Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oh..... Ferdig med yoga, har fyrt opp i ovnen igjen og steker meg calamare i ovnen. Syndig, men whatever.. Det er så godt :nigo:

Hadde ikke lyst til å gå på yoga i dag. Hodepinen slapp liksom aldri helt taket, sjøl om det ble mye bedre etter massasjen og jeg var skikkelig sliten - men så tok jeg meg sjøl skikkelig i nakken. Dette er den eneste sjansen jeg har til yoga denne uka så nå MÅTTE jeg.

Og jeg er glad jeg gikk.

Glimrende time altså og nå er jeg helt mør - og blid :nigo:

På tide å samle seg sammen og begynne å pusse litt på kroppen kanskje..? Giddaslaus!

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet

Skikkelig giddalaus jeg også. Har jeg tatt i epilatoren i dag? Nope.. Kommer jeg til å gjøre det? Ikke sjans... Men ingen som skal se skrotten på nært hold heller :ler:

Du får kose deg med fjørpussen! Snart tid for kjærestelanghelg!! :strix:

Og virkelig imponert over at du kom deg på yoga i dag! Bøyer meg i støvet!!!!

Skrevet

Godt jobbet med yogaen! Når man først kommer i gang er det jo greit, og etterpå er samvittigheten god som gull! :jepp:

Skrevet

Ikke bare samvittigheten - kroppen føles annerledes og yogaen gjør meg alltid så herlig sliten i hele kroppen.

Instruktøren får meg til å yte maks - hele tiden. Jeg vet ikke hvordan han gjør det, men føles som han instruerer bare meg hele tiden - selv om han snakker til alle (og bruker navnet på oss når han sier noe spesielt til deg). Enda mer, sier han, enda høyere, pass på, rett opp, press på - og jeg tar i og tar i og presser meg maks hver gang.

Sikkert derfor jeg alltid blir så støl også.

Skrevet

Høres herlig ut med langhelg. Reiser du innover i morgen kveld?

Kos deg med mør kropp og varmt hus.

Skrevet
Høres herlig ut med langhelg. Reiser du innover i morgen kveld?

Kos deg med mør kropp og varmt hus.

Japp :)

Da blir det bare klenging på kjæresten i dagevis. Og soving. Mye soving.

Skrevet

Høres ut som en deilig helg.

Jeg får besøk fra dine trakter på fredag jeg. :Nikke:

Skrevet

Koselig!

Vi trekker mot sydligere breddgrader i kulda vet du :hoho:

Skrevet
Koselig!

Vi trekker mot sydligere breddgrader i kulda vet du :hoho:

Det skjønner jeg. Her er det nå 9 blå.... hos foreldrene mine var det 23 blå i dag morges. :fryser:

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Her er det en enslig liten blå grad i dag. Stakkar... :troest: Fra å kjøre rundt på tørre veier, eller snødekte vinterveier, har det nå gått over til gjennomsaltede, våte, skitne og oppkjørte veier. Usj! Saver faktisk 4-5 kalde til jeg altså, for å holde det stabilt der vi var. Jaja... Er meldt snø i dag også, kan jo bli morsomt!

Håper onsdagen blir en bra dag, Suzy! Kose deg, og telle timer til kjærestelanghelg! :danser:

Serverer en god kopp :kaffekopp:

Skrevet

Nok en kald morgen - såvidt over - 20 i dag.

Det er som jeg trodde ikke så fort gjort å skifte fra iskulde til mildvær her i innlandet - det henger gjerne litt i en stund her nede i dumpa :ler:

Uansett oppleves ikke minus tjue så ille nå - alt er relativt.

I dag våknet jeg akkurat ett minutt før klokka. Er ikke så trøtt, men sliten i kroppen og har en begynnende stølhet etter gårsdagens yogainnsats og massasje, som nk kan bli fin utpå dagen... :overrasket:

Håper å rekke buss ti på tre i dag, men tviler sterkt på at det går. Da blir det ti på fem og det er ikke så galt det heller altså - det viktigste er at jeg kommer meg inn til ham i dag. Gleder meg veldig, gjør jeg :hjerte:

Må huske å få med meg noe helgefor til fisken og når jeg henter bagen hjemme også må jeg vel jobbe som et svin skal jeg komme i mål.

mer først - mer :kaffekopp:

Skrevet

Glemte helt å skrive at jeg tror jeg må skaffe meg en elektriker snarest, for dimmebryteren til badet har nok gått fløyten.

Det begynte ganske brått i går (selvsagt mens jeg sto i en heller kompromitterende stilling og forsøkte å få has på noe hår under låret :roll:) - plutselig ble det kjempelyst, som om bryteren var satt på maks effekt også ble det mørkt :overrasket:

jeg jogget ned og sjekket sikriingsskap og alt - ikke noe feil. Opp igjen og vir på bryteren og jada - lys, men så MYE lys og ingen dimming nei.

Og i dag tidlig ble det mørkt igjen plutselig etter at det hadde stått på ei stund - og når det fikk hvile litt gikk det på igjen - men bare på maks. Fanken altså!

Og elektrikeren som innstallerte dette jobber i Nordsjøen :roll: og å få tak i ham er omtrent like lett som å finne nåla i høystakken, så dermed må jeg nok ut på markedet og finne en annen. Føkk!

jeg formelig ser pengene fly ut vinduet... :forvirret:

Skrevet

Det er ikke sikringen inni dimmebryteren som har gått da? Sjekk det, den kan du nemlig skifte selv. :)

Skrevet
Det er ikke sikringen inni dimmebryteren som har gått da? Sjekk det, den kan du nemlig skifte selv. :)

Det er mulig, men hadde ikke vært helt svart da?

Skal uansett spørre en elektriker jeg kjenner i dag også får vi se hva vi finner ut.

Skrevet

Jeg mener å huske at et sted jeg bodde tidligere skjedde det du beskriver nettopp fordi sikringen i dimmeren røk. Men det er mulig jeg husker feil, og det høres mer sannsynlig ut av alt går svart om sikringen ryker. *blånn* :klø:

Skrevet (endret)

Uff, det er noe dritt når dimmere og sånne ting begynner å ryke. Du skulle mer enn gjerne fått låne min elektriker altså, men jeg tror det blir langt å reise for han. :klø:

Endret av Supramundane
Skrevet
Jeg mener å huske at et sted jeg bodde tidligere skjedde det du beskriver nettopp fordi sikringen i dimmeren røk. Men det er mulig jeg husker feil, og det høres mer sannsynlig ut av alt går svart om sikringen ryker. *blånn* :klø:

Jeg vet da f... men noe er det for den skal jo ikke gå varm sånn. Som sagt skal jeg høre med en elektrikervenn i dag også kan det kanskje være noe vi greier å fikse sjøl - det hadde vært stas altså.

Gjest svanungen
Skrevet

Huff, kjipe greier!

Håper det er en enkel og billig sak...

Min termostatbryter til varmekablene gikk jo i fjor, og med masse telefonstøtte fra paps så klarte jeg å skifte den selv. Sparte jo litt på det, men ellers måtte jeg bare kostet på det en elektriker. Lys og varme trengs!

Skrevet

Og på badet blir det mørkt altså! :overrasket:

Skrevet

Fy flate! Jeg tror jeg skal rekke bussen ti på tre jeg gitt. Det ser faktisk slik ut! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...