Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God Morgen!

Litt mer på stell i dag ja (og ganske hyggelig at det er fler enn meg som snur døgnet helt opp ned i helga - det er jo så godt!).

Nå sitter jeg med frokost hos kjæresten og skal snart ut og fange den tidlige bussen opp igjen. Må bare komme meg innom en kiosk så jeg har noe å lese på. Får helt dilla om jeg ikke har en bok eller et skikkelig "dameblad" å kose meg med.

Kjæresten har forresten fått seg kaffemaskin, så jeg sitter her og gleder meg til å avslutte frokosten med en nybrygget kopp :nigo: Superkult!

Spørs om det blir kaffemaskinrelaterte presanger i år da :ler:

Litt :kaffekopp: nå og en liten sving rundt KG, så får jeg vel begynne å virke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Lesestoff trengs til busstur!

Godt at formen er bra og at døgnet er sånn nogenlunde tilbake til normalen :jepp: Virker uansett som om du har kosa deg skikkelig i helga!!

Nybrygget :kaffekopp: er nok ikke dumt for en tørst tiger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybrygget :kaffekopp: er nok ikke dumt for en tørst tiger :nigo:

Tigre pluss kaffemaskiner er nok et set-up for potensielt misbruk :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Sniker meg inn for å stjele litt kaffe her jeg. :ler:

Ha en fin tur hjemover i dag.

Godt valg Skravla - på vei til å melde deg faktisk :ler: Rekker (som du sikkert har skjønt) ikke noen kaffe i dag, men jeg er jo her inne stadig vekk, så vi prøver igjen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt valg Skravla - på vei til å melde deg faktisk :ler: Rekker (som du sikkert har skjønt) ikke noen kaffe i dag, men jeg er jo her inne stadig vekk, så vi prøver igjen vel?

Jeg skjønte at du valgte jobben fremfor meg i dag, ja. :jolie:

Klart vi forsøker igjen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå har jeg forspist meg på røkelaks og lefse *hulk*

Det var SÅ godt, men jeg kommer garantert til å ligge som en sperreballong oppunder taket på soverommet i natt (lefser er noe dritt slik) og jeg har spist altfor mye (kalorier) og altfor mye (karber) :sukk:

Nå føler jeg meg ganske dustete.. :sjenert:

Meeen jeg har trent to gode sykkeløkter og i morgen er det en ny dag hvore jeg kan være superflink. Så det så. Jeg klarer meg selv om det har vært en dag litt på siden av det anbefalte.

Og i dag var det ei på spinn som jeg ikke har sett på en stund og da jeg skulle samle inn deltagerlappene før timen, så sier hun "du har du gått ned masse i vekt eller?" Og jeg svarte at masse er det vel ikke, men det er omtret seks kilo siden i august og hun sa "ja for det syns godt altså. Nå var du veldig slank!".

Ble veldig glad og takket veldig. Så godt når noen sier de ser det altså. Da blir jeg motivert til å gå på videre.

Jobb igjen i morgen.

Har så mye jeg skulle gjort her hjemme også.. Litt inspirert og har lyst til å ommøblere til jul, men får se det an. Ikke lurt å begynne med for mye prosjekter på en gang nå :ler:

Pff... nå er det bare mer :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Synes ikke du skal tenke for mye på kcal og karber i forbindelse med lefsekosen i går jeg. Det var sikkert utrolig godt! Og en kosekveld ødelegger ingenting. Er jo en uke til jul for søren! Synes du viser en utrolig vilje og styrke som klarer å kjøre løpet så strengt som du gjør. Imponerende! Samtidig godt å se at du kan skeie solid ut innimellom du også. Suzy er bare et menneske hun også! :hoppe:

Håper du får en finfin tirsdag, og koser deg masse!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen (Svanen :hug: du har selvsagt rett - ingen krise)

Betaler fremdeles for gårsdagens synder med verdens mest oppblåste mage :fnise: Jeg satser på at et massivt inntak av koffein i hårreisende mengder før klokka slår ni kommer til å sørge for den nødvendige evakuering av avfallstoffer :roll::ler:

En kilo opp på vekta i dag, men det er stort sett lefse, regner jeg med og er sikkert vekk i morgen. Håper jeg :sjenert: Klart jeg ikke ødelegger alt med en kveld med skeiing - det kjennes bare slik ut der og da, men nå er kjøleskapet stort sett tomt for tull igjen og jeg er klar for ei skikkelig striks uke. Nå er det straks jula og skal jeg kunne tillate meg å spise det jeg har lyst på i juleuka, så må jeg stramme tøylene i forkant. Motivert og bestemt :jepp:

I dag skal jeg til hudpleie rett etter jobb og jeg gleder meg sånn! Syns jeg har skikkelig gusten vinterhud nå og trenger en skikkelig rens.

På kvelden i dag har jeg egentlig regnet med å skulle avgårde på julesang, men så står det ikke annonsert noe sted i dag, så jeg lurer på om det ikke er noe i år :tristbla:

Får forsøke å finne ut av det.

Blir det ikke noe av så blir det yoga istedet. Akkurat det gjør ikke noe :nigo:

Puh.. mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn babe!

Skal ikke bruke Dagboka di til å mumle mer om kjolen min. Men da jeg våknet i dag, før klokka ringte lå jeg og smilte og tenkte str 38, 299! Juhuuu! :sjenert:

Ellers håper jeg dagen din er god, og at du er glad i hjertet, for det fortjener du mest av alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER julesang i dag :nigo:

Takk og pris, for jeg hadde gledet meg. Det gir meg sånn steming og så god følelse.

Ikke mer kjoleprat nei, Katie :nei: - unner deg den, men jeg vil ha en RØD en!!! :sur: Kanskje jeg rekker en sving om nærmeste kjøpesenter før julesang i dag forresten?? Hmmmm....

Men takk for tanke ... er ganske glad i hjertet :sjenert:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

Suzy skal på julesang, og er glad i hjertet sitt! :danser:

Herlig!

Bare en uke til jeg skal på julekonsert, blir koselig! Blir gjerne skikkelig julestemning av slikt...

3 timer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til rød kjole!

(Forresten skal jeg til hudpleie i dag og gleeeder meg :nigo: )

Har funnet ut at jeg rekker hjemom etter litt mat også drar jeg rett avgårde til shopp og til kjolelet. Ha!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...