Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Nå er vel ikke Kari Traa boksere det hotteste som finnes heller.. eller forresten det tar jeg tilbake - hadde ne kjæreste en gang som hvedet at det var det mest sexy han så meg i... Mulig jeg har hatt noen rare menn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan lager jeg link til dagboken min nederst på siden? Sånn som du har?

Gå på profilen og legg den inn som en lenke - om du skjønner hva jeg mener. Det ble en dårlig forklaring - en forsøksvis bedre en her:

Altså - gå på kontrollpanel og på endre signatur under personlig profil - også fikser du det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen? Nei :snurt:

Tror du ikke jeg forsov meg i dag. Sovnet igjen med klokkeradione på full rulle vedsiden av hodet og sov en halvtime lenger enn jeg hadde ment. Ok, så MÅ jeg ikke være her så tidlig som jeg er, men jeg liker det for å få gått hjem litt tidlig og få noe ut av ettermiddagen.

Så nå sitter jeg her på jobb med omeletten min. Kom bare litt for sent, men måtte ta med frokosten til fortæring ved pulten gitt.

Foreløpig ikke helt våken her - det må jeg innrømme - og litt sånn førjulsstressa innvendig kjenner jeg. Bare tull egentlig, men det skal nok bli greit. Kjæresten og jeg ble enige om å ta et julegaverøkk på søndag, så da gidder jeg ikke gjøre mer enn å få skrevet lista over hvem jeg skal kjøpe til - også kan jeg rett og slett få gjort noe hyggelig hjemme i dag :nigo:

Nå er vel den :kaffekopp: ferdig vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Usj!

Forsovelser er noe skrekkelige greier! De gangene jeg har klart å forsove meg, så går liksom hele dagen i vasen. Kommer helt på hæla, er småstressa og oppjaget. Ingen god følelse!

Håper du klarer å senke skuldrene litt, og at dagen blir bra etterhvert! Ikke dumt med et lite felles julegaverøkk, det kan bli effektivt! :jepp:

Serverer mer :kaffekopp: og håper onsdagen blir bra!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med forsovelse.... det blir stress uansett hvor "god" tid man egentlig har.

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Julegaveshopping på søndag høres greit ut. Var ute en tur forrige søndag og det var en god del mennesker, men langt mindre enn ettermiddagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*super* :kaffekopp:

Har klart å ikke stresse meg altfor mye opp faktisk - men holdt på å glemme treningstøyet hjemme i dag og da hadde jo rett på trening etter jobb blitt noe helt annet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :)

Veldig kjedelig å forsove seg, da kommer hele dagen galt avsted. Håper du har fått summet deg nå, og får dagen på skinner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryker på!

Noen som kjenner igjen denne?

(Hverdagsglimt fra i går)

KateW: Mamma, har du noen tips om hva pappa ønsker seg til jul?

Mor: Ja, han ønsker seg sånne fine krystall-skåler fra Rosendal til å ha is i.

KateW: Pappa ønsker seg det? Jeg har kjøpt til deg, altså.

Mor: JA, det er jo han som spiser is!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Stryker på!

Noen som kjenner igjen denne?

(Hverdagsglimt fra i går)

KateW: Mamma, har du noen tips om hva pappa ønsker seg til jul?

Mor: Ja, han ønsker seg sånne fine krystall-skåler fra Rosendal til å ha is i.

KateW: Pappa ønsker seg det? Jeg har kjøpt til deg, altså.

Mor: JA, det er jo han som spiser is!

:roll:

:ler:

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Mammaen din er ubetalelig iblant!!

Mhm... *tørt*

Ser for meg pappan hoppe i taket over krystallskåler... "Akkurat det æ trengår te Isen min!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm... *tørt*

Ser for meg pappan hoppe i taket over krystallskåler... "Akkurat det æ trengår te Isen min!"

Ja virkelig!

Minner ikke så rent lite om den reklamen for Ekspert som går om dagen. Voksent par i stua og han sier vi ønsker oss sånne tynne kopper til jul som man ikke får fingeren inn i hanken på og som man brenner seg på fingrene av. Sånne vi samler på.

Jeg ler så godt av den reklamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Mamma var så lei av at hun hvert år fikk huslige ting til jul/bursdag, mens pappa fikk mer personlige gaver. Så et år satte hun foten ned, og ønsket seg smykker/parfyme etc. Samme år fikk pappa nye gryter til bursdagen :fnise: Nå får de gjerne huslige ting om det er det de ønsker seg, men ellers prøver vi å finne andre, og litt mer personlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare dele litt av en mail jeg fikk i dag, som løftet dagen min til godt over middels. Jeg har klaget over egen slapphet og dårlighe virkelyst og at jeg ikke får gjort alt jeg burde:

"Når du får til å trene i løpet av kvelden så er du ikke lat i mine øyne. Synes du alltid er i gang med et eller annet jeg og beundrer deg for det. Samvittighetsfull og lite borte fra jobb også. Alltid ting du får til og gleder deg over. Holder humøret oppe i omgivelsene dine også. Blir glad når jeg tenker på det. Du får til mer og klarer deg bedre enn de fleste. Slik ser jeg deg."

Av og til er det ganske godtå få se seg selv gjennom andres øyne også :sjenert:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

En herlig epost, som virkelig trengs innimellom! Ta godt vare på den, og les den når du føler behov for det. Sånne ord varmer hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig epost, som virkelig trengs innimellom! Ta godt vare på den, og les den når du føler behov for det. Sånne ord varmer hjertet!

En veldig god en fra en veldig god venn og det løfter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God løpeøkt på 45 minutter i dag, men himmel og hav så sliten jeg ble :overrasket: Vet ikke hva det var, men var helt på felgen etterpå og måtte ta meg god tid før jeg gikk i dusjen.

Middag i fred og ro foran tv og nå sitter jeg og forsøker å inspirere meg selv til å være litt effektiv. Må få på et par vaskemaskiner og se om jeg maler litt... *puster* Hiv og hoi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

Mystisk våken i dag - hva i alle dager kan det komme av? Har vært oppe en tur midt på natta i natt. Drømte et eller annet som stressa meg litt og våkna, gikk på do og tusla tilbake til sengs og sov veldig godt resten av natta :ler: Restart av nattesøvn?

Veldig fornøyd med meg selv i dag. Malte masse på bildet til kjærsten til jul og jeg tror dt blir bra altså. Det er lenge siden jeg har malt noe særlig og dette var virkelig gøy. Merket plutselig at jeg fant noe inspirasjon og form og at det begynte å skje noe positivt. Tror det blir tid til en liten økt i dag og. Håper han vil like det :sjenert:

I kveld er det yoga igjen - gleder meg til en skikkelig røff økt. Kommer sikkert til å finne et nytt ste¨d på kroppen jeg har vondt i morra. Det er en ny flekk annehver dag egentlig :ler:

Kjæresten skulle kanskje ta seg fri fredag og komme i kveld, men så ser det ikke ut som det blir mulig. Litt dumt, for en ekstra natt er veldig koselig, men det blir jo fint om han kommer i morgen og... Tross alt. Bare jeg husker å gjemme maleriet så er alt bra!

Litt mer :kaffekopp: nå så står jeg på stolen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...