Suzy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2642 Skrevet 6. januar 2010 Jaha... i dag var det 28 minus da jeg sto opp Nå syns jeg det snart kan snu altså. Det er kaldt nok. Har da fått fart på ovnen og stappet inn godt med ved, så kanskje det ikke blir så kaldt mens jeg er borte. Må bare komme meg på yoga i dag, for denne uka blir igrunnen rar og hektisk nok som det er. Vet ikke om jeg rekker noe mer trening med begravelse i Oslo, mulig besøk av barnet og jobb hele helga. Puh... Er litt miljøsvin også i dag og har vært ute og startet bilen så den blir litt varm. Fytte... Må tidlig på jobb i dag, for sjefen skal på et eller annet møte i dag og jeg må ta over siste biten av dagen. Greit for meg igrunnen, for da får jeg dra hjem tidligere i kveld også Nei, nå får jeg pusse tenna, trekke lua over ørene og komme meg avgårde! Etterpå venter resten av frokostomeletten og ikke minst på meg
-Englefjes- Skrevet 6. januar 2010 #2643 Skrevet 6. januar 2010 -28! Så bra at det orndet seg med billettene, selv om det var unødvendig at det var du som måtte ornde opp. Håper dagen blir fin, til tross for at det er bikkjekaldt!
Skravla Skrevet 6. januar 2010 #2644 Skrevet 6. januar 2010 Brrrr... bare 9 grader kaldere enn her......
Gjest svanungen Skrevet 6. januar 2010 #2646 Skrevet 6. januar 2010 28 kalde?? Det er bare altfor kaldt... Selv i et tørt innlandsklima... Her ligger det gjerne mellom 10-19 minus om dagen, og det er sannelig kaldt nok langs Sørlandskysten. I går kom i tillegg vinden tilbake, og da gikk kulda rett gjennom marg og bein. Mitt mantra om dagen: Det er nesten 45 grader varmere på Bali...
Suzy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2647 Skrevet 6. januar 2010 Vet du, det pussige med -28 er at når du kommer hjem etter yoga og det "bare" er 24, så kjennes det igrunnen helt levelig Hjelpe meg som jeg fyrer! Veden bare forsvinner! Må ut og fylle opp skuffa nå igjen... Det er en kontinuerlig jobb å bære, hente osv. Nå skal jeg spise en megalunsj , ta meg en dusj og komme meg på jobb. Dagene flyr avgårde gitt...
Suzy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2648 Skrevet 6. januar 2010 Åhhh.. jeg angrer nesten på at jeg skeiet så voldomt ut gjennom jula. Sliter sånn med motivasjonen nå og lengsel etter dumme karber Det er tungt arbeid å holde seg motivert altså! Jeg har bare lyst til å kjøpe en pose julemarsipan og gafle den innpå... Sitter her med ingefærte og omeletten min og forsøker å fokusere på jobb og på det positive med å IKKE spise alt det jeg ahr lyst på Forsøker å finne motivasjon nå... desperat
Kjetil S. Skrevet 6. januar 2010 #2649 Skrevet 6. januar 2010 Åhhh.. jeg angrer nesten på at jeg skeiet så voldomt ut gjennom jula. Sliter sånn med motivasjonen nå og lengsel etter dumme karber Det er tungt arbeid å holde seg motivert altså! Jeg har bare lyst til å kjøpe en pose julemarsipan og gafle den innpå... Sitter her med ingefærte og omeletten min og forsøker å fokusere på jobb og på det positive med å IKKE spise alt det jeg ahr lyst på Forsøker å finne motivasjon nå... desperat Det er lov å spise det man har lyst til til fest og spesielle koselige anledninger. Det er hverdagene man bør være mer forsiktige med, dersom man har et vektproblem. :-) Heldigvis kan jeg selv kose meg temmelig ofte, men dessverre så har beklageligvis ikke alle det sånn...
Suzy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2650 Skrevet 6. januar 2010 Det er lov å spise det man har lyst til til fest og spesielle koselige anledninger. Det er hverdagene man bør være mer forsiktige med, dersom man har et vektproblem. :-) Heldigvis kan jeg selv kose meg temmelig ofte, men dessverre så har beklageligvis ikke alle det sånn... Jeg vet at det ikke er det som man spiser mellom jul og nyttår som gjør en feit Kjetil... problemet er at når jeg har tillatt meg å ikek tenke på maten ei en drøy uke, så vil det nødvendigvis oppstå noen "absitnenser" i etterkant mens man venner kroppen til å gå tilbake på lavkarbo igjen - det er derfor jeg angrer. Jeg vet ikke helt hvorfor du synser her i dagboka mi, men jeg driver i et langvarig vektreduksjonsopplegg og skal det fungere må man før eller senere håndtere motivasjonproblemer, søtsug osv.
Suzy Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2652 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kjetil S.? Her inne?.. Kanskje han trodde dette var singelforumet et lite øyeblikk? Endret 6. januar 2010 av Suzy
LilleBille Skrevet 6. januar 2010 #2653 Skrevet 6. januar 2010 Kanskje han trodde dette var singelforumet et lite øyeblikk? Da mangler vi bare Steinar40 som kan fortelle hvordan kvinner skal være ... så blir det vel nesten det
Gjest svanungen Skrevet 7. januar 2010 #2655 Skrevet 7. januar 2010 Er nok ingen trøst, men jeg kjenner veldig godt til de samme abstinensene her Spesielt etter trening og middag. Da skriker kroppen etter noen raske, søte og gode karbohydrater. Men det blir vel bedre etterhvert! Skal kose meg litt i ettermiddag da, siden jeg skal ut og spise Stå på Suzy, jeg VET du har motivasjonen innerst inne, og du kan virkelig klare det!!!!
Suzy Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2656 Skrevet 7. januar 2010 Da mangler vi bare Steinar40 som kan fortelle hvordan kvinner skal være ... så blir det vel nesten det Skrekk og gru! Da stenger jeg og lager blogg med begrenset tilgang istedet! Ja, ja.. morgen igjen og faktisk mildere i dag. Bare 24 grader i dag og det er jo etter forholdene varmere... Jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei nå faktisk. Det er slitsomt med så mye kulde, rett og slett. Jeg har merinoull under og annen ull oppå og gidder ikke engang prøve fine klær på tilbud i butikken for da må jeg begynne å ta av meg og det orker jeg ikke engang tanken på. Og det er ikke fordi jeg fryser, men fordi håret blir statisk og det er så mange lag å få på plass igjen Litt mer motivert i dag, men det er ikke så lett om dagen. Jeg håper at om jeg gjør en skikkelig innsats nå de første fjorten dagene så vil jeg få et nokså raskt resultat og da blir jeg mer motivert. Nå sliter jeg nok litt med at jeg har ligget på den samme vekta (selv om jeg har vært nedom nullen såvidt før jul) lenge. Trenger fremdrift nå, men da trenger jeg ikke slike uker som dette, som jeg ikke rekker å trene skikkelig og bare lengter etter drittmat. Dagens plan - vaske bad, sette sammen ny sykkeltime, finne begravelsesantrekk, handle litt og dra på jobb. Og stable inn mer ved så klart...
Gjest svanungen Skrevet 7. januar 2010 #2657 Skrevet 7. januar 2010 Litt mer motivert i dag, men det er ikke så lett om dagen. Jeg håper at om jeg gjør en skikkelig innsats nå de første fjorten dagene så vil jeg få et nokså raskt resultat og da blir jeg mer motivert. Nå sliter jeg nok litt med at jeg har ligget på den samme vekta (selv om jeg har vært nedom nullen såvidt før jul) lenge. Trenger fremdrift nå, men da trenger jeg ikke slike uker som dette, som jeg ikke rekker å trene skikkelig og bare lengter etter drittmat. Som om jeg skulle skrevet det selv... Har ligget på det samme lenge, og har en kropp som maser på mer karbo etter juleuka. Vet at det bedrer seg etter en ukes tid, men akkurat nå sitter motivasjonen litt langt inne. Går ganske greit, men kunne helt klart vært flinkere... Og liker ikke denne tunge følelsen i kroppen, det blir et ork! Men vi ER flinke Suzy, og det kommer til å bli bedre for hver dag som går. Er bare de første dagene nå som er skikkelig tøffe... Stå på!!
Suzy Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2658 Skrevet 7. januar 2010 Men vi ER flinke Suzy, og det kommer til å bli bedre for hver dag som går. Er bare de første dagene nå som er skikkelig tøffe... Stå på!! Du har helt rett så klart! Vi ER flinke, syns jeg, og bare ei drøy uke med snop og kos på et halvt år er veldig bra dset. Vi kommer til å komme inn i det igjen og da blir det mye bedre. Men i dag tror jeg faktisk jeg skal kjøpe meg en flaske vin til helga, for om jeg ikke kan skeie ut på NOE kommer jeg til å bli klin kokos OK - handling unnagjort, begravelsesantrekk funnet, ved båret inn (og fått en sekk av en venn ), badet vasket og blomster bestilt til begravelse. Under to timer til jobb, så får vel begynne å tenke på noe mat (og noe å ha med på jobben så jeg ikke blir kjempesulten og desperat). Rekker ikke lage noen sykkeltime i dag, tror jeg. Begynner igrunnen å haste, men satser på å rekke det i helga - eller for å si det som det er - jeg MÅ i helga for timens skal holdes mandag og da MÅ den bare være klar. Det går vel bra Liten KG-surf og en te-kopp nå.
Gjest KateW Skrevet 7. januar 2010 #2659 Skrevet 7. januar 2010 Det er lov å spise det man har lyst til til fest og spesielle koselige anledninger. Det er hverdagene man bør være mer forsiktige med, dersom man har et vektproblem. :-) Heldigvis kan jeg selv kose meg temmelig ofte, men dessverre så har beklageligvis ikke alle det sånn... Det fikk du den, Suze, di LUBBE! Selv spiser jeg akkurat det jeg vil og er tynn som et rekel... Og ja, hvor er Steinar?
Suzy Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2660 Skrevet 7. januar 2010 Det fikk du den, Suze, di LUBBE! Selv spiser jeg akkurat det jeg vil og er tynn som et rekel... Og ja, hvor er Steinar? Ikke utfordre skjebnen nå! Kommer han inn her gauler jeg på en modde før du rekker å si "psykiskubalansertmedettragiskvkinnesyn"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå