Suzy Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #2541 Skrevet 20. desember 2009 Har vært på dine trakter i dag, og det var kaldt nok synes jeg. Brrrrrrr...... Men det var enda kaldere når jeg gikk av toget i Oslo.... Tror deg! Det er alltid så surt inne i byn når det er noen få kuldegrader. Her står i det minste lufta ca stille
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2009 #2542 Skrevet 20. desember 2009 Hei! Så godt med kjærestehelg, og ikke minst å få pratet om ting du har tenkt på en stund Koselig med julepyntet hus da
Gjest svanungen Skrevet 21. desember 2009 #2543 Skrevet 21. desember 2009 God morgen! Håper alt står bra til i de indre bygder, og at det er sånn passe med minusgrader. Godt å høre at du fikk snakket med kjæresten og luftet litt ting og tang. Hjelper ofte med en prat selv om det kanskje ikke løser problemet der og da Ønsker deg en strålende mandag! Kort uke!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #2544 Skrevet 21. desember 2009 God morgen! Regner med at det er kaldt hos deg også, så jeg serverer Ha en fin mandag
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2545 Skrevet 21. desember 2009 God morgen - siste arbeidsdager før skikkelig langfri (kjæresten og jeg telte over og han har 12 dager og jeg 11 dager julefri. Fytterakkern!) Ganske passelig med kuldegrader i dag - ca tolv, syns jeg at jeg så. Merkelig nok så føles det ikke helt horribelt, men jeg regner med at jeg begynner å bli akklimatisert, rett og slett. Det fine er at det er veldig julesteming ute nå. Det snør og snør, men bare lette fjon som du igrunnen kan nyse vekk og ikke trenger måke og alt ser hvitt og vakkert ut. Koselig å stå opp til julepyntet hus også, men litt forvirrende, for jeg pleier egentlig ikke pynte før det er lille julaften I dag skal jeg handle ei flaske vin til kjæresten til mamma (han hadde jeg selvsagt glemt) også håper jeg at jeg er i mål. Eller... om jeg ikke er i mål da kan det være det samme! Nå MÅ jeg ha
MarianneE Skrevet 21. desember 2009 #2546 Skrevet 21. desember 2009 Skulle vært på polet jeg og, men jeg tør ikke. Jeg faller alltid nå det er glatt, og med en pose fra polet... ja, du kan tenke deg til resten...
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2547 Skrevet 21. desember 2009 Skulle vært på polet jeg og, men jeg tør ikke. Jeg faller alltid nå det er glatt, og med en pose fra polet... ja, du kan tenke deg til resten... Ja jeg kan virkelig tenke meg!
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2548 Skrevet 21. desember 2009 Drømmejobb er ledig i NRK! Selvsagt får man ikke sånne jobber (og om man fikk - hvem kan ta et engasjement på en måned lissom ), oj altså... jeg har jobbet litt i tv og jeg har mellomfag filmvitenskap og jeg er over snittet interessert i film (mer enn å like å gå på kino ja) og jeg har stått mye på scena.. Jeg lurer på om jeg søker uansett jeg. Sjøl om jeg selvfølgelig ikke får den Jeg er vel for gammel også forresten. Hvem vil vel ha ei halvgammal kjærring fra landet som filmprogramleder? Men for en drømmejobb....
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2551 Skrevet 21. desember 2009 Søk!!! *gjør honnør* Yess boss! Jeg tror jeg skal altså - uansett hvor mikroskopisk sjansen er, for det er jo en fantastisk bra jobb!
Gjest svanungen Skrevet 21. desember 2009 #2552 Skrevet 21. desember 2009 Kunne tatt en lang runde her nå, med ord som: - den som intet våger intet vinner - alt ordner seg for snille jenter etc. Men det beste er å si det kort og greit som de øvrige her: SØK!!!!
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2553 Skrevet 21. desember 2009 Ålreit, ålreit... jeg skal sette meg ned nærmeste kveld og jobbe ut verdens beste søknadstekst. Æresord!
-Englefjes- Skrevet 21. desember 2009 #2554 Skrevet 21. desember 2009 (endret) Slikt liker man! Jeg kan informere om at mannen er særs aktuell for en jobb han trodde kun hippe, kule 26-åringer kunne få, og han vurderte nesten å la være å søke. Vi venter i spenning på avgjørelse til utpå nyåret, men det var iallefall ikke nødvendig for ham å vøre sånn som han trodde han måtet være for å være aktuell for jobben. Endret 21. desember 2009 av -Englefjes-
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2555 Skrevet 21. desember 2009 Slikt liker man! Jeg kan informere om at mannen er særs aktuell for en jobb han trodde kun hippe, kule 26-åringer kunne få, og han vurderte nesten å la være å søke. Vi venter i spenning på avgjørelse til utpå nyåret, men det var iallefall ikke nødvendig for ham å vøre sånn som han trodde han måtet være for å være aktuell for jobben. Hm.. det betyr at det er håp for kjærringer på 38 fra landet også med andre ord Jeg syns jo sjøl at jeg er umåtelig godt kvalifisert til dette her, men ser liksom ikke for meg at jeg er aktuell for det lissom...
-Englefjes- Skrevet 21. desember 2009 #2556 Skrevet 21. desember 2009 Hm.. det betyr at det er håp for kjærringer på 38 fra landet også med andre ord Jeg syns jo sjøl at jeg er umåtelig godt kvalifisert til dette her, men ser liksom ikke for meg at jeg er aktuell for det lissom... Det var litt det samme mannen tenkte. Kvalifisert, men uaktuell likevel. Så feil kan man ta. Jeg har troen! Kljendissuzy!
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2009 #2557 Skrevet 21. desember 2009 Jeg syns jo sjøl at jeg er umåtelig godt kvalifisert til dette her, men ser liksom ikke for meg at jeg er aktuell for det lissom... Klart du er aktuell. Dessuten kommer du til å angre om du ikke søker. Om du får den, tar du ut ferien din den måneden det varer. Så det så.
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2558 Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det var litt det samme mannen tenkte. Kvalifisert, men uaktuell likevel. Så feil kan man ta. Jeg har troen! Kljendissuzy! He, he - nemlig - kvalifisert, men ikke aktuell likevel. Akkurat det med kjendis er ikke så farlig - men jeg kan holde det ut for å få jobbe med noe så spennende som film Endret 21. desember 2009 av Suzy
Suzy Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #2559 Skrevet 21. desember 2009 Klart du er aktuell. Dessuten kommer du til å angre om du ikke søker. Om du får den, tar du ut ferien din den måneden det varer. Så det så. Det var det jeg tenkte også - jeg kan alltids bruke ferien min på det om jeg skulle være så heldig
Gjest svanungen Skrevet 21. desember 2009 #2560 Skrevet 21. desember 2009 Ikke så farlig med kjendisgreiene du liksom... Suzy er nok innerst inne ei lita linselus Krysser fingrene for deg! Så spennende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå