kan... :sukk: )

For et humør på meg altså :klø: Blir helt oppgitt av meg selv jeg. Kanskje like greit å sitte helt stille her en stund for meg selv :overrasket:

Men ingen vafler nei.. og når jeg tenker meg om gleder jeg meg veldig til å spise krabbe etterpå... :jepp:

Så får jeg bare drikke kaffe da, men kjæresten nynner og gumler. Får lyst til å denge ham av og til... :fnise:

Endret av Suzy
Skrevet

Kjenner følelsen.. Er glad for at vi begge driver med lavkarbo, det gjør det jo enklere. Du kan jo stjele deg en liiiten rute av han da? Kan ve ikke være farlig? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...