Supramundane Skrevet 22. november 2009 #2181 Skrevet 22. november 2009 Det kan umulig være enkelt. Derfor er det så flott at du stiller opp! Nå har jeg ny bok forresten.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #2182 Skrevet 22. november 2009 Høres ut som du har hatt en perfekt venninnehelg! Merker at jeg savner det der litt. Har et par venninner som bor langt unna, og pleier ta en tur et par ganger i året. Nå har jeg ikke sett noen av dem på evigheter Så flott at du klarer å være en støtte for kollegene dine, samme hva omstendighetene måtte være. Det er vanskelig for alle parter, den situasjonen der.
Gjest svanungen Skrevet 22. november 2009 #2183 Skrevet 22. november 2009 Godt å høre at du har hatt en helt suveren venninnehelg! Gjør SÅ godt med en skikkelig jentehelg av og til. Må bare kose deg og slappe av på sofaen nå, og nyte kvelden
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2184 Skrevet 23. november 2009 (endret) God morgen, eller.. faktisk syns jeg ikke det er det. Er litt smågretten i dag og vet ikke helt hvorfor... :klø: Tror det er et forkjølelsessår og et par andre sånne smågnag som virkelig er irriterende som gjør det. Blir muggen av slikt. Dessuten hjelper det ikke at jeg snart er "fresh out of everything" og det ikke er lønn før på onsdag Jeg er så lei av å være blakk! Hadde en god helga da, men savner kjæresten. Får ikek sett ham før til lørdag, for han har julebord med jobben sin på fredag og jeg med treningssenterjobben samme dag og dermed komemr han først opp lørdag. Skal i rakfisklag på lørdag, så det blir en hard helg Kommer vel til å være fyllesjuk langt ut i neste uke... Trening igjen i dag. Kjennes ikke ut som det kommer til å bli så moro akkurat nå, men jeg er vel bare trøtt. Tilbake rett over streken på ettallet forøvrig - noe annet hadde vært rart etter å ha spist pannekaker til frokost i går og greier Men det er bare å stramme inn til ukeregimet igjen og holde fokus. Nå ser jeg lyset i enden av tunellen altså! Og jeg er rimelig sikker på at jeg skal forsøke tre kilo til når nullen er nådd... Men nå må jeg få i meg mer Endret 23. november 2009 av Suzy
-Englefjes- Skrevet 23. november 2009 #2185 Skrevet 23. november 2009 Mornings Suzy! Dessuten er det liksom ikke lov å ha det vondt når man er "den slemme". Jeg syns det er for jævlig. Verden er mer nyansert enn at det er en slem og en snill.. Helt enig. Det er ikke lett å være den slemme, og det er ikke nødvendigvis sånn at det er lettere å være den som går fra noen enn den som blir gått fra. Det er så lett å dømme den slemme, og det er så lett å bare se på den personen som en drittsekk, enten det er snakk om elsker(inne) eller noen som avslutter et forhold.
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2186 Skrevet 23. november 2009 God morgen Engle! Helt enig - det er ikke så enkelt å være i noen posisjon i et slikt tilfelle og det er nå gjerne slik at det er ellers vettuge mennesker som tar menge små gale valg og plutselig befinner seg til knes i en situasjon de ikke har forutsett. Jeg føler med alle parter i dette jeg.. Phuuu.. mer
Supramundane Skrevet 23. november 2009 #2187 Skrevet 23. november 2009 Man har vel gjerne mest sympati med den som blir gått bak ryggen på, fordi det er jo tross alt den personen som sitter helt uskyldig oppe i det hele. Jeg er i alle fall sånn at jeg setter meg veldig i den personen sine sko, og får helt vondt av hva de går gjennom. Men det forandrer ikke at de som tar valgene ikke syns det er vondt, det er jo ikke noe enten eller. Ville bare inn og stråle litt i boken din, og ønske deg en fin dag! Men det eneste jeg har å dele med deg er det trøtte trynet mitt!
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #2188 Skrevet 23. november 2009 Ha ha! Jeg fant dagboka! SÅ FIIIIIIIIIIIIIIN... Og takk og sånn! Ellers kan man slå fast at man kan bli utrolig fnisete over en burger, med helgas meny tydelig tegnet og forklart i ulike flekker på genseren, og pannekakelukt i håret....
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2189 Skrevet 23. november 2009 Ha ha! Jeg fant dagboka! SÅ FIIIIIIIIIIIIIIN... Og takk og sånn! Ellers kan man slå fast at man kan bli utrolig fnisete over en burger, med helgas meny tydelig tegnet og forklart i ulike flekker på genseren, og pannekakelukt i håret.... Sjøl takk - og den menyen talte vel sitt tydelige språk om hvor KOS vi hadde hatt det Syns du var imponerende flink til å ta det på hælen jeg - tenk å treffe hele jævla laget sånn på sparket! Jeg ble sløv av all kosen og gjorde ingenting resten av dagen i går
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #2190 Skrevet 23. november 2009 Det skal jeg love deg at jeg også var, imponert ja! Også jeg da! Autisten! Fikk dessuten svært gode tilbakemeldinger senere på kvelden, hadde imponert laget. *stolt* Ellers vasket jeg trapper, bad og gang og spiste flere kilo fiber, så kosen krmt utgikk etterhvert...
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2191 Skrevet 23. november 2009 (endret) Fantastisk! Jeg la meg i badekaret (jeg passer nesten, med en litt clever brett på kroppen) med ansiktsmaske, hårkur og hele pakka jeg. Det var godt det! Og fikk også litt ufordelaktig fart på kosen etterhvert.. Fytte... Endret 23. november 2009 av Suzy
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #2192 Skrevet 23. november 2009 Ler så jeg griner av den ufordelaktige farten på kosen! Hikst! Men bad hørtes digg ut!
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2193 Skrevet 23. november 2009 Ler så jeg griner av den ufordelaktige farten på kosen! Hikst! Men bad hørtes digg ut! Stønn.. var ikke godt Magen min blir litt krøllete etter sånne utskeielser!
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #2194 Skrevet 23. november 2009 Men det er godt mens det står på! Funket vel ikke best å toppe det med en burger, er jeg redd... *grøss*
Gjest svanungen Skrevet 23. november 2009 #2195 Skrevet 23. november 2009 Høres ut som om det er et par stykker som har hatt en finfin helg
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2196 Skrevet 23. november 2009 Høres ut som om det er et par stykker som har hatt en finfin helg Vi hadde det så kos også var det så morsomt at jeg endelig fikk vist fram huset mitt som jeg er så stolt av og vi hadde tid til å skravel gjennom alle ønskelige tema. En rekker jo ikke en dritt på en lunsj!
Suzy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #2200 Skrevet 23. november 2009 Tråden for oss to, Suzy. ÅÅhhhhh .. jeg digger grått hår på menn - nei til glansvaskhelvete!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå