Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mornings og mandags Suzeluskan!

Ja ja, jeg har nå funnet ut at jeg har blitt gammel og begynt å få aktive drypp. Noen har ansvar for julekalender her på huset, som vi skal begynne å trekke av i dag. Samme Noen har ikke bare glemt å ta med egen gave, men også å kjøpe gave. :roll:

Denne Noen har litt for mye i hodet om dagene, mistenker jeg :roll: og tror at nå må hun skrive julegaveliste, gitt. Og hun er blank helt blank på hva hun skal gi til folk... :sukk:

MEN, glad du har hatt en god helg. Jeg er også sår, jeg har vasket for naboen. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man har da lunsj.... :nigo:

Sender deg navn og telefonnr på PM så tar du kontakt om det passer slik.

Yey! :hoppe:

Skrevet
Mornings og mandags Suzeluskan!

Ja ja, jeg har nå funnet ut at jeg har blitt gammel og begynt å få aktive drypp. Noen har ansvar for julekalender her på huset, som vi skal begynne å trekke av i dag. Samme Noen har ikke bare glemt å ta med egen gave, men også å kjøpe gave. :roll:

Denne Noen har litt for mye i hodet om dagene, mistenker jeg :roll: og tror at nå må hun skrive julegaveliste, gitt. Og hun er blank helt blank på hva hun skal gi til folk... :sukk:

:kose: Stakkars NOEN... du skjønner da behovet for liste da regner jeg med....

Drypp er noe dritt altså... :roll:

Skrevet

Nå har jeg drevet med lister i åresvis, og jeg bør vel innse at det er det som fungerer for meg... Og IKKE drive å "Change a winning Team"...

Skrevet
Nå har jeg drevet med lister i åresvis, og jeg bør vel innse at det er det som fungerer for meg... Og IKKE drive å "Change a winning Team"...

Jepp! Sverger til lister - uten dem blir intet gjort for min del!

Skrevet

God mandag!

Jeg har sånn passe dreis på julegavene, men er ikke helt i mål enda! Så da kan vi spille på lag. :ler:

Skrevet
God mandag!

Jeg har sånn passe dreis på julegavene, men er ikke helt i mål enda! Så da kan vi spille på lag. :ler:

:hug: Takk og lov!

Skrevet
Jeg har kjøpt en julegave. :filer:

En?

Åh vi er altså fler som ikke er gjennomforbredt. Halleluja!! :hoppe:

Skrevet

Jeg er alltid treg ute. Men jeg vet stort sett hva jeg skal kjøpe på forhånd. Og så outsourcer jeg litt; spleising med søsken osv. kutter ant. kjøp. :tommelsmil:

Skrevet

Aporpos gaver...

Jeg grubler over et utrolig godt tilbud på Lookfantastic.com nå - det er veldig bra og billig, men det er over 200 kronersgrensa - noe som kan bety at det vil bli stoppet for toll og dermed ikke nå fram i tide. Sukk..

Koster 35 pund og tilsvrend i Norge koster 850 kroner. LITT forskjell, men er det vits i å ta sjansen? :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har enda ikke kjøpt en eneste julegave :omg: Har hatt så mye annet å tenke på, at jula kommer litt i bakleksa i år. Men jeg skal nok få kjøpt de gavene som trengs :)

Skrevet

To gaver innkjøpt (bl.a. mannen som fikk være med å prøve størrelsen, litt dumt å kjøpe dress i feil str...), ellers er jeg igang med vottestrikking. Så - vi er flere som har litt arbeid foran oss fram til jul ;)

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Bare innom med en :kaffekopp: til Suzyjenta, og et ønske om en super tirsdag! Fin start på dagen så langt? Savner sykkeltimen din?

:hug:

Skrevet

God morgen!

Gårsdagen bare raste vekk i full fart. Merkelig hvor fort enkelte dager går!

Dro rett fra jobb og til pappa, som hadde stekt medisterkaker i går og bedt meg på middag, så rakk jeg en sving hjemom for å dra på meg treningsklærne, før dobbel sykkel. Første timen var det få på og litt treg stemning, men time numemr to var det faktisk bra oppmøte på og jeg fikk litt tenning. Koste meg og da blir det er morsommere time for alle.

Durte kjapt hjem og slengte sammen ei kake jeg ahr hatt lyst til å prøvesmake før jeg slengte meg i dusjen og fikk akkurat laget meg en liten matbit før venninna mi kom litt over halv ni. Hun satt til litt over halv elleve (og vi smakte på kaka - MMMM!) og da var det bare å ringe kjæresten og komme seg i seng.

Puh...

Savner ikke morgensyklinga gitt. Savner konsekvensene av det, men ikke selve timen gitt... :sjenert: Skal prøve å ta igjen ved å løpe på mølla etter jobb i morgen og. Da bør jeg vel få den kondisjonstreninga som trengs.

I kveld er det yoga igjen også :nigo: Lurer på om jeg skal høre med mamma om hun vil være med på handletur til nabobyen for å ta et skikkelig rykk på julegavene i morgen. Da er det liksom unnagjort. Må sende til datteren denne uka uansett.

Nå er vel den :kaffekopp: snart ferdigtrekt vel?

Skrevet

Oppskriften på deilige kaker (jeg hater svisker, så jeg brukte tørkede tranebær istedet):

Gresskarbiter med sjokolade, chili og svisker

100 g smør

2 dl sukker

2 dl hvetemel

2 1/2 dl musli

1 ts bakepulver

1 krm salt

3 ss kakaopulver

1 ts malt kanel

1 krm chiliflak

10 svisker (jeg brukte tilsværende mengde tranebær)

1 dl gresskarfrø

Varm ovn til 170 grader.

Smelt smør og visp sammen med sukker, ha i eggene og visp litt til. Bland alt det tørre og ha i. Del sviskene i små biter og pudre med litt mel. Bland dem i deigen. Rør i halvparten av gresskarfrøene.

Ha deigen i en smurt avlang form ca 21 x 26 cm. Strø over resten av gresskarfrøene og stek i ca 30 min.

Kjøl ned og skjør i ca 12 biter.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Takk for trøst. Regner med det dukker opp en finfin mann. En gang.

Skrevet

De er pokker meg vanskelig å finne :forvirret:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Altså, jeg hadde gitt opp hele mannegreia. Bestemte meg for at nå gidder jeg rett og slett ikke mer! Og da dukket han opp, brått og uventet. Sånn kan det gikk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...