Gjest svanungen Skrevet 10. januar 2010 #2701 Skrevet 10. januar 2010 Flink du er! Har du fri i morra siden du jobber helg nå? Eller blir det langhelg neste helg i stedet? Håper dere får en fin kveld i kulda, må kose dere skikkelig! Så skal jeg løpe ut herfra før jeg ikke klarer å være snill lengre Neida, er ferdig med å være slem nå...
Suzy Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2702 Skrevet 10. januar 2010 Jeg skal på jobb igjen i morra gitt.. ikke fri før torsdag. Deilig med langhelg når en kommer så langt, men en tanke slitsomt nå som jeg er midt inne i jobben. Jobber 11 dager i strekk når jeg har helgevakt og det er noe av årsaken til at jeg ikke er så glad i å jobbe helgevakter. jeg merker jeg blir veldig sliten av så lange strekk uten pause.
Gjest svanungen Skrevet 10. januar 2010 #2703 Skrevet 10. januar 2010 Det skjønner jeg veldig godt! 11 dager i strekk er mye... Helgen har virkelig sin misjon, man trenger et par fridager etter flere arbeidsdager i strekk. Men langhelg om 4 dager hjelper forhåpentligvis litt!
Suzy Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2704 Skrevet 10. januar 2010 Det hjelper en hel del - og det gir meg en god grunn til å dra ned til kjæresten for å klenge vettet av ham et par dager før jeg vansligvis kan
Supramundane Skrevet 10. januar 2010 #2705 Skrevet 10. januar 2010 Ja, jeg syns 11 dager høres helt grusomt ut. 5 er maks for meg altså, ellers klarer jeg ikke å fungerer. Kan ikke fatte å begripe hvordan samboeren holder ut med 12t-skift i 28-30 dager sammenhengende. Naturstridig!!
Gjest Hilde K S Skrevet 10. januar 2010 #2706 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har jobbet noen steder med helgejobbing. Der har vi alltid fått til at det blir max syv dager etter hverandre.
Suzy Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2707 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har jobbet noen steder med helgejobbing. Der har vi alltid fått til at det blir max syv dager etter hverandre. Det hadde på sett og vis vært godt, men da får vi jo ikke fri fire dager etter hverandre og det liker jeg så godt at jeg ikke vil protestere på å ha de 11 dagene på rad.. men for all del jeg er helt vissen nå og gruer meg alt til å skulle opp i morra tidlig. Blah.. Jeg er sliten. Nå er jeg hjemme igjen fra en lang dag - ungen i sofaen og det er kos Satser på å starte så tidlig på jobb at jeg kan gå hjem klokka to og dermed få fulgt datteren til frisør og handlet noen nye sko.
Gjest svanungen Skrevet 11. januar 2010 #2708 Skrevet 11. januar 2010 God morgen! Håper mandagen er bra og at det er overkommelige temperaturer hos dere! Og at du kommer tidlig avsted i dag, så du får noen koselige timer sammen med dattera. Når reiser hun tilbake? Serverer og minner om at det går mot helg (og langhelg for ditt vedkommende!)
-Englefjes- Skrevet 11. januar 2010 #2709 Skrevet 11. januar 2010 Mornings! Kos deg sammen med barnet (som hun vel strengt tatt ikke er lenger, men pytt pytt) i dag.
Suzy Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #2710 Skrevet 11. januar 2010 Stønn... så sliten... Opp klokka seks i dag for å rekke på jobb tidlig og komme meg til avtale ti over åtte og bedrifthelsesjekk klokka kvart på ni. For et stress - og kaldt, kaldt, kaldt fortsatt - faen altså Nå må jeg innrømme at jeg bare gleder meg til denne dagen er over. Tanken på å skulle instruere sykkel i kveld får meg nesten til å grine akkurat nå - og jeg har ikke hatt tid til å sette sammen noen ny time, så jeg må bare wing it og håpe på det beste. Det går sikkert, men jeg har bare lyst til å sove. Blir jo ikke mye tid å tilbringe med barnet, for jeg var på jobb til klokka sju i går og fra kvart over sju i dag Satser på å bli ferdig på jobben kvart over to og få litt tid med henne da før hun drar videre i ettermiddag. Ikke noen god dag i dag
Gjest svanungen Skrevet 11. januar 2010 #2711 Skrevet 11. januar 2010 Håper det går seg litt til etterhvert. Kjipe dager er rett og slett bare kjipt.
Supramundane Skrevet 11. januar 2010 #2712 Skrevet 11. januar 2010 Uff.. Sånne dager er noe dritt. Håper den tar seg opp betraktelig. Tror forresten ikke du vil ha noe problemer med å "wing it" på syklingen i kveld, jeg har en ganske sterk magefølelse om at du er flink!
Suzy Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #2714 Skrevet 11. januar 2010 Takk - jeg tror rett og slett denne dagen ikke kommer til å ta seg opp jeg. Får bare komme meg gjennom den som best jeg greier og håper morgendagen blir bedre. Jeg er helt på gråten av slitenhet og vet igrunnen ikke helt hvorfor. Antagelig et resultat av hormonstorm og mange dager med jobb på rad. Og nå sitter jeg her og skal hente inn enda en sak og skrive en jævla lang en som jeg må hente inn etterpå og jeg fatter ikke hvordan jeg skal rekke det... Takk for tro på meg Supra - jeg tror det skal gå bra. Får bare ta litt her og litt der og satse på at de blir fornøyde (om det i det hele tatt kommer noen, for det er ny timeplan i dag). Bare jeg kommer til klokka sju i kveld så er det håp. Da er jeg i mål.
Gjest svanungen Skrevet 11. januar 2010 #2715 Skrevet 11. januar 2010 Klokka har passert 19, hvordan går det med deg?? Har tenkt på deg i dag, håper du har kommet deg gjennom dagen på en ok måte! Hvordan gikk syklingen? Tviler i grunn ikke på at det gikk annet enn bra! Du har jo gjort dette lenge, og timer tatt på sparket trenger ikke bli noen dårligere time (har vært på noen timer der musikken har streiket etc, blir spinning av det også! ). Sender varme tanker og en god klem til de indre strøk!
Suzy Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #2716 Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg fått fyr på ovnen igjen og venter på Top Model på tv og venninne på besøk. Litt bedre nå altså, men jeg stryker nok mesteparten av denne dagen altså Nå er jeg ikke så sliten lenger (det er vanskelig å være uopplagt og ha en spinn 3 time samtidig), og faktisk litt gladere. Fysisk aktivitet er undervurdert som antidepressiva. Time gikk ganske bra. Ble litt for langt det første strekket, men de lå som slips bortetter. Det pleier å være bra. Nå kom venninna
Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2717 Skrevet 12. januar 2010 Hm... hva er det med denne uka her altså? Kom meg i seng halv elleve i går, sovnet som en stein og har sovet vidunderlig godt - og våknet i dag med en dundrende hodepine Fremdeles dunker det godt enda jeg har tatt en hodepinetablett. Tyder på at det blir kvelden tidlig i dag - i allefall blir det en stille kveld. Lyspunktet: Skal til massasje etter jobb og det er utrolig deilig alltid - og ganske vondt. Kanskje natta blir bedre av det? Har planer om å komme meg på yoga i kveld også. Egentlig burde jeg gå på den sene timen for det er yoga 2, men den varer helt til kvart over ni i kveld og det tror jeg ikke jeg orker. Får ikke gått mer enn en gang denne uka heller (for nå prioriterer jeg å dra til kjæresten), men da får det bli neste uke igjen som jeg kommer skikkelig i gang på treninga Satser på litt annen trening da Herregud - nå må jeg ha mer Denne dagen bør ikke bli særlig stressende...
Gjest svanungen Skrevet 12. januar 2010 #2718 Skrevet 12. januar 2010 God morgen! Eller... Huff, høres ut som om det ikke helt er dine dager om dagen. Hodepine er en forferdelig start på dagen! Prøv så godt du kan å ta det med ro i dag, og om mulig evt ta litt hjemmekontor. Ingen som er tjent med at du går på en smell vettu! Synes forresten det høres veldig smart ut at du prioriterer kjæresten denne uka! Trening kan du alltids gjøre senere, er ikke redd for at du blir noen langvarig "skulker". Nå trenger du noen koselige dager sammen med kjæresten der du bare kan slappe av og NYTE livet! Serverer litt rykende varm og håper dagen blir ok..
Skravla Skrevet 12. januar 2010 #2719 Skrevet 12. januar 2010 God bedring. Håper dumme hodepinen forsvinner snart. I dag var det vel ikke like kaldt å gå ut? Her var det "bare" 9 blå i dag.
Suzy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2720 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Går nok ikke med noe hjemmekontor i dag, tror jeg. Får bare holde ut og håpe det løsner litt utpå dagen. Jeg har nok bare stressa litt og kanskje er jeg bare litt vel avhengig av fridagene mine slik at jeg får tatt meg inn? Jeg vet ikke helt... :klø: Jeg satser på at nok kaffe løser alt Og det var bare -20 her i dag. Endret 12. januar 2010 av Suzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå