Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2741 Skrevet 12. januar 2010 Oh..... Ferdig med yoga, har fyrt opp i ovnen igjen og steker meg calamare i ovnen. Syndig, men whatever.. Det er så godt Hadde ikke lyst til å gå på yoga i dag. Hodepinen slapp liksom aldri helt taket, sjøl om det ble mye bedre etter massasjen og jeg var skikkelig sliten - men så tok jeg meg sjøl skikkelig i nakken. Dette er den eneste sjansen jeg har til yoga denne uka så nå MÅTTE jeg. Og jeg er glad jeg gikk. Glimrende time altså og nå er jeg helt mør - og blid På tide å samle seg sammen og begynne å pusse litt på kroppen kanskje..? Giddaslaus!
Gjest svanungen Skrevet 12. januar 2010 #2742 Skrevet 12. januar 2010 Skikkelig giddalaus jeg også. Har jeg tatt i epilatoren i dag? Nope.. Kommer jeg til å gjøre det? Ikke sjans... Men ingen som skal se skrotten på nært hold heller Du får kose deg med fjørpussen! Snart tid for kjærestelanghelg!! Og virkelig imponert over at du kom deg på yoga i dag! Bøyer meg i støvet!!!!
Supramundane Skrevet 12. januar 2010 #2743 Skrevet 12. januar 2010 Godt jobbet med yogaen! Når man først kommer i gang er det jo greit, og etterpå er samvittigheten god som gull!
Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2744 Skrevet 12. januar 2010 Ikke bare samvittigheten - kroppen føles annerledes og yogaen gjør meg alltid så herlig sliten i hele kroppen. Instruktøren får meg til å yte maks - hele tiden. Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men føles som han instruerer bare meg hele tiden - selv om han snakker til alle (og bruker navnet på oss når han sier noe spesielt til deg). Enda mer, sier han, enda høyere, pass på, rett opp, press på - og jeg tar i og tar i og presser meg maks hver gang. Sikkert derfor jeg alltid blir så støl også.
Skravla Skrevet 12. januar 2010 #2745 Skrevet 12. januar 2010 Høres herlig ut med langhelg. Reiser du innover i morgen kveld? Kos deg med mør kropp og varmt hus.
Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2746 Skrevet 12. januar 2010 Høres herlig ut med langhelg. Reiser du innover i morgen kveld? Kos deg med mør kropp og varmt hus. Japp Da blir det bare klenging på kjæresten i dagevis. Og soving. Mye soving.
Skravla Skrevet 12. januar 2010 #2747 Skrevet 12. januar 2010 Høres ut som en deilig helg. Jeg får besøk fra dine trakter på fredag jeg.
Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2748 Skrevet 12. januar 2010 Koselig! Vi trekker mot sydligere breddgrader i kulda vet du
Skravla Skrevet 12. januar 2010 #2749 Skrevet 12. januar 2010 Koselig! Vi trekker mot sydligere breddgrader i kulda vet du Det skjønner jeg. Her er det nå 9 blå.... hos foreldrene mine var det 23 blå i dag morges.
Gjest svanungen Skrevet 13. januar 2010 #2750 Skrevet 13. januar 2010 God morgen! Her er det en enslig liten blå grad i dag. Stakkar... Fra å kjøre rundt på tørre veier, eller snødekte vinterveier, har det nå gått over til gjennomsaltede, våte, skitne og oppkjørte veier. Usj! Saver faktisk 4-5 kalde til jeg altså, for å holde det stabilt der vi var. Jaja... Er meldt snø i dag også, kan jo bli morsomt! Håper onsdagen blir en bra dag, Suzy! Kose deg, og telle timer til kjærestelanghelg! Serverer en god kopp
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2751 Skrevet 13. januar 2010 Nok en kald morgen - såvidt over - 20 i dag. Det er som jeg trodde ikke så fort gjort å skifte fra iskulde til mildvær her i innlandet - det henger gjerne litt i en stund her nede i dumpa Uansett oppleves ikke minus tjue så ille nå - alt er relativt. I dag våknet jeg akkurat ett minutt før klokka. Er ikke så trøtt, men sliten i kroppen og har en begynnende stølhet etter gårsdagens yogainnsats og massasje, som nk kan bli fin utpå dagen... Håper å rekke buss ti på tre i dag, men tviler sterkt på at det går. Da blir det ti på fem og det er ikke så galt det heller altså - det viktigste er at jeg kommer meg inn til ham i dag. Gleder meg veldig, gjør jeg Må huske å få med meg noe helgefor til fisken og når jeg henter bagen hjemme også må jeg vel jobbe som et svin skal jeg komme i mål. mer først - mer
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2752 Skrevet 13. januar 2010 Glemte helt å skrive at jeg tror jeg må skaffe meg en elektriker snarest, for dimmebryteren til badet har nok gått fløyten. Det begynte ganske brått i går (selvsagt mens jeg sto i en heller kompromitterende stilling og forsøkte å få has på noe hår under låret ) - plutselig ble det kjempelyst, som om bryteren var satt på maks effekt også ble det mørkt jeg jogget ned og sjekket sikriingsskap og alt - ikke noe feil. Opp igjen og vir på bryteren og jada - lys, men så MYE lys og ingen dimming nei. Og i dag tidlig ble det mørkt igjen plutselig etter at det hadde stått på ei stund - og når det fikk hvile litt gikk det på igjen - men bare på maks. Fanken altså! Og elektrikeren som innstallerte dette jobber i Nordsjøen og å få tak i ham er omtrent like lett som å finne nåla i høystakken, så dermed må jeg nok ut på markedet og finne en annen. Føkk! jeg formelig ser pengene fly ut vinduet...
-Englefjes- Skrevet 13. januar 2010 #2753 Skrevet 13. januar 2010 Det er ikke sikringen inni dimmebryteren som har gått da? Sjekk det, den kan du nemlig skifte selv.
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2754 Skrevet 13. januar 2010 Det er ikke sikringen inni dimmebryteren som har gått da? Sjekk det, den kan du nemlig skifte selv. Det er mulig, men hadde ikke vært helt svart da? Skal uansett spørre en elektriker jeg kjenner i dag også får vi se hva vi finner ut.
-Englefjes- Skrevet 13. januar 2010 #2755 Skrevet 13. januar 2010 Jeg mener å huske at et sted jeg bodde tidligere skjedde det du beskriver nettopp fordi sikringen i dimmeren røk. Men det er mulig jeg husker feil, og det høres mer sannsynlig ut av alt går svart om sikringen ryker. *blånn* :klø:
Supramundane Skrevet 13. januar 2010 #2756 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Uff, det er noe dritt når dimmere og sånne ting begynner å ryke. Du skulle mer enn gjerne fått låne min elektriker altså, men jeg tror det blir langt å reise for han. :klø: Endret 13. januar 2010 av Supramundane
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2757 Skrevet 13. januar 2010 Jeg mener å huske at et sted jeg bodde tidligere skjedde det du beskriver nettopp fordi sikringen i dimmeren røk. Men det er mulig jeg husker feil, og det høres mer sannsynlig ut av alt går svart om sikringen ryker. *blånn* :klø: Jeg vet da f... men noe er det for den skal jo ikke gå varm sånn. Som sagt skal jeg høre med en elektrikervenn i dag også kan det kanskje være noe vi greier å fikse sjøl - det hadde vært stas altså.
Gjest svanungen Skrevet 13. januar 2010 #2758 Skrevet 13. januar 2010 Huff, kjipe greier! Håper det er en enkel og billig sak... Min termostatbryter til varmekablene gikk jo i fjor, og med masse telefonstøtte fra paps så klarte jeg å skifte den selv. Sparte jo litt på det, men ellers måtte jeg bare kostet på det en elektriker. Lys og varme trengs!
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2759 Skrevet 13. januar 2010 Og på badet blir det mørkt altså!
Suzy Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2760 Skrevet 13. januar 2010 Fy flate! Jeg tror jeg skal rekke bussen ti på tre jeg gitt. Det ser faktisk slik ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå