Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2762 Skrevet 13. januar 2010 To ekstra timer kjæreste denne helga!
Gjest svanungen Skrevet 13. januar 2010 #2763 Skrevet 13. januar 2010 Yiiihaaa!!! Herlig! NYT helgen og kos deg skikkelig, Suzy! Vel fortjent!
Suzy Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2766 Skrevet 14. januar 2010 Mmmm... nyter en før jeg skal komme meg ned i byen og lunsje Deilig å ha fri og ikke måtte tenke på noe - bare late seg. Deilig å sovne og våkne med kjæresten og bli bobleglad i magen når han tuller med meg - le og fnise - og litt senere helt stille sammen. Jeg er glad i dag :rødme:
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #2767 Skrevet 14. januar 2010 Så utrolig godt å se deg sånn! Etter noen kjipe dager så får du nå skikkelig lønn for strevet!
Skravla Skrevet 14. januar 2010 #2768 Skrevet 14. januar 2010 Høres herlig ut. Kos deg i varme, fine byen i dag.
MarianneE Skrevet 14. januar 2010 #2769 Skrevet 14. januar 2010 Helledussen, her var det forelskavibber, gitt! Koselig det! :rødme:
Gjest svanungen Skrevet 14. januar 2010 #2770 Skrevet 14. januar 2010 Herlig med en solid opptur etter noen tunge dager i starten av uken! Det er SÅ godt å se!!! Kos deg, slapp av og NYT!
Suzy Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2772 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har kjøpt lampe til tenåringsrommet i dag Har kikket på den flere ganger og i dag var det bare en igjen - så da slo jeg til: Ange Lapin (eller Kaninengel om du vil) Syns den er så KUL! Så sjokkrosa putetrekk også men syns prisen var stiv, så jeg kjøpte ingen. Har planer om å holde rommet i turkis, sjokkrosa og hvitt (en fondvegg i turkis), puter og detaljer i cerise og resten i hvitt. Har vært stopp på fiksingen av jenterommet en stund, så nå gleder jeg meg til å komme i gang igjen Det skal være klart til sommeren. Kjæresten er på trening i dag, så jeg sitter og koser meg i sofaen og venter på ham. Er sabla søtsjuk i dag, men det er ikke noe å spise her (takk og lov) så jeg skal nok klare å holde meg. I tillegg føles det som helg, så derfor har jeg nok litt ekstra snopønsker i hodet. Nå står vekta utrolig stille også. Ikke rart egentlig - har ikke fått passet på noe annet enn maten i det siste og det er jo ikek nok alene til å gjøre noen forskjell. Ph... må nok ta meg i nakken og jobbe litt med motivasjonen igjen over helga. Og trene - mye - fremover. Det kommer til å være vanskeligere å greie de neste fem kiloene uansett. Det vet jeg jo, for nå er jeg så nær den vekta jeg skal ha. Ja, ja... litt kanskje?
Gjest svanungen Skrevet 14. januar 2010 #2773 Skrevet 14. januar 2010 Kul lampe! Vet forresten dattera om prosjektet ditt, eller er det full hemmeligholdelse? Blir sikkert knallstilig når det er ferdig! Her blir det sofaen nå, og litt frukt til CM. Bare slappe av og nyte en sliten skrott etter 90 minutters skikkelig hardkjør. Det er ingen tvil i alle fall: trening er utmerket som terapi! Tusen takk for oppmuntringer og gode råd i boka mi, du skal vite at jeg setter stor pris på det! Herlige Suzy Nyt kvelden og kjæresten!
Suzy Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2774 Skrevet 15. januar 2010 God formiddag! Har endelig kravlet meg ut fra under dyna og fått i meg frokost - nå forsker jeg å motivere meg til å gå i dusjen Latsabb = deilig! Må få i meg kaffedosa før jeg gidder dusje I dag setter vi kursen hjem til meg - når kjæresten er ferdig på jobb. Han er ferdig om en times tid, så vi kommer oss i veien tidlig i dag, tenker jeg. Veldig fornøyd med lampa ja Hun var jo uventet hjemme og så selvfølgelig at vinduet var satt inn, men heldigvis er det ikke så mye som er gjort der enda, så jeg tror ikke hun luktet lunta. Uansett kan hun jo ikke se for seg hvordan det kommer til å bli - og jeg sa ingenting jeg heller Det blir jo uansett en overraskelse, tenker jeg. Litt mer nå og en liten KG-surf nå tenker jeg.
Gjest svanungen Skrevet 15. januar 2010 #2775 Skrevet 15. januar 2010 Latsabb høres helt fantastisk ut! Bare drøye tre timer igjen før det er skikkelig helg her også! Nyt helgen videre!!
Supramundane Skrevet 15. januar 2010 #2776 Skrevet 15. januar 2010 Fantastisk overraskelse du holder på å lage til datteren din, så heldig hun er!! Jeg bare digget den lampen altså, kjempetøff! Kos dere masse i helgen!
Suzy Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2778 Skrevet 16. januar 2010 Hei vidvandre - hyggelig med en liten visitt Supra: Jeg håper hun kommer til å sette pris på det (og det tror jeg også). Det kommer dessuten til å gjøre hele huset mer organisert og gjøre at jeg kommer til å få flyttet litt rundt på fler ting (og ikke minst kastet litt ) Jeg syns jo det er skikkelig artig å pusse opp også - så det er jo litt bonus for meg og da... Endelig fått i oss frokost og kommet unna ski på tv () - skal ut en tur og handle, så får vi se hva dagen bringer. Godt å ikke måtte så mye, kjenner jeg. Godt å bare slappe av og litt også Får vel ordne meg jeg også da...
Gjest svanungen Skrevet 16. januar 2010 #2779 Skrevet 16. januar 2010 Høres ut som en bra lørdagsplan! Her er det rengjøring på gang, ENDELIG kommet skikkelig i gang! Til og med oljet spisebordet Måtte det bare fortsette... Kose deg med kjæresten!
Supramundane Skrevet 16. januar 2010 #2780 Skrevet 16. januar 2010 Ja til mer klining! Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå