Suzy Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2781 Skrevet 17. januar 2010 Søndag og siste kjærestedag på en stund Vel, det er nå bare sånn det er og vi har hatt mange gode dager sammen nå, så jeg skal nok klare meg fint til helga igjen. Det er bare litt trist på søndager liksom. Dagen blir bare en vent på at han skal dra (eller jeg, når jeg er der..). Men å våkne og titte inn i blide brune øyne og ligge tett-tett-tett i en halvtime før vi får viklet oss unna hverandre og ut av sengea er så deilig... Jeg koser meg sånn når vi er sammen. Lat i dag også - sitter og KG-surfer mens kjæresten sukker oppgitt over norsk innsats på langrenssprint Burde definitivt komme meg ut og måke vekk litt snø og kanskje ta meg en dusj, men har ikke veldig lyst akkurat nå. At det går an å være så treg altså! Og ikke minst skulle jeg få satt sammen ny cd til spinningen
Gjest svanungen Skrevet 17. januar 2010 #2782 Skrevet 17. januar 2010 Som du sier, det er søndag. Det vil si at det er lov til å være sløv! Slappe av, kose dere og bare la humla suse. Snøskuffing går dobbelt så fort og er dobbelt så gøy når man er to da Spinningcd'en kan du kanskje lage i kveld etter at kjæresten har reist? Kose dere, masse!
Supramundane Skrevet 17. januar 2010 #2783 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har også måket snø.. for en jobb! Den var liksom så våt og tung. Ble en god treningsøkt utav det rett og slett! Håper dere koser dere resten av dagen!
Suzy Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2784 Skrevet 17. januar 2010 Håh... der var ny time i boks - nå håper jeg virkelig den fungerer skikkelig (både teknisk og som time altså), men jeg har stort sett tatt sanger jeg hadde fra før og som jeg har et opplegg til - byttet noen her og der og laget en ekstra topp... ja, ja.. vi får nå se da. I morgen. Sendt hjem kjæresten, viftet unna litt snø (det hadde ikke kommet så mye her faktisk), spist endel dritt jeg absolutt ikke skulle spist (men nå er det da ute av huset ), støvsugd huset, skiftet på senga og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal fyre opp i ovnen eller bare gi blaffen. Ser på Donnie Darko med et halvt øye og gleder meg til ei uke med mye effektiv trening - endelig ei uke uten alt mulig annet på planen. Puh! Litt mer surf nå...
Supramundane Skrevet 17. januar 2010 #2785 Skrevet 17. januar 2010 Donnie Darko er en artig film. Litt rar også. Det sitter en her og spiser opp litt dritt også.. Tømmer det som er før det er på'n igjen i morgen!
Suzy Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2786 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Donnie Darko er en artig film. Litt rar også. Det sitter en her og spiser opp litt dritt også.. Tømmer det som er før det er på'n igjen i morgen! Kjemperar - virkelig Men den derre kaninen Frank er skikkelig ekkel. Akk ja - det er greit med et eteskippertak Endret 17. januar 2010 av Suzy
Gjest svanungen Skrevet 17. januar 2010 #2787 Skrevet 17. januar 2010 Eteskippertak.. Kjenner meg altfor godt igjen! Noen som nevnte sjokoladepudding? Nei, trenger ikke si noe om det. I morgen er det mandag og ny dag med nye lavkarbomuligheter! Og en uke full av trenigsmuligheter
Suzy Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2788 Skrevet 17. januar 2010 Jepp Har noe ikke så lavkarbomat i kjøleskapet etter helga, men har ikke råd eller samvittighet til å kaste den, så det blir nok ikke av de beste uker dette, men når jeg får rørt meg så går det nok bra.
Gjest svanungen Skrevet 17. januar 2010 #2789 Skrevet 17. januar 2010 Har bittelitt jeg må ta knekken på her også (et par epler blant annet), men ellers er det ikke helgalt. Heldigvis! Må bare en tur på butikken snart, trenger mer egg... Heldigvis tilbud på Coop denne uken etter det jeg husker. Sove godt!
Suzy Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2790 Skrevet 17. januar 2010 Takk, takk - forsøke meg på en ikke altfor sen kveld jeg og kanskje?
Supramundane Skrevet 17. januar 2010 #2791 Skrevet 17. januar 2010 Eteskippertak! Hvilke tilbud på coop svanis?
Gjest svanungen Skrevet 18. januar 2010 #2792 Skrevet 18. januar 2010 God morgen! Så vidt jeg husker har Coop OBS tilbud på 20 pk egg til 29,90 denne uken Og med det eggforbruket man gjerne har på lavkarbo, så må man bare benytte sjansen... Ha en strålende mandag!
Suzy Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2793 Skrevet 18. januar 2010 God morgen! Jeg kan forøvrig opplyse at 18 egg (First Price) koster 27 alltid på Kiwi Som du sier på det forburket jeg vanligvis har så er det greit å vite hvor det er rimeligst. Våknet før klokka i dag - tydelig at jeg har hatt fri en stund - og nå har jeg jukset til meg litt jobbtid og laget meg oversikt over timen til i kveld og printet omslag til cd (det ser jo rett og slett ganske profft ut ) og må bare bli ferdig med arbeidsdagen så jeg kommer meg på den etterlengtede sykkeltimen! Forresten på tide å stramme livreima på fler enn en måte. Lørdag skulle jeg kjøpe noe på salg i en butikk i nabobyenog kortet ble avvist Så utrolig pinlig! Jeg har jo penger (faktisk), men hadde feilbregnet hvor mye som faktisk var på kortet og ble så ille berørt... Skjønte ikke noe og sjekket i minibanken og etterpå gikk jeg tilbake til butikken og sa fra. Tenkte det så værre ut om jeg bare gikk. Så nå får jeg overføre litt mer til burkskontoen også får jeg rett og slett begynne å tære på det jeg har i fryseren (og det er virkelig ikke så lite!). Litt mer flaut... Jeg har så jeg er støl Jeg har det jammen fint På tide å jobbe litt nå kanskje? Og litt mer
Gjest svanungen Skrevet 18. januar 2010 #2794 Skrevet 18. januar 2010 Litt mer flaut... Jeg har så jeg er støl Jeg har det jammen fint Ingen tvil om at Suzy har hatt en fin langhelg! Kiwi ligger litt småkronglete til for min del, så er ikke nødvendigvis innom der hver uke. Men som du sier, alle monner drar! Skal notere meg det bak øret for senere Høres ut som om du er uforskammet våken og opplagt idag! Ikke verst! Ikke helgalt her heller, selv om det nok er litt å gå på. Men det går seg til! Styrketrening i kveld, og smågruer meg litt... Kommer til å bli så inn i granskauen støl! Auuu... (tar sorgene på forskudd, er like greit. ). er servert!
Suzy Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2795 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg antar at First Price egg koster omtrent det samme alle steder de selger dem? :klø: De har dem på CC-mat også i allefall.. kanskje fler steder, for alt jeg vet? Ja, jeg er uforskammet våken i dag og full av pep. Gjett om sykkelgutta skal få kjørt seg i dag Jeg er så treningslysten at det nesten gjør vondt faktisk - har virkelig litt å ta igjen etter tre uvirksomme uker. Kroppen skriker etter ufordringer. Kanskje jeg skulle prøve den helsikes ellpisemaskina nå? :klø: Endret 18. januar 2010 av Suzy
-Englefjes- Skrevet 18. januar 2010 #2796 Skrevet 18. januar 2010 God morgen Suzy! Så herlig med en så våken mandagsmorgen!
Gjest svanungen Skrevet 18. januar 2010 #2797 Skrevet 18. januar 2010 Jeg antar at First Price egg koster omtrent det samme alle steder de selger dem? :klø: De har dem på CC-mat også i allefall.. kanskje fler steder, for alt jeg vet? Ja, jeg er uforskammet våken i dag og full av pep. Gjett om sykkelgutta skal få kjørt seg i dag Jeg er så treningslysten at det nesten gjør vondt faktisk - har virkelig litt å ta igjen etter tre uvirksomme uker. Kroppen skriker etter ufordringer. Kanskje jeg skulle prøve den helsikes ellpisemaskina nå? :klø: Skal se du hadde klart en skikkelig terrorøkt på ellipsemaskinen i det treningshumøret du har i dag. Men ikke så sikker på om jeg hadde tatt en ellipseøkt i sammenheng med en spinningøkt. Kan bli too much også vettu! (snakk om å kaste stein i glasshus ). You go girl!
Suzy Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2798 Skrevet 18. januar 2010 Nei det blir ikke noe ellipseforsøk i dag - det er helt sikkert! Da måtte bli å kjøre tjue minutter på den før jeg stikker ned på yoga i morgen, tenker jeg Neida - vi får nå se, sier jeg. Skal ikke ta helt av heller. Orker jeg noe mer enn spinn 3-time i dag, så blir det en økt med planke og andre mageøvelser, ser jeg for meg. Det er sånn passe etter sykkel det. Vurderer veldig å forsøke noe hudpleiegreier forresten... Jeg vet ikke om jeg tror det virker eller er bare tull (det vet man jo aldri), men jeg har fått mye cellulitter med årene (eller cellulose, som noen ynder å kalle det) og jeg har lyst til å forsøke å få dem litt penere. Så er det en salong her i byen som tilbyr en form for behandling - den er rådyr, men om jeg legger litt tilside kan jeg ha råd. Tenker på at det hadde vært veldig hyggelig å forsøke til bikinisesongen og bare for egen selvfølelse uansett - men så lurer jeg på om det er helt crazy å bruke penger på noe sånt... ? Hva syns dere som er innom?
Gjest svanungen Skrevet 18. januar 2010 #2799 Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes du skal unne deg det dersom du synes du kan forsvare det økonomisk. Jeg har tenkt tanken selv, og kommer nok til å forsøke etterhvert. Har blitt litt løsere i fisken de siste årene, og det hadde ikke gjort noe med litt oppstramming. Ei venninne tok en runde med slike behandlinger etter at hun hadde gått ned endel i vektt, og hun ble virkelig strammere. Om det er noe "evigvarende" eller om det er mer midlertidig vet jeg ikke. Men det må da være verdt et forsøk? Eller? Usikker selv jeg...
Suzy Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2800 Skrevet 18. januar 2010 Ja, jeg forventer ikke at det skal vare i all evighet, men jeg tenker at om det trekker sammen huden litt så er det en bedreing. merker at skinnet har blitt litt løsere på en måte - ikke så mye, men akkurat sånn at cellulosen er tydeligere lissom Det er noe med å skjemme seg bort litt også - og dermed passe bedre på seg på sikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå