Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet

Huff! :klemmer:

Prøv å puste litt innimellom, og ikke la stresset ødelegge dagen helt!

Stikker innom med en :kaffekopp:

Skrevet

:hug:

Ikke fullt så stressa nå - har fått kontroll over gjøremålene etter en time overtid og nå har jeg fått i meg middag, hentet frem yogaklærne og har skumle planer om å ta meg litt sol før treninga. Kjennes ut som det vil være deilig, rett og slett.

Tenker å skifte på senga og ta en liten fjørpussing etterpå. Morgen dagen kommer nok til å bli rimelig stressende. Kjæresten kommer ikke før lørdag og i morgen rekker jeg ikke så mye for jeg skal på julebord på treningssenteret klokka 18. Vi skal visst ha noen slags fellestrening først - litt spent på det - så da må jeg vel pakke med meg en hel bag med dusjutstyr, penklær osv. Litt styrete, syns jeg, selv om jeg liker ideen med å trene litt før man skal feste., Vel, vel.. vi får se hva det blir av det.

Nå må jeg visst skifte skal jeg rekke sola! :ler:

Gjest svanungen
Skrevet

Nyt litt sol og ha en super yogatime! Hjelper gjerne med litt trening på en småstresset skrott.

Jeg har endelig hatt en effektiv ettermiddag og har verdens beste samvittighet! :hoppe:

Ha en fin kveld videre, Suzy! :hug:

Skrevet

Koma! :veslejenta:

NÅ er jeg sliten nå! Det var en knalltøff yogatime. Svettet som en gris og strakk på steder jeg knapt trodde det var mulig å strekke :ler: Herlig! Jeg trengte virkelig en slik time i dag.

På vei hjem - rett utenfor butikken - møtte jeg vennen min. Han jeg nesten ikke har hatt kontakt med i en lang periode. Nå mailer vi ganske jevnlig igjen, og det er fint. Godt å være oppdaterte og godt å ha en å spille ball med igjen - og i dag, etter yoga, rett utenfor butikken traff jeg ham. Han skulle møte svigersønnen om to minutter så det ble bare en klem og se godt på hverandre - så tok ham meg om livet med hendene og konstaterte at jeg har blitt tynn, kysset meg på kinnet og måtte løpe.

Er det ikke merkelig? Når man først dumper borti en eks så dumper man gjerne borti ALLE på ei uke :overrasket: Det kan tyde på at det bare er å ruste seg.

Ja, ja...

Nå har jeg klemt nedpå en boks tunfisk og tatt en kjapp renovering av legemet; hårkur, mikrodermabrasjon, epilering osv osv :nigo:

Nå er det Valen på tv og full ro i sofakroken... I morgen er det heldigvis fredag.

Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Bare innom med en liten :kaffekopp: og en :hug: sånn en fredag morgen! Håper du får en mindre stressende dag i dag, og kan gå helga friskt i møte!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp: fra meg også, så er vi sikre på at du våkner ;)

Ha en kjempefin helg!

Skrevet (endret)

:Gjesp:

Det blir ikke noe mindre stressende i dag nei - i dag er det deadlinedag og fremdeles MYE å gjøre for å få alt samlet før helga. Jeg regner med å gå kvelden på julebord i møte i skikkelig koma *stønn*

Nå var jeg her tidlig for å få unna endel ting før det begynner å komme mye folk på jobb og da er selvsagt en server nede og jeg fikk ikke gjort det viktigste av det jeg skulle :sur:

Men jeg driver da på og forsøker å få unna noe her slik at prooduksjonsenheten har noe å drive med... når de4 kommer.

I dag kommer jeg til å bli støl, kjenner jeg :overrasket: Er ikke så galt foreløpig, men det kommer. Ligge der og murrer i kroppen, rett og slett *klynk* Kanskje greit å starte julebordet med noe bevegelse da :ler:

Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg i kveld og ikke vet jeg hva jeg skal ha på meg i morgen heller. I tillegg så venter jeg mens og er oppsvulmet og tung i kroppen. Kjennes som det er masse vann i skrotten og det er liksom ikke det som gjør at en føler seg veldig hot og får store ønsker om å pynte seg veldig... Finner vel på noe. Det er mye rart inni klesskapet mitt :ler:

Takk for :kaffekopp: damer... Nå må jeg vel jobbe igjen.

Endret av Suzy
Gjest svanungen
Skrevet

Er ganske fasinerende følelse å kjenne stølheten bygge seg opp :fnise: Jeg hadde tilnærmet gangsperre i går, etter en solid runde beinpress. Men etter en skikkelig spinningøkt i går har det gått seg litt til. Klarer trappene i dag, uten å klynke! :fnise:

Håper det går seg til i dag, og at julebordet blir bra! :jepp:

Skrevet

Håper dagen på jobb tar seg opp, og at du får en fin kveld på julebord i kveld. Ikke noe greit å stresse sånn og få virkelig høye skuldre, håper i alle fall det ender godt. :klem:

Skrevet

Fremdeles litt :bond: men jeg er snart i mål med det første for dagen, takk og lov. Og da må jeg bare lage oversikt over det som skjer i helga, finne en plan for det og finne ut hva som skal gjøres ut av det :sukk:

Det verste nå er at jeg er så sulten at jeg holder på å bli skrullete. Må snakr tha mat, for jeg fryser og det er liksom hovedtegnet på at jeg trenger foring - da er det tomt i boksen altså, når jeg ikke lenge rhar nok til å fyre opp skrotten :ler:

Åh, ikke festhumør i det hele tatt i dag, men for all del - jeg skal. Det blir sikkert gøy.

Skrevet
:fnise: Det tyder på at du trenger påfyll når kulden setter inn ja.. :ler:
Skrevet
:fnise: Det tyder på at du trenger påfyll når kulden setter inn ja.. :ler:

Ja fysj :fryser:

Får varme opp maten nå...

Skrevet

Varm igjen :nigo:

Nå pakker jeg sammen sakene og stikker hjem faktisk. Ha, ha! Nå skal jeg krølle meg sammen i sofakroken, lese a-magasinet og virkelig slappe av en stund, spise litt etterhvert, så jeg ikke dør av sult klokka 19 :ler:

Men først skal jeg jammen ta meg en soltime i dag og. Det var godt.

Skrevet

God helg! :jepp:

Her skal vi legge perler i kveld.. artig. :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mulig litt :kaffekopp: er på sin plass, sånn dagen derpå ;)

Ha en fin lørdag :)

Skrevet

:kaffekopp: er tingen.

Sitter med altfor mye tung frokost i magen og hører på Popquiz. Koselig lørdagsformiddag :nigo:

Julebordet var gøy det. Først trente vi en stund - men mest tulletren. Vi ble bundet sammen to og to, altså det ene beinet ble bundet sammen med den andre så vi hadde tre bein sammen - også var det aerobik... Øhm, og jeg som knapt henger med når jeg har mine egne bein også fikk jeg en diger fyr bundet til meg :hoho: Vi ble da svette - men ikke fordi vi fikk til så mye trinn.

Så ble vi delt i grupper og skulle lage et trimprogram som de andre måtte delta på og vise det for de andre. Det var morsommere, kan du si, men for meg som ikke har saltimer ble det litt tullete, for kompetansen min ligger helt andre steder.

Vel, vel - så var det dusj og fiks og koldtbord, som var kjempegodt og delikat og deretter diverse quiz og tulleoppgaver. Jeg gikk klokka ett ca og var i seng omtrent halv to.

Var egentlig ganske forsiktig, så jeg er i fin form i dag - men kjenner jeg drakk i går. Er endel mer bekymra for kjæresten, for jeg snakket med ham da jeg kom hjem i går og han var kanon klokk halv to og på vei hjem... Lurer på når han blir kjørbar i dag, for å si det sånn...

Litt på grensa til å være irritert over at han i det minste ikke kunne tatt det litt med ro, for nå kommer han antagelig ikke til å være her før tidligst i firetida i dag og vi skal i rakfisklag klokka 19... Blir ikke mye tid sammen da. Syns det er litt teit å kaste bort hele dagen fordi man skal blir så snørrfull... :sjenert: Jeg kommer nok til å si noe om det når han kommer, men gidder ikke kjase.

Nå får jeg vel snart ta meg sammen og dra for å kjøpe ei flaske vin til kvelden og noe adventslys til morgendagen. Stønn.. jeg var så sulten da jeg sto opp at jeg spiste altfor mye.. Sperreballong-Suzy sitter her og sutter på :kaffekopp: sin :roll::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...