Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2221 Del Skrevet 25. november 2009 Endelig lønningsdag Herregud så blakk jeg ahr vært denne høste - skjønenr ikke hva alle pengene går til hele tiden, jeg lever da slett ikke fett og begriper ikke hvor alt forsvinner hen... :klø: Men nå er jeg tom for alt som finnes, så i dag etter jobb, blir det en durabelig handletur. Vitaminer, dag og nattkrem, noen nyttige salver, hermetikk, kjøttdeig, servietter og telys (av alle ting), vin og fryserfyll til harde tider i form av grønnsaker, fisk osv.... Det kan bli litt av en tur. Skal også kjøpe julekalender og tjukke sokker til ungen og sende avgårde sammen med jakka hennes, og kanskje en julegave eller to. Og klokka fem i dag skal jeg på kurs i å lage vintergrønne kranser Gleder meg veldig og tror rett og slett det kommer til å bli stor moro. Humøret er litt lysere i dag også. Kanskje hormonene er på stell igjen? Må i allefall ha mere Nå fikk jeg først melding fra en kollega som kommer for sent pga samtaletime i barnehagen også melder sjefen og kommer sent fordi hun skifter dekk... og her sitter jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. november 2009 #2222 Del Skrevet 25. november 2009 Lønningsdag og handletur! Er utrolig kjipt når kontoen er helt bunnskrapt måned etter måned... Har hatt et par slike måneder jeg også, men håper/tror at det skal gå seg til nå. Litt optimist må man jo være! Men tror jeg har unnagjort de største utgiftene, og fått de fleste julegavene under kontroll. Ha en finfin onsdag, kos deg på handletur og ikke minst på kurs! Moro med litt ny input! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2223 Del Skrevet 25. november 2009 Akk - jeg har kjøpt noen julegaver men har igjen de fleste... Har en tanke om å male et bilde til kjæresten i julegave, men er litt usikker på om jeg skal gjøre det helt abstrakt eller om jeg skal forsøke å få med noe figurativt i bildet - evt hva slags farger jeg skal velge. Han har lett lenge etter et bilde til å henge i stua si, men har liksom ikke helt landet på noe og jeg har lyst til å lage noe helt unikt for ham (og selvsagt noe som minner ham om meg ) Det betyr at jeg skal ut og handle et digert lerret i dag også... Herre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2224 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) OK - her kommer Suzys handleliste: * Zink * Magnesium * Et eller annet immunforsvarsboostende tilskudd * Servietter * Telys (store og små) * Hermetikk * Frosne grønnsaker * Kjøttdeig til frys * Burritokrydder * Salat i minipose * Julekalender * Sokker * Pocketbok * Dagkrem * Nattkrem * Munnsårsalve * Munnsårplaster * Bodylotion * Cellulittkrem * lerret :dåne: Endret 25. november 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. november 2009 #2225 Del Skrevet 25. november 2009 Høres ut som om ettermiddagen er fylt opp ja! Og at lommeboka er i ferd med å tømmes igjen... La meg se: * Zink - finnes ikke hos meg... Burde det det? * Magnesium - finnes ikke hos meg... * Et eller annet immunforsvarsboostende tilskudd - sånt har jeg ikke. * Servietter - skuffen full av ymse slag, ikke pene, men... * Telys (store og små) - det trengs stadig! * Hermetikk - kjøper sjelden eller aldri... * Frosne grønnsaker - kjøper sjelden eller aldri. Er det tomt så er det tomt... * Kjøttdeig til frys - jepp! * Burritokrydder - Hæææ? * Salat i minipose - Jepp, av og til * Julekalender - Må kanskje få meg en Flax-kalender... * Sokker - har en haug, men ønsker meg stadig nye... * Pocketbok - må først til bunns i haugen jeg holder på med... * Dagkrem - får bruke opp restene først... * Nattkrem - Øhhhh... * Munnsårsalve - har ikke og trenger ikke (satser på at det fortsetter slik) * Munnsårplaster - som punktet over... * Bodylotion - har ymse slag etter impulskjøp, så får vel bruke de først. Varer leeeenge, er ikke så flink til å smøre jenvlig... * Cellulittkrem - hjelper det?? Trodde de var kommet for å bli... * lerret - ingen vits, jeg er en naturkatastrofe på det kreative plan.. Sorry, kunne ikke dy meg, lista var så fristende! Men nå er det møtetid her! Sent men godt. Burde handlet jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2226 Del Skrevet 25. november 2009 * Zink - finnes ikke hos meg... Burde det det? Det gjør nattlysoljen jeg tar mer effektiv * Magnesium - finnes ikke hos meg...Hjelper mot kramperi leggene * Et eller annet immunforsvarsboostende tilskudd - sånt har jeg ikke.Har klokkertro på kosttilskudd... * Servietter - skuffen full av ymse slag, ikke pene, men... Brukte de siste i helga * Telys (store og små) - det trengs stadig! * Hermetikk - kjøper sjelden eller aldri... Bruker mengder og har alltid * Frosne grønnsaker - kjøper sjelden eller aldri. Er det tomt så er det tomt... Hamstrer - nyttig i krisetider * Kjøttdeig til frys - jepp! * Burritokrydder - Hæææ? Dilla på taco uten tacoskjell eller lefser om dagen * Salat i minipose - Jepp, av og til Hører til tacodilla * Julekalender - Må kanskje få meg en Flax-kalender...Til barnet * Sokker - har en haug, men ønsker meg stadig nye...Også til barnet * Pocketbok - må først til bunns i haugen jeg holder på med...Også til barnet * Dagkrem - får bruke opp restene først...Heltomt * Nattkrem - Øhhhh... Heltomt * Munnsårsalve - har ikke og trenger ikke (satser på at det fortsetter slik)Har alltid i huset in case of... * Munnsårplaster - som punktet over... * Bodylotion - har ymse slag etter impulskjøp, så får vel bruke de først. Varer leeeenge, er ikke så flink til å smøre jenvlig...Brukt de siste restene * Cellulittkrem - hjelper det?? Trodde de var kommet for å bli...Usikekr på om de virker, men det blir ikke verre av det i allefall * lerret - ingen vits, jeg er en naturkatastrofe på det kreative plan.. Kjærestepresang - og jeg ahr store planer nå altså Sorry, kunne ikke dy meg, lista var så fristende! Men nå er det møtetid her! Sent men godt. Burde handlet jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2009 #2227 Del Skrevet 25. november 2009 Det var litt av en handleliste! Men kjenner meg igjen. Som regel er det tomt for det meste rett før lønna kommer inn. Skulle ønske jeg var flinkere til å hamstre inn til dårligere tider Håper du får det artig på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 25. november 2009 #2228 Del Skrevet 25. november 2009 Håper du koser deg på kurs, Suzy! Og at du har fått handlet inn og fylt skapene igjen Jeg kom meg på trening, og hadde store planer om husarbeid og laksemiddag. Men altså... Ei god venninne ringte og lurte på om hun kunne overtale meg til en middag i byen. Jeg kan vel ikke si at jeg var vanskelig å be Hjemme igjen nå, vaskemaskinen er startet og jeg er skrekkelig trøtt. Usj... Jaja, husarbeidet går vel ingen steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. november 2009 #2229 Del Skrevet 25. november 2009 For en handleliste du! Det må jeg si! Jeg pleier forresten å handle frosne grønsaker i 4kg-poser på Storcash, sånn bedriftsbutikk-greie. Samboeren har enkeltmannsforetak og da får vi handle der (selv om firmaet ikke er aktivt, de bryr seg ikke). Det er veldig greit, og veldig billig. Bare en tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2230 Del Skrevet 25. november 2009 Aahhhh.... På døra mi henger en nydelig vintergrønn grans med hvit sløyfe, fryseren er fylt, skapet er fylt med mat, badeskapet er fyllt med div krem, skuffen med kosttilskudd osv osv osv - og jeg har sendt julekalender, varme sokker, jakke og to klovneneser til datteren i Skottland. Sistnevnte er to "rødneser" til de to små guttene hun bor med Jeg har sendt med to kalendere til dem og, så håper jeg posten går fort! Jeg har også kjøpt meg en turkis tunika som var så fiin... gleder meg til å ha den på i morgen Nå ligger den og snurrer i vaskemaskinen, for den luktet litt sånn "satt inn med et eller annet anti møll og krøll" Ringte datteren da jeg kom hjem fra kurs og handel og snakket lenge med henne og nå har jeg spist litt "taco" og ser på Luksusfellen på TV. Får litt vondt hver gang jeg ser det programmet, for jeg tenker at det jammen ikke er så langt til å havne i slike økonomiske vansker altså.. Det er liksom så vidt det går rundt hver måned som det er og det hadde sikkert vært veldig fort gjort å havne i fella med å ta opp dyre lån og slikt.. Huff... Ja, ja... Traff forresten en eks på vei ut fra jobben i dag. Han er nå en herlig fyr "Vakre Suzy!" sier han og kysser meg på kinnet og kaller meg "pena" og skryter av meg. Han er en god kar :happy: Neiii.. litt mer tv nå. Henge opp tunika, skravle med kjæresten på telefon og krabbe meg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. november 2009 #2231 Del Skrevet 25. november 2009 Strålende shopping! Tunikaen hæres veldig fin ut. Det er så koselig med slike mennesker osm han eksen din. Og han har jo helt rett også! Jeg er lett å sjarmere, og blir selv superglad for slike komplimenter når det virker som om de kommer rett fra hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2232 Del Skrevet 25. november 2009 Strålende shopping! Tunikaen hæres veldig fin ut. Det er så koselig med slike mennesker osm han eksen din. Og han har jo helt rett også! Jeg er lett å sjarmere, og blir selv superglad for slike komplimenter når det virker som om de kommer rett fra hjertet. Jeg må bare innrømme at jeg er svak for smiger og jeg vet han mener det - og han er en smart og flott mann, så det veier jammen litt også å bli kalt "pena" av ham Tunikaen er "Kaffe" - jeg er litt svak for det merket. Tynn, myk, turkis babycord med god innsving i livet og trekvarte ermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. november 2009 #2233 Del Skrevet 25. november 2009 Kaffe har mye fint! Kjøpte meg selv en tunika derfra for noen uker siden. Nå har imildetid puppene blitt litt for store for den, men det driter jeg i. Det er vel derfor man har kanpper foran på tunikaen, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2234 Del Skrevet 25. november 2009 Kaffe har mye fint! Kjøpte meg selv en tunika derfra for noen uker siden. Nå har imildetid puppene blitt litt for store for den, men det driter jeg i. Det er vel derfor man har kanpper foran på tunikaen, er det ikke? Det stemmer! Dessuten har jeg hørt det er sjikkelig hått med utringing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 25. november 2009 #2235 Del Skrevet 25. november 2009 Det stemmer! Dessuten har jeg hørt det er sjikkelig hått med utringing Hått mama! Jeg må jo utnytte at jeg for første gang i mitt liv har kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2236 Del Skrevet 25. november 2009 Hått mama! Jeg må jo utnytte at jeg for første gang i mitt liv har kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2009 #2237 Del Skrevet 25. november 2009 Å, det gjør godt for egoet med slike komplimenter som du fikk i dag altså Kan leve en stund på sånn! Jammen har du hatt en produktiv dag. Utrolig hvor mye du rekker på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 26. november 2009 #2238 Del Skrevet 26. november 2009 God morgen! Høres ut som en knall shoppingtur i går! SÅ deilig å få fylt opp skuffer og skap, og ikke minst komme hjem med et flott plagg samtidig. Og med et flott kompliment på veien, så må du virkelig bare nyte det! Håper du får en fin start på torsdagen, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2009 Forfatter #2239 Del Skrevet 26. november 2009 God morgen! På plass med kaffen lett tilgjengelig i dag. Ikke veldig positiv overfor dagen i dag... Skal på møte en times tid unna - alle sammen - og etter det reiser sjefen vekk og dermed må jeg ta over. Det kommer til å bety MASSE ekstra jobb, for da har ingen hatt særlig mye tid til å skrive og produsere til avisen også blir det høye skuldre osv i morgen Men jeg var her litt over sju i dag og har begynt å produsere i full fart, så da håper jeg at jeg skal klare å nå igjen alt vi taper på turen... Får skynde meg videre så lenge og drikke MYE kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. november 2009 #2240 Del Skrevet 26. november 2009 God morgen baby! Har du fått mensen? Kan man sprekke av å ikke få den den dagen man tror man får den? Sprekke både psykisk og fysisk liksom. KA BLOM!!!! Ellers er jeg pakket og rimelig klar for tur, gleder meg masse. Men som den bekymringshøna jeg er begynte jeg jo å tenke på det forbanna bankkortet mitt som bare har chip. Da kan man kanskje ikke betale eller ta ut i bank, så da får jeg sitte på en benk da med smuglet kaffe fra hotellet i fire dager. *syns fryktelig synd på selvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå