Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Jeg skal faktisk på første time med gravidyoga til uken, kanskje jeg får smaken på å drive videre med "skikkelig" yoga senere? Tror kanskje det er ørlite uforenlig med min maksstyrketrening, men det er jo ikke umulig at det lar seg kombinere. :) Dog er jeg noe skeptisk til at yoga er så bra for kondisjonen; en viss effekt kan det kanskje ha, men det som bestemmer kondisjonen er først og fremst hjertets slagvolum. Jeg kan ikke helt se hvordan det blir større gjennom yoga, som er særdeles uspesifikt ifht å bedre kondisjonen. :klø:

God helg, Suzy! :strix:

Spent på gravidyogaen altså! Virkelig!

For å spesifisere det med kondis, så sa han at for den jevne mosjonist vil yoga være nok som mosjon. Vil man være god til å løpe så må man trene på å løpe, sa han, men han mente at med yogatreningen så styket man muskulatur i brystkassa og åpnet den bedre, og pustet riktigere og bedre og ga mer rom for lungene - og derfor fikk fordeler når man skulle trene kondisjon.

Lurer på om jeg klare å si dette riktig nå :klø:

Sitter i sofaen hos kjæresten og ser på aktivitet på tv :fnise: Tror jeg skal opp igjen nokså tidlig i dag. Burde støvsugd, satt på ei eller to vaskemaskiner og ryddet litt. Dessuten mistenker jeg at det har snødd endel og jeg burde nok regne med å bruke litt tid på måking når jeg kommer hjem.. Blæh.. velsignelsene med snø lissom :forvirret:

Men først late meg litt til... :ler:

Endret av Suzy
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Her hadde det kommet mye snø, men nå regner det, og snøen forsvinner av seg selv. Kanskje det er sånn hos deg også, så slipper du måke ;)

Håper du har hatt en fin kjærestehelg :)

Skrevet
Her hadde det kommet mye snø, men nå regner det, og snøen forsvinner av seg selv. Kanskje det er sånn hos deg også, så slipper du måke ;)

Håper du har hatt en fin kjærestehelg :)

Deilig :nigo:

Så deilig at kjæresten klynket da han dusjet i formiddag og vasket ehem... ja.. du vet.. for han var sår :lur:

:flau:

Jeg satser på at det er så mildt hjemme også - det er det sikkert om det regner hos deg. Dessuten har jeg grus på gårdsplassen, så det er rimelig sannsynlig at jeg må satse på å kjøre ned snøen i et par omganger til før det er mulig å måke uten å flytte hele gårdsplassen ut på plenen :ler:

Gjest svanungen
Skrevet
Deilig :nigo:

Så deilig at kjæresten klynket da han dusjet i formiddag og vasket ehem... ja.. du vet.. for han var sår :lur:

:flau:

:skratte:

Du er ikke sann!!!!

:hoho:

Skrevet
:5::hjerter::popcorn: Utrolig bra helg da, med andre ord.. :ler:
Gjest Purple Haze
Skrevet

:humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe:

Suzyhelg i et nøtteskal ;)

Håper jeg kan rapportere det samme etter neste helg :sjarmor:

Skrevet (endret)

:fnise::flau::sjarmor:

Har man bare helga så får det jaggu være skikkelige saker også. Vi ler litt av oss selv vi også da - vi er noen skikkelig dyr når vi kommer sammen :ler:

Hjemme igjen. Vasken i maskina og lat rumpe i en annen sofa :nigo:

Endret av Suzy
Skrevet

God morgen!

Har i allefall sovet ut denne helga, for i dag våknet jeg av meg selv ti minutter før klokka og lå og ventet på at den skulle skru seg på. Det betyr vel at man er uthvilt?

Sykkel igjen i kveld og jeg gleder meg egentlig, for nå føler jeg at kroppen er veldig klar for å jobbe igjen. Sløvere enn sløvest i helga og da er det godt å få rørt seg. Får besøk av venninna mi på kvelden - etter trening - om alt går som det skal med store og små. Hun har småbarn og er skikkelig slitenom dagen, så jeg driver stadig og tilbyr fred og ro hjemme hos meg :ler: Der er det ikke noe mas.

Tror jeg må gjøre alvor av å lage meg ei skikkelig julegaveliste også. Må få litt oversikt. Lurer veldig på hva jeg skal finne på til ungene til kjæresten. De er igrunnen veldig godt vant, men jeg har ikke råd til å kjøpe noen sånne superdyre ting, så jeg forsøker å vri hodet for å komme på noe som er fint og hyggelig. Ikke så lett nei.

Først og fremst må jeg handle og sende til Skottland og vesla der og det må jeg få gjort denne uka, så det rekker frem i tide.

Nå må jeg ha :kaffekopp: kjenner jeg!

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Vimser innom og hilser på, og joiner på en :kaffekopp:

Godt å høre at du har fått slappet godt av i helga, og ladet batteriene skikkelig! Rustet og klar for ny uke! :jepp:

Var det nå jeg skulle nevne at jeg har en julegave igjen før jeg er ferdig? :sjenert:

Ha en strålende mandag, Suzy!

Skrevet
Var det nå jeg skulle nevne at jeg har en julegave igjen før jeg er ferdig? :sjenert:

:kjefte:

:snurt:

:fnise:

Skrevet

Skal jeg også unngå å nevne det samme som Svanungen? :fnise:

Skrevet (endret)
Skal jeg også unngå å nevne det samme som Svanungen? :fnise:

Ja takk det hadde vært fint :sur:

Jeg har kjøpt endel - men jeg har ikke helt oversikt over hvem som skal få hva osv.

Endret av Suzy
Skrevet
Ja takk det hadde vært fint :sur:

Jeg har kjøpt endel - men jeg har ikke helt oversikt over hvem som skal få hva osv.

Jeg er vel på det nivå med en del av gavene til nevøer og nieser. Får vel få tatt en runde og se om jeg trenger noe mer.

Skrevet

Ellers får du ta deg en Oslo-tur og shoppe litt. :nigo:

Og til kjæreste-barna..... en yogavideo og en trussel om å vise dem det in natura.... :sjarmor:

Skrevet
Ellers får du ta deg en Oslo-tur og shoppe litt. :nigo:

He, he! Der var jeg jo i helga :nigo:

Og til kjæreste-barna..... en yogavideo og en trussel om å vise dem det in natura.... :sjarmor:

:hoho: Snakker om å markere seg som den slemme stemora ganske ettertrykkelig!!

Skrevet

Ah... var det i Oslo du ble så sår....... :skratte:

Si fra om du har tid til å gå ut av senga for en kopp kaffe en gang da. :ler:

Skrevet
Ah... var det i Oslo du ble så sår....... :skratte:

Si fra om du har tid til å gå ut av senga for en kopp kaffe en gang da. :ler:

Først og fremst var det ikke jeg som ble sår altså :lur:

Og det har jeg helt sikkert. Hadde vært veldig moro med et treff :)

Neste uke (uke 51) skal jeg bli til mandag og busse hjem, så om du ikke er veldig travel på dagen på mandag så kunne vi jo ses (men du er kanskje på jobb?). Jeg må busse opp igjen så jeg rekker sykkeltimene mine på ettermiddagen - det betyr at jeg må dra litt etter klokka 14.

Skrevet

Man har da lunsj.... :nigo:

Sender deg navn og telefonnr på PM så tar du kontakt om det passer slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...