Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå savner vi jo bare brutal mann. :nigo:

Jeg skjønner at det er pyton å skulle tilbake til lavkarbo nå etter julen, men tenk på alt du har fått til i høst! Tenk på det vanvittige suget du hadde til å begynne, på motgangen, på at du fortsatte med krum nakke, og det ga de resultatene du var ute etter. Du har virkelig vært knallflink, og det er ingen grunn til at du ikke skal fikse å komme inn på rett kjør igjen. You can do it!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Englefjes! :hug:

Det var heiing som bestilt (bokstavelig talt) :ler:

Skrevet

Jeg syns også du skal tenke tilbake på hva du faktisk har oppnådd i høst. Selv om ting ikke har skjedd over natten har du stått på videre, og det har fungert! Du vet jo hva som skal til tydeligvis, det er bare snakk om å være villig til å investere den tiden og innsatsen som kreves. Det klarer du!

Skrevet

Du har rett - og jeg forsøker virkelig å holde hodet kaldt (egentlig lett nå om dagen - det er jo bare å ta av seg lua :ler: ) og ikke sabotere egen fremgang.

Jeg skal få det til - det har jeg jo bestemt meg for og det kommer til å gå bare jeg står på nok.

Det kjennes bare ikke spesielt gøy akkurat nå. Jeg har jobbet hardt lenge, har beholdt kontrollen, trent og stått på (og har fått mye ros og tilbakemeldinger) også er det rett og slett trått å gå på igjen. Gi meg ei uke.. eller to kanskje .. så skal du se jeg er avvent fra alt det forbanna sukkeret.

Og bare jeg får system på treninga igjen. Det tror jeg vil hjelpe aller mest.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du klarer det du vil klare. Det vet vi alle sammen som følger deg her inne :)

Jeg har gitt opp lavkarboprosjektet mitt. Nå går det i vanlig, sunn kost og mosjon. Kommer ikke i ketose uansett hva jeg gjør, så da makter jeg ikke holde motivasjonen oppe.

Men sambo og jeg spiller tennis! Det er knallgøy og veldig god trim. Og når en plusser på turer med hunden og masse :humpe: , kommer jeg til å bli i form, og kanskje gå ned noen kilo til og med :ler:

Skrevet

Jeg vil også :sengekos: hele tiden.... Verdens beste trim :sjenert:

Ja jeg klarer det nok.

Litt gledere i dag, kjenner jeg. Kanskje kneika er over? Ketose komemr forresten ikke jeg i heller - det har jeg ikek vært i på noe tidspunkt i følge disse stixene i allefall. Har målt og får ikke utslag uansett hva jeg gjør.

Kollegaen min løftet meg litt i dag forresten. Det var varmt her da jeg kom på jobb, så etter en liten stund tok jeg av meg jakka jeg hadde utenpå. Også drev vi og skravlet (som vi alltid gjør) og jeg gikk rundt skilleveggen som er mellom oss og sto på gulvet i olabukse og ulltskjorta også sier han: "Du nå var du yppig Suz!" og jeg svarte selvsagt: "Hæh?" (for jeg var jo langt inne i det jeg snakket om). "Ja, slank og flott og ja.. yppig"

Da ga jeg'n en smask også skravlet vi videre :ler:

Han er kjempemorsomt og en veldig fin kamerat. Og det er så godt at han gidder si slike ting når han syns det.

:nigo:

Skrevet

Og akkurat nå som jeg trenger det som mest - flink kar altså :ler:

Gjest svanungen
Skrevet

Herlig kommentar på en dag det virkelig trengtes! :klem:

Skrevet

Yppig! :fnise: Så herlig!

Skrevet

Det er noe med de som kommer sånn uten at man venter det - og veldig rett fram liksom :ler:

Måtte noemn gi meg styrke til å få unna meg det jeg skal gjøre i kveld.. jeg somler og surrer så du vil ikke tru det!

Gjest svanungen
Skrevet

:kose:

Kommer dattera hjem i kveld forresten? Alt ordnet seg til slutt?

Du får gjøre det du må gjøre i kveld, resten kan tas senere! :jepp:

Skrevet
:kose:

Kommer dattera hjem i kveld forresten? Alt ordnet seg til slutt?

Du får gjøre det du må gjøre i kveld, resten kan tas senere! :jepp:

Håhhh! Der var siste intervju gjort - jeg kan skrive i moprgen tidlig. Basta!

Ja datteren har kommet og er hos faren sin. Snakket med henne i ettermiddag og alt hadde gått bra, bortsett fra store forsinkelser i trafikken der borte (forferdelig vær) og at telefonen hennes ble stjålet på flyplasseni Skottland *sukk*

men hun er da hel og alt er på stell slik sett.

Nå skal jeg hjem for å fyre!

Skrevet

Ok - jeg er oppe... :Gjesp:

I natt har jeg sovet dårlig altså! For det første klarte jeg å brenne meg på innsiden av underarmen på ovnsdøra i går da jeg skulel legge i den siste store vedkubben før jeg la meg - altså ble jeg liggende en stund og vri meg med sviende brannsår :roll: også har jeg våknet flere ganger i natt fordi jeg har vært kald. Tror jeg må krype til korset og finne pysjen, rett og slett, for å sove alene i nettoen er for kaldt! :fryse:

Jeg er så lei av kulda nå og da det sto på forsiden av avisen at det blir slike temperaturer minst ei uke til... Blir litt oppgitt altså, selv om det ikke er noe jeg får gjort noe med også blir jeg sliten av kulda, rett og slett.

Minus 30 i dag :roll:

Motivasjonen stiger på karbofronten. Selvsagt er det bare vann foreløpig, men siden mandag morgen har jeg gått av meg 1,5 kilo og da betyr det at prosessen er i gang og kroppen jobber. Det er bra.

Skal klare dette nå. Første uka er aller verst og det vet jeg jo fra før, så nå forsøker jeg å psyke meg opp skikkelig. Takk for klapper på ryggen og mentale dytter. Det hjelper det!

:kaffekopp: nå - jobbe til 11.

Gjest svanungen
Skrevet

Kjempebra med motivasjonsstigning! Bøyer meg i støvet og er mektig imponert over viljestyrken din!

30 kalde er altfor kaldt... Jeg synes "mine" 11 kalde med vind er mer enn nok, og er i grunn klar for litt færre minusgrader nå. Bort med tosifret! Fortsetter det slik må jeg snart gå til innkjøp av noe ulltøy, enten lommeboka liker det eller ei... :sukk:

Håper du får en grei fredag, tross begravelse...

Serverer masse varm :kaffekopp: og sender oppover en varmende :klem:

Skrevet

Satser på en grei fredag - men gleder meg ikke akkurat til begravelsen... Det er alltid trist med slikt.

Litt mer optimistisk nå - sjekket langtidsvarselet på yr og det blir jo mellom 10 og 13 minus til uka - det er jo ingenting! Hurra! :hoppe:

Åh så deilig!

Skrevet

Det blir sommer fra neste uke. :hoppe:

Ha en fin fredag og en god helg. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...