Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen
Skrevet

:bond::bolledeig::skya: <--- Suzy i solid :kaffekopp: -rus :fnise:

Så herlig å føle seg våken og opplagt! Og helt suverent med inspirasjon og resultater på malefronten. Bøyer meg i støvet jeg altså!

Jeg trente styrke i går, og begynner å bli kjent med noen nye muskel-flekker her :ler: Har på et underlig vis klart å få tak i øverste del av bakleggen, samt knehasene. Interessant! Tror det har sammenheng med et forsøk på akrobatikk i ribbeveggen i går... Men er godt å finne litt nye muskler og kjenne at kroppen har vært i bevegelse!

Ha en strålende torsdag videre!

*tør ikke servere mer :kaffekopp: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho: Jeg er litt der ja - merkelig!

Hvor kom denne energien brått fra??? :klø:

Sitter her og ringer og ringer på alt mulig i dag og får tak i alle jeg vil - men får ingen saker - "nei det er ikke klart", "den har ikke kommet enda" osv osv :roll:

Jeg løp på tredemølla i går og fikk så vondt nederst på baksiden av leggen at jeg knapt kom meg gjennom det siste minuttet. Kommer sikkert til å være et sant helvete i morra, for da har jeg både ettervikrningen av mølla og yogaen :ler:

Menneskelige vraket Suzy...

Gjest svanungen
Skrevet

Rart hvordan det kan være godt å ha det vondt av og til.. :fnise:

Her føles leggene nå som om de er overkjørt av en trailer, er helt mos. Kjenner det blir heeeerlig :filer: med intervallspinning med disse leggene!

Tør ikke tenke på hva yoga kan gjøre en kropp i en slik situasjon... Beundrer deg!

Skrevet
Rart hvordan det kan være godt å ha det vondt av og til.. :fnise:

Her føles leggene nå som om de er overkjørt av en trailer, er helt mos. Kjenner det blir heeeerlig :filer: med intervallspinning med disse leggene!

Tør ikke tenke på hva yoga kan gjøre en kropp i en slik situasjon... Beundrer deg!

Det er både godt og vondt ja :nigo:

Jeg kan jo legge til at jeg er småstøl på ryggen også etter yoga på tirsdag :fnise: Vrak, på vrak - en vakker dag blir vi sterke

Skrevet

:strix:

Kjæresten er på vei oppover!! Hurra!

Han ringte for en stund siden og lurte på om jeg var hjemme i kveld. Jaa, sier jeg - dum som et brød. Jo for han var på vei oppover da... :nigo:

Nå ble jeg glad!

Vært på yoga i kveld og det var steinhardt som vanlig, men nå klarer jeg skulderstående enda det er litt justering igjen før det blir perfekt. Gøy!

Fått meg litt mat i magen, funnet meg en liten akevitt :lur: og venter :rødme:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så deilig å få overraskende kjærestebesøk :strix:

Kos dere masse i helga :)

Skrevet

Så deilig at kjæresten kommer da. :rødme:

Gjest svanungen
Skrevet

:strix:

SÅ koselig med kjærestebesøk allerede på torsdag!

Ha en kjempefin kveld og helg, kos dere skikkelig!

Forresten, har du et sånt illustrasjonsbilde av denne skulderstående posituren din? Min "ikke-så-myke" skrott sliter litt med å se det for seg :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Så herlig at kjæresten kommer på overraskelsesbesøk! :hjerte:

Skrevet (endret)

Ikke trøtt, men litt vedsiden av meg selv i dag :overrasket:

Fikk bare ikke sove i går kveld (ble litt glad og oppspilt av at kjæresten kom), så jeg har hatt en litt utolig natt. Men jeg er våken - overraskende også.

Og blid :sjarmor: - det er ingenting som er så fint som å nesten sovne i varme armer, kjenne lukten av ham og høre pusten hans og alt.. :rødme:

Forresten, har du et sånt illustrasjonsbilde av denne skulderstående posituren din? Min "ikke-så-myke" skrott sliter litt med å se det for seg :fnise:

Skulderstående - men vi bygger opp med myke klosser og tepper under overkropen slik at nakken ikke blir så bøyd og at man får god støtte - og bruker en stol på vei opp (så man kan ta en mellomhvil med beina på den.

Litt stiv og støl i dag, men ikke så galt. Får heller komme tilbake med rapport, for det pleier å bli betraktelig verre utover dagen :ler:

Jobbfest i kveld og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg ønsker meg en rød kjole til å ha i jula, som er sånn midt i mellom-fin. Sånn at man kan bruke den julekvelden og ha det komfortabelt og på byen om man kler den litt ned. Men det er jo ingen som har røde kjoler. Why?!

Åh nå tror jeg sikkert kaffen er ferdigkokt.

Må ha litt gitt - I :hjerte::kaffekopp:

Endret av Suzy
Skrevet (endret)

:overrasket:

Jeg er i ferd med å ta på meg å huse jobbjulebordet i kveld! Altså ha det hjemme hos meg.

Vi skulle til lokalkontoret en time unna, for å sørge for at de som jobber der skulle ha kort vei for en gangs skyld. Nå har to av tre meldt seg av (på tre timers varsel) og dermed mener jeg det er tull at sju stykker skal kjøre i to timer for å spise der, når det bare er en igjen der.

Men på kontoret her er det ikke lovlig å nyte alkohol - så jeg sa så kjekt at vi kan jo spise hjemme hos meg :spise:

En fort tur med støvsugeren - litt rydding og dermed er det klart for fest, tenker jeg.

Endret av Suzy
Skrevet

Så utrolig koselig at han bare kommer på overraskelsesbesøk, det er helt herlig! :klem:

Kos deg på julebord!

Skrevet

Og vips var det søndag :overrasket:

Det ble jobbjulebord hjemme hos meg ja. Veldig koselig og ganske praktisk - ikke noe problemer med skyss og slikt :ler: Jeg sveipet kjapt over og ryddet litt - og dekket på. Dett var dett. Sistemann gikk klokka fire om morran og det betyr val at det var vellykka da? :ler:

I går kjørte vi ned hit og rakk en dusj før vi dro til et vennepar på middag. Hjemme klokka tre i natt (vi snur døgnet fullstendig i helgene altså!) og spiste frokost klokka ett i dag :roll: Sløvinger.

Skal snart ut og hente bilen - helst før det blir helt mørkt - og få litt frisk luft med det samme.

Hadde tenkt å handle litt i dag, men tror vi driter i det. Blir så slitsomt å dra det med seg på bussen hjem i morra.

Blir altså her til i morgen og drar opp da. Må oppover tidligere enn beregnet - hadde tenkt å ta en liten shopp-kikk, men tror ikke jeg rekker det skal jeg rekke andre ting :forvirret: Vel, vel... Rekker kanskje å kikke bittelitt før jeg drar...?

Fortsatt fin søndag. Jeg har sjukt lyst på lussekatter i dag... :sjenert:

Gjest svanungen
Skrevet
Jeg har sjukt lyst på lussekatter i dag... :sjenert:

Jeg også!!

Men her er det ingen som har bakt, og har ikke det som trengs. Og så fortrenger jeg det faktum at butikkene har søndagsåpent :fnise: Får spise klementiner og slikt istedet.

Høres ut som en koselig men småhektisk helg! Og veldig slitsom døgnrytme :fnise: Kos dere, NYT søndagen!

Skrevet

Denne dagen har gått i karbodassen uansett og vi skal på butikken etter at vi har hentet bilen - finner jeg noen da så blir det jaggu Lussekatter til kveld. Basta!

Skrevet

Jeg kan informere om at vi spiste frokost kl tre i dag (jeg sto opp to! :overrasket:), så du er ikke den eneste som har snudd ting litt opp-ned i dag. :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg spiste frokost på MacDonalds klokken kvart på to i dag. Akkurat ferdig med lunsjen, bestående av pizza og en pose julemarsipan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...