Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:nigo:

Mett, mett, mett etter verdens deiligste middag! Mmm! :spise:

Hadde kjøttboller igjen etter lørdagens hjemmelagede pizza (200 g kjøttdeig av svin + 200 g vanlig kjøttdeig, 1 egg og 2 kavringer i smuler (evt 2 ss strøkavring) og to fedd hvitløk hakket fint - bland godt med mikser til en jevn masse og lag små kjøttboller som du trekker i kokende vann i 5 min) - brunet dem i panna og varmet minimais, stekte champignon og spiste det sammen med dip av mager kesam og dilldipmix. Ahh...

Syklet gjennom spinningtimen min etter jobben i dag og fikk finpusset litt og føler meg litt tryggere på den. Dette kommer til å bli en fin time :) Godt å ha det gjort.

En av kollegaene mine på senteret skulle ha time klokka fem, så jeg slo av en prat også peker hun på ansiktet mitt og viser med å suge inn kinnene sine og bryter ut: "Hvor mye har du egentlig gått ned i vekt?? Wow! Så nett og flott du var nå og det synes skikkelig godt altså!"

Så da ble jeg veldig blid da... :sjenert: Folk sier så fine ting til meg stadig vekk og da blir jeg så glad inni meg.

Mmm.. nå skal jeg sette på en klesvask også tror jeg at jeg skal late meg resten av kvelden. Det blir deilig! Har fyrt opp i ovnen og sitter her og smiler for meg selv.

Livet er ganske deilig :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den middagen hørtes knallgod ut! Det skal jeg jammen ha i bakhodet! Jeg er jo tross alt dip-o-man! :fnise:

Så herlig med sånne gode tilbakemeldinger, det er jo tross alt ikke så lett å se forandringen selv. :klem:

Gjest svanungen
Skrevet

Så knall med god middag og kjempekoselig kommentar! Sånt varmer! :klem:

Her gikk middagen i vasen i dag. Totalt trafikkaos på enkelte veier, som jeg oppdaget allerede på vei til treningssenteret. Var en tur innom butikken etter treninga (skulle kjøpe noe for mams som de ikke hadde allikevel...) og fikk kjøpt litt middagsmat. Så jeg har kjørt i kø og spist grillkylling rett fra posen :fnise: Hadde et eple i veska også, så fikk da fylt på litt etter treninga. Kanskje ikke den best sammensatte middagen, men kjøpte i alle fall ikke ferske rundstykker eller varme fløtegratinerte poteter :sjenert:

Ble forresten en grei økt i ettermiddag, tror det ble litt restitusjon over det. Gjennomsnittspuls på ca 77% og totalt 60 min på ellipsemaskinen. Fornøyd! Skal innrømmes at det siste kvarteret var ren viljestyrke, da var jeg lei... Men så tenkte jeg på den "h..... ellipsen" til Suzy, og da måtte jeg jo klare 60 min :ler: Og i morra blir det 90 min intervallspinning igjen! :trene:

Vaskemaskinen er i gang, og det blir nok litt sløvings på sofaen her frem til leggetid. Prøve å restituere skikkelig!

:veslejenta:

Skrevet

:ler: Du er morsom Svanungen!

Ja det ble altså ikke noen "h... ellipse" på meg :sjenert: - skal virkelig prøve den en dag altså, men det blir neppe før til uka igjen. Er liksom ikke førstevalget mitt kan du si :roll.

Der var vaskemaskina mi i gang også og fjernkontrollen innen rekkevidde. Stønn så lat jeg er nå!

Skrevet

Men, mitt inntrykk er at du er en temmelig aktiv dame, så litt sløv&lat innimellom har du så absolutt lov til!

:5:

Gjest svanungen
Skrevet

Og du skal NYTE en lat kveld, og bare slappe av og kose deg! Det er SÅ lov så aktiv som du er!

:veslejenta:

Skrevet

Jeg skal nyte latskapen - speiderord! :fnise:

Skrevet

Så herlig med gode tilbakemeldinger! Det er så lett å se seg blind på sitt eget speilbilde, så da er det godt at andre passer på å minne deg på det du har oppnådd. :strix:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Våken og opplagt en torsdag morgen? Klar for jobb og yoga2?

:trene:

Slenger innom med en :kaffekopp: og ønsker en strålende dag!

Skrevet

Våken og opplagt - tja..? Jeg er da her.

Opp tidlig i dag og hadde planer om å være på jobb klokka sju (har mye som være klart i dag - så fort som overhode mulig, så jeg har tatt sikte på å konse litt og det er lettest om morgenen), men var ikke her før ti over for det har snødd LITT i natt :snø:

Måtte måke vei til postkassa og til garasjen. Trøste og bære altså! Finnes det ingen mellomting mellom -30 og snøvær i dette landet??? :roll:

Veldig klar for yoga i kveld og spent på hvordan det blir å være på en videregående time etter å bare ha vært på nybegynnertimen de siste ukene. Det kan komme til å bli hardt er jeg redd... MEN det positive er at jeg alt har fått tre dager med trening inn denne uka og det føles godt og i dag blir det fire og samvittigheten begynner å fungere som normalt igjen. Deilig :nigo:

Også er det tross alt torsdag og det betyr at i morgen setter jeg meg på bussen og drar inn til kjæresten :rødme: Det blir koselig det. Også er det bare tre dager igjen til jeg får lønning og det gleder jeg meg nesten mer til enn kjæreste nå, for jeg er helt bunnskrapt altså - og nå er det tomt for omega 3-tilskudd og snart for munnskyll og jeg trenger en hårklipp og ... ja i det hele tatt... Cash needed!

Nå skal jeg ha meg en skikkelig :kaffekopp: og jobbe litt hardt. Jeg MÅ bare ta meg sammen i dag for i går vaste jeg bare på nettet halve dagen og telefonen kimte og alt var hit og dit :forvirret:

Skrevet

God morgen!

Var litt sjokk å gå ut her i morges, selv om det bare hadde gått fra +4 til -3. Brrr! Jeg er en "frossenpinne", så begynner å utålmodig vente på våren snart.... :roll:

Jeg sitter faktisk og betaler regninger nå, helt utrolig hvordan pengene bare flyr!!

Skrevet

Vi "møtes" på E6 i morgen da.

:kaffekopp:

Skrevet
Vi "møtes" på E6 i morgen da.

:kaffekopp:

Nå igjen! :ler:

Gjest svanungen
Skrevet

Ikke dårlig med jevnlige E6-møter :fnise:

Jeg har ei venninne som jeg møter "i lufta" på vei hjem fra ferien. Da skal hun og ei venninne til samme reisemål som vi er på vei hjem fra! De har akkurat bestemt seg og bestilt, men litt vittig at det ble samme synes jeg. De har et annet opplegg da, så blir moro å se hvor forskjellige ferier vi sikkert får.

Skrevet

E6-møter er tingen ;)

Jeg har vurdert å kjøre bil i morgen. Det behagelige med å ha bil er at jeg reiser når jeg vil og ikke er bundet av busstider, men det kjedelige er at jeg må sitte og stresse med skuldrene oppunder ørene hele veien. Jeg syns det er så behagelig å sløve på bussen, så får det heller gå at jeg blir bundet av gitte tider. Bussene går rimelig ofte uansett da...

Skrevet

Jeg kan aldri velge buss, da blir jeg nemlig bilsyk. Det slår aldri feil.... Til og med lokalbussen fra hjemme og til jobb liksom. Helt utrolig!

Gjest svanungen
Skrevet
Jeg kan aldri velge buss, da blir jeg nemlig bilsyk. Det slår aldri feil.... Til og med lokalbussen fra hjemme og til jobb liksom. Helt utrolig!

:hakeslepp::hakeslepp:

Skrevet

:overrasket: Jøss! Det var da ekstremt. Hvordan har du det i båt om jeg tør spørre??

Spist kjøttbollerester fra i går og sitter nå og sløver og søkker maten. Får ei venninne på besøk etter yogaen i dag, så jeg vurderer å finne støvsugeren og svinge meg litt rundt her. Hadde jo vært hyggelig om det ikke så ut som et kråkereir her... :roll:

Driver forresten og pønsker veldig på hvordan jeg skal løse et aldri så lite søpleproblem jeg har fått... Vi har sortering her jeg bor - og i utgangspunktet har vi papir, bioavfall og restavfall. I tillegg kan jeg kaste glass og hermetikk på miljøpunkt, så jeg sorterer ut det også og nå har vi fått poser og skal sortere plast fra nyttår.

Jeg er veldig samvittighetsfull på sånt og sorterer gladelig, men hvor i alle dager skal jeg gjøre av alt???

Nå har jeg en søplebøtte inni benken til bio, en vippebøtte på gulvet til rest to plastposer på gulvet til glass/hermetikk og plast og en papirpose et annet sted til papir. Det blir rotete og utrivelig, men jeg har ikke så mye av hverken gulv eller skapplass, så nå klør jeg meg i hodet for å finne på noe lurt :vetikke:

Hm... det er mye rart man skal bekymre seg for :ler:

Skrevet

Jeg har vært veldig lite i båt egentlig, men vi tok den nye Superspeed fra Kristiansand til Hirtshals, og det gikk passelig greit. Følte meg uvel hele veien og klarte ikke spise, men det er ganske mildt. :ler:

Kjenner igjen sorteringsproblemet, og vi har faktisk bare papp/restavfall/glass&hermetikk.. de skiller ikke ut matavfallet her i byen! :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...