Supramundane Skrevet 20. november 2009 #2163 Skrevet 20. november 2009 Ønsker deg en fantastisk helg, Suzy! :D
Suzy Skrevet 21. november 2009 Forfatter #2164 Skrevet 21. november 2009 Lørdag morgen. Deilig! Dagens løft: På vekta i dag tidlig og NULLEN var der!!!! (uhm, nå var det riktignok null komma ni da, så det var bare såvidt jeg bikket innenfor, men nå har jeg sett den - og jeg ble så motivert og glad) Nå skal jeg vekke besøket og sette igang frokost. Sulten som et dyr!
fairygirl Skrevet 21. november 2009 #2165 Skrevet 21. november 2009 Dagens løft: På vekta i dag tidlig og NULLEN var der!!!!
Emile Skrevet 21. november 2009 #2167 Skrevet 21. november 2009 Jeg glemte sikkert et eller annet, men du aner vel hva som er det tøffe her... Jeg aner det ja. Skjønner at det er mer enn litt bøy og tøy, for å si det sånn. Så deilig det må føles å komme ned på nullen. Det er der min trivselsvekt er...nå er jeg 6 kg over, og det er ikke kult. Lever lavkarbo, med noe attåt. Dvs at det ikke blir så lavkarbo som jeg skulle ønsket. Skylder på jobben(internat med flere fellesmåltider pr vakt). Har aldri hatt problemer med å komme ned igjen, men nå er kiloene som limt på. Føkk ass. Takk for yogainfo!
Supramundane Skrevet 21. november 2009 #2168 Skrevet 21. november 2009 Nullen!! Nå er det på tide med et solid klapp på ryggen til deg selv, for en utrolig bra jobb du har gjort!
Gjest svanungen Skrevet 21. november 2009 #2169 Skrevet 21. november 2009 Grattis med NULLEN! Hvilken fantastisk start på lørdagen! Kjempemessig!!! Kos deg med besøket og ha en strålende helg videre!
MarianneE Skrevet 22. november 2009 #2170 Skrevet 22. november 2009 bare rocker opp søndagen din litt!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #2171 Skrevet 22. november 2009 til deg på en søndag formiddag. Håper du har kost deg masse med venninnehelg
Supramundane Skrevet 22. november 2009 #2172 Skrevet 22. november 2009 God søndag - håper du har hatt en fin helg!
Suzy Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2173 Skrevet 22. november 2009 Ahhh... god midt på søndagen til alle! FOR ei koselig helg og så uthvilkt, avslappet og glad jeg føler meg akkurat nå. Herlig er det. Vi har "jentet" oss voldsomt. Spist godt, skeiet passelig ut, gått tur i friskt og herlig vær (i går), drukket passelig mye vin og skravlet uendelig mye slik bare jenter kan Dette hadde jeg virkelig brukt for nå. Virkelig. Har savnet kjæresten da. Det er rart å legge seg uten ham på en lørdagskveld, men samtig er det greit. Det er snakk om prioriteringer og når livene våre er sånn - ja da er de det. Det fine er at han savner meg og, og jeg er alltid takknemmelig når han sier det. Det er sikkert dumt, men det betyr mye for meg å ikke bli tatt for gitt... Så til helgas drama... Hørte før helga at to tidligere kolleger av meg - gift i 30 år eller så - hadde gått fra hverandre og det var fordi han hadde truffet en annen. Så fikk jeg høre hvem i går og det er ei jeg kjenner. Tenkte nok mye på det i går og drømte om henne i natt - og i dag hadde hun sendt en melding på Facebook tilendel utvalgte venner der hvor hun sa litt om at hun regnet med at det kom til å bli tøffe tak, og at hun kunne gjøre lite med det som ble spredd på FB (den kvinnelige tidligere kollegaen har nemlig hatt endel ganske hatefulle statusoppdateringer i det siste), at hun skammet seg over det hele og at hun hadde det tungt nå. Så hadde hun sendt meg en ekstramelding der hun var mer personlig og jeg føler sånn for henne... Huff... Jeg kjenner jo denne situasjonen fra begge sider av tidligere erfaring og skjønner godt begge - syns så synd på alle parter og har skrevet en lang melding tilbake til elskerinnen nå der jeg har sagt at jeg er skuffet over det de har gjort, men at jeg vet hun er et godt menneske og at jeg gjerne stiller som samtalepartner om hun trenger det. Jeg syns det er så vondt når mennesker omkring meg sliter.. Vel, vel.. lat dag i sofaen nå. Gidder ikke gjøre en dritt i dag, tror jeg
Supramundane Skrevet 22. november 2009 #2174 Skrevet 22. november 2009 Så god du er som stiller opp mot den som fremstår å være den slemme i sammenhengen. Selvfølgelig er det aldri greit når sånne ting skjer, men .. det skjer. Jeg skjønner godt at kona føler seg lurt og at hun har det tøft, men det er sikkert ikke bare rosenrødt på den andre siden heller.
Suzy Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2175 Skrevet 22. november 2009 God søndag - håper du har hatt en fin helg! Hei Superbaben! Har du slettet dagboka di??? :klø:
Suzy Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2177 Skrevet 22. november 2009 Så god du er som stiller opp mot den som fremstår å være den slemme i sammenhengen. Selvfølgelig er det aldri greit når sånne ting skjer, men .. det skjer. Jeg skjønner godt at kona føler seg lurt og at hun har det tøft, men det er sikkert ikke bare rosenrødt på den andre siden heller. Takk - jeg kjenner denne damen og jeg vet hun ikke er noen dårlig person, og jeg vet også hvor fort gjort det er for ellers vettuge mennesker å ta dårlige valg og brått stå i en veldig vanskelig situasjon.. Huff... Klart det er tungt for kona også, men når hun lar raseriet gå ut over elskerinna så blir det litt feil for meg. Det er klart hun kan være sint og skuffet, men det er mannen som er den som har bedratt henne. Det er viktig å huske det. Dessuten er det liksom ikke lov å ha det vondt når man er "den slemme". Jeg syns det er for jævlig. Verden er mer nyansert enn at det er en slem og en snill..
Suzy Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2178 Skrevet 22. november 2009 Ja, men det kommer en ny! Ålreit.. ble litt bekymra nå altså
Supramundane Skrevet 22. november 2009 #2179 Skrevet 22. november 2009 Jeg syns også at den som virkelig har gjort noe galt her er mannen. Jeg vet jo ikke omstendighetene, men vet at det er fullt mulig å møte noen andre. Men så er det jo også dette med hvordan man håndterer det å møte noen andre.. om det har foregått i lang tid bak konens rygg osv. Det er ikke enkelt for noen rett og slett. Jeg var ikke singel da jeg først fikk kontakt med samboeren, men avsluttet forholdet jeg var i FØR noe skjedde. Det blir selvfølgelig noe annet enn et 30 år langt ekteskap.. men i prinsipp bør man jo gjøre det.
Suzy Skrevet 22. november 2009 Forfatter #2180 Skrevet 22. november 2009 Ja, det kommer veldig an på - de har ikke håndtert det på best mulig vis, men jeg får meg likevel ikke til å fordømme henne. Jeg vet hun kommer til å få en skittstorm av ville helvete uansett. Livet er virkelig ikke for pyser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå