Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ser ut til at det er kostholdet som er den store, avgjørende faktoren hos meg også. Hvorfor kan ikke treninga fungere bedre? Er jo MYE gøyere å trene masse, enn å hele tiden måtte telle karboer/kalorier og tenke mat... Herved er årets store juleønske presentert: Kanonbra forbrenning ønskes!!! :sjenert:

Ja er det ikke urettferdig! :snurt:

Kostholdet er alt for meg - jeg trodde jo jeg skulel gå ned i vekt da jeg begynte å trene for tja.. åtte år siden eller så og sanneheten er at jeg har aldri vært tyngre enn de årene :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger igjen en :klemmer: til deg her...

Skrevet

Her var det mye interessant lesning. :lur:

Det er ikke egentlig slik at forbrenningen følger alderen; basalforbrenningen følger mest av alt muskelmassen. Men muskelmassen bli i seg selv vanskeligere å opprettholde med alderen, så derfor tenker man gjerne at det er en direkte link mellom alder og forbrenning.

Så løsningen er mao tung styrketrening. :nigo:

Skrevet

Det er ikke egentlig slik at forbrenningen følger alderen; basalforbrenningen følger mest av alt muskelmassen. Men muskelmassen bli i seg selv vanskeligere å opprettholde med alderen, så derfor tenker man gjerne at det er en direkte link mellom alder og forbrenning.

*noterer*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Å pokker! Jeg som trodde jeg kunne skylde på alderen :flau:

Jaja, da er det ingen vei utenom. Og jeg som hater styrketrening. Kan det hjelpe på med tennis og svømming? :sjenert:

Skrevet

Styrketrening er jo det som er mest gøy jo!

Gjest Purple Haze
Skrevet

*kremt*

Jeg syns ikke det da. Så jeg trøster meg litt med at all aktivitet er bedre enn ingen aktivitet...

Skrevet

God kveld :)

Yoga unnagjort og jeg verker både her og der, så det har vært en bra time. Regner med å være støl både her og der i morra. Deilig :nigo:

Har skeid litt ut på karbene i dag, men har ikke hatt i meg så mye kalorier så jeg regner med at det går greit. Jeg har hatt mer og mer sånne "løse" dager i det siste og tenker med meg selv at det er lurt på vei mot et normalt liv.

Kjæresten har ikke vekt så mens jeg er der så må jeg bare passe godt på hva jeg putter i munnen og leve vektløst :ler:

Nei nå er det glanetid og sløvetid og etterpå skal jeg pakke bagen så jeg kommer meg avgårde så fort som mulig i morgen :rødme:

Ha en fin kveld!

Gjest Purple Haze
Skrevet
Styrketrening. :hjerte:

:fnise:

Dette er en sammensvergelse :lur:

God tur til kjæresten, Susy! Kos deg masse :)

Skrevet (endret)

Styrketrening er egentlig ganske okay. OG litt vondt. :fnise:

Må si jeg lo litt for meg selv da dere hadde oppramsing av crazy mote fra 80-tallet.. Helt utrolig hva dere berter drev med.. :ler:

Endret av Supramundane
Gjest Purple Haze
Skrevet

Nå er jeg enda mer overbevist om at det er en sammensvergelse ;)

80-tallet var jo virkelig gullalderen - på godt og vondt. Når det gjelder mote, mest vondt :ler:

Gjest svanungen
Skrevet

Styrketrening er ikke dumt altså! :fnise: *hiver seg med i konspirasjonen* Godt å kjenne at musklene verker etter en skikkelig økt! :trene:

Ha en suveren dag, Suzy! Og en kjempefin kjærestelanghelg!! :strix:

Skrevet

:Gjesp: God morgen - skjønt morgen... Er det virkelig det..? :Gjesp:

jeg satte klokka ti minutter før jeg måtte i dag for å ha god tid og enda kom jeg fem minutter senere enn jeg pleier på jobb. Utrolig trøtt i dag og merker det skal bli kjempegodt å sove til jeg ikke gidder mer i morra!

Ha! 80-tallet var gullalderen det gitt - helt enig med Purple. Og sminken... rosa, blå og hvi øyeskygge hadde jeg og perlemorhvit leppestift.. Og BLÅ mascara! :ler:

Vondt på pussige plasser i dag gitt. Har tatt med meg et sånt hjemmejobbingsark fra yogaen og tenkte jeg skulle forsøke å trene hos kjæresten. Nå tror jeg t jeg har gått så mange ganger at jeg klarer å gjøre øvelsene nogenlunde rett også. Vurderer å pakke løpeklær og se om jeg orker en tur ute også. Fælt å bare sitte på rumpa i fire dager også lissom :sjenert:

Skal nå på en liten bysleng (adoptert uttrykk fra Svanungen) i morra, for da jobber kjæresten hele dagen og jeg kan like godt fylle dagen med noe. Så da blir det en tur til kroppsanalysestedet og kanskje jeg hører med ei venninne om hun har tid til lunsj med meg. Vi får se.

Har i allefall ikke råd til å shoppe, så det er bare å finne på andre ting... :forvirret:

Åh himmel... mer :kaffekopp: Jeg klarer nesten ikke se i dag :Gjesp:

Skrevet

Jeg har også "vondt å våkne"-dag i dag. :Gjesp:

Tenk, i kveld er du hos kjæresten igjen! :strix:

Gjest svanungen
Skrevet

Svinger innom og serverer mer :kaffekopp: til disse stakkars, trøtte sjelene. Selv føler jeg meg ganske våken i dag! :bolledeig: Spørs hvor lenge det varer, men nyter det foreløpig! Sovet godt i natt, og fungerer ganske bra foreløpig.

Masse småmas i dag som gjør at jeg liksom ikke får gjort noe føler jeg. Trolig er jeg ganske effektiv, men liksom ikke på det jeg egentlig skal gjøre. Jaja, sånn går no dagene!

Skrevet

Bysleng :ler: Samboeren min, som også er sørlandsk, sier "sause". Skjønner ingenting av det. :ler:

Tenker du gleder deg ja, kjærestetid er herlig :jepp:

Gjest svanungen
Skrevet

:sjenert:

Si meg, er vi igang med litt sånn Sørlandsmobbing her? Hmpf!

Altså, sause er da et helt normalt uttrykk? :fnise: Og bysleng er da ikke noe spesielt sørlandsk? Hadde det vært snakk om ronse, fua, ede, og kanskje sause så skulle jeg ikke sagt noe (tror jeg). Men bysleng? Hmmm... Tror det er på tide at sånne geniale uttrykk kommer opp og frem! :ler: Dessuten, sånne Bergensere driver jo og går ut med "bosset"?? Hallo?? Vi andre kaller det søppel... :fnise:

Bare få timer igjen nå, Suzy! Får du gjort noe i dag egentlig? :fnise: Eller blir det mest dagdrømming? :kline::vin::sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...