Supramundane Skrevet 11. november 2009 #2081 Skrevet 11. november 2009 Jeg kaller det også søppel... Boss er bare tull. Men en ting dere sørlendinger ikke kommer unna - og som KUN er tull: "ja - se det!" :ler:
Suzy Skrevet 11. november 2009 Forfatter #2082 Skrevet 11. november 2009 Hva i himmelens dag er "sause"??? :klø: Og skal vi begynne å snakke om vanskelig dialekt så kan jeg alltids klemme til med noe østnorsk som dere ikke skjønner bæra av :gjeiper: "Tæpp atte dærhælet det trekk så kaldt langs gøllve" sier nå jeg. Og byslang var nå en hyllest - syns det var et veldig bra uttrykk jeg. Har forøvirg fått gjort forbløffende mye i dag. Abslutte deadliner er veldig greit for da må man...
Gjest svanungen Skrevet 11. november 2009 #2083 Skrevet 11. november 2009 Tok det som en hyllest også, Suzy! Bysleng er jo et genialt uttrykk! Er jo ofte nettopp det man gjør, går på en bysleng. Ikke nødvendigvis shopping, ikke nødvendigvis på dagtid, men man tar en sleng i byen. Måtte bare tørke fliret av Supra... Sause? Man sauser for eksempel inn utemøblene med olje... Kan vel si at sauser = smøre godt inn... I alle fall slik jeg bruker det. Eller hvis man faller i et malingsspann , så er man innsausa i maling... Arbeidslyst? Nå? I dag? Ehhh...
Supramundane Skrevet 11. november 2009 #2084 Skrevet 11. november 2009 Men med sause så mener han "henge på kjøpesenteret"!
Suzy Skrevet 11. november 2009 Forfatter #2085 Skrevet 11. november 2009 (endret) Hmm.. ja for den første betydningen av sause bruker nå jeg og - men å henge på et kjøpesenter. Kjære vene :klø: Endret 11. november 2009 av Suzy
Gjest svanungen Skrevet 11. november 2009 #2086 Skrevet 11. november 2009 Men med sause så mener han "henge på kjøpesenteret"! :klø: Høh?? Det der er ikke en sørlandsk betydning som jeg har kjennskap til.. Må være fra de innerste indre byder eller deromkring Så man sauser på kjøpesenteret? Nei, vet du hva! Her er en liten test i ymse uttrykk
Suzy Skrevet 11. november 2009 Forfatter #2088 Skrevet 11. november 2009 Tjue minutter til jeg er ute av døra. Hodet er blytungt og jeg orsker snart ikke fokusere mer i det hele tatt, men jeg syns jammen jeg har gjort mitt den siste uka også, så jeg har ikek dårlig samvittighet for å slomse bort den siste halvtimen på mailskriving og tøys. Hjem for å pakke bagen nå, så får jeg fylle litt bensin og bile innover og kanskje er jeg fremme omtrent klokka fem. Håper på det i allefall og gleder meg helt enormt til å kjæresten igjen nå. Femten minutter nå.. ikke at jeg telelr altså
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2009 #2089 Skrevet 11. november 2009 Hva i himmelens dag er "sause"??? :klø: Og skal vi begynne å snakke om vanskelig dialekt så kan jeg alltids klemme til med noe østnorsk som dere ikke skjønner bæra av :gjeiper: "Tæpp atte dærhælet det trekk så kaldt langs gøllve" sier nå jeg. Og byslang var nå en hyllest - syns det var et veldig bra uttrykk jeg. Har forøvirg fått gjort forbløffende mye i dag. Abslutte deadliner er veldig greit for da må man... Det uttrykket skjønte jeg, det betyr: lukk igjen døra, det trekker så kaldt langs gulvet. Og nå lurer jeg veldig på om jeg vet hvor du er fra altså Kooooos deg med kjæresten Jeg skal gjøre det samma fra i mårra
Gjest svanungen Skrevet 11. november 2009 #2090 Skrevet 11. november 2009 God helg, Suzy! Kos deg massemasse hos kjæresten! Og lykke til med kroppsscanningen, blir spennende å høre hvordan det går! To dager igjen, så er det tid for helg her også
Suzy Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2092 Skrevet 12. november 2009 Hei damer! Da var jeg tilbake i sofakroken og venter på at kjæresten skal komme hjem. Vært en liten tur i byen i dag og lunsjet med ei venneinne og scannet skrotten. Det var helt herlig å dra hit i går. Utrolig godt å se kjæresten igjen og utrolig deilig å bli vartet opp, kost med og rundkysset i timevis... ah.. jeg er helt fjortislykkelig :rødme: Merkelig hvordan avstanden har en sånn effekt på oss. Når det går lenger tid enn den normale uka av avstand, så begynner jeg å male fanden på veggen, overbevise meg om at han egentlig ikke bryr seg om meg og jeg like godt kan gjøre det slutt nå for å spare meg pinene som sikkert kommer uansett og han blir helt motsatt og desto flinkere til å si han savner og elsker og lengter. Det veier jo opp for hverandre heldigvis... Ananlysen ja - fortsatt for tung selvsagt, men betrakelig nærmere "riktig" enn sist. Hadde to kilo mindre vann i kroppen enn ved forrige analyse og derfor virket det som jeg hadde gått ned litt i muskelmasse, men hun som tolket resultatet for meg mente at jeg sannsynligvis ikke har gått ned i det hele tatt. Vannet utgjør det meste for nedgangen var helt jevn over hele linja og da tyder det på at det er vannet. Veldig gode nyheter med andre ord. Og har gått ned to prosent i fettprosent og har dermed ikke så langt igjen før jeg er inne i normalområdet - fremdeles er jeg mye sterkere i armene enn i beina (relativt sett) og jeg bør fortsatt forkusere på styrketrening. Spørs om jeg må legge inn ei ekstra økt med styrke i uka, rett og slett - og selvsagt fortsette på rett vei med maten. De er helt urealistiske i forhold til hva som blir vurdert som min idealvekt da - ifølge maskina skal jeg veie 63 kilo og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen Sist var før jeg bel gravid med datteren - i 1991 mao. Helt tullete. Målet mitt er som før, så får vi se hvor vi ender Ja, ja .. får kikke innom alle andre også og se hva som skjer her inne i dag
Gjest svanungen Skrevet 12. november 2009 #2093 Skrevet 12. november 2009 Ååå!!! Blir helt fjortismisunnelig på fjortislykken din! Så herlig med noen koselige dager sammen, og bare sove ut og kose deg! Er deg vel unt, Suzy! Interessant med kroppsscanningen da! Og 2 prosent er jo knallbra endring i fettprosenten! Gratulerer! Og fornuftig at du har et mer riktig syn på idealvekten, tror det er lurt! Småmislykka middag i dag, men sånt skjer. Man tar det man har, og noen ganger går det galt
Suzy Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2094 Skrevet 13. november 2009 God formiddag! Suzy med omeletten sitter og småsurfer og venter på hjemkommende kjæreste i dag og. Han har kort fredag og er sikkert snart ferdig - antagelig omtrent når jeg har fått i meg frokosten Fortsatt fjortisglad. Prøver å fokusere på å ikke tenke noen negative tanker og bare kose meg denne helga. Fungerer fint enn så lenge altså! Ingen spesielle planer i dag - skal til et vennepar på overnatting i morgen og sist gang vi sov der så våknet vi om morgenen til 30 cm snø :snø: Håper det ikke skjer denne gangen altså Nei.. nå må jeg ha mer og litt
-Englefjes- Skrevet 13. november 2009 #2095 Skrevet 13. november 2009 Slenger du over litt omelett hit også? Og for fjortisglad Suzy. Jeg holder helt med deg at det er viktig å holde de negative tankene unna, og fokusere på nuet, som man så fint kaller det.
Suzy Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2096 Skrevet 13. november 2009 Det ble en god omelett også med fyll av gulost og fiskeburger Ja av og til er nuet det som er viktig :rødme:
Gjest svanungen Skrevet 13. november 2009 #2097 Skrevet 13. november 2009 Nuet er viktigst! Absolutt, er jo kun her og nå man virkelig kan leve! Herlig at du klarer å nyte det skikkelig om dagen. Blir glad av å lese om fjortisglade Suzy. Snart lunsjtid her, omelettrester fra frokosten. Gleder meg! Skikkelig gråvær ute, men er faktisk helt greit det også. Litt koselig i grunnen... Og er jo fredag!!!
Supramundane Skrevet 14. november 2009 #2099 Skrevet 14. november 2009 Så godt å lese at helgen din er så fin! Jeg unner deg det virkelig! Ingenting er som å bli overøst med ektefølt kjærlighet!
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2100 Skrevet 16. november 2009 Og derrr var blåmandagen på plass med et brak. En kan liksom ikke ha det godt for lenge av gangen Opp i god tid i dag og alt så fint ut inntil jeg begynte å ta på meg linser. Jeg fikk ikke venstre linse til å sitte på øyet - på NOE vis og når den endelig satt så SÅ jeg virkelig ikke skikkelig. Herregud som jeg stressa.. Drev på i 35 minutter før jeg endelig klarte å få den til å sitte på og da rakk jeg ikke frokost. Pakket med meg alt og jogget på jobb - svett og sint og nesten litt uvel faktisk (for jeg ser fortsatt ikke riktig og sliter med å fokusere på nært hold, blant annet og begynner å syns dette er jævlig ubehagelig). Og selvsagt - for å toppe det - kommer det teksmedling fra netcom om at jeg må betale ei uteståender regning i dag hvis ikke blir telefonen stengt og jeg oppdager at jeg har rotet og ikke betalt forrige måned og nå er jeg bunnskrapt blakk og vet ikke helt hvodan jeg skal løse det *puster ut* Såh, her sitter jeg sårøyd på arbeidspulten med frokosten og kaffen på en gang og føler det som jeg har fått verden i huet Men helga har vært lang og god - så jeg kan holde ut i fjorten dager (for til helga skal jeg ha ei venninne på besøk, så da utgår den og). Koselig besøk hos venner av kjæresten (forsåvidt av meg og etterhvert - vi har jo vært der noen ganger nå) med overnatting fra lørdag til søndag og resten av tiden har vi egentlig bare sittet oppå hverandre og hatt det bra Har funnet en siste jobb å søke på. De ønsker deg noen så fort som mulig, så det blir en rask avgjørelse og det er en jobb jeg virkelig kunne tenkt meg med god lønn og det er et engasjement på seks måneder... Vi får se. Orker ikke håpe engang nå, men har avgjort at dette er siste forsøk, rett og slett. Jobbe litt nå kanskje? Mer først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå