Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest svanungen
Skrevet

Kan godt overta et par kalde fra deg... Her er det faktisk rundt 0 nå, og da snakker vi jo snart om snøsmelting, slaps, sørpe og frostnetter som gir isholke. Nei, la det holde seg så smått på minussida nå da! (trodde ALDRI jeg skulle si noe sånt, sommerdyr som jeg er...).

God bedring med hodepinen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det skal begynne å nærme seg -15 i dag - hadde vært veldig artig om det ble litt mildere (men ikke slaps!).

Syns det begynenr å lette nå.. Er det koffeinen eller Ibux/Paraceten - eller begge deler?? :klø:

Skrevet

Håper hodepinen gir seg. :klem:

Jeg gleder meg på dine vegne til helg og avslapning, det trenger du nå! Slike perioder der man er så sliten og gåen er virkelig pyton. Alt går liksom i halv fart, og alt kjennes dobbelt så tungt ut som til vanlig. Vi får håpe at massasjen i dag kan hjelpe litt på! For ikke å snakke om den alternative treningen til helgen. :Hehe:

Skrevet

Håper hodepinen slipper helt! Ikke noe godt å våkne til noe sånt, og særlig hvis det henger igjen hele dagen.

Jeg syns også det er en god idé å prioritere litt kjærestetid, det er fantastisk "terapi". :jepp:

Skrevet

Jepp kjærestetid er terapi - det og å sove lenge!

Årshoroskopet vårt er på KG i dag og jeg registerer at det er endel runde formuleringer her også gitt:

Et spennende år for parforhold og kjærlighet. Mye vil hende og mye vil forandre seg – alt avhenger av utgangspunktet ditt.

Generelt er det viktig at du legger begrensinger på deg selv, men samtidig er åpen for nye og spennende muligheter.

Øh, jaha...?

Så da... ble jeg ikke noe klokere gitt.

Skrevet

Vi hadde da myyye bedre horoskoper i gamle dager :ler:

Skrevet
Vi hadde da myyye bedre horoskoper i gamle dager :ler:

JA! Hvor ble det egentlig av dem du...?

Gjest svanungen
Skrevet
Den strenge men rettskaffende planeten Saturn vil være i ditt eget stjernetegn store deler av året

Var vel ei som kalte seg litt streng i boka til Supra isted? :fnise: Ellers lignet det veldig på alle andre horoskoper synes jeg, som egentlig sier det opplagte: Det blir gjerne det du gjør det til... I veldig stor grad.

Får passe på å juble litt for "lykkeplaneten" Jupiter jeg da, så får strenge Saturn holde seg hos deg :fnise:

Teit i dag, sorry... :sjenert:

Skrevet (endret)
Var vel ei som kalte seg litt streng i boka til Supra isted? :fnise: Ellers lignet det veldig på alle andre horoskoper synes jeg, som egentlig sier det opplagte: Det blir gjerne det du gjør det til... I veldig stor grad.

Får passe på å juble litt for "lykkeplaneten" Jupiter jeg da, så får strenge Saturn holde seg hos deg :fnise:

Teit i dag, sorry... :sjenert:

:hoho:

Strenge Suzy skal bli enda strengere med Strenge Saturn i ryggen *tøffer seg*

Jeg er fjåsete i dag sjøl jeg...

Men hvorfor har Purple Haze slettet seg egentlig?

Endret av Suzy
Gjest svanungen
Skrevet

Godt det er flere litt fjåsete... Så ikke jeg bare herjer rundt alene. :sjenert: Egentlig synes jeg noen burde sende meg hjem :fnise: Gjør jo ikke altfor mye fornuftig allikevel...

Skrevet

Ikke jeg heller, men nå tror jeg at jeg må ha noe mat... Har ei liste så lang som et vondt år og gjøre i dag, men jeg er sliten jeg.

Skrevet
JA! Hvor ble det egentlig av dem du...?

Fant et par av dem her og her.. og husker du at du er metallgris :fnise:

Ble helt nostalgisk jeg når jeg bladde litt tilbake ... utrolig hvor fort tiden går gitt.

Skrevet

Sendte dem litt hit og dit, men fikk aldri gitt ut noe nei :)

Liker flere av dem godt fortsatt

Skrevet
Liker flere av dem godt fortsatt

:Nikke: mange av dem er virkelig fine.

.. synd du ikke fikk gitt dem ut

Gjest svanungen
Skrevet

Utrolig flotte dikt! (vimset inn og snikleste litt...)

:pls:

Skrevet (endret)

Dette er morsomt:

Egentlig

er det

bare

åtte trykk

mellom

ditt øre

og min

munn

mitt øre

og

ditt hjerte

mitt liv

og din kone

det er vel der

det stopper

:ler:

Endret av Suzy
Gjest svanungen
Skrevet

Skravla? Her? Nå? Hmm... Mistenker at Suzy surrer litt... :fnise:

Synes du er dyktig! Virkelig bra dikt!

Skrevet
Skravla? Her? Nå? Hmm... Mistenker at Suzy surrer litt... :fnise:

Synes du er dyktig! Virkelig bra dikt!

Jeg svarte både her og der på en gang, tror jeg :hoho:

Og takk :blomst:

Skrevet

Flotte dikt, herlighet! Applaus til deg altså!

Jeg aner heller ikke hvorfor Purple Haze har slettet seg, og syns det er så utrolig trist og dumt. Hun mangler jo! Hadde ikke fått med meg noe KG-irritasjon heller, så jeg skjønner ikke bæret!

( :klem: og hjertelig takk for litt streng tale i dag, du aner ikke hvor mye det hjalp! :klem: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...