Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen
Forresten (igjen) jeg får kunst av mamman min i julegave - en slik engel. Lurer på å kjøpe en selv også, for jeg syns de er umåtelig vakre og jeg kunne tenkt meg to.

Kjempefine engler!

Hører jeg snakk om en rød kjole her? Shopping på gang? Jeg kjøpte rød kjole i fjor, på Match. Moro med noe som er litt annerledes enn det man vanligvis bruker (jeg er fæl til å havne i sorte bukser og en ok topp, evt til nød et sort skjørt...).

Lykke til med shopping, hudpleie og julesang!

Jeg fikk plutselig en liten kafe-invitasjon etter jobb... Trening? Kafe? begge deler? Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med shopping, hudpleie og julesang!

Jeg fikk plutselig en liten kafe-invitasjon etter jobb... Trening? Kafe? begge deler? Hmm....

Begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jakten på rød kjole. :sexy:

Missunner deg hudpleie, men det er vel bare halvannen uke siden jeg hadde det sist.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå jeg ikke skal fortelle at jeg eier en rød julekjole i størrelse 36 OG at jeg gumler marsipan?

:hoho:

Det var lussekatter jeg hadde lyst på - ikke marsipan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja.. det ble tilslutt en ganske kul svart kjole - i strikk og med små mørklilla knapper ved ermene og i halsen på meg. Litt nødløsing, men den var pen på, behagelig og "ærbar" - og på halv pris så den kostet 250 kroner.

Så ble det julegave på pappa og en til på kjæresten - så nå mangler jeg en til en ettåring, en til tante og onkel og et par gaver til til mamma. Har kjøpt npoe, men må ha et par ting til.

Nå må jeg få ut fingeren og pakke inn mer og i morgen må jeg male mye mer på bildet til kjæresten. Har kjøpt andre gaver i tillegg i tilfelle han ikke liker det for da har han i det minste noen "orn'tlige" gaver. Kjenner jeg har litt hetta for det bildet - kanskje er det en skrekkelig dum gave...?

MEN julesangen var herlig! :nigo:

Jeg passer på å synge av full hals og med alt jeg kan når jeg er der. Sangene er vakre og det er så GODT å synge så man blir varm langt inni seg. Vi avslutter alltid med "Deilig er Jorden" og det er en av de vakreste julesangene - eller salmene om du vil - for meg. Jeg blir nesten tårevåt når jeg tar i og synger ut i den.. Ahh...

Kjørte mamma hjem og var helt tom for energi når jeg kom hjem. Så har stekt meg en haug med sopp og surret den i rømme. Yum! :spise: Det hjalp veldig på formen, kjenner jeg.

Litt tv og litt latskap nå, så er det kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig er jorden er en av de vakreste sangene jeg vet om også. Det er ikke sjelden jeg begynner å snufse litt når jeg hører en fin oppsetting av den. Det samme med Det lyser i stille grender og En rose er utsprungen. Jeg får ståpels. :hjerte::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig er jorden er en av de vakreste sangene jeg vet om også. Det er ikke sjelden jeg begynner å snufse litt når jeg hører en fin oppsetting av den. Det samme med Det lyser i stille grender og En rose er utsprungen. Jeg får ståpels. :hjerte::grine:

Signerer.... og i tillegg elsker jeg O helga natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tenker at kjæresten blir glad for bildet. Det er da ingen teit gave, du har jo laget det selv :)

Og jeg elsker også Deilig er jorden og O helga natt. Nydelige julesanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Eller for å være helt korrekt: KALD morgen! :fryse: Fy f så kaldt i dag og en eller annen har skrudd helt av varmen inne på jobb i går så da jeg kom var det bare 19 grader inne og det er i kaldeste laget gitt....brrr.. :forvirret:

Får bare nidrikke kaffe og være takknemmlig for at jeg har ulltrøye under og ullgenser utenpå, for ikke å snakke om alpinsokker :)

Litt uggen i magen om dagen. Skjønner ikke helt hva det er, men det er mulig det blir for mye skifte mellom utskeiing og stramme tøyler i kosten. Bråk og bulder i mageregionen hele tiden og jeg blir ofte mett før jeg faktisk er det - orker liksom ikke å spise selv om jeg egentlig er sulten :klø: Merkelig...

Og fortsatt har jeg lyst på lussekatter... :sjenert:

Skal masseres etter jobb i dag også blir det skikkelig hjemmekveld. Har planer om å fyre som en gal, pakke gaver og male (og vaske klær) og ikke noe annet :nigo:

Hm.. :kaffekopp: hjelper på temperaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Kommer med masse :kaffekopp: til en frossen innenlandstiger (eller bygdetiger om du vil :fnise: ). Håper varmen kommer sigende etterhvert! I alle fall innendørs...

Deilig er jorden er en skikkelig "ståpelssang". En utrolig flott avslutning på julekonsert, og en høytidelig stemning senker seg. For mange år siden sang jeg i kor, og da hadde vi et par julekonserter. Spesielt en av de konsertene var helt utrolig, det var en unik stemning. Tror det var mange som satt med ståpels og en tåre i øyekroken under Deilig er Jorden da... Og O Helga Natt er jo bare fantastisk den også.. *gleder seg til julekonsert!!!*

Onsdag er treningsdag for fugler som ønsker og unngå å ende opp som nyttårskalkun... :fnise: I tillegg MÅ det gjøres rent og blomstene må få en skvett vann. Er jo snart ferie!

Ha en strålende onsdag videre, Suzy!

Og gratulerer med ny kjole!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :)

Den urolige magen kjenner jeg til gitt. Og jeg tror du er inne på noe, når du sier du merker det mellom utskeielser i matveien. Jeg merker stor forskjell når jeg lever lavkarbo og ikke. På lavkarbo er magen fin hele tiden. Når jeg spiser "vanlig" mat, er jeg ofte ugrei i magen. Har en ømfintlig mage ja.

Nå har jeg levd på streng lavkarbo en 2-3 uker, og er veldig fin i magen. Har mistet 5-6 kilo også, til tross for at jeg ikke kommer i ketose lenger.

Ha en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenammen Purple! 5-6 kilo på bare noen uker!! :overrasket:

Åssen får du til det da???

Jeg står og stanger på det samme hele tiden jeg nå og komemr ikke ned til den jævla nullen. Det er jo helt min egen feil ettersom jeg har skeiet ut så veldig i helgene den siste måneden.

Ja det er noe med mage og lavkarbo altså - den fungerer utrolig mye bedre på det enn på "normalt" kosthold. Det er jo på sett og vis en ekstra motivator, for da er det enklere å holde seg unna karbene.

Frossen innlandstiger ja :hoho: Det er jaggu riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Æsj, de første 2-3 er jo bare vann da. Så to kilo ned er ikke så mye å hoppe i taket for. Syns det går vannvittig sakte, og det er mer eller mindre umulig å komme ned dit jeg vil. For ikke å snakke om å holde seg der. Vet at cluet er å trene mer ;)

Men magen er veldig bra, og energinivået høyere, så jeg står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nå fikk jeg O helga natt på hjernen. Den er så fin! Med Jussi, så klart. :hjerte: Tror jeg må fikse meg Spotify på jobb så jeg kan få hørt den nå. *utålmodig*

Frossen innlandstiger. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossen innlandstiger. :rulle:

:snurt: Akkurat som det er noe morsomt!

Ok - litt da...

Joa, Purple - du har rett i at det er par kilo vannvekt i kroppen. Sånn sett har jeg tenkt at jeg antagelig må belage meg på å gå ned et par kilo mer enn ønskemålet så jeg har litt å gå på til jeg skal normalisere kosten. Men det blir vel neppe aktuelt før etter jul slik fremdriften er på dette akkurat nå :roll:

Nå holder jeg egentlig bare unna og står på samme sted og der har jeg vært lenge, syns jeg. Hm, ved nærmere ettertanke har jeg nok ikke vært der mer enn en måned ca. Det er egentlig ikke så lenge tatt i betraktning at jeg har skeiet ut og tullet fælt den samme måneden. Ja, ja.. du skal se det er håp for å komme seg til null og under etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Når det kommer til vektplatå så anser jeg meg for å være meget erfaren på området... :sukk: Det går seg jo alltids til (sier den optimistiske siden av meg), men himmel som det tar tid! Og motivasjonen min synker for hver uke det står dønn stille. Men ny skjerpings igjen fra nyttår! Og må si jeg beundrer staheten og gjennomføringen din, Suzy! Du er DYKTIG!

Her har det forresten sluttet å snø lite.. :snø: Skikkelig vintervær nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...