Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt nyttår, Suzy! Måtte 2010 bli et knallår for deg og dine. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake.

På jobb igjen etter ufattlig mye fri (11 dager er jo rene skjære luksusen) og etter uendelig mengder søvn, sene netter, alkohol osv. Status pr nå er en drøy kilo opp i vekt (og at det ikke er mer er jo helt utrolig!) og nå skal jeg tilbake i rutinen igjen gitt. Gleder meg.

Har hatt fantastisk mye kvalitetstid med kjæresten min denne jula og føler meg mye gladere enn på lenge i forhold til alle kvaler med helgeforhold, eventuell flytting osv osv osv. Vi har snakket mye og kost oss enda mer og nå føler jeg meg rustet til å gå løs på enda ett år med ham. Det er verdt det så lenge vi begge ønsker det nok, tenker jeg.

Ikke motivert til noe som helst i dag og skal jobbe kvelden resten av uka - gleder meg følgelig overmåte til det :roll:

KG-surfe litt nå kanskje?

Skrevet

Måtte det komme en eller annen ukjent bølge av kreativitet og arbeidsglede snart - jeg er jo helt vissen her jeg sitter! Blir rent oppgitt over meg sjøl. Har knapt fått produsert noe som helst og det er litt pinlig på første dag etter ferie igrunnen.

Savner alt kjæresten min jeg :sjenert:

Det er jo urteit når det nå er minst ti dager til vi får sett hverandre igjen og vi akkurat har tilbrakt de foregående elleve dagene mer eller mindre i lomma på hverandre. Det er bare litt brutalt å møte hverdagen igjen kanskje?

Giddaslaus....

Nå er det vel på tide å spise lunsj snart heldigvis... :roll:

Gjest svanungen
Skrevet

Tjobing!

Vimser innom med en :kaffekopp: og ønsker deg en finfin start på det nye året! Håper du får litt kreativitet og arbeidslyst etterhvert :) Er gjerne litt trått og komme igang igjen. Her har det vært full fart og hæla i taket... Jeg trenger ferie!

Skrevet

Hva er arbeidslyst, egentlig?

:klø:

Skrevet
Hva er arbeidslyst, egentlig?

Det har jeg brukt hele dagen på å forsøke å finne ut - null hell.

Skrevet
Det har jeg brukt hele dagen på å forsøke å finne ut - null hell.

Jeg også. :sukk:

Skrevet

Og nå er jeg egentlig ferdig på jobb, men syns det er flaut å gå for jeg har gjort så lite... :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Velkommen tilbake til hverdagen!

Arbeidslyst er ikke lett å oppdrive etter så mange fridager. Spesielt ikke når en har kost seg så mye som du og kjæresten har gjort. Det blir nok bedre når du kommer skikkelig i gjenge igjen :)

Skrevet

På plass i sofaen - ferdigtrent og ferdigspist - og litt stressa :sukk:

Onkelen til datteren døde nemlig nyttårsaften og hun skal selvsagt opp fra skottland til begravelsen - også ringer faren hennes i dag og sier at begravelsen er nå på fredag (først skulle den være neste uke) og at han er blakk og ikke har råd til billetten :sur:

Jeg blir irritert og dattern blir stressa og jeg har sagt at vi fikser dette for å roe henne ned (og det skal gå bra), men jeg blir forbanna. Han må da kunne ordne opp i noe sjøl! Det er hans bror og hans familie og hans opplegg dette her også forsøker han å fiske seg til at jeg skal legge ut. Helvete! Det er så typisk ham! :frustrert:

Sånne situasjoner bringer frem akkurat det som gjorde at vi gikk fra hverandre gitt... :roll:

Men deilig trening i dag og god matdag. Godt å være i gjenge igjen.

Skrevet

Hardt å komme tilbake til "virkeligheten" igjen ja.. :jepp: Håper det blir bedre i morgen da! Snart helg!

Gjest svanungen
Skrevet

:klem:

God morgen! Håper dagen i dag begynner bedre enn gårsdagen sluttet, og at det ordner seg med datteren. Skikkelig sleipt å skulle skyve betalingen av billetten over på deg synes jeg! Hmmm..

Godt å høre at Suzy er tilbake i treningsdriv, og godt i gang med året.

Serverer en stor :kaffekopp: og ønsker en finfin dag!

Skrevet

God morgen!

Da sitter jeg nærmest mulig ovnen og fyrer som en gal :ler: Det er kaldt her i dag og kaldere skal det visst bli fremover :fryser:

Blir ikke trening i dag, for jeg må rydde ned jula før jeg går på jobb (kveldsvaktuke) - og grave en sti til veden som står bakerst i hagen og kanskje aller helst bære frem litt av den også slik at jeg kan fyre med noe annet enn plankekapp :ler: Skal komme meg på yoga i morgen altså *speiderord*

:sukk: Sleipt er igrunnen ordet for å forsøke å presse den betalingen over på meg. Jeg vurderer en av flere alternativer nå, men i all hovedsak så må billetten bestilles i dag, tenker jeg, for hun må reise enten i morgen eller torsdag. Skal i allefall ringe utvekslingsselskapet og snakke med dem nå (om de evt har noen forsikring som dekker det) og deretter får jeg ringe far igjen :roll: Og får jeg ikke respons der, så tror jeg at jeg ringer eks svigerfar eller bror og hører om de kan hjelpe. Det er en smule råttent, men jeg gidder ikke ende opp med ansvaret for noe som ikke er mitt ansvar.

Får litt vondt i magen, kjenner jeg :tristbla:

Bedre nyheter - en dag i normalt gjenge var det som skulle til. Nå er jeg nede på ett-tallet på vekta igjen og klar for ny dyst fremover. Skal komme meg videre ned - forbi nullen er det første hovedmålet, så får vi se hvor mye lenger jeg greier komme. Erfaringen fra jula er forøvrig at så lenge jeg ikke spiser helt crazy så skal jeg kunne greie å vedlikeholde vekten. Sjokolade og marsipan hver dag gjør jo at man går opp, men bare kjøtt og brød er ikke så ille - i moderasjon vel og merke. Det er greit å finne ut av det også, så kan jeg ha en sjanse til å holde meg der når målet er nådd. Ja, ja...

Får vel begynne ringerunden og nedplukkinga av jula :husarbeid:

Gjest svanungen
Skrevet
Sjokolade og marsipan hver dag gjør jo at man går opp...

Skjønner ikke hvor du har denne erfaringen fra? :fnise: Ingen god diett med sjokolade altså? Kanskje derfor ingen går ned på "jule-dietten"? :ler:

Er virkelig godt med litt mer normalt kosthold igjen. Selv om jeg kjenner et skikkelig søtsug innimellom, så vet jeg at det vil gi seg etter noen dager uten søtt, og at det hele vil normalisere seg igjen. Blir godt!

Lykke til med ringerunden! Synes det er helt greit av deg å ringe eks-svigerfar eller eks-svoger. Er jo den siden av familien det gjelder, og faren har da like mye økonomiske forpliktelser som deg! Ærlig talt...

Skrevet

Huh.. brukt dagen på subtile pressmetoder og vært umåtelig hjelpsom i forhold til billettfiks osv (bortsett fra økonomisk). Nå er lenke til aktuelle flybilletter oversendt far og jeg håper alt er i orden innen kvelden :sukk:

Har fått fri av sjefen til å delta i begravelsen jeg også - og mamma blir nok med - så da skal det meste være på plass håper jeg...

Har fått kastet ut jula, gravd vei til veden bakerst i hage og til og med båret fram litt slik at jeg kan hente den litt nærmere døra. Og har hatt venninna mi på besøk og skravlet koselig, som det alltid er når hun er innom. Hoppet over lunsjen i dag og bare stappet i meg litt middag før jeg dro på jobb. Litt svart samvittighet for manglende trening, men skitt au. Jeg kan klare meg uten trening hver dag. Det viktigste er faktisk maten.

På plass på jobben og det ser ut til å bli en stille dag i dag også. Har litt å gjøre altså, så jeg skal vel ikke visne helt hen her - dessuten er det 22 minus ute og jeg er takknemmelig for å slippe å skulle ut på noe i dag :fryser:

Skrevet

Dumt av faren å ikke ordne opp når dette til og med er på hans side av familien.. Håper det ordner seg, særlig for datteren sin del!

Skrevet
Dumt av faren å ikke ordne opp når dette til og med er på hans side av familien.. Håper det ordner seg, særlig for datteren sin del!

Det ordner seg om jeg så må ordne det selv, for hun skal slippe å bli sittende der borte på grunn av ham, men jeg forsøker i det minste å hjelpe ham til å fikse det selv.

Det jeg blir mest sint på er at han skaper sånt unødig stress for henne.

Hadde det vært på min side hadde jeg selvsagt ordnet det hele.

Skrevet

Ja, det hadde i alle fall blitt feil hvis jenta skulle lidd under farens tullball. Får tro han rydder opp selv nå da, syns ikke det er rett om det ender med at du skal betale.

Skrevet
Ja, det hadde i alle fall blitt feil hvis jenta skulle lidd under farens tullball. Får tro han rydder opp selv nå da, syns ikke det er rett om det ender med at du skal betale.

Nei det er ikke rett, men i så fall så kommer jeg til å forlange å få pengene i hånda når vi ses på fredag. Men jeg tror han tok tegninga og fikser nå.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Titter bare innom i all hast for å takke for støttende ord i dagboken min :klem:

(også nevner jeg ikke noe om at jeg har to ekteskap og et samboerskap bak meg - jfr supra sin bok) Så kom ikke her altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...